Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
879
Cevap
47
Favori
278.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: lancer16

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: lancer16

    merhaba arkadaşlar,

    artık bende vaneo sahibiyim, 2 gün önce teslim aldım aracımı, Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin...

    maşallah çok rahat, 500 km şehir dışı yol yaptım, acayip yorgundum, hız sabitleyici ile kullandım daha çok, o kadar keyifli idi ki "bi de direksiyon otomatik olsaydı" dedim sonra :)
    hiç yormadı, 120'de bi sabitledim, duble, otoban öyle geldim, yarım depo bitmemişti, depoyu 230 tl'ye doldurdum, tahminen 110 tl mazot yaktı, yani 220 kuruş gibi, çok güzel bir değer bence, başka tecrübe eden varmıdır,

    bana frenleri çok sert geldi, belkide bir önceki aracımın lancer olmasındandır, pedal çok sert, ciddi bir basma gerektiriyor, normalmidir acep ?

    vesselam...



    Kardeş hayırlı olsun. Yakıt konusunda şunu diyeyim, depo doğruyu göstermez. Yarım depo diyorsa sende aşağı yukarı çeyrek depo mazot vardır hatta daha azı çünkü araç fullendıkten sonra uzun yolda 275 km şehir içi 180 km de ibre full den aşağı doğru iner. Şu an sen yaklaşık 135-150 tl arası mazot alırsın. Vaneo şehir içinde 7,8 ile 9 litre arası yakar. Uzun yolda ise en az 5,7 yakar. Tecrübe ile sabit. Bunu sana rahat söylüyorum çünkü 1 senede 57.000 km yol yaptım. Neyse hayırlı uğurlu olsun. Güzel arabadır. En ufak sıkıntında mutlaka ara. Her türlü sıkıntıyı yaşamış biri olarak en ufak arızanın direk teşhisini söylerim sana.

    doğruymuş üstad,

    ibre ters köşe yaptı beni, yaklaşık ilk 200 km yerinden oynamıyor, sonra yarıdan aşağı boşa atıyor sanki mübarek...
    ilk yzdığımda full'den yarıya inmişti, aldığım mesafe 500 km idi,

    toplamda 800 km yol yaptım, kırmızı ışık yandı gittim yakıta, 240 tl doldurdu, bir hesap, sonuç 30 kuruş...çoğunlukta ş.dışı, 100-150 km yoktur ş.içi,

    araba 1600 kg, motor 1.7, e viteste otomatik, deyince değerler normal geliyor ama lpg'li araçtan sonra fazla geldi hani...:)

    mercedes'e binmenin ağırlığı herhal :)

    Gayet normal kardeş hiç sıkıntı etme.

    eyvallah...




  • Arkadaşlar kayınpedere aldığımız ve gayet temiz olan Vaneomuz şuan satılık. Model yükselteceğiz. Babamdaki Vaneo ise hala durmakta :) Araç gri ve manuel Ambiente... 2004 model. sanırım 100küsürbindedir. 88binde almıştık.Sanırım 2 sene olmuştur.... Düşünen olursa bana PM ile ulaşabilir. 25 istiyordu sanırım Kayınpeder...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    İyi akşamlar Vaneo sever arkadaşlar;
    Galiba ilk ciddi arıza ile karşı karşıyayım ve yardımlarınıza ihtiyacım var. Otomatik vites arızası olan 'F' bir haftada 3 defa karşıma çıktı, gittikçe daha sık oluyor. Ustam vaneonun şanzımanını bilmediğini aksi gibi yetkili servisinde durumunun pek iç açıcı olmadığı söyledi. Kendisinin samimiyetinden şüphe etmiyorum, zaten malum yetkili servis en son çare...

    Bugün star diag. Cihazı ile baktık ustamla. Baktığımızda araçta 'F' yoktu, malum motoru durdurup aracı tekrar çalıştırdığınızda gösterge panelindeki 'F' siliniyor, araç düzeliyor. Bilgisayarda kayıtlı bir hata kodu bulamadık, yapacak birşey yok dedik.... Bu aşamada bilgisayarda ne kadar doğru inceleme yaptığımız konusunda isin doğrusu şüphem var, zira Vaneo ile ilgili Star Diag. kullanımında da tecrübe bilgi eksikliği olduğunu zannediyorum... Nereden başlamak lazım ? Yardımlarınizı dort gözle bekliyorum

    İyi akşamlar.......

