Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
879
Cevap
47
Favori
278.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    Oromatik Şanzıman Arızası ve Park Sensörü....

    Merhaba;
    Arka park sensörünün, kendi içerisinde bir arızası yok ise, park sensörlerini harekete geçiren, devreye alan, aktifleştiren yerde sorunu aramak lazım. Benim bu istikametteki tecrübem;
    1- Vites kulesi içerisindeki elektronik kart vasıtasıyla, kolun konumu (P-R-N-D) şanzımana elektronik olarak iletilmediğinde veya kolun mekanik konumu ile elektronik konumu uyumsuz olduğunda "F" arızası oluşuyor. (Başka çeşitleride olabilir tabiki...)
    2- Bu şartlarda, otomatik şanzıman vites kolunun sadece MEKANİK bağlantısı ile kontrol edilir ( spiral tel ile bağlı) hale geliyor,
    3- Vites geçişleri vuruntulu hale geliyor ve araç ileri yönde sadece 2. vitesi kullanıyor,
    4- Bu durumdayken;
    A. GERİ VİTES LAMBALARI YANMIYOR,
    B. ARKA PARK SENSÖRÜ DEVREYE GİRMİYOR,

    Hasılı, park sensörünün devreye girmesiyle ilgili sorun devam ediyorsa, geri vites lambalarını takip ve kontrol edin. Arka park sensörünün devreye girmediği zamanlarda geri vites lambaları da yanmıyorsa sorunun şanzımanda birleştiğini, arızanın da muhtemelen kule içersindeki kartta olduğunu düşünürüm.

    Malesef, kartın temizlenmesi ve kehimlerinin tazelenmesi neticesinde sorunun kökten çözüldüğü örnekler nispeten az. İş genelde kartın değişimine, kartda tek bulunmadığı için kulenin komple değişimine (yaklaşık 2.000₺) gidiyor....
    merhaba m.gezmiş.
    kusura bakmayın foruma daha yeni girebildim.Borasu arkadaşımız mümkün mertebe aydınlatmış sizi.
    Borasu nun 3.maddesine bir ilave yapayım
    ''F'' arızası verdiği zaman vitesi ''N'' konumuna alıp aracı çalıştırırsanız, araç 4. vites ile start alıyor.''P''konumunda çalıştırırsanız Borasu nun dediği gibi 2.viteste start alıyor.
    bu arızayı ,Borasu nun da yardımıyla (sağolsun) kartı birkaç defa sökerek halletmeye çalıştım.kartın üzerindeki lehimleri tek tek fazla abartmadan ince uçlu lehim tabancasıyla yeniledim.(bu arızanın yegane sebebi kartın üstündeki lehim lerin zamanla deformasyona uğraması olduğunu düşünüyorum)
    sonuçta arıza geçici olarak da olsa halloldu.
    önceden her 10 km arıza verirken , onarımdan sonra yaklaşık 2 ay arıza vermedi taki bir hafta öncesine kadar.tekrar aynı arızayı aldım fakat aralıklar 1 hafta gibi vermeye başladı.muhtemelen sıklaşınca tekrar söküp aynı işlemi yapacağım.
    birde kartı söküp takınca motor arıza ışığı ve epc lambası kendiliğinden södü demişsiniz.bu normal değil.çünkü motor arıza lambası birkere yandımı kendiliğinden sömez,bilgisayara bağlanıp arıza kodunun silinmesi gerek.
    park sensörü olayı bendeki biraz farklı..
    bendeki bazen arızaya düşüyor ama hem arka hem ön aynı anda oluyor sonra seyir esnasında düzeliyor.sizinki biraz daha farklı gibi.
    koltuk sensörüne gelince,
    bununla biraz uğraştım ama yeterli olmayan bir ustanın marifetiyle malesef koltuk altındaki parçayı deforme ettik.usta içini açmaya çalıştı olmadı.srs beynine giden ucuna devre bağlanıp sürekli aktif hale getirilebiliyormuş,bunu yapanlar var ama ben uğraşamadım.
    servis sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serduran

