Şimdi Ara

Mercedes'ten yeni motor teknolojisi DiesOtto (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
3.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TSI motoru devrimci bir motor değildir. Üzerinde yeni hiç bir şey yok. Sadece bildik teknolojilerin daha mükemmel bir uygulaması ve kombinasyonu. Devrim denmesinin nedeni olsa olsa kompresör ve türbonun BİR TİCARİ MOTORDA aynı anda kullanılmasıdır. Öte yandan, Mercedes'in üzerinde çalıştığı motor geliştirilip seri üretime konulabilirse gerçekten devrim sayılır. Ama Mercedes'in elini çabuk tutması gerekecek çünkü bu konuda yalnız değil.


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Mercedes işini iyi bilen bir firma. Ben pek anlamam işin mühendislik kısmından, zaten anlayanlar da kendi fikirlerini belirtmişler sağolsunlar.

    Ama normal motorlar gibi olsaydı, heralde "devrim" kelimesini kullanmazlardı. TSI için de "devrim" dediler ama aşırı besleme konusundaydı bu. Mercedes belki de yepyeni bir motor teknolojisi geliştiriyor olamaz mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rochss


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43

    O yıldızın orada neden durduğu daha da anlaşılıyor galiba.Ama dediğiniz gibi kimlere hitap edebilecek kullanılacağı araçlarda.



    Konuyla alakasız ama mercedesdekı yıldız deılmıs yıllardır kandırılmısız.O amblem gumus ok mus


    Bizlerin gözünde yıldız..




  • bu devrim filan sayılmaz

    ne zamanki fosil orjinli olmayan bir yakıtı silindir haricinde bir yerde enerjiye çevirirler ben buna devrim derim (geridönüşümlü olma şartınıda ekleyeyim unutmadan )

    bu anam babam usulu ortaokul talebelerinin bile bildiği 4 zamanlı bir motorun modifikasyonudur sadece ..

    düşündüğünüz kadar abartılı bir olay değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 26 Temmuz 2007; 16:21:46 >
  • silver arrow (gümüş ok) mclaren-mercedes in f1 otomobillerinin gümüş renkli olmasından dolayı verilmiş bir isimdir.

    ayrıca sadece f1 de değil mercedes benz tüm yarışlarında hep gri rengini kullanır.

    bunun çıkış noktasıda zamanında aracın bir kaç kg kadar ağırlık fazlasınn olması ve mercedes mühendsileri araçtan hiçbir parçayı çıkarmak istemesi üzerine aracın yarışa boyasız olarak çıkarılmasıdır.

    böylece araçta ağırlık farkı azaltılmış ve o günden sonra aracın renginden dolayı araçlar gümüş ok olarak adlandırılmış.
  • bir arkadaşım bir gün şöyle dedi..

    bmw mercedes bir türlü kendini güncelliyemiyor

    o eski bmw mercedesin olduğu günler değil artık sanki bayrağı devredecekler gibi demişti

    zaman gösterecek demiştim bakalım

    (~~ 3 yıl önce söylenmiş bir söz )
  • Almanların motor konusundaki tecrübe ve bilgi birikimi bütün ülkelerden fazladır.Amerika bedavaya Dr. von Braun ekibini kaçırmasa zor uzaya giderdi.Zaten hep para verip transfer etmekten başka yaptıkları birşey yok.Bütün üniversitelerin araştırma kısımlarında yabancılar çalışır.

    Yine iddaa ediyorum almanların kimya ve makina dalında eline su dökebilecek ülke yoktur.Ancak başarıları şans değildir , 1800 yılların başından beri uğraşmaktadırlar mekanik ve kimya ile , bu konuda yazılmış 100 -150 sene önceki kitapları inceleseniz şaşar kalırsınzı adamlar nelerle uğraşmışlar diye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Almanya'nın otomobilde Abd'den önde olması çok ilginç...Adamlar resmen 30 sene fark attılar Abd'ye...İşin tuhafı daha Avrupa uzaya çıkamadı

    Bu arada benimde aklıma bu gelmişti ancak...Çok yüksek sıkıştırma oranlarında birde buji eklenirse neler olur ki...Motor bloğu çok sağlam üretilmiştir ve maliyette epey artmıştır tahmin ediyorum.




  • http://otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-MercedesE200K.asp

    gumus ok e 200 serilerine denir bakınız linke
  • quote:

    Orjinalden alıntı: the_euphrates

    http://otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-MercedesE200K.asp

    gumus ok e 200 serilerine denir bakınız linke


    o araba sadece gri renkli olduğundan gümüş ok denmiş. ( sadece o yazıyı yazanlar öyle bir benzetme yapmışlar)
    e 200 lere gümüş ok denir diye bir şey yok.

    gerçek gümüş ok yani silberpfeile'ler aşağıdakilerdir

     Mercedes'ten yeni motor teknolojisi DiesOtto



    buda ilk gümüş ok yakıştırması yapılan araç auto union type c

     Mercedes'ten yeni motor teknolojisi DiesOtto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alysentr -- 26 Temmuz 2007; 17:14:31 >




  • gümüş ok mercedese denir ayrıca bu motor erken çıkarsa piyasayı darmadağın eder.
  • O Amblem ok değil 3 kutuplu yıldızdır. Bununla ilgili internette dolu bilgi var. 3-kutuplu yıldız ilk olarak 1909 yılında bir DMG aracında kullanılmış. 1926 yılında DMG ve Benz&Cie firmaları 1926'da birleşince bizzat Gottlieb Daimler tarafından tasarlanmış. 3-kutbun 2 anlamı var Birincisi her biri birleşerek biraraya gelen firmaları temsil ediyor. İkincisi ise Daimler motorlarının havada, karada ve denizde dominasyonunu temsil ediyor. Dikkat, arabaların değil, motorların. O devirlerde Mercedes motorları uçak gemi ve otomobillerde kullanılıyormuş. Ama yıldızın çevresindeki halka daha sonra 1937'de eklenmiş.

