Şimdi Ara

MERCEDES E MAKYAJLANIYOR. 'Güncel Bilgiler' (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
2
Favori
9.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AMG model 550 hp gücünde olacak ve 4MATIC standart olacak. 0-60mph 3.4 saniye sürecekmiş.

    http://www.worldcarfans.com/112101949599/2014-mercedes-e63-amg-to-get-550-hp-and-4matic
  • Anlamadığım bir şey var. 1.6 motor gelirse çok tutulacağını söylüyor herkes. Tutulur, doğrudur.

    Ama şu taraftan bir düşünelim. 1.6 motorla 2.0 motor arasında ne kadar fark var yakıt olarak ? Diyelim 2.0 motor kilometrede 20 kuruş fazla yaksın (tamamen sallıyorum), araç senede ortalama 20.000 km yapsa, 4000 TL farkeder. 1500 TL de MTV farkını koyalım. 1 yılda 5500 lira farketti.

    Anlamadığım nokta burada başlıyor. Bir arabaya 150-160 bin lira verebilen bir adam, yılda 5.5 milyarın peşine düşer mi ? Bence düşmez. Bu adam arabaya on maaş verse aylık 15-16 bin lira kazanıyor demektir. Ben bir yılda maaşımın üçte biri kadar farkedecek diye sevdiğim arabadan vazgeçip 1.6 motoru var diye bu arabaya yönelmem.

    Şuraya dikkat edelim. Adam zaten E serisi alacaktır. 1.6 motor onun için bir artı olmuştur, buna tamam.

    Fakat genel yargı satışların artacağı yönünde. Yani insanlar başka arabalardan vazgeçip 1.6 motor için bu arabayı seçecek deniyor.

    Deneysel bir yazı yazdım, bombalanmam umarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektroniker

    Anlamadığım bir şey var. 1.6 motor gelirse çok tutulacağını söylüyor herkes. Tutulur, doğrudur.

    Ama şu taraftan bir düşünelim. 1.6 motorla 2.0 motor arasında ne kadar fark var yakıt olarak ? Diyelim 2.0 motor kilometrede 20 kuruş fazla yaksın (tamamen sallıyorum), araç senede ortalama 20.000 km yapsa, 4000 TL farkeder. 1500 TL de MTV farkını koyalım. 1 yılda 5500 lira farketti.

    Anlamadığım nokta burada başlıyor. Bir arabaya 150-160 bin lira verebilen bir adam, yılda 5.5 milyarın peşine düşer mi ? Bence düşmez. Bu adam arabaya on maaş verse aylık 15-16 bin lira kazanıyor demektir. Ben bir yılda maaşımın üçte biri kadar farkedecek diye sevdiğim arabadan vazgeçip 1.6 motoru var diye bu arabaya yönelmem.

    Şuraya dikkat edelim. Adam zaten E serisi alacaktır. 1.6 motor onun için bir artı olmuştur, buna tamam.

    Fakat genel yargı satışların artacağı yönünde. Yani insanlar başka arabalardan vazgeçip 1.6 motor için bu arabayı seçecek deniyor.

    Deneysel bir yazı yazdım, bombalanmam umarım

    C serisi örneği var.

    Belki ama o C serisi diyeceksiniz. Ama onunda fiyatları çok da düşük değil ve 1.6 motorun nimetiyle geçen ay D segmentinde satış birincisi oldu.

    Rakiplerinin motor yelpazesi ortada anlatmaya gerek yok.

    E segmentinde de durum aynı olacaktır. 5 serisi 2.0 dizel motorun nasıl ekmeğini çok yediyse Mercedes'de E serisindeki 1.6 motorun ekmeğini yiyecektir.

    Şu anki güncel ötv mağduru benzinli ve dizel motorlarıyla 2. sırada takip ederken makyajlı kasada 1.6 benzinli motorla eminim birinciliği bırakmayacaktır.

    Ayrıca Mercedes alan adam 5500 tl'yi düşünmez teziniz doğru değil. Arabaya bu paraları veren insanlar bile emin olun 5500 tl'nin hesabını da yapar.

    Neden fazladan 5500 tl ödeyim ki düşüncesi ağır basacaktır




  • 3 yıldır 1.6 lt motor gelecek deniyor hani nerede? Ben geleceğini pek sanmıyorum. Şu kasayı 1.6 lt motorla sürmenin hiç bir keyfi bir durumu söz konusu olmayacaktır. 2.0 lt motora bile vergi zorunluluğundan binildiğini düşünürsek 1.6 lt bir E Segmenti Mercedes keyif verici olmayacaktır. Aynı durum 5 ve A6 içinde geçerli. Ne olursa olsun bu tür araçlar en az 2.0 lt olmalı.
  • Sayın yaman06

    İlk mesajımda da belirttiğim gibi 1.6 motorun başarılı satış rakamları yakalayacağına bir sözüm yok. Sizin de bahsettiğiniz gibi yaşanmış örnekleri çok.

