Metaphor: ReFantazio | PS5 | ANA KONU İşte ATLUS aracılığıyla oyuna genel bir bakış: Kaderinizi yazın ve daha önce gördüğünüz hiçbir şeye benzemeyen fantastik bir dünyaya adım atarken korkunun üzerine çıkın. Tedirgin edici bir gizemle dolu olan krallık bir uçurumun kenarında duruyor. Şimdi, engelleri aşarak ve arkadaşlarınızla bağlar kurarak bir yolculuğa çıkmalısınız. Persona 3, 4 ve 5'in arkasındaki ekip, Metaphor: ReFantazio'yu sizlerde buluşturuyor. Bu eşsiz ve fantastik dünyada kahraman, peri arkadaşı Gallica'yla beraber krallığın kayıp prensinin lanetini kaldırmak için yola çıkıyor. Kaderinizi kontrol edin, korkularınızla yüzleşin ve kalbinizin derinliklerindeki "Archetype" güçlerini uyandırın. "Archetype" gücü uyandırdığınızda eşsiz iş sınıflarının kabiliyetlerini birleştirip kullanabileceksiniz. Bağlarınızı güçlendirin, ekibinizi kurun ve düşmanları alt edip krallığın gerçek yüzünü keşfedin. Kilit Özellikler: - Gündüzleri görevlere, zindanlara ve hazine avlarına çıkın. Geceleri ilişkiler ve bağlar kurun ve erdeminizi artırın. Hamlelerinizi dikkatli seçin; zaman yönetimi, hedefe ulaşmada kilit rol oynuyor. - "Gauntlet runner"ınız ile engin oyun dünyasının uzak zindanlarına ve kasabalarına ulaşın. Etkileyici müzikler, kapsamlı arayüz ve anime sahneleriyle süslü, birbirinden güzel arazileri keşfedin. - Sıra tabanlı ve gerçek zamanlı aksiyonu harmanlayan eşsiz savaş sistemiyle strateji ve heyecanı her turda hissedin. "Archetypes" ile özelleştireceğiniz ekibinizle serüveni gönlünüzce yaşayın. - İnsanların kendi kaygılarıyla mücadele etmesi gereken bu dünyada, gizemli ve heyecan verici hikâye sizi bekliyor. Büyük riskli Royal Tournament, saatlerce içinden çıkmayacağınız keşifler vadediyor. Geliştirici : Atlus Yayıncı : Sega Çıkış Tarihi : 11 Ekim 2024 Resmi Site : https://metaphor.atlus.com/ Duyuru Fragmanı atlustubeyoutube アトラス完全新作ファンタジーRPG『メタファー:リファンタジオ』ファーストトレーラーの日本語版です。
『メタファー:リファンタジオ』は
『ペルソナ3』『ペルソナ4』『ペルソナ5』の
ディレクター橋野桂、キャラクターデザイナー副島成記、コンポーザー目黒将司らが贈る完全新作ファンタジーRPG。
Xbox Series X|S、Windowsにて、
2024年 発売予定
---
▼『メタファー:リファンタジオ』公式サイト
https://rpg.jp
▼『メタファー:リファンタジオ』公式Twitter
https://twitter.com/stud_zero https://www.youtube.com/watch?v=1S1gLhnJoIc< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 30 Temmuz 2024; 8:15:3 > |
Metaphor: ReFantazio | PS5 | ANA KONU
-
-
Metafor: ReFantazio PS5, PS4 ve Steam'e geliyor
Eski PROJECT Re FANTASY başlığı birden fazla platform için onaylandı.
gematsuMetaphor: ReFantazio also coming to PS5, PS4, and Steamhttps://www.gematsu.com/2023/06/metaphor-refantazio-also-coming-to-ps5-ps4-and-steam -
Ekran Görüntüleri
-
Atlus "Studio Zero" şu anda "PROJECT Re FANTASY"nin yapımcılığını üstleniyor ve "Metaphor: Rifantagio" resmi adının duyurulmasını kutlamak için özel bir program sunacağız! Bu program, Atlus'un tamamen yeni fantastik RPG'si "Metaphor: Rifantagio" hakkında fantezi ile gerçek arasındaki boşluğa bakan bir bilgi varyete programıdır!
atlustubeyoutubeアトラス「スタジオ・ゼロ」が制作中の『PROJECT Re FANTASY』あらため、 正式名『メタファー:リファンタジオ』の発表をお祝いする特番を配信! 本番組は、幻想と現実の狭間から アトラスの完全新作ファンタジーRPGとなる『メタファー:リファンタジオ』の情報を覗き見る 情報バラエティ番組です! アトラスおなじみのメンバーが、6月12日に公開されたファーストトレーラーについて キワキワトークを展開!? ■出演者 ※敬称略 MC:マフィア梶田(フリーライター) 磯村知美(声優) ゲスト:さやわか(ライター) ※番組は約1時間を予定、生配信ではなく事前に収録したものとなります --- ▼『メタファー:リファンタジオ』公式サイト https://rpg.jp ▼『メタファー:リファンタジオ』公式Twitter https://twitter.com/stud_zerohttps://www.youtube.com/watch?v=iztWrST0R1M -
Persona ekibi yapıyor. Çok iyi oyun olacak.