    İyi akşamlar arkadaşlar;




  • İyi Akşamlar Arkadaşlar;
    8 Nisan tarihli mesajımda bahsettiğim otomatik vites arızası olan ve gösterge panosunda "F" olarak gözüken sorunum halloldu. Arızanın hata kodunun açıklamasından yola çıkarak ve
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-Mercedes-Benz 'A'-class info. Mercedes Benz A Class W168 Automatic Transmission /gearbox, Changing Automatic Gearbox fluid on Mercedes- Benz 'A' Class
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm
    adrsindeki bilgilerin desteğiyle sorunu kendim çözdüm. Arıza kodunun açıklaması kısaca vites kolu konumunun (P-R-N-D) algılanamadığı veya anlamsız olduğu şeklindeydi. Yukarıdaki linkde bulunan benzer arıza bilgileri ve çözüm tariflerine göre vites kolunu söküp elektronik kartı çıkarttım. Kart (PCB) üzerindeki lehimlerin bazılarını tazeleyerek ve daha önemlisi kartı ilgili kimyasallar ile temizleyerek tekrar yerine taktım. O gün bu gündür arıza tekrar etmedi. Artık sorunun çözüldüğünü düşünüyorum. Bu arada şöyle bir tespitim de oldu. Vites kolunun hareketini kıstlamak / engellemek üzere; örnek olarak frene basmadan vitesi park durumundan çıkartmayı engellemek için, vites kolunun altında bir selenoid (Elektro-mekanik bir pim) var. Ben de bu selenoid çalışmıyor, daha doığrusu selenoid ve sürücü devresi sağlam, fakat yukarıda bahsettiğim elektronik kart üzerinde yer alan mikro işlemci tarafından kontrol edilmiyor veya edilemiyor. Benim merak ettiğim şudur; otomatik vitesli vaneosu olan arkadaşlar, vites frene basmadan park konumundan çıkıyor mu? Vites park konumundayken frene basıp bıraktığınızda vites kolunun alt tarafından selenoidin çalışma sesi geliyor mu?

    İyi Akşamlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    İyi Akşamlar Arkadaşlar;
    8 Nisan tarihli mesajımda bahsettiğim otomatik vites arızası olan ve gösterge panosunda "F" olarak gözüken sorunum halloldu. Arızanın hata kodunun açıklamasından yola çıkarak ve http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm adrsindeki bilgilerin desteğiyle sorunu kendim çözdüm. Arıza kodunun açıklaması kısaca vites kolu konumunun (P-R-N-D) algılanamadığı veya anlamsız olduğu şeklindeydi. Yukarıdaki linkde bulunan benzer arıza bilgileri ve çözüm tariflerine göre vites kolunu söküp elektronik kartı çıkarttım. Kart (PCB) üzerindeki lehimlerin bazılarını tazeleyerek ve daha önemlisi kartı ilgili kimyasallar ile temizleyerek tekrar yerine taktım. O gün bu gündür arıza tekrar etmedi. Artık sorunun çözüldüğünü düşünüyorum. Bu arada şöyle bir tespitim de oldu. Vites kolunun hareketini kıstlamak / engellemek üzere; örnek olarak frene basmadan vitesi park durumundan çıkartmayı engellemek için, vites kolunun altında bir selenoid (Elektro-mekanik bir pim) var. Ben de bu selenoid çalışmıyor, daha doığrusu selenoid ve sürücü devresi sağlam, fakat yukarıda bahsettiğim elektronik kart üzerinde yer alan mikro işlemci tarafından kontrol edilmiyor veya edilemiyor. Benim merak ettiğim şudur; otomatik vitesli vaneosu olan arkadaşlar, vites frene basmadan park konumundan çıkıyor mu? Vites park konumundayken frene basıp bıraktığınızda vites kolunun alt tarafından selenoidin çalışma sesi geliyor mu?

    İyi Akşamlar....