    Gümüş ok tabiri ise Alman basını tarafından 1934-1939 yılları arasında yarışan mercedes-Benz ve Auto Union Grand Prix motor racing otolarına verilen lakap. Aynı lakap daha sonra 1954-55 yıllarının mercedes Formul1
    ve spor otomobilleri için de kullanılmış.

    Gümüş ok tabiri yukarıda bir arkadaşın anlattığı gibi ortaya çıkmış. Ağırlığı tutturmak için yarış otomobilinin üzerindeki beyaz boyayı kazımak zorunda kalmışlar. Ortaya çıkan alüminyum gövdenin gümüş rengi daha sonra bu lakaba esin kaynağı olmuş.

    Bu bilgilerin hepsi internette sağlam sitelerde mevcut. Birbirinizle niye didişiyorsunuz ki?

    Sonuçta Mercdes'in amlemi ok değil yıldızdır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68

    Mercedes i kime sorsan; kaliteli,hızlı,konforlu,sağlam ama çok yakıyor der

    Artık üzerine yapışan bu imajdan da sıyrılacak gibi...

    Birde fiyatı uygun olsa tadından yenmez





  • kimya yonunu bilmiyorum ama almanlar hakkaten makina yonunden bir numara...

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    Almanların motor konusundaki tecrübe ve bilgi birikimi bütün ülkelerden fazladır.Amerika bedavaya Dr. von Braun ekibini kaçırmasa zor uzaya giderdi.Zaten hep para verip transfer etmekten başka yaptıkları birşey yok.Bütün üniversitelerin araştırma kısımlarında yabancılar çalışır.

    Yine iddaa ediyorum almanların kimya ve makina dalında eline su dökebilecek ülke yoktur.Ancak başarıları şans değildir , 1800 yılların başından beri uğraşmaktadırlar mekanik ve kimya ile , bu konuda yazılmış 100 -150 sene önceki kitapları inceleseniz şaşar kalırsınzı adamlar nelerle uğraşmışlar diye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Almanya'nın otomobilde Abd'den önde olması çok ilginç...Adamlar resmen 30 sene fark attılar Abd'ye...İşin tuhafı daha Avrupa uzaya çıkamadı

    Bu arada benimde aklıma bu gelmişti ancak...Çok yüksek sıkıştırma oranlarında birde buji eklenirse neler olur ki...Motor bloğu çok sağlam üretilmiştir ve maliyette epey artmıştır tahmin ediyorum.






  • gerçekten ilginç

    resmen devrim


    pardon ya ne devrimi resmen kandırmaca

    dizel yakıtı benzinle inceltip enjektörün ağzına verecekler turbo ile basacaklar

    2 çeşit yakıt

    2 sinide koymak gerekecek her daim depoda ikisinden biraz rezevr kalacak ..

    birdepo mazot koysanda benzinle karşıp incelek bir depo benzinde koysan incelecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 11 Eylül 2007; 18:41:31 >
  • harika bir motor . başka firmalarda dahada gelişik versiyonlarını göreceğimizi tahmin ediyorum bmwde çalışıyor bu konuda nette okumuştum
  • yüz başım zaten isteselerde sunamazlar ki bu teknolojiyi ama gerçekten güzel olmuş bir arada olan bi sürü şey
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    gerçekten ilginç

    resmen devrim


    pardon ya ne devrimi resmen kandırmaca

    dizel yakıtı benzinle inceltip enjektörün ağzına verecekler turbo ile basacaklar

    2 çeşit yakıt

    2 sinide koymak gerekecek her daim depoda ikisinden biraz rezevr kalacak ..

    birdepo mazot koysanda benzinle karşıp incelek bir depo benzinde koysan incelecek


    ne alakası var
    hiç güleceğim yoktu
    benzini çok koyunca daha hızlı gidiomuş benzini seyreltince ekonomik oluomuş

    İşin şakası
    Bu motor benzinle çalışıyor ve gerçekten devrim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    gerçekten ilginç

    resmen devrim


    pardon ya ne devrimi resmen kandırmaca

    dizel yakıtı benzinle inceltip enjektörün ağzına verecekler turbo ile basacaklar

    2 çeşit yakıt

    2 sinide koymak gerekecek her daim depoda ikisinden biraz rezevr kalacak ..

    birdepo mazot koysanda benzinle karşıp incelek bir depo benzinde koysan incelecek


    ne alakası var
    hiç güleceğim yoktu
    benzini çok koyunca daha hızlı gidiomuş benzini seyreltince ekonomik oluomuş

    İşin şakası
    Bu motor benzinle çalışıyor ve gerçekten devrim..



    aklınca renonun initkamınımı lmaya çalışıyon




  • Ne alakası var, ben kin tutan bir insan değilim.. Olanlar utansın dikkat edersen konuyu şahsi hesaplaşmalarına gene sen çekiyorsun
  • Altın_orfoz sana bişey demiyorum daha.Msn izini al da konuşalım bigün

  • Saygı duyulcak bir marka..İlerleyen zamanlarda daha net bilgiler açıklanınca anlarız nedir, ne değildir..

    * altin-orfoz çok güldüm şu ortaokul bilgi akışına..
  • mantık ortada
    tsi motor 1.4 170 beygir

    diesottomotor 1.8 238 hp
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.