    merhaba m.gezmiş.
    kusura bakmayın foruma daha yeni girebildim.Borasu arkadaşımız mümkün mertebe aydınlatmış sizi.
    Borasu nun 3.maddesine bir ilave yapayım
    ''F'' arızası verdiği zaman vitesi ''N'' konumuna alıp aracı çalıştırırsanız, araç 4. vites ile start alıyor.''P''konumunda çalıştırırsanız Borasu nun dediği gibi 2.viteste start alıyor.
    bu arızayı ,Borasu nun da yardımıyla (sağolsun) kartı birkaç defa sökerek halletmeye çalıştım.kartın üzerindeki lehimleri tek tek fazla abartmadan ince uçlu lehim tabancasıyla yeniledim.(bu arızanın yegane sebebi kartın üstündeki lehim lerin zamanla deformasyona uğraması olduğunu düşünüyorum)
    sonuçta arıza geçici olarak da olsa halloldu.
    önceden her 10 km arıza verirken , onarımdan sonra yaklaşık 2 ay arıza vermedi taki bir hafta öncesine kadar.tekrar aynı arızayı aldım fakat aralıklar 1 hafta gibi vermeye başladı.muhtemelen sıklaşınca tekrar söküp aynı işlemi yapacağım.
    birde kartı söküp takınca motor arıza ışığı ve epc lambası kendiliğinden södü demişsiniz.bu normal değil.çünkü motor arıza lambası birkere yandımı kendiliğinden sömez,bilgisayara bağlanıp arıza kodunun silinmesi gerek.
    park sensörü olayı bendeki biraz farklı..
    bendeki bazen arızaya düşüyor ama hem arka hem ön aynı anda oluyor sonra seyir esnasında düzeliyor.sizinki biraz daha farklı gibi.
    koltuk sensörüne gelince,
    bununla biraz uğraştım ama yeterli olmayan bir ustanın marifetiyle malesef koltuk altındaki parçayı deforme ettik.usta içini açmaya çalıştı olmadı.srs beynine giden ucuna devre bağlanıp sürekli aktif hale getirilebiliyormuş,bunu yapanlar var ama ben uğraşamadım.
    servis sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim.

    Alıntıları Göster
    birde özellikle istanbulda olan arkadaşlar,
    bu araçlardan anlayan , liyakatli , işini düzgün yapan bir usta tesbit edelim ve haberleşelim.
    gördüğüm kadarıyla bu araçlardaki arızalar hepsinde aynı 2 bilemediniz 3 tane arıza veriyor.
    bizim uğraşımız parça değişmeden onarım yapmak,parça değişince zaten problem kalmıyor.
    dolayısıyla,dibine gittiğimiz ustalar anlıyormuş gibi yapıp beceremeyip , parçanın değişmesi lazım diyorlar.ondan sonra biz devreye girip ustanın elinden işi alıyoruz , biraz uğraşınca oluyor.

    arcımı satmayı düşündüm fakat her vaneo sahibi gibi aynı özellik ve konfora sahip böyle bir araç bulamayacağımı düşünüp vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serduran

    birde özellikle istanbulda olan arkadaşlar,
    bu araçlardan anlayan , liyakatli , işini düzgün yapan bir usta tesbit edelim ve haberleşelim.
    gördüğüm kadarıyla bu araçlardaki arızalar hepsinde aynı 2 bilemediniz 3 tane arıza veriyor.
    bizim uğraşımız parça değişmeden onarım yapmak,parça değişince zaten problem kalmıyor.
    dolayısıyla,dibine gittiğimiz ustalar anlıyormuş gibi yapıp beceremeyip , parçanın değişmesi lazım diyorlar.ondan sonra biz devreye girip ustanın elinden işi alıyoruz , biraz uğraşınca oluyor.

    arcımı satmayı düşündüm fakat her vaneo sahibi gibi aynı özellik ve konfora sahip böyle bir araç bulamayacağımı düşünüp vazgeçtim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar vaneo mu satıyorum. 2003 model ambiante. deri koltuklu. 251.000-km de gümüş gri. DİZEL / OTOMATİK vites. OTOMOBİL RUHSATLI... 2 yılda bir muayene yapılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tusem

    arkadaşlar vaneo mu satıyorum. 2003 model ambiante. deri koltuklu. 251.000-km de gümüş gri. DİZEL / OTOMATİK vites. OTOMOBİL RUHSATLI... 2 yılda bir muayene yapılıyor.

