Şimdi Ara

Mercedes A200 AMG vs Volvo S60 vs BMW 320i (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
2
Favori
4.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A200 AMG alternatif olmaktan çıktı. Ben çok büyütülecek trim sorunu görmedim. Ancak sert ve performansı şimdiki C200 K spor aracımıza göre çok zayıf. C180'ler de hem aynı motoru kullandığından hem de 2014'de model değiştireceğinden alternatif olamayacak. Ancak listeye BMW X1'i de kattık. Performansı beni daha çok tatmin etti. Donanımları da fevkalade... Öte yandan Volvo V60 yakıt avantajı ile hala listede... Umduğumuz fiyata çekerlerse düşünebiliriz. Çünkü hem donanım yüksek hem de Amerikan testlerinden ciddi bir güvenlik başarısıyla çıktı. BMW 320i ise elimizdeki arabaya alternatif olabilecek motor performansına ve sürüş dinamiğine sahip... Birkaç gün önce test ettim. Ben bastıkça yanımda oturan satış temsilcisinin de yüzünde gülücükler açtı. Böyle bir araç hakikaten. Donanım eksiği yok mu? Var. Şu an stoktan satılan hiçbir BMW'de özel sipariş hariç ön park sensörü yok. Rezalet birşey. Bir de yollar beyaz 320'lerle doldu fiyat avantajı nedeniyle... Ekip arabası gibi dolaşacağız beyaz olursa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EagleWing -- 18 Kasım 2013; 13:42:12 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hem yakıt hem de güvenlik avantaji hem de farklı olması sebebiyle tercihim s 60 olurduözellikle son güvenlik testlerinden sonra.

    Hanımı bindiriyorsun abi kesinlikle güvenli olmalı dünyada eş kadar değerli bir şey var mı
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Evet small overlap testlerde Volvo çok başarılı bir puan almış. BMW'ler bir testte marjinal görünüyor. Ayrıca motorun önceliklerinin doğal bir sonucu olarak V60 1.6 dizelin performansı vasat. Geçen gün testte kick downla dahi gerçekten vasat bir performans gösterdi. 115 bg ile 170 bg arasında elbette bir uçurum olması çok doğal. Ancak yakıt konusunda dizel kuşkusuz gayet iyi.
    Güvenlik açısından çarpışma testleri yanı sıra acil durumda ayağının altında güç olması da önemli. 320 kesinlikle kurtarır. Burada elma ile armudu mukayese ettiğimin farkındayım ama biliyorsunuz binilecek bir araç alırken dergi testi yapar gibi muadillik sınıflandırması yapamıyoruz. Başlığımın özrü de bu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EagleWing -- 18 Kasım 2013; 14:10:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes CLA bence çok sıkı bir alternatif.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EaglesWing

    Evet small overlap testlerde Volvo çok başarılı bir puan almış. BMW'ler bir testte marjinal görünüyor. Ayrıca motorun önceliklerinin doğal bir sonucu olarak V60 1.6 dizelin performansı vasat. Geçen gün testte kick downla dahi gerçekten vasat bir performans gösterdi. 115 bg ile 170 bg arasında elbette bir uçurum olması çok doğal. Ancak yakıt konusunda dizel kuşkusuz gayet iyi.

    Sonuç ne oldu?

    benzili Volvo s60 1.6 180 hp tavsiye etmiştim.
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Ellerinde CLA yoktu onu da değerlendirmek istedim. Bir de motor performansı 1,6 motorlarda A200'den farklı değil. Bir de seçenek yok. İçi tavanı koltukları tamamen siyah. Bir süre sonra bunaltır gibi geliyor bana.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Hocam fiyatı aynı diye neredeyse galerideki tüm araçlar dizeldi. Biz de o opsiyonu görmedik. Şimdi ben de onu da test etmek gerek diye düşünüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EaglesWing

    Evet small overlap testlerde Volvo çok başarılı bir puan almış. BMW'ler bir testte marjinal görünüyor. Ayrıca motorun önceliklerinin doğal bir sonucu olarak V60 1.6 dizelin performansı vasat. Geçen gün testte kick downla dahi gerçekten vasat bir performans gösterdi. 115 bg ile 170 bg arasında elbette bir uçurum olması çok doğal. Ancak yakıt konusunda dizel kuşkusuz gayet iyi.
    Güvenlik açısından çarpışma testleri yanı sıra acil durumda ayağının altında güç olması da önemli. 320 kesinlikle kurtarır. Burada elma ile armudu mukayese ettiğimin farkındayım ama biliyorsunuz binilecek bir araç alırken dergi testi yapar gibi muadillik sınıflandırması yapamıyoruz. Başlığımın özrü de bu...

    o da bir bakışı o açıdan da mantıklı tabi ki




  • S60'ı Rdesign tercih edip adaptif şasi opsiyonunu ekletirseniz, sürüş dinamikleri baya gelişiyor. Hem konfor hem çeviklik olarak. Hiç bir zaman tam olarak 3 serisi gibi olmaz ama bence memnun eder ve fiyat avantajının, ekstra donanım ve güvenliğin tadını çıkarırsınız.

