Şimdi Ara

Mercedes, BMW'yi geçerek en değerli ikinci otomotiv markası oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
4.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodomoco

    Suriyeliye harcanan parayla fordu alir bide hondayi alirdik,istihdami dusunun her yil yapilacak ciroyu hayal edin.
    Onlar alınamasa da (Şirket değeri daha yüksek)Volvo, Opel, Saab vs. oldukça ucuz paralara giden firmalar, onlar alınabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki beni de şaşırttı ama nesi var demek de doğru değil. Otomobilleri bizim memleketteki zihniyet ile uyuşmuyor diye böyle söylenemez. Aslında gayet güzel tasarımları ve başarılı mühendisliğine rağmen mazda bile çok tutulmuyor. Asıl senin gibi düşünenlerin benim sorunum ne demesi lazım.

    Bir diğer konu da Suzuki nin aynı zamanda motorsiklet üretiyor olmasıdır. Hayabuusayı motorla pek alakası olmayanlar bile bilir.

    Bunların hepsini de geçelim mersedes ya da bmw Toyota ya da vw nin yanından bile geçemez satış adedinde ama marka değerinde neredeler. Bu da diğer değerlendirme kriteri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence asıl başarı suzukinin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw diyorum başka da birşey demiyorum.
  • nissan en değerlisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VOLVO 'nun olmaması ilginç değil mi ? Yanlış mı düşünüyorum yoksa ?
  • kıstas ne bu listede?

  • Tesla'nın büyüme oranına bak böyle devam ederse 2-3 seneye dünyanın en değerli markası olacak demek ki

  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Toyata = Listede Dünya birincisi
  • Brandfinance nin hazirladigi listede birinci sirada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xooxxoox kullanıcısına yanıt
    Volvo nun üretim hacmi bu listedeki markalar kadar değil.



    Üretim satış gelir gider vsvs.



    Unutmadan, artık Çinli oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K_Spartakus K kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkür ederim. Yakında herşey China olucak :(
  • Marka degeri farkli piyasa degeri farkli.Volkswagen 10cu olabilir ama piyasa degeri 370milyar dolarda seyrediyor.

    Tesla Kâr yapamadan nasil marka degeri yuksek olupta ilk 10a girmis anlayamadim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liste havaciva yani. Marka degeri siralamalarini bu yuzden hic dikkate almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla çöpü iflas etmek üzere ama marka değerine bak. Tamamen saçmalık bunlar. Piyasa değeri önemlidir. Şu an Tesla kadar abartılmış bir marka daha yok. Rakipler daha da artınca Tesla piyasadan uçup gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Liste havaciva yani. Marka degeri siralamalarini bu yuzden hic dikkate almam.
    Oyle denilebilir.Şuan daimler 100 milyar civari piyasa degeri mevcut.Kabullenmekte zor ama en degerli sirket maalesef wolkswagen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Tesla çöpü iflas etmek üzere ama marka değerine bak. Tamamen saçmalık bunlar. Piyasa değeri önemlidir. Şu an Tesla kadar abartılmış bir marka daha yok. Rakipler daha da artınca Tesla piyasadan uçup gidecek.
    Bende anlamadim ne kar var ne de bir sey.Sisirilmis balon gibi.Ama halen 65milyar dolara yakin piyasa degeri mevcut.Bilakis Elon Musk 10yil icinde Tesla nin piyasa degerini 650milyar dolar yapmassa ceo luktan atilabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 1 Haziran 2018; 19:59:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umarım bizlerde global markalar yaratabilir ve ülkemizi güzel temsil ederiz.saygılarımızla

  • Üretildiğinden bu yana kar elde edemiyor Tesla. Model 3 ölü doğdu resmen. Çoktan yüz binlerle ifade edilen rakamlara ulaşması gerekirken adam akıllı üretilemedi bile. Diğer modellere olan talepte düşmeye başladı.

    Son 2 yılda medyada çok ön plana çıksa da risk portföyü yöneticileri mevcut durumun sürdürülebilir bir yanının olmadığını ve Tesla'nın ciddi olarak kendini kurtarmasının zor olduğunu ve 1,5 yıl içinde iflasını açıklayabileceğini söylüyor.

    Yani 2019 sonunda ''Tesla Motors iflas etti'' haberini okumamız büyük bir sürpriz olmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.