    Fakat değindiğim nokta başka idi. Benim anlayamadığım nokta biraz sosyo ekonomik durumla ilgili sanırım.

    5.5 milyar benim için çok para olsa da bu adam için aynı büyüklüğü ifade ediyor mu ? Bu adamın maaşı ortalama 15-16 bin lira olsa diye bir fikir attık ortaya. Yani 5500 lira bu adamın maaşının üçte biri.

    Ben 3000 lira kazanan bir mühendis olsam, A aracı B aracına göre senede 1000 lira fazla masraf yapsa benim için önemli olmazdı açıkçası. Paramın düşmanı değilim elbet, ama "neden senede 1000 lira fazla vereyim demezdim" eğer A aracı sebepsiz yere daha çok hoşuma gidiyorsa.

    Olayı biraz açığa kavuşturmak gerekirse, sorum E serisi 1.6 motorla tutulur mu değil, neden tutulur ? Evet 5500 lira daha az masraf çıkardık biz, 5500 lira benim için bir sebep, ama bence bu arabayı alan için değil, olmamalı.

    Ya da ben 150 bin liralık arabaya binen insanları biraz gözümde büyütüyorum. 60 ay vadeli kredi çekip, yemeyip içmeyip bu arabayı alan adamlar da var piyasada belki de. Aç gezip kuyruğu dik tutanlar diyelim ya da.




  • @ elektroniker,

    Sizin dediğiniz gibi olsaydı, insanlar hesap yapmadan bu otomobilleri tercih etseydi bugün E segmentinde 6 silindirden aşağı kimse araç tercih etmezdi.

    Ama artık durum böyle değil. Mercedes E 350 Cdi 4 Matic her ne kadar satan bir model olsa da 4 silindirli motorlar bu sınıfın satışlarını domine etmiş durumda.

    Sizin bahsettiğiniz düşünce yapısı kişilerin maddi durumuyla doğrudan alakalı değil bence. Yani kazancı yüksek olan her birey "5500 tl benim için birşey değil" demiyor.

    Aslında bu konu uzun uzadıya konuşulur ama forum ortamı yapacak bişey yok :)
  • Yeni detaylar !!

    Yenilenen direksiyon sistemi ile PDC, Aktif Park Sistemi dahil edilecek. Bu sayede Otomatik Park Sistemi'nin yanı sıra Dikey park desteği de sunacak.

    Standart olarak Collision Prevention Assist (CPA) (çarpışma önleyici sistem) sunulacak.
    Ayrıca; güncellenen Distronic + sistemi kullanılacak.
    Yeni sistemle birlikte : 360 ​° radar destek sistemi, aktif kör nokta asistanı, aktif direksiyon sistemi, aktif şerit takip paketi eklenecek.

    360 ​​° kamera sistemi ile birlikte park etmek kolaylaşacak, dar alanlarda çok daha iyi bir görüş sağlanacak.

    İç mekan değişiklikleri ise : Yeni kromajlı 4 kollu direksiyon (spor modellerde 3 kollu ), daha büyük Command Ngt ekranı, Iphone ve akıllı telefon desteği, 3 adet tüp şeklinde gösterge yapısı (Cls gibi), kromaj veya ahşap kaplama ile yeni konsol (Dashboard), ön konsolun ortasında şık metal çerçeveli analog saat eklenecek.

    Tüm motorlar güncelemelerle birlikte Euro6 verimlilik seviyesi sunacak.
    Benzinli motorlar;
    1,6 Litre M274 156 PS
    2,0 Litre M274 184 PS, 211 PS und 252 PS
    E 400 Hybrid M276 3.5 lt 306 PS + 27PS Elektrikli-Motor
    E 450 M276 DE 35 (3,5 Liter V6-Turbo) 340 PS-450 NM
    E 500 435 PS-700 NM
    E 63 AMG 557 PS ve 4matic (3.Ç-2013).

    Dizel motorlarda 3lt serisine yeni Bluetec serisi eklenecek.

    Toplamda : Yeni far ve stop yapısı, yeni tamponlar, yeni difüzör yapısı (modele bağlı olarak faklılıklar), yenilenen iç mekan ile büyük radikal değişikliğe gidilecek.