    Alıntıları Göster
    2004 model 1.7 CDİ otomatik dizel ambiente aracımı geri vitese takınca aradabir vuruntu yapıyor D ye alınca ileri gitmiyor gaz yemiyordu vede bu vuruntuyu yapınca geri vites ışığıyla geri park senserü çalışmıyoru ve araçta esp ve motor arıza ışığı yanıyordu. şazıman alt beyinden başlayıp söktürüp tamirciye gönderdim sağlam dendi geri gönderdiler yerine taktım masrafım 450 TL oldu. sonra sitedeki arkadaşların başına gelenlerden tecrübe edinerek vites kulesi altındaki kartı söküp lehimlerini yaptırıp taktım arıza giderilmedi bende aracı koluman samandıraya götürdüm yaptıklarımı anlattım onlarda vites kulesi dediler 2.049 TL ve artı işçilikle 2300 TL ye anlaştık ve parçayı sipariş verdik neyse parça geldi yerine takıldı (bilseydim kendim takardım ben motora takılan uzantısınında takılacağını varsayarak o parayı verdim meğer motor uzantısını takmak için motor inecekmiş onların söylemesi) neyse 1 gün sonra aynı arıza ışığı aynı vuruntuyu yaparak ve aynı geri vites lambasıyla geri park sensörü çalışmayarak yaptı. anlayacağınız 2300 TL.lik vites kulesi yanımıza kar kaldı. şimdi şanzıman beyni ve selenoitler var sırada p.tesi servise gideceğim bakalım ne olacak. parça elimde patladı aracım 95.000 Km de bu vites kulesi uzantısıyla beraber lazım olan arkadaşa eskisini 750 TL.ye aracıma taktığım yenisini 1.750 TL.ye yerinede takar 2 saatte teslim ederim. yenisini alan olursa 550 TL. zararım eskisini alan olursa 1.550 TL. zararım olur ama kuleyi yenilemiş olurum. kimse almazsa 2.300 TL.yi sineye çekmiş olacaz. sahibinden.com a bikaç gün sonra koyacam şimdiden isteyen olursa arayabilir 5324179788




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simplycity

    Benim aracımda bir ara çalışmıyordu kontak sensörü arızalıymış o değişince düzeldi. Akü sağ ön paspasın altında.
    unutmadan birde herkesin sıkıntılı olduğu ön direk te bulunan plastik üzerindeki kumaşın zamanla sarkmasıdır ben yapıştırdım olmadı çirkin oldu vites kulesini taktırırken direkteki plastikleride kalmanyaya sipariş verdim tanesi 140 TL ye anlaştık ben ikisini 280 TL ye sipariş verdim 15 güne kadar gelecek geldiğinde sonuçları paylaşırım.
  • m.gezmiş M kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun...
    Maalesef tekraralanan bir " Vaneo Klasiği"....
    Atsan atılmıyor, satsan satılmıyor!

    Kolay gelsin, umarım en ekonomik ve kestirme yoldan sorunlarınızı giderirsiniz. Tecrübelerinizi paylaşmaya devam edin lütfen...

    : Birde bi ara toplanıp, bu Vaneo'ları birleştirip yakalım... Bitsin bu ızdırap
  • Merhaba arkadaşlar.
    2 yıldır vaneo kullanıcısıyım. Genel olarak memnunum. Son bir aydır aracın belirsiz zamanlarda marş basmama sorunuyla uğraşıyorum. Marş Motoru söküldü ve kolay komple revize edildi. Marş Motoru öyle aksi bir yerde ki komple motor indi. Halen sıkıntı devam ediyor. Elektrikle ilgili bir sıkıntı olabilir deniliyor. Böyle bir tecrübesi olan varsa lütfen bana yardım edin. İşin içinden çıkamıyorum. Kesinlikle akü değil akü saat gibi çalışıyor. Bütün sigortaları kontrol ettik. Röleler sağlam. Marşa elektrik geliyor ama 2 saniye içinde kesiliyor. Araç sanki kendini korumaya alıyor. İmobilaizer olabilir diyor usta. Aracı bilgisayara başlatacağız pazartesi. Ben Malatya'da yaşıyorum. Buraya yeni taşındım ve bu arabadan anlayan bir ustaya acil ihtiyacım var. Bilen var mı arkadaşlar. Çarşamba günü 2 ay şehir dışına göreve gideceğim. Araç burada kalacak ve hanım çocukları okula götürüyor. 2 ayrı okul farklı yerlerde. Anlayacağınız araç çok lazım ama ben gitmeden bu problemin çözülmesi şart. Çok acil Yardımcı olursanız çok sevinirim




