|
Tekerleğin içinde bulunan ve 347 beygir güç sunan yenilikçi elektrikli araç motoru
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
çok avantajlı hem arac ici hacim artar hemde süspansiyon esneme payı artar yani aracın herhangi bir durumda yerden kesilme ihtimalini azaltır çünkü tekerler agır.daha birsürü avantaj sayabiliriz ama teker patladığında o sarsılmaya o kompanentler dayanabilecek mi ?
-
Işte bu yüzden elektrikli araba için çok erken. Her gün yeni bir teknoloji ve iyileştirme çıkıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir carpmada ne olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sistem compact şekilde diğer otomobil üreticilerine de satılabilir, aracı üret bunları bağla yazılımı ayarla tamam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Göbeksiz motorlar da üretilmeye başladı, ileride jantın (göbek) sabit kalıp sadece lastiğin döndüğü araçlar da görebileceğiz. :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yarış pistinde kullanılır bu anca.
Yolda yandan gelen bir taş/kazık/çamur yeter ömrünü yemeye
-
Fakir düşünce yapısı işte. Adama sormuşlar görünmezlik pelerin var ne yaparsın diye metroya akbilsiz binerim demiş. Aynı hesap.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dar alanda motor daha çabuk ısınır ve o gücü tam kapasite veremez. Ayrıca ısındığı için ömrüde kısa olur.
Darbelere karşı dayanıksız. Yoldaki çukurlar zamanla motorun dengesini bozar.
Tekerleklerin çalınma ihtimali çok yüksek.
Balataları değiştirmek için motor 'inmek' zorunda.
1000nm torklu bu araba fren disklerini ve balataları çok çabuk bitirir.
Eş kaza yarış felan yapmaya kalkarsan ısınan fren diski motora da sirayet eder. Kol gibi masraf açar.
Zorlu yol koşullarına karşı dayanıksız olur.
Motor takozunun görevini görecek bir sistem olmadığı için hem motorun titreşimleri hemde yoldan aldığı darbeler kabine kolayca yansır. Özel süspansiyon geliştirmeleri şart.
vs. vs.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hay ağzına sağlık, ben de mesajı okuyunca adamın düşündüğü şeye bak demiştim. Aynı konuyu işleyen bir başka topikte adam rulmanları düşünüyordu.
Nedense toplumca kafa yapımız hep olumsuzluklara çalışıyor, sürekli bardağın boş tarafına saplanıp kalıyoruz.
-
Bunun adı öngörülebilirliği ve dayanıklılığı öncelemektir. Bunları öncelemeyenler altlarında *porsche ile gezmiyorlarsa söylediklerinin bir önemi yoktur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dar alanda motor daha çabuk ısınmaz içten yanmalı değil elektrikli bu motor zaten teker dışarıda sürekli hava alıyor
Darbelere karşı dayanıksız demişsin motor jantta değil göbete olacak en berbat çukurda bile en fazla jant yamulur daha ömrümde çukurun göbeğe zarar verdiğini görmedim ayrıca her ülke tr gibi çukur kaynamıyor
Tekerleklerin çalınma ihtimali yok sanki eskisi gibi bijonla mı kilitlenecek şuan nasıl arabaların kaputu açılmıyorsa ona da yaparlar birşey.
Balataları değiştirmek için motor 'inmek' zorunda nasıl bir ifade sanki bana V12 motor indiriyorda bağlantılarını sökecek elektrikli motor bu en fazla jakı çıkarırsın tekeri çektin mi gelir
Torkla fren disklerinin ve balataların ne alakası var dostum tork kalkış ve çekişle ilgili bir şey fren durmakla. Ayrıca elektrikli araçlar motor freni yapıp elektrik üretiyor ve balatasız durabiliyor balatalar tamamen ani fren için.Normal araçlara göre kat kat az balata yiyorlar.
En saçmaladın konu ise motor takozu ve titreşim
Yahu dizel motor mu bu elektrikli motordan insan zerre kadar anlamaz mı bizim insanımız hiç bir bilgisi olmadığı konu hakkında ne kadar güzel saçmalıyor.
Güzel saçmalayınca maalesef doğru olmuyor vs. vs.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
yine birsey degismiyor teker patladı mı süspansiyon sadece araca bagli oldugu icin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
motor bunun icinde mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında hibrit araçlar için yeni bir tasarıma öncü olabilir. Zaten Çinli hibritlerin çoğunda içten yanmalı motor pili doldurmak için kullanılıyor. Dört tekere tak elektrikli motoru, aktarma organlarını devreden çıkar, pili içten yanmalı motorla doldur. Böylece 2000km menzillere rahat ulaşılır. Şarjını yap, ihtiyaç olduğunda yolda jeneratörle doldur, yola devam et. Durmak yok, yola devam :))). Böylece pilli arabaların en büyük handikaplarından biri elemine edilmiş olur. Geriye de en büyük sorun güvenli pil üretmek kalır. Bir de ağa bağlı olmak zorunda olmayan pilli araba lazım gelir.
-
Sen almaz yeni teknoloji beklerken km başına 4 lira maliyete katlanirsin rakibin 1 liraya meseleyi çözer X3 fark atar senin önüne geçer.
Teknolojinin durağı yok zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bi iş olmaz abi. İlk lastik patlamasında bizim lastikçi Engin motoru dağıtır. Kafama yatmadı 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha ağır jant ve lastiğin hiçbir avantajı yok.
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
Dar alanda motor daha çabuk ısınmaz içten yanmalı değil elektrikli bu motor zaten teker dışarıda sürekli hava alıyor
Darbelere karşı dayanıksız demişsin motor jantta değil göbete olacak en berbat çukurda bile en fazla jant yamulur daha ömrümde çukurun göbeğe zarar verdiğini görmedim ayrıca her ülke tr gibi çukur kaynamıyor Tekerleklerin çalınma ihtimali yok sanki eskisi gibi bijonla mı kilitlenecek şuan nasıl arabaların kaputu açılmıyorsa ona da yaparlar birşey. Balataları değiştirmek için motor 'inmek' zorunda nasıl bir ifade sanki bana V12 motor indiriyorda bağlantılarını sökecek elektrikli motor bu en fazla jakı çıkarırsın tekeri çektin mi gelir Torkla fren disklerinin ve balataların ne alakası var dostum tork kalkış ve çekişle ilgili bir şey fren durmakla. Ayrıca elektrikli araçlar motor freni yapıp elektrik üretiyor ve balatasız durabiliyor balatalar tamamen ani fren için.Normal araçlara göre kat kat az balata yiyorlar. En saçmaladın konu ise motor takozu ve titreşim Yahu dizel motor mu bu elektrikli motordan insan zerre kadar anlamaz mı bizim insanımız hiç bir bilgisi olmadığı konu hakkında ne kadar güzel saçmalıyor. Güzel saçmalayınca maalesef doğru olmuyor vs. vs. |
çok avantajlı hem arac ici hacim artar hemde süspansiyon esneme payı artar yani aracın herhangi bir durumda yerden kesilme ihtimalini azaltır çünkü tekerler agır.daha birsürü avantaj sayabiliriz ama teker patladığında o sarsılmaya o kompanentler dayanabilecek mi ?
|
Fakir düşünce yapısı işte. Adama sormuşlar görünmezlik pelerin var ne yaparsın diye metroya akbilsiz binerim demiş. Aynı hesap.
|
Benzer içerikler
- whatsapp profil sözleri kısa
- twitter ücretli mi
- iphone film izleme programı ücretsiz
- whatsapp numara gizleme var mi
- whatsapp ekran görüntüsü alma engelleme
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X