    Bak şimidi benim de aklıma takıldı. Benim vites frene basmadan geçiyor. Normalde çıt çıt ses gelmesi lazım diye biliyorum. Bende palio vardı otomatik onda öyleydi. Valla tam sıkıntısı nedir bilmiyorum ama benimki P den frene basmadan çıkıyor. Araştırmak lazım ama herhangi bir arıza şambası veya sistemde arıza kodu vermıyor.




  • Merhaba;
    Vitesin firene basmadan "P" den çıkmaması aslında bir emniyet tedbiri malum, ayrıca hareket halindeyken de "P" ye gelmemesi gerekiyor. Dikkatli kullandıktan sonra sorun yok ama ben bir iki defa ufakta olsa sorun yaşadım. Buradaki tüm otomatik Vaneo kullanıcılarından bilgi bekliyorum, zira kilit mekanizmasının çalışmaması Vaneo'nun orjinal halimi -ki zannetmiyorum, yoksa bu bir arıza mı?

    Bu konuda şöyle bir ayrıntıda var aslında; vites kolunun frene basmadan çıkmasını engellemek üzere 2 tedbir alınmış araçta:

    1. Birisi yukarıda da bahsettiğim selenoid (elektrikle çalışan hareketli pim). Bu selenoid vitesin parktan çıkmasını kontrol ettiği gibi, diğer vites konumlarında da (R-N-D) farklı kısıtlamaları olması gerekiyor....

    2. Diğer tedbir ise, vites kolundan çıkıpta şanzıma giden Bowden Kablosu / Spiral Teli (Bakınız:
    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-Mercedes-Benz 'A'-class info. Mercedes Benz A Class W168 Automatic Transmission /gearbox, Changing Automatic Gearbox fluid on Mercedes- Benz 'A' Class
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm
    ) ile sağlanan mekanik tedbir. Bu spiral tel bir şekilde fren pedalına bağlanmış durumda. Frene basarak bu spirali serbet bırakmış oluyoruz, frene basılmadığında ise sıkışık olarak durduğu için vites kolu hareket etmiyor. Benim araçta bu da çalışmıyor ancak ustam fren pedalına elini uzatıp bir şeyleri kurcaladığında vites frene basmadan "P" den çıkmadı. Fren pedalı ile söz konusu spiral arasındaki bağlantı bir şekilde zarar görmüş ancak onarımı mümkün gözüküyor. Ancak şunuda söyleyeyim, 1. maddede bahsettiğim selenoid vites kolunu adam akıllı kilitliyor, spiralle yapılan kilitlemede ise vites kolu "P" den çıkmasa da ufak ufak yerinden oynuyor.

    Bu konudaki fikirleri ve tecrübeleri bekliyorum....


    NOT: "F" arıza durumu ile ilgili yaptığım söküp takma işlemlerinin fotoğraflarını çekmiştim, müsait bir zamanda buraya koymayı planlıyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    Merhaba;
    Vitesin firene basmadan "P" den çıkmaması aslında bir emniyet tedbiri malum, ayrıca hareket halindeyken de "P" ye gelmemesi gerekiyor. Dikkatli kullandıktan sonra sorun yok ama ben bir iki defa ufakta olsa sorun yaşadım. Buradaki tüm otomatik Vaneo kullanıcılarından bilgi bekliyorum, zira kilit mekanizmasının çalışmaması Vaneo'nun orjinal halimi -ki zannetmiyorum, yoksa bu bir arıza mı?

    Bu konuda şöyle bir ayrıntıda var aslında; vites kolunun frene basmadan çıkmasını engellemek üzere 2 tedbir alınmış araçta:

    1. Birisi yukarıda da bahsettiğim selenoid (elektrikle çalışan hareketli pim). Bu selenoid vitesin parktan çıkmasını kontrol ettiği gibi, diğer vites konumlarında da (R-N-D) farklı kısıtlamaları olması gerekiyor....