    Aracın Dünya prömiyeri Detroit Otomobil Fuarı'nda (14-29.Ocak.2013) yapılacak.
    28.Şubat.2013 itibariyle üretimine, Almanya M-B Sindelfingen tesislerinde başlanacak.
    Aracın satışına ise CLA ile birlikte 2013/04/13 tarihinde başlanacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ngerek -- 30 Ekim 2012; 15:23:51 >




  • Ben 1.6 motorun 2.0'dan çok da ucuz olacağını düşünmüyorum.316 ile 320d arasında vergiye baksan çok fark olmalı ama öyle değil.Firmalar premium algısını -sadece fiyata endeksliymiş gibi- bozmak istemiyorlar.
  • E63 AMG kamuflajsız yakalandı. Aracın far yapısını gösteriyor fotoğraf

     MERCEDES E MAKYAJLANIYOR. 'Güncel Bilgiler'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektroniker

    Anlamadığım bir şey var. 1.6 motor gelirse çok tutulacağını söylüyor herkes. Tutulur, doğrudur.

    Ama şu taraftan bir düşünelim. 1.6 motorla 2.0 motor arasında ne kadar fark var yakıt olarak ? Diyelim 2.0 motor kilometrede 20 kuruş fazla yaksın (tamamen sallıyorum), araç senede ortalama 20.000 km yapsa, 4000 TL farkeder. 1500 TL de MTV farkını koyalım. 1 yılda 5500 lira farketti.

    Anlamadığım nokta burada başlıyor. Bir arabaya 150-160 bin lira verebilen bir adam, yılda 5.5 milyarın peşine düşer mi ? Bence düşmez. Bu adam arabaya on maaş verse aylık 15-16 bin lira kazanıyor demektir. Ben bir yılda maaşımın üçte biri kadar farkedecek diye sevdiğim arabadan vazgeçip 1.6 motoru var diye bu arabaya yönelmem.

    Şuraya dikkat edelim. Adam zaten E serisi alacaktır. 1.6 motor onun için bir artı olmuştur, buna tamam.

    Fakat genel yargı satışların artacağı yönünde. Yani insanlar başka arabalardan vazgeçip 1.6 motor için bu arabayı seçecek deniyor.

    Deneysel bir yazı yazdım, bombalanmam umarım

    5.500 TL E serisi kullanan adam için de büyük para. bir de her yıl her yıl verecek bunu. çok yakıyor diye S 350 CDI satan birisini biliyorum. Dizel S serisini çok yakıyor diye sattı.
    Hele bir de o maddi seviyeye çalışarak geldi ise 1000 TL nin bile hesabını yapar herkes.

    Ben 1.6 E serisinin 120.000 TL den başlayacağını ve çok satacağını düşünüyorum.




  • Şimdi vergisiz fiyatlara baktım.

    1800 cc lik E 250 CGI 74.011 TL (vergisiz fiyatı). 1.6 motorun maliyeti aynı dahi olsa 74.011x1,40x1,18=122.266 TL, sigorta ve tescil masrafları ile beraber 123.000 TL civarı bir fiyat çıkıyor.
    Tabi mercedes bakalım nasıl düşünecek bu konuda....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    E63 AMG kamuflajsız yakalandı. Aracın far yapısını gösteriyor fotoğraf

     MERCEDES E MAKYAJLANIYOR. 'Güncel Bilgiler'


    önden insignia opc dedim bir an.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    E63 AMG kamuflajsız yakalandı. Aracın far yapısını gösteriyor fotoğraf

     MERCEDES E MAKYAJLANIYOR. 'Güncel Bilgiler'


    önden insignia opc dedim bir an.

    Eskisi daha mı güzeldi ne.




  • Arkadaşlar İnsignia'nın ne kadar efsane bir kasa olduğunun göstergesi. Mercedes 4 sene sonra İnsignia'ya benzetiyor dermişimmm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Şimdi vergisiz fiyatlara baktım.

    1800 cc lik E 250 CGI 74.011 TL (vergisiz fiyatı). 1.6 motorun maliyeti aynı dahi olsa 74.011x1,40x1,18=122.266 TL, sigorta ve tescil masrafları ile beraber 123.000 TL civarı bir fiyat çıkıyor.
    Tabi mercedes bakalım nasıl düşünecek bu konuda....

    Distronic'li kamera paketli dolu bir E 1.6 cgi'ı 135 bin tl civarına satarlarsa zaten iyi olan satışları katlarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    E63 AMG kamuflajsız yakalandı. Aracın far yapısını gösteriyor fotoğraf

     MERCEDES E MAKYAJLANIYOR. 'Güncel Bilgiler'


    önden insignia opc dedim bir an.