    Adaptif şasi biraz pahalıdır, ki muhtemelen özel sparişe de girecektir, fiyat uçmadığı müddetçe seçilmeli elbette.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ekonomi stabil olsa siparişle almak en güzeli. Çoğu özelliği firmalar toplu sipariş ettiklerinden bulamayabiliyoruz. Özellikle yılın bu dönemi... Ama bizim euro kuru koptu gidiyor. Ben şöyle bir hesap yaptım. Özel sipariş versem mart gibi gelecek. Euro tutup 3 seviyesine çıkarsa 50bin euroluk araba olacak 150 bin. Üstüne 2014 model yılı farkını da 10 bin liradan hesaplasak oldu mu 160. E şu anda euro kurunu BMW 2,49 olarak hesaplıyor. Eldeki araçlar satılınca doğal olarak yeni araçlar satılan günün kuruyka gelecek. Euro makası o kadar açılır mı bilmiyorum ama açılırsa maliyet ciddi artacak gibi... Aldığımız araçta nihayet bir park sensörü ya da opsiyonel bir başka özellik için onlarca milyar fiyat farkı edecek. Mecbuur; stok araçlara bineceğiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmm, o halde 3 serisini kullanıp daha çok beğendiyseniz onu zorlayın diyeceğim de, araba birkaç opsiyonla olmayacak fiyatlara geliyor. Bende iki aracı kullandım, Volvo severim ve eski S60 kullanıyorum ama 320d'yi S60 T4'den çok daha fazla beğenmiştim açıkcası. Sürüşü zevk veriyor, S60 o kadar iyi değildi ve 180hp tadında değildi gidişi. Ben hastalık derecesinde dikkatliyim yalnız sürüş tepkilerine, direksiyona, sürüş pozisyonundan süspansiyon dengesine vs. Bana göre bir otomobile para vermeye değecek yegane özellik kullanırken ne kadar keyif aldığındır, zaten geri kalan çoğu konuda bütün otomobiller birbirinin kopyası haline geldi bir kaç konu dışında. Bu konulardan biri de S60'ın sunduğu ekstra çarpışma güvenliği ve özel güvenlik opsiyonları. Otomobilin sürüşüne özel bir takıntı veya otomobili zorlayan bir sürüş anlayışınız yoksa S60 hakikatten dünyanın en güvenli sedanlarından biri, yakışıklı, hayli de kaliteli ve uzun dönem dayanıklılığı da Volvo'nun ispatlanmış avantajlarından biridir, özel denecek bir araba. Örneğin C serisi ve A4'ün, 3 serisi ve S60 kadar bu sınıfta sivrilen araçlar olduğunu sanmıyorum.

    S60 T4 R-design güzel seçim olur, özellikle asil gri renkle Rdesign şahane oluyor.




  • 11 aydır S60 R Design D2 Asil Gri kullanıyorum. Araç gerçekten her anlamda çok iyi. Malzeme kalitesi ve işçilikte de a sınıfı. Performansı da beni tatmin ediyor. Ama yine de R Design ve Drive kelimeleri yan yana gitmiyor. D2 yerine T4 veya yeni D4 motor tercih edebilirsiniz. S60'ı 5 serisi, E serisi ve A6 dan aşağı hiç bir araçla değişmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar incelikle verdiğiniz bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim. Donanım haber forumu sizin gibi dostlar nedeniyle paylaşmaktan gerçekten fevkalade keyif aldığım bir platform. Hanımın arabası olacağı için onun öncelikleri 320i'yi kesinleştirdi gibi. R type benim de çok hoşuma gitti. İçi krem ya da açık renk olsa çok daha iyi olurdu fakat elde yok. Sipariş de uzun ve pahalı bir süreç. Elde kaldı 320. Hayırlı olur umarım. Var olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelin size a4 alalım hocam hayırlı olsun bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EaglesWing

    Arkadaşlar incelikle verdiğiniz bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim. Donanım haber forumu sizin gibi dostlar nedeniyle paylaşmaktan gerçekten fevkalade keyif aldığım bir platform. Hanımın arabası olacağı için onun öncelikleri 320i'yi kesinleştirdi gibi. R type benim de çok hoşuma gitti. İçi krem ya da açık renk olsa çok daha iyi olurdu fakat elde yok. Sipariş de uzun ve pahalı bir süreç. Elde kaldı 320. Hayırlı olur umarım. Var olun.