    2. Diğer tedbir ise, vites kolundan çıkıpta şanzıma giden Bowden Kablosu / Spiral Teli (Bakınız: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm ) ile sağlanan mekanik tedbir. Bu spiral tel bir şekilde fren pedalına bağlanmış durumda. Frene basarak bu spirali serbet bırakmış oluyoruz, frene basılmadığında ise sıkışık olarak durduğu için vites kolu hareket etmiyor. Benim araçta bu da çalışmıyor ancak ustam fren pedalına elini uzatıp bir şeyleri kurcaladığında vites frene basmadan "P" den çıkmadı. Fren pedalı ile söz konusu spiral arasındaki bağlantı bir şekilde zarar görmüş ancak onarımı mümkün gözüküyor. Ancak şunuda söyleyeyim, 1. maddede bahsettiğim selenoid vites kolunu adam akıllı kilitliyor, spiralle yapılan kilitlemede ise vites kolu "P" den çıkmasa da ufak ufak yerinden oynuyor.

    Bu konudaki fikirleri ve tecrübeleri bekliyorum....


    NOT: "F" arıza durumu ile ilgili yaptığım söküp takma işlemlerinin fotoğraflarını çekmiştim, müsait bir zamanda buraya koymayı planlıyorum....






  • quote:

    Orijinalden alıntı: dessertrose

    merhaba arkadaşlar!

    vaneo otomatikte frene basmadan ''P'' den alamazsınız.

    frene bastığınızda fren üzerinden çıt diye bi yay sesi vites kumana kutusu civarından da manyetik bırakma sesi duyarsınız.bunu duymuyosanız selenoidde problem vardır.

    bu arada bende bugün kısa farların ampüllerini tazeledim dünyam değişti.

    osram halogen h7 herkese tavsiye ederim en uygun fiyatta hepsiburada.com da

    Valla ben de alabiliyorsun. Bozuk sanırsam.
  • İyi Akşamlar;

    Bilgi için teşekkür ederim.... Cevabınıza binaen ben sormaya devam edeceğim;

    Fren pedalına bağlı olarak mekanik bir kilit mekanizması olduğunu teyit etmiş oldum, ki bende bu sistem arızalı. Hatta ustam oraları kurcalayınca düzeldi, belli ki ciddi bir arıza değil.... Benim takıldığım konu şu; bir önceki mesajımda da izah etmeye çalışmıştım, vites kolunun olduğu bölgede, alt tarafta ve şoför tarafında kalan selenoidi söküp kontrol ettim, 12V'u doğrudan verince gayet güzel çalıştı. Bu selenoid vites kolunun konumunu belirleyen karta bağlı. Kart üzerindeki BTS 432E2 kodlu elektronik devre elemanı (Smart Highside Power Switch) tarafından sürülüyor. Bu kontrol elemanı ise doğrudan kart üzerindeki işlemci tarafından tetikleniyor (buraya kadar olan bilgiler teyit edilmiştir), işlemci ise ihtiyaç duyduğu frene basılıp basılmadığı bilgisinide pedaldaki anahtardan (switch) CanBus üzerinden alıyor (Bu kısım ise benim akıl yürütmemdir).... Selenoidin ve BTS432E2'nin sağlam olduğunu düşünüyorum. İşlemci de sağlamki vites kolunun konumuna ilişkin verilerde herhangi bir sorun yok....

    KISACASI; Ben selenoidin ve sürücüsünün sağlam olduğunu ve bir şekilde aracın elektronik kontrol sistemleri tarafından sürülmediğini veya sürülemediğini düşünüyorum... Bunun da bir çok nedeni olabilir....

    Bu konuda fikri veya bilgisi olan varmı acaba? Ayrıca elinde aracın elektriksel bağlantı şemaları bulunan kimse varmıdır? Eğer varsa paylaşabilirmiyiz?

    NOT: Partscalog.ru adresinden Vaneo ve bir çok araç için parça kodu ve bağlantı şeması bilgilerine ulaşabilirsiniz. Site rusça, google çevirisi ile kısmen anlaşılabiliyor....