  • stafet S kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Geçmiş olsun, kolay gelsin...
    Yaşadığınız sorunla ben 5 yılda 2 defa karşılaştım, her ikisinde de marş motoruna müdahale edildi. Birincisinde marş motorunun bakımı yapıldı, ikincisinde selenoid problemiydi değildi derken marş motoru değişti... Dolayısıyla akla gelen ilk olasılık bu ancak siz bu yoldan geçmişsiniz malesef....
    Aklıma gelen iki olasılık daha var, ilgili linkleri aşağıya ekledim. Umarım işinize yarar...


    1. Link:
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-mercedes-Benz 'A'-class info. Replacing Ignition contact switch.
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.70.htm

    2. Link:
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-A-class info. Questions and answers on Mercedes-Benz 'A' Class W168 variants
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.66a.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Borasu -- 25 Eylül 2016; 22:55:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    Merhaba;
    Geçmiş olsun, kolay gelsin...
    Yaşadığınız sorunla ben 5 yılda 2 defa karşılaştım, her ikisinde de marş motoruna müdahale edildi. Birincisinde marş motorunun bakımı yapıldı, ikincisinde selenoid problemiydi değildi derken marş motoru değişti... Dolayısıyla akla gelen ilk olasılık bu ancak siz bu yoldan geçmişsiniz malesef....
    Aklıma gelen iki olasılık daha var, ilgili linkleri aşağıya ekledim. Umarım işinize yarar...


    1. Link:
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-mercedes-Benz 'A'-class info. Replacing Ignition contact switch.
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.70.htm

    2. Link:
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-A-class info. Questions and answers on Mercedes-Benz 'A' Class W168 variants
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.66a.htm
    arkadaşlar bugün koluman servisteydim 2300 TL kule yalan oldu araçta elektrik arızası varmış haftaya çarşamba randövü verdiler bi kabloda şaselemeden dolayı yapıyormuş en az birgün kalır dediler. hayırlısı bakalım ne olacak. vites kulesi isteyen olursa sahibinden.com a ilan verdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kdryyl

    Arkadaşlar Selamlar
    Yaklaşık 4 ay önce Vaneo 1.7 Cdi Dizel otomatik bir arac aldım,araca çok ısındım ancak vites geçişlerinde bazen titreme yapıyor dikkat ettiğimde düşük devirlerde daha çok yapıyor.Aracı cihza bağladığım ise şanzıman "F" arızası veriyor.
    bu durum için yardımcı olabilecek akıl verebilecek arkaşlar varmıdır?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, 7 kişilik Vaneo Family arıyorum, LPG takılmamış ve düşük kilometrede (150.000 altı), Ankara'dayım, gören, duyan ya da satmak isteyen olursa bana mesaj atabilir.iyi akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvolkan

    Arkadaşlar, 7 kişilik Vaneo Family arıyorum, LPG takılmamış ve düşük kilometrede (150.000 altı), Ankara'dayım, gören, duyan ya da satmak isteyen olursa bana mesaj atabilir.iyi akşamlar