    Madem 320 de karar kıldınız hayırlı olsun.
    Bu arada ilginç bir tesadüf toplam mesaj sayınız da 320 olmuş :)
    Yakın zamanda beni de C segmentinde buna benzer zorlu bir seçim süreci bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muradi77 M kullanıcısına yanıt
    Hocam C segmenti diyorsanız tam da benim alanımdasınız. Üst üste 2. i30 almış biri olarak bu arabanın arkasındayım. Hem üreticiden hem Assan'dan hem de servisimden müthiş memnunum. 2017'de büyük bir dönüşüm daha yaşanacak. 3. i30'u sabırsızlıkla bekliyorum. 20 yılı aşkın araba kullanırım. Bu yıllar içinde toplam memnuniyette beni bu kadar tatmin eden başka bir araba görmedim. 2. arabayı aldıktan bir süre sonra Assan'dan bir teşekkür mektubu dahi geldi yahu :) Bu aracı ancak bir Equus centennial gibi bir şey bana bıraktırır gibi geliyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Hocam A4'ü hanım istemedi. Bir de doğuşun euro kurlarına erişmek mümkün değil. Çok pahalıya patlıyor A4'ler. O kadar çıkmak mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efficient Dynamics,isabetli bir karar olur.Bmw motor verimlilikleri ortada,170hp güç ve eco pro mod'da inanilmaz yakıt değerleri,8 ileri zf şanzıman,sunroof+deri ve arka itiş kullanım zevki keza bir de bayerische motoren werke prestiji.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam i30 tasarım olarak gerçekten güzel. V40 tan sonra en beğendiğim araçtır o segmentte. Bir haftalığına kiraladığım 2010 model elentra dışında Hyundaiyi pek tanımıyorum. Bu arada 1.6 GDI elit otm. almaya kalkarsak 50'den aşağı değil. Yine de Golften daha dolu ve daha uygun. Sanırım 5 yıl da garanti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çarpışma önleme sistemi her şekilde artıdır. Marka algısı da V40 için önde... Ancak fiyat avantajı, donanım standardı, sorunsuz tam otomatik vitesi, müthiş rahat yolculuk yaptıran süspansiyonlar ve uygun fiyat i30'un artısı. Güvenlik testlerinde muadil kardeşi elantranın amerikanın yeni çarpışma tipinde çoğu araçtan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Volvo ise mükemmel. Motor bakımından dizeli öneririm. Manuel vitesi gücü 270 tork ve 128 bg'i ciddi hissettirir i30'da. Otomatik vites tam otomatik nedeniyle aynı performansı vermez ancak S60 için biraz zayıf kalan 115 bg 1.6 motor otomatikten daha iyi hızlandığını söyleyebilirim. Yakıt bakımından benim test ettiğim S60 9.5 lt/100km gösteriyordu. Test aracı olması nedeniyle bunun en az iki litre aşağıya çekileceğini düşünüyorum. Otomatik i30 dizelim ise karma ortalaması istanbul için 7,4 lt/100 kilometrede... Kullanıma bağlı olarak buna yarım litre hatta çok sıkışık ise 1 litre eklenebilir. Döşeme kalitesi bakımından full deri koltuk modelinin kalitesinde Volvo çoğu markayı geride bırakır. İç hacim bakımından ise i30 kendi sınıfının en rahat arabasıdır. Sunroof özellikli panaromik cam kullanışlı ve ferahtır.
    Üreticinin müşteri odaklı olması ve Assanın yardımları çoğu Türkiye distribütörü ile mukayese kabul etmez. Doğru servis bulunduğunda asla çamura yatmazlar. Ve fevkalade uygun servis ücretleri var. Benim için en önemli özellik bu... 5 yıllık garanti gerçek bir garanti. Volvo da bu konuda ör. Doğul grubuna göre çok daha önde gibi geldi bana.
    85 bine çıkma imkanı varsa C sınıfında v40 ideal bir araç. Ancak 55-60 bin bandında full araç aranırsa i30'u çok araştırmış ve kullanmış biri olarak her modele alternatif sayabilirim. Performans ve yakıt açısından benzinli otomatiği önermem. Ancak manuel vites dizel 5,5-6 lt karma tüketimle fevkalade, otomatik ise çift kavrama olmadığından %100 sorunsuz ve rahattır.
    Benim bildiklerim böyle... Eski bir astra kullanıcısı olarak kişisel tecrübem pek yaklaşmamaktır. Distribütör biraz daha kullanıcı odaklı olsa o da düşünülebilir idi.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.