    İyi Akşamlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebi67

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkanfiliz156

    quote:

    Orijinalden alıntı: lancer16

    merhaba arkadaşlar,

    artık bende vaneo sahibiyim, 2 gün önce teslim aldım aracımı, Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin...

    maşallah çok rahat, 500 km şehir dışı yol yaptım, acayip yorgundum, hız sabitleyici ile kullandım daha çok, o kadar keyifli idi ki "bi de direksiyon otomatik olsaydı" dedim sonra :)
    hiç yormadı, 120'de bi sabitledim, duble, otoban öyle geldim, yarım depo bitmemişti, depoyu 230 tl'ye doldurdum, tahminen 110 tl mazot yaktı, yani 220 kuruş gibi, çok güzel bir değer bence, başka tecrübe eden varmıdır,

    bana frenleri çok sert geldi, belkide bir önceki aracımın lancer olmasındandır, pedal çok sert, ciddi bir basma gerektiriyor, normalmidir acep ?

    vesselam...



    hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
    frenlerde haklısınız benimkide sert hatta başka yeni bir arabadan inip benim aracımı kullanlar frenleri çok sertmiş diyor
    bunun ustama sordum normal dedi bana
    birde otobanda vites düğmesi C demi S demi kullandınız

    eyvallah teşekkür ederim,

    günden güne alışıyorum frenlere artık,

    "C" de kullandım vitesi,

    C clasic sürüştür S deki gibi seri olmaz ama yakıttan tasarruf sağlar
    yakış olarak ben çok şehir dışına çıktığım için .30 kuruş normal diyelim dün 700km yol yaptım şehir dışı 0.28 yakmış




  • Çok memnun olurum. Ben de bu aralar müsait değilim zaten. Merak ettim bu arada, yazılıma nereden ve nasıl ulaştınız? Yani ben de sahip olmak istersem ne yapmam lazım ? Çinliye balık tutmayı öğretmek daha münasip bir yaklaşım diye düşünüyorum....
  • Arkadaşlar aracım marş kilidi kontağı arızalı şeklinde arıza verdi. Parça değişecek diyor. Servise sordum kart değişecek diyor ama maliyeti 2000 tl ama çıkması sıfırsı ise sadece şanzuman ile birlikte ve o da 5000 tl. Y3/7S1 kodlu parça arızası var. Araba sogukken çalışıyor ama ısındığında stop ederseniz tekrar çalışmıyor. Yani bir yere gidince tekrar çalıştımak için 1 saat beklemem lazım. dayım elektronikçi yolla bana ben yaparım dedi. Bu şanzuman kartı arızası ile ilgili bir şeyler bilen varsa yazsın mutlaka. Dayıma yollayacam bakalım o yapabılırse ben de sizinle paylaşacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    Arkadaşlar aracım marş kilidi kontağı arızalı şeklinde arıza verdi. Parça değişecek diyor. Servise sordum kart değişecek diyor ama maliyeti 2000 tl ama çıkması sıfırsı ise sadece şanzuman ile birlikte ve o da 5000 tl. Y3/7S1 kodlu parça arızası var. Araba sogukken çalışıyor ama ısındığında stop ederseniz tekrar çalışmıyor. Yani bir yere gidince tekrar çalıştımak için 1 saat beklemem lazım. dayım elektronikçi yolla bana ben yaparım dedi. Bu şanzuman kartı arızası ile ilgili bir şeyler bilen varsa yazsın mutlaka. Dayıma yollayacam bakalım o yapabılırse ben de sizinle paylaşacam.

    Merhaba,
    Önce geçmiş olsun diyeyim. Aşagıda bir adres var.....



    benim anladığı kadarıyla arızalı parçanın temin edilmesi veya onarılması bir tarafa, önce yerinden çıkartılması bir miktar sorun gibi gözüküyor. Parçanın resmine bakınca onarımı mümkün bir malzemeye benziyor veya çok kıymetli bir malzeme olmasa gerek diye düşünüyorum....

    Ayrıca aşağıdaki linkte de birşeyler var, " gerçekten o parça arızalıysa " diye soruyor...




  • Mercedes-Benz Owners' Forums
    A160 avantgaurd auto-Intermitent starting
    http://forums.mercedesclub.org.uk/archive/index.php/t-72280.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    Arkadaşlar aracım marş kilidi kontağı arızalı şeklinde arıza verdi. Parça değişecek diyor. Servise sordum kart değişecek diyor ama maliyeti 2000 tl ama çıkması sıfırsı ise sadece şanzuman ile birlikte ve o da 5000 tl. Y3/7S1 kodlu parça arızası var. Araba sogukken çalışıyor ama ısındığında stop ederseniz tekrar çalışmıyor. Yani bir yere gidince tekrar çalıştımak için 1 saat beklemem lazım. dayım elektronikçi yolla bana ben yaparım dedi. Bu şanzuman kartı arızası ile ilgili bir şeyler bilen varsa yazsın mutlaka. Dayıma yollayacam bakalım o yapabılırse ben de sizinle paylaşacam.