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaslar ben de 1 haftalık bir vaneo sahibiyim.
    aracım 2004 model imagination otomatik 1.7cdi
    arac cok keyıflı fakat bazı sorunlarımız varç
    1. park ederten direksiyon sertlesmesi.(direksiyyon pompası sorunu sanırım)
    2 sert bır kalkıs ve full gaz devam edınce birinci vitesten 2.vitese gecerken sarsıntı oluyor ustaların soyledıgıne gore 1.vites tası onarılacakmıs.
    3.bilgisayara baglandıgında sanzıman ön kumanda paneli arızası gibi birsey yanında f yazıyor. aracı kullanıyoruz kalkısta sert kalkmazsak 2.vitese gecıste de sorun olmuyor dıgerlerınde zaten sorun yok.
    4. arka park sensoru calısmıyor(geri vitese gectıgınde geri vites ısıgı yanıyor fakat park sensorunden hıc ses gelmıyor.)
    bu sorunların nerdeyse kronık sorunlar oldugunu okudum sizlerin sayesınde.
    forumda daha once paylasılmıs olabılır belkı ama atlamıs da olabılırım.
    bu sorunlarının cozumu hep parca degısımlerımı yoksa uygun ve mantıklı ustalarla tamir sansımız varmı?
    örnegın ben fethıyede eskı aracımın ustasına goturdum daha once vaneo direksiyon pompası tamır ettik diyor bu mumkunmu?
    keza sitede sizlerin yazdıklarından sanzıman on paneli vitesın ordan sokulen elektronik kart ile cozume kavusabılırmıyız yoksa neler yapmam lazım..
    park sesnsoru ıcınde neler yapılabılır.
    duzgun ustaları sızler istanbullarda bulmakta zorluk cekerken ben fethiyede ne yapacagım bilmem işim zor sanırım.
    bir ayagım da ankarada eger bızım bu sorunlarımıza cozebılecek daha once üyelerden gidip de memnun olan bir usta veya yer varsa paylasmalarını rica ederim.
    yardımlarınızı bekliyorum
    tesekkurler
    saygılar




  • tusem T kullanıcısına yanıt
    Merhaba aracinizi satabildinizmi bendede 2004 1.7 trend var 110 bin km de ilk sahibiyiz bende yavas yavas satmayi dusunuyorum artik piyasasi ne durumda 25-30 araliginda elden cikarabilirmiyim
  • Arkadaslar direksiyon sertlesmesi sorununu cozdum.direksiyon pompasinin icindeki elektronik karti iptal edip yerine role bagladi usta.sorun cozuldu fiyat300tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    SEVGİLİ VANEO CU ARKADAŞLARIM. 3 SENE BOYUNCA SİZLERLE GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUNDUM. BU GÜN İSTEMEYEREKTE OLSA VANEO MU SATTIM. VANEO MU SATTIM FAKAT FORUMUN HER ZAMAN TAKİPÇİSİ OLACAĞIM. SORULARINIZI ÇEKİNMEDEN SORABİLİRSİNİZ. HERKESE KAZASIZ GÜNLER.

    Alıntıları Göster
    Selamlar arkadaşlar,
    bende yaklasık 6 aydır vaneo kullanıcısıyım, depoda sızdırma, arka amortisörlerde sorunum vardı buradan yorumlardan takip ederk çözüm bulmaya çalıştım, depoyu muayeneden gecemeyince cıkma depo ile değiştirdim muayneyi geçtim, amortisörler 120 tl ye tansini internetten aldım arac rahatladı, arka cok fazla esniyordu
    araç yolda giderken hız yapamıyordum aracı yoldan çıkarıyordu, değiştim araç rahatladı, benim araçda esp ve arıza lambası yanması 300 devirlerin üzerinde aracın arıza lambası yanıyor, eksozdan siyah duman çıkıyor araç devirden çekişten de düşüyor, nedeni ne olabilir acaba, birde bu aracın hava filtresi tam olarak nerde kendim değiştirmek istesem değişebilirmiyim, b
    birde geçenlerde ani fren yapınca abs devreye girdi ve sonrasında abs ışıkları yandı ve birdaha sönmüyor,abs de çalışmıyor bu neden olabilir bilgisi tecrübesi olan varsa paylaşabilirmi,
    arabamı seviyorum değiştirmek istemiyorum sonuçta mercedes 2005 model dize manuel araç sınıfının en iyisi, değiştiersem bundan iyisine binemem, aracın arızalarını gidermek araçla uğraşmak çok hoşuma gidiyor, geçen polen filtresini kendim 30 tl ye aldım değiştirdim, şimdi sıra hava filtresinde yardımcı olursanız sevinirim cfergül egr valfi temizliği hakkında bilgi vermiş onuda kendim temizleye bilirmiyim , temizlemek için extradan bir temizleyici kullanıyormuydunuz, selamlar herkese kolay gelsin kazasız belasız günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    SEVGİLİ VANEO CU ARKADAŞLARIM. 3 SENE BOYUNCA SİZLERLE GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUNDUM. BU GÜN İSTEMEYEREKTE OLSA VANEO MU SATTIM. VANEO MU SATTIM FAKAT FORUMUN HER ZAMAN TAKİPÇİSİ OLACAĞIM. SORULARINIZI ÇEKİNMEDEN SORABİLİRSİNİZ. HERKESE KAZASIZ GÜNLER.