    Alman forumlarında da Opel İnsgnia'ya benzetiyorlar.




  • 1998 cc dizel motor üretmemek çok saçma bu ülke için 1.6 benzınlı bıle yaptılar ama daha fazla tutacak 2.0 dizel yapmıyorlar ilginç .
    2.0 dizel 180 hp 7 g-t.plus koydunmu daha ne olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektroniker

    Anlamadığım bir şey var. 1.6 motor gelirse çok tutulacağını söylüyor herkes. Tutulur, doğrudur.

    Ama şu taraftan bir düşünelim. 1.6 motorla 2.0 motor arasında ne kadar fark var yakıt olarak ? Diyelim 2.0 motor kilometrede 20 kuruş fazla yaksın (tamamen sallıyorum), araç senede ortalama 20.000 km yapsa, 4000 TL farkeder. 1500 TL de MTV farkını koyalım. 1 yılda 5500 lira farketti.

    Anlamadığım nokta burada başlıyor. Bir arabaya 150-160 bin lira verebilen bir adam, yılda 5.5 milyarın peşine düşer mi ? Bence düşmez. Bu adam arabaya on maaş verse aylık 15-16 bin lira kazanıyor demektir. Ben bir yılda maaşımın üçte biri kadar farkedecek diye sevdiğim arabadan vazgeçip 1.6 motoru var diye bu arabaya yönelmem.

    Şuraya dikkat edelim. Adam zaten E serisi alacaktır. 1.6 motor onun için bir artı olmuştur, buna tamam.

    Fakat genel yargı satışların artacağı yönünde. Yani insanlar başka arabalardan vazgeçip 1.6 motor için bu arabayı seçecek deniyor.

    Deneysel bir yazı yazdım, bombalanmam umarım

    Arabayı satın alan kişi alın teri ile kazanmış ise 5500 liranın peşine düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektroniker

    Anlamadığım bir şey var. 1.6 motor gelirse çok tutulacağını söylüyor herkes. Tutulur, doğrudur.

    Ama şu taraftan bir düşünelim. 1.6 motorla 2.0 motor arasında ne kadar fark var yakıt olarak ? Diyelim 2.0 motor kilometrede 20 kuruş fazla yaksın (tamamen sallıyorum), araç senede ortalama 20.000 km yapsa, 4000 TL farkeder. 1500 TL de MTV farkını koyalım. 1 yılda 5500 lira farketti.

    Anlamadığım nokta burada başlıyor. Bir arabaya 150-160 bin lira verebilen bir adam, yılda 5.5 milyarın peşine düşer mi ? Bence düşmez. Bu adam arabaya on maaş verse aylık 15-16 bin lira kazanıyor demektir. Ben bir yılda maaşımın üçte biri kadar farkedecek diye sevdiğim arabadan vazgeçip 1.6 motoru var diye bu arabaya yönelmem.

    Şuraya dikkat edelim. Adam zaten E serisi alacaktır. 1.6 motor onun için bir artı olmuştur, buna tamam.

    Fakat genel yargı satışların artacağı yönünde. Yani insanlar başka arabalardan vazgeçip 1.6 motor için bu arabayı seçecek deniyor.

    Deneysel bir yazı yazdım, bombalanmam umarım

    1.6 olması demek üstündeki vergi yükünün %80'den %40a düşmesi demek.

    Bu da araç fiyatının 160'dan 125'e düşmesi demek. Mercedes bunun bir kısmını tüketiciye yansıtmayacaktır ama 160'den 135'a düşmesi bile çok şey.

    Üstüne bir de 1.6 motorun az da olsa ekonomik olması, senelik vergisinin düşük olmasının doğurduğu düşük kullanım maliyeti direkt olarak d segmenti 2.0 dizel araç müşterisinin yönelmesi demek oluyor ki bu da bu sınıf için talep patlaması manasına geliyor.




  • 2 litrelik motor tam olarak kaç cc?

    %130'luk vergi dilimine girerse fena.

    Ya %40'lık dilimdeki 1.6 motorlu nispeten güçsüz versiyona yönelecek millet ya da daha fazla güç isteyip %130'luk dilime zıplamak zorunda kalacak o zaman.

    Böyle bir durumda güncel 1.8 litrelik 204 hp güç üreten motorun devamı daha mantıklı olur TR için.

    Ama 1998 cc falan olursa çok iyi satar bu motor.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.