    öncelikle geçmiş olsun
    bu sitede bir çok vaneo kullanıcısının ısrarla belirttiği bir konu vaneo dan anlayan pek usta yok
    o sebebten başka bir yerede götür derim ben
    elimden gelen sadece bu
    konu ile ilgili bizleride bilgilendirisen seviniriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimdedecam


    selamunaleyküm arkadaşlar...

    yaklaşık 1 hafta 10 gündür nete giremediğimden yorumları takip edememiştim...yeni gelen arkadaşlara şiddetle tavsiyem şudur...bi önceki sayfalara bakın ki arıza sorun ve teşhislerimize ve de yorumlarımızı okursanız size daha fazla yardımcı olacaktır...Arkadaşlar olumlu olumsuz her türlü sorunlarımızı paylaşırsak aracımız hakkında daha fazla bilgi sahibi oluruz...çünkü birimizin başına gelmeyen bir arıza bir diğer arkadaşımızın başına gelebilir...bu yüzden önceki sayfalarda ki arıza yorumlarımızı mutlaka okuyunuz...evet arkadaşlar farklı bir konuya değinmek istiyorum...mercedesin veneo nun yeni kasası olarak 2012 sonbahar da satışa sunacağı CİTAN aracına değinmek istiyorum...
    aracın iç ve dışını hatta elfrenine kadar nette resimlerine bakarak çok dikkatli bir şekilde inceledim...sizin de bildiğiniz gibi renault ile ortak üretim olan citan kangoo ya çok çok benziyor...motoru bile renault motoru...elfreni bile kango elfreni ile aynı !!! araç eylül gibi bayilere gelirmiş...şahsen aracı birebir görmeden olumsuz konuşmak istemem ama hayalkırıklığına uğramadım desem yalan olur...Vaneomdan memnun olmama rağmen 3 yıldan sonra artık mercedes B yada C kasasıyla değiştirmek istiyordum...satmayı düşünüyorum fakat citan ın üretileceğini öğrendikten sonra aracımla citanı takas ederim diye düşündüm...fakat citan daki aşırı kango benzerliğinden dolayı soğudum galiba...sizce mercedes Citan mı B kasa mı yoksa C kasa mı almalıyım...ama C kasa 2007 in önceki modellerinde olan kasalarını çok seviyorum...ama C kasa biraz pahalı ve B kasa da azcık kaba gibi duruyor...ne yapacağımı şaşırdım...siz değerli arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum...bu arada vaneoma da kıyamıyorum...sağ yolcu koltuğundaki srs hatası hariç tek eksiği bulunmayan aracımla nasıl vedalaşırım bilemiyorum :( ...