    Alıntıları Göster
    Selamlar arkadaşlar,
    bende yaklasık 6 aydır vaneo kullanıcısıyım, depoda sızdırma, arka amortisörlerde sorunum vardı buradan yorumlardan takip ederk çözüm bulmaya çalıştım, depoyu muayeneden gecemeyince cıkma depo ile değiştirdim muayneyi geçtim, amortisörler 120 tl ye tansini internetten aldım arac rahatladı, arka cok fazla esniyordu
    araç yolda giderken hız yapamıyordum aracı yoldan çıkarıyordu, değiştim araç rahatladı, benim araçda esp ve arıza lambası yanması 3000 devirlerin üzerinde aracın arıza lambası yanıyor, eksozdan siyah duman çıkıyor araç devirden çekişten de düşüyor, nedeni ne olabilir acaba, birde bu aracın hava filtresi tam olarak nerde kendim değiştirmek istesem değişebilirmiyim, b
    birde geçenlerde ani fren yapınca abs devreye girdi ve sonrasında abs ışıkları yandı ve birdaha sönmüyor,abs de çalışmıyor bu neden olabilir bilgisi tecrübesi olan varsa paylaşabilirmi,
    arabamı seviyorum değiştirmek istemiyorum sonuçta mercedes 2005 model dize manuel araç sınıfının en iyisi, değiştiersem bundan iyisine binemem, aracın arızalarını gidermek araçla uğraşmak çok hoşuma gidiyor, geçen polen filtresini kendim 30 tl ye aldım değiştirdim,
    şimdi sıra hava filtresinde yardımcı olursanız sevinirim cfergül egr valfi temizliği hakkında bilgi vermiş onuda kendim temizleye bilirmiyim , temizlemek için extradan bir temizleyici kullanıyormuydunuz, selamlar herkese kolay gelsin kazasız belasız günler dilerim.




  • Kaptankusto53 K kullanıcısına yanıt
    göstergedeki ışık kesmiş kendim söktüm 5 tlye yenisiyle değiştirdim, polenfiltresini kendim değiştim,amotisörler ile depoyu tamircide ustama kendilm malzemeleri alıp taktırdım,
    usta demeye şahit lazım, kendi işini kendin görcen servis bile bazen anlamıyor olmadık şeyler söyleyip masraf çıkartır insanlara,
    kliması nasıl çalışır gaz koydurdum kaçak yok ama klima devreye girmiyor neden olabilir.
  • Borasu kullanıcısına yanıt
    bu araç bilgilerini verirmisin kardeş kaç model hangi sınıf trend mi ambiation mi hangisi, idi sattıysan plakası varmı
  • canvolkan C kullanıcısına yanıt
    CAN VOLKAN KARDEŞİM BENDE 2003 LPG Lİ 195,000DE VAR BAKIMLARINI YENİ YAPTIRDIM. 7 KİŞİLİK AİLE ARABASI.
    ŞÜ AN İÇİN SADECE DÜZ YOLDA KAPI LAMBALARI YANIYOR BAŞKADA SORUNU KALMADI.SIRALI SİSTEM LPG VAR.İYİ FİAT VERİRSEN SATARIM.TLF 5062346602
  • Rolantisını nasıl yukseltebiliriz dizel arac
  • Klima için komprosor arızalı olabilir
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.