Şimdi Ara

Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı
    Dongfeng, 26 Eylül’de Forthing markası altında yeni elektrikli sedan/hatchback modeli Xinghai S7’yi tanıttı. S7’nin üç versiyonu bulunuyor ve tüm modellerin menzili 555 km olarak belirtiliyor. Fiyatlar ise 119,800 ile 139,800 yuan (yaklaşık 17,100 – 19,950 dolar) arasında değişiyor. Ancak Forthing Xinghai S7’nin uygun fiyatıyla birlikte en öne çıkan detayı ise seri üretim en aerodinamik elektrikli araç olması.



    Rüzgar direnci en düşük elektrikli araç: Xinghai S7



    Dongfeng, yeni elektriklisini Xpeng Mona M03’e rakip olarak konumlandırılıyor. Bu araç da 0.194’lük sürtünme katsayısıyla en düşük hava direncine sahip seri üretim hatchback konumundaydı. Ancak bu rekor, Xinghai S7’nin 0.191 sürtünme katsayısıyla geride bırakıldığı görülüyor. Bu katsayı, bir merminin sürtünme katsayısından bile düşük. Bu arada daha fazla bağlam açısından Tesla Model 3’te bu değer 0,23, Xiaomi SU7’de 0.195 ve Togg T10F’de 0.226 seviyesinde.



    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı
    Xinghai S7, 4935 mm uzunluğunda, 1915 mm genişliğinde ve 1495 mm yüksekliğinde. 2915 mm’lik bir aks mesafesine sahip olan aracın ön kısımda kapalı bir ızgara yer alırken, far grubu Forthing ailesinin genel tasarımına uyum sağlıyor ve 7 rakamının şekline benziyor. Sürtünme katsayısını düşük tutmak için gizli kapı kolları ve düşük sürtünmeli tekerlek kapakları gibi tasarım detayları da araçta kullanılmış. Teker demişken araçta 19 veya 20 inç tekerlekler bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.Elektrikli Mercedes-Benz G 580, Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı



    Arka kısımda, kuyruk kapağı bir "ducktail" tasarımı ile sonlanıyor ve standart olarak elektrikli bir sistem ile donatılmış. Xinghai S7'nin bagaj kapasitesi 541 litre olarak belirtiliyor, koltuklar yatırıldığında bu kapasite 1303 litreye kadar çıkabiliyor.



    Xinghai S7, arka aksında 160 kW güç üreten bir elektrik motoru barındırıyor. 310 Nm tork üreten motor, aracı 0'dan 100 km/s hıza 6.67 saniyede ulaştırıyor. Araç, 56.8 kWh lityum demir fosfat bataryası ile besleniyor ve 555 km’lik bir menzil sunuyor. Ayrıca, araç, kameralar, ultrasonik sensörler ve milimetre dalga radarları kullanan temel bir sürüş destek sistemi ile donatılmış. Bu sistem, tam hızlı adaptif hız sabitleyici, şeritte tutma yardımı ve şerit merkezleme gibi işlevleri destekleyebiliyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7
    Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı: Xinghai S7



    Kaynak:https://carnewschina.com/2024/09/26/dongfeng-launches-forthing-xinghai-s7-claimed-to-be-worlds-most-aerodynamic-production-ev/







  • Otomobil alanında Çin çok daha heyecan verici işler yapıyor. Çin i bu alanda durduramadılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Peugeot sandım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ön ızgaranın kapalı olmasına halen alışamadım. Yapay olsa da orada birkaç delik olması lazımdı Dünyanın en aerodinamik elektrikli aracı tanıtıldı 

  • Elektrikli otomobillerde radikal bir tasarım değişikliği şart,

    Sıktı artık önü arkası bagaj modeller...

  • Sedan/hatchback nasıl bir tabir liftback yada fastback olmasın

  • Biz hiç bir zaman Apple magic mouse'a benzeyen arabalar tasarlamayacağız.



    İmza : volvo

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    Ilk otomobiller at arabasini andiriyordu. Onunde at olmayan at arabasi gibiydiler. Kendilerine has sekillerimi almalari onlarca yil surdu. Normal birsey, insanlar gozlerinin alisik oldugu sekli bekliyor, ornegin biri konuda neden izgara deligi yok demis, ilk versiyonlari uretenler eski sektorden gelenler, eski sekil uzun sure hakimiyetini koruyor. Simdi elektrikli araclarin daha ufak motorlar aksamlari arabada kullanilabilecek genis bir hacmi bosa cikardi, uzerine en onde radyator olma zorunlulugu yok. Bir sure sonra elektrikli araclar kendilerine has farkli bir sekil alacaktir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.