    kardeş merhaba bende citanı iyi gene inceledim citanda kullanılar malzeme büyük ihtimal megane 3 ve fluence malsemeleri.benimde hoşuma gitmedi ama merconun burdaki amacı tamamen ticari,vaneo gibi cok amaçlı aile arabası değil yalnız şunu yeri gelmişken söylim trendi ticari kullanabilirsiniz ben şunu gördüm sözüm meclisten dışarı trende beş para etmes diyenler oluyor ama bence en sağlamı trend en basiti otomatık sanzuman yok sorun yok ben heryere vuruyom bir connect gibi nazar değmesin bakım yaptırdım yaptıralı bikere gık demedi vurdugum yollar giresunun yolları karadeniz yollarının bilen bilir yayla köy falan bende diyorum iyiki trend almısım istersem park sensörü cruse hatta webasto marka sunroof ta takırırım birara düsünüyodum ama aracı satcam ilerde oyüzden bıraktım yoksa aracı full trend yapcaktım benim vaneo alıcılarına tavsiyem tabi kendi görüşüm trend yada ambientenin düz vitesini almaları.cünkü kendin sonrada daha iyi ve ucuz maliyete aracı fullıyebilirsin ısıtmalı koltuklar hariç tabi neyse citana gelelim citan tamamen ticari ve renoylan ortak bende olsam ona yaptırırdım 1.5 dizel eco2 şuanda dünyanın en iyi küçük hacimli dizeli 5 in altında yakıyor fiatın 1.3 ü bilem fasla yakıyor bu motora göre ki motor çok dayanıklı renonun da yeni aracları eskısı gibi dökülmuyor artık,ortaklık yaradı galıba. bence beklemeli yalnız içi şu açıdan hoşuma gitmedi aracın buyuk ekranlı teyıp koymaya yeryok bide orta konsolda bilgi ekranı yok anlamadım.kongonun cromline gibi sırf aileler için ürettiği türde citan olursa bence hiç bekmeden almalı ama bakalım aile pazarı için üretcekmi merco. merco saf kendi üretseydi bu araç cok pahalıda olurdu 60 milyara vururdu bence ama şimdi fiyatı caddyden düşük olcak deniyor.sonunç olarak safkan merco olmaması bizi üzdü ama firmayı golbal açıdan sevindireceğe benziyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    Arkadaşlar aracım marş kilidi kontağı arızalı şeklinde arıza verdi. Parça değişecek diyor. Servise sordum kart değişecek diyor ama maliyeti 2000 tl ama çıkması sıfırsı ise sadece şanzuman ile birlikte ve o da 5000 tl. Y3/7S1 kodlu parça arızası var. Araba sogukken çalışıyor ama ısındığında stop ederseniz tekrar çalışmıyor. Yani bir yere gidince tekrar çalıştımak için 1 saat beklemem lazım. dayım elektronikçi yolla bana ben yaparım dedi. Bu şanzuman kartı arızası ile ilgili bir şeyler bilen varsa yazsın mutlaka. Dayıma yollayacam bakalım o yapabılırse ben de sizinle paylaşacam.

    abi geçmiş olsun inş. ucuza atlatırsın ...
  • Parçanın işlevini tam anlamıyla öğrenmiş bulunmaktayım. Otomatik Vaneoda Marş kili parçası aracın çalışması esnasında otomatik marş yapmasını sağlıyor ve vitesteyken çalışmamasını sağlıyor. Bu parça bende bozuk. Bu parçayı sökmeyi denerken bozulma olasılığını düşünerek durumu o parçayı iptal ederek çözmeyi denedik. Parçayı elektronik bir köprü vasıtasıyla iptal ettik. Şu an aracımda sorun yok sadece otomatik marş almıyor kendim basılı beklemek zorundayım ve vitesteyken çalışıyor. Kısacası otomatik marştan feragat ettim ve her seferinde vitestemi değilmi diye kontrol etmek zorundayım. Masrafım 100 tl oldu. Eğer kartı değiştirseydim masrafım 2500 tl olacaktı. Neyse bu sorununda üstesinden geldim. Bakalım sırada ne var. :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalik28

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimdedecam


    selamunaleyküm arkadaşlar...

    yaklaşık 1 hafta 10 gündür nete giremediğimden yorumları takip edememiştim...yeni gelen arkadaşlara şiddetle tavsiyem şudur...bi önceki sayfalara bakın ki arıza sorun ve teşhislerimize ve de yorumlarımızı okursanız size daha fazla yardımcı olacaktır...Arkadaşlar olumlu olumsuz her türlü sorunlarımızı paylaşırsak aracımız hakkında daha fazla bilgi sahibi oluruz...çünkü birimizin başına gelmeyen bir arıza bir diğer arkadaşımızın başına gelebilir...bu yüzden önceki sayfalarda ki arıza yorumlarımızı mutlaka okuyunuz...evet arkadaşlar farklı bir konuya değinmek istiyorum...mercedesin veneo nun yeni kasası olarak 2012 sonbahar da satışa sunacağı CİTAN aracına değinmek istiyorum...
    aracın iç ve dışını hatta elfrenine kadar nette resimlerine bakarak çok dikkatli bir şekilde inceledim...sizin de bildiğiniz gibi renault ile ortak üretim olan citan kangoo ya çok çok benziyor...motoru bile renault motoru...elfreni bile kango elfreni ile aynı !!! araç eylül gibi bayilere gelirmiş...şahsen aracı birebir görmeden olumsuz konuşmak istemem ama hayalkırıklığına uğramadım desem yalan olur...Vaneomdan memnun olmama rağmen 3 yıldan sonra artık mercedes B yada C kasasıyla değiştirmek istiyordum...satmayı düşünüyorum fakat citan ın üretileceğini öğrendikten sonra aracımla citanı takas ederim diye düşündüm...fakat citan daki aşırı kango benzerliğinden dolayı soğudum galiba...sizce mercedes Citan mı B kasa mı yoksa C kasa mı almalıyım...ama C kasa 2007 in önceki modellerinde olan kasalarını çok seviyorum...ama C kasa biraz pahalı ve B kasa da azcık kaba gibi duruyor...ne yapacağımı şaşırdım...siz değerli arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum...bu arada vaneoma da kıyamıyorum...sağ yolcu koltuğundaki srs hatası hariç tek eksiği bulunmayan aracımla nasıl vedalaşırım bilemiyorum :( ...

