Şimdi Ara

Mercedes, ticari araçları için yeni elektrikli araç platformu geliştirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mercedes, ticari araçları için yeni elektrikli araç platformu geliştirdi
    Elektrikli araçlara özel olan 'Van Electric Architecture VAN.EA' isimli bu platform üzerine inşa edilen ilk model 2026 yılında tanıtılacak. Bu platform, orta boyuttan büyük van modellere kadar pek çok aracın altyapısını oluşturacak.



    Şirket tarafından sıfırdan geliştirilen VAN.EA platformu, farklı türlerdeki %100 elektrikli araçlara uyum sağlayabilmesi adına üç modülden oluşuyor. Elektrik motorunun konumlandırıldığı ön modül, bu platformu kullanacak araçların hepsinde aynı olacak.



    Ölçeklenebilir şekilde tasarlanan merkez modül, farklı kapasitelerdeki yüksek voltajlı bataryalara ev sahipliği yapacak. Arka modül ise versiyona göre dört tekerlekten çekiş özelliği kazandıran elektrik motoruyla donatılabilecek.



    Mercedes, ticari araçları için yeni elektrikli araç platformu geliştirdi
    VAN.EA platformu, kullanım amacına göre kendi içerisinde ikiye ayrılacak: VAN.EA-P ve VAN.EA-C. Bunlardan ilki, VIP araç, mobil ofis veya geniş ailelerin aktivite aracı gibi alanlarda kullanılabilecek olan orta sınıf lüks araçların altyapısında kullanılacak.



    Mercedes, bu araçlarda 500 kilometrenin üzerinde menzil planlıyor. Ayrıca belirtilene göre bu araçlar ilk etapta seviye 2 otonom sürüş sistemine ve 2030 itibarıyla seviye 3 otonom sistemine sahip olacak.



    Ayrıca Bkz.Renault, büyük coupe-SUV modeli Rafale'yi önümüzdeki ay tanıtacak



    VAN.EA-C ise daha çok profesyoneller için geliştirilen ticari araçların temelini oluşturacak. Bu modeller, kurye, teslimat, ambulans ve kamp aracı gibi birçok farklı konfigürasyonda karşımıza çıkacak. Bu araçların 2030 sonrası sürücüsüz taşıma için seviye 4 otonom sürüş sistemiyle donatılması planlanıyor.



    VAN.EA temelli modeller Polonya'daki yeni karbon nötr fabrikada üretilecek. Sonraki süreçte Almanya ve İspanya'da da üretim başlayacak. Konuyla ilgili gelişmeleri siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.









  • 3 yılda çok şey değişir, her teker için teker çevresinde içeride ayrı motor olur, batarya ise birbirinden uzak 4 parça olur, bi parça alev alırsa trafik kazası sonucu en azından yangın çok büyük olmaz fln, daha pek çok aklıma gelmeyen şey kesin vardır

  • bluemersini B kullanıcısına yanıt
    dahili yangın söndürme sistemi mesela

  • bluemersini B kullanıcısına yanıt
    batarya yangınlarında Kaliforniya itfaiyesi artık hiçbirşey yapmadan yangının sönmesini beklemeye başlamış. Geçtiğimiz 7.mayıs'ta
    Tesla komple yandıktan sonra külleri asfalttan kürekle kaldırıp gittiler.

    Mercedes, ticari araçları için yeni elektrikli araç platformu geliştirdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluemersini B kullanıcısına yanıt
    Piller o kadar agresif alev alıyor ki ve de kendi alevini kendi icerisinde materyalden aliyor, yakitini diyelim...O yuzden sondurmek de basa cikmak da imkansiza yakin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.