Şimdi Ara

Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası



    Mercedes, elektrikli araç ailesini genişletmeye devam ediyor. Alman üretici, geçtiğimiz yıl tanıtılan EQE'nin ardından şimdi de yeni Mercedes-AMG EQE'yi görücüye çıkardı. Yeni model, EQE 43 4MATIC ve EQE 53 4MATIC+ versiyonlarıyla satılacak.



    EQE 43 4MATIC



    Özelliklere baktığımızda, yeni Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC'in iki elektrik motorundan 469 beygir güç ve 858 Nm tork aldığını görüyoruz. Bu da AMG'nin yeni elektriklisinin 0-100 km/s hızlanmasını 4.2 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Azami hız ise menzil kaygısı da dikkate alındığından 210 km/s ile sınırlandırılmış.



    Ayrıca Bkz.Otomatik vitesli Fiat Egea Hibrit geliyor! İşte özellikleri



    Söz konusu modelde 90.6 kWsa'lik lityum iyon batarya paketi bulunuyor. Bunun da otomobile WLTP'ye göre 462 ila 533 kilometre arasında menzil sağlayacağı belirtiliyor. Şarj konusunda 11 kW dahili şarj cihazı standart, 22 kW şarj cihazı ise opsiyonel. DC hızlı şarj istasyonlarında 170 kW'a kadar şarj edilebilen model, bu sayede 15 dakika şarj ile 180 kilometre menzil kazanabiliyor.



    EQE 53 4MATIC+



    Yeni Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+'da elektrik motorlarından elde edilen güç 617 beygire, tork ise 950 Nm'ye kadar yükseliyor. Bu da modelin 0-100 km/s hızlanma süresini 3.5 saniyeye çekerken, azami hız limiti de 220 km/s'e yükseliyor. Ancak bu değişim, WLTP'ye göre tahmini menzil aralığını 444 ila 518 kilometre arasına düşürüyor.



    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası



    AMG'nin daha fazla güç ve performans mottosu elektrikli araç dünyasında da değişmiyor. Bu noktada, 53 4MATIC+ versiyonunda AMG Dynamic Plus paketi de satın alınabiliyor. Söz konusu paketle güç ve tork 677 beygir ve 1000 Nm'ye yükseliyor. Böylece 0-100 km/s hızlanması 3.3 saniyeye kadar düşüyor ve azami hız limiti biraz daha yükselerek 240 km/s'e çıkıyor.



    Sürüş modları ve diğer özellikler



    Her iki versiyon da AMG'ye özel motorlara ve sürüş modlarına sahip. Otomobilin tam potansiyeli Sport+ ve Race Plus modlarında ortaya çıkarken, Comfort modu gücü %15-20 civarında düşürerek menzile katkıda bulunuyor. Menzil demişken, Mercedes, ilerleyen süreçte batarya yönetim sistemine gelecek uzaktan güncelleme ile menzilin iyileştirilebileceğini belirtiyor.



    Mühendisler şarj konusuna özellikle eğilmiş. Bu kapsamda EQE, şarj süresinde bataryanın yükünü azaltan, böylelikle batarya ömrünü uzatan Eco Charging fonksiyonuna sahip. Bunun yanı sıra, optimum hızlı şarj koşullarının elde edilebilmesi için bataryanın sürüş esnasında soğutulup ısıtılabildiği de belirtiliyor. Ayrıca, direksiyon üzerindeki düğmelerden ayarlanabilen üç seviyeli rejeneratif fren sistemi de listede.



    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası



    Her iki versiyonda da AMG Ride Control+ havalı süspansiyon sistemi mevcut. AMG'ye özel süspansiyon bağlantıları ve denge çubukları da sertliği artırıyor. Yüksek performanslı elektrikli araçlar için geliştirilen Michelin Pilot Sport EV lastiklere de sahip olan modellerde arka aks yönlendirme sistemi de standart olarak sunulan özelliklerden.



    Son olarak, EQE'nin AMG versiyonlarında altı pistonlu ön kaliperler ve 415 mm ön diskler görev yapıyor. Arkada ise tek pistonlu kaliperler ve 378 mm diskler kullanılmış. Elbette AMG seramik fren sistemi de opsiyon listesinde. 21 inçlik jantları gerekli kılan bu donanımda daha büyük ve kalın ön diskler (440'a 40 mm) devreye giriyor.



    Mercedes-AMG EQE'nin çıkış tarihi ve fiyatı henüz netlik kazanmış değil. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası








  • Herşey iyi güzel de tasarımında E serisinin alıştığımız ağırlığı yok. Daha ucuz görünüyor bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 16 Şubat 2022; 13:40:30 >
  • Bu kadar ekrana gerek yok. konsolu komple film kaplatmak gerekli. yoksa 3-5 temizleme sırasında mutlaka çizilir. İnsanları alıştırdılar koca koca bir sürü ekrana , Bu konu da en minimalist olan tesla.

    Ayrıca elektrikli arabaların en büyük sorunu batarya bloğunun çok pahalı olması. Arabaya eş değer fiyatları var.

    10.000 - 15.000 de bir bakım yaptırmayacaksın ama batarya bloğu değişiminde hepsini bir kerede senden alacak.

    Elektrikli arabaların 2 nci el satışlarında ciddi sıkıntı yaşanacak. Batarya ömürlerini ne kadar tükettiği ile ilgili.

    Çoğu kişi 2 nci el araç yerine sıfır almak isteyecek yada 2 nci el araç alırken batarya bloğu duruma bakıp, batarya değişimi gerekli ise daha ekonomik olan geri dönüşümden yenilenmiş uygun fiyatlı batarya bloklarına yönelecek.
    şimdiden geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silver1978 -- 16 Şubat 2022; 13:57:52 >
  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt
    Amaç da zaten o , insanları hemen elektrikliye yönlendirirlerse ellerindeki benzinli ürün satmaz

  • Akülü araba tamamen kandırmaca ne çevreci ne de tasarruflu amaç milleti ittirmek .Bu akülü arabayı dayatanların nihayi hedefi kendileri hariç herkesin yürümesi veya bisiklet sürmesi.yani bu olay aslında kurulmak istenen dijital diktatörlük ,kölelik düzeninin bir parçası .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palamutix -- 16 Şubat 2022; 14:44:32 >
  • silver1978 S kullanıcısına yanıt
    Bunu alan adama batarya koymaz da 2.elde sıkıntı büyük . Tüp takarlar artık :P

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vay bee arabaya bak. benim hiçbir zaman bu şekilde bir arabam olmayacak. ayrıca benim çocuklarımın ve torunlarımın da olacağına ihtimal vermiyorum. siyasete girer iktidara yakın olurlarsa bir ihtimal. ya da popçu, futbolcu olurlarsa ki o ihtimali de görmüyorum.

  • Ekran olayını abartmışlar

  • arabanın dışı çok çirkin ama içi muhteşem ötesi. o nasıl konsol öyle.

  • Rakipler ekmek banıyor. Daha iyisi yok.

    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası
    Mercedes-AMG EQE tanıtıldı: 677 beygir güç ve daha fazlası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • özellikleri tamamda ön tasarım berbat

  • Bir spor araba için çok çirkin duruyor. C4 Picasso gibi sanki.

  • Desenize hayalini kuramayacağım arabalara bir yenisi daha eklendi..

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.