    kardeş merhaba bende citanı iyi gene inceledim citanda kullanılar malzeme büyük ihtimal megane 3 ve fluence malsemeleri.benimde hoşuma gitmedi ama merconun burdaki amacı tamamen ticari,vaneo gibi cok amaçlı aile arabası değil yalnız şunu yeri gelmişken söylim trendi ticari kullanabilirsiniz ben şunu gördüm sözüm meclisten dışarı trende beş para etmes diyenler oluyor ama bence en sağlamı trend en basiti otomatık sanzuman yok sorun yok ben heryere vuruyom bir connect gibi nazar değmesin bakım yaptırdım yaptıralı bikere gık demedi vurdugum yollar giresunun yolları karadeniz yollarının bilen bilir yayla köy falan bende diyorum iyiki trend almısım istersem park sensörü cruse hatta webasto marka sunroof ta takırırım birara düsünüyodum ama aracı satcam ilerde oyüzden bıraktım yoksa aracı full trend yapcaktım benim vaneo alıcılarına tavsiyem tabi kendi görüşüm trend yada ambientenin düz vitesini almaları.cünkü kendin sonrada daha iyi ve ucuz maliyete aracı fullıyebilirsin ısıtmalı koltuklar hariç tabi neyse citana gelelim citan tamamen ticari ve renoylan ortak bende olsam ona yaptırırdım 1.5 dizel eco2 şuanda dünyanın en iyi küçük hacimli dizeli 5 in altında yakıyor fiatın 1.3 ü bilem fasla yakıyor bu motora göre ki motor çok dayanıklı renonun da yeni aracları eskısı gibi dökülmuyor artık,ortaklık yaradı galıba. bence beklemeli yalnız içi şu açıdan hoşuma gitmedi aracın buyuk ekranlı teyıp koymaya yeryok bide orta konsolda bilgi ekranı yok anlamadım.kongonun cromline gibi sırf aileler için ürettiği türde citan olursa bence hiç bekmeden almalı ama bakalım aile pazarı için üretcekmi merco. merco saf kendi üretseydi bu araç cok pahalıda olurdu 60 milyara vururdu bence ama şimdi fiyatı caddyden düşük olcak deniyor.sonunç olarak safkan merco olmaması bizi üzdü ama firmayı golbal açıdan sevindireceğe benziyor

    Valla katılıyorum kardes bende trend vardi ambiante aldim yine onun da manuelini aldim otomatik alacak olsam imanagation alırdım ayrıca otomatik sorumlu oluyor bü araçlarda he merso otomatik ustası ama ticarilerin de otomatik viano da var ama onu da Tam olarak bilmiyorum bildiğim kadarıyla yeni e ler deki otomatik sistemiyle ayni viano larinki ama vaNeo larda farkli bir otomatik çıkıyor karsimiza yeni vaneo ciTan a geldiğimiz de ise adından belli renault un isi oldugu gibi megan hesabı renault a bulaşmayın derim ama yıldız varsa da sorun olmaz motor da yıldız varsa sikinti yok kasa da önemli meganlar gibi plastikse yaramaz bir de cip le ilgilenen arkadaşlara sorum olacakti duman olayi yaşıyor mu sunuz ?




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.