-
Metafor: ReFantazio yönetmeni, karakter tasarımcısı ve bestecisi ATLUS'un büyük ölçekli fantezi RPG'sini tartışıyor
KATSURA HASHINO'DAN MESAJ
Katsura Hashino, Yönetmen: "Oldukça uzun bir süre geçmesine rağmen, bir süre önce duyurduğumuz PROJECT Re FANTASY için somut bir şeyler paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Persona 5'in dünya çapındaki başarısının ardından, sanırım pek çok kişi ATLUS'un en büyük iki RPG serisini düşündüklerinde akıllarına Shin Megami Tensei veya Persona geliyor. Bu oyunla, daha önce hiç yapmadığımız büyük ölçekli, epik bir fantezi RPG hazırlayarak stüdyo için üçüncü bir sütun inşa etmek istedik.
"Aslında ATLUS'un her zaman modern hikâye anlatımına odaklanmasının nedeni, dünyada her zaman çok sayıda fantezi RPG olduğunu düşünmemiz, buna karşın çağdaş RPG'lerin her zaman daha az yaygın olduğunu hissetmemizdi. O zamanlar bu bizim ana akım trendlere karşı çıkma ve bir stüdyo olarak benzersiz bakış açımızı ve sesimizi tanımlama yolumuzdu. Bu nedenle, geleneksel bir yüksek fantezi oyunu fikrini yeniden ele aldığımızda, bunu piyasadaki diğer RPG'lerden nasıl farklı kılabileceğimizi ve aynı zamanda fantezilerin hepimiz için gerçekten ne anlama geldiğiyle ilgili temel - ve asıl zor olan kısmı da bu - konuları nasıl yakalayabileceğimizi yeniden düşünmemiz gerekti. Bu sorular ve bunları bir oyunda nasıl yakalayabileceğimiz üzerine düşünmek, sonuçta Metafor'un gelişimini yönlendiren şey oldu: ReFantazio."
Metafor kelimesi ne anlama geliyor?
Hashino: "Metaforların doğası gereği spekülatif olduğu açık ve kelimenin kendisi de şeylerin gizli anlamını ima ediyor. Şimdiye kadar oyunlarımızda pek çok çağdaş hikaye anlattık. Etrafımızda çok sayıda fantezi serisi ve RPG var, değil mi? Geçmiş Shin Megami Tensei veya Persona oyunlarında işlenen temaları düşündüğümde, hikayeler her zaman insanların günümüzde hayatlarını nasıl yaşamaları gerektiğine bağlanıyordu ve bu, burada da gerçekten yakalamak istediğimiz bir fikirdi. Bu yüzden, hiç utanmadan, bu oyunun adının Metafor olmasına karar verdik."
Gerçek bir fantezi dünyası neye benzer?
Hashino: "Aslında geliştirme sürecinin başlarında kendimize 'fantezi hikayeleri nedir ki' diye sormak zorunda kaldığımız bir dönem oldu. O zamanlar bu temel soruları irdeleyen pek çok kitap okumuştum ama bir açıklama gerçekten dikkatimi çekmişti. Şöyle diyordu: 'Fantezi bizi boş kurgu dünyalarına sürüklemekten daha fazlasını yapar. Dünyamızda değiştirmek istediğimiz bir şeyler olduğu için vardırlar ve yeni bir şeyi yeniden hayal etmemize yardımcı olurlar.
"Bu açıklama beni çok etkiledi ve belki de bu bakış açısıyla ATLUS'un tarzına uygun bir fantezi RPG yapabileceğimizi düşündüm. Bu temel konsept, hikayeden hangi karakterlerin ortaya çıkması gerektiğine, hangi güçlere sahip olmaları ve nasıl savaşmaları gerektiğine, hatta son doruk noktasının ne olması gerektiğine kadar tüm kararlarımıza rehberlik etti. Bize çok fazla netlik kazandırdı ve biz de tüm bunları oyun içinde yakalamaya çalıştık."
Bize oyunun dünyasından bahsedin.
Hashino: "Oyunu başlangıçta daha Batılı, ortaçağ ortamında geliştirdik, ancak kısa sürede oldukça geleneksel bir fantezi oyununa dönüştüğünü fark ettik. Oyuna daha benzersiz bir dokunuş katmak için modern dünyayı ve bu fantezi ortamına getirebileceğimiz unsurları düşündük, böylece iki dünya arasında altta yatan bir bağlantı hissi oluştu. İster anlatı yapısında ister oyunun bazı hilelerinde olsun, bu kavramı oyunun evreninin temel bir özü ve özelliği olarak dahil etmeye çalıştık."
Bu fantastik RPG ile hangi mesajı iletmek istediniz?
Hashino: "ATLUS'ta RPG yaptığım süre boyunca, her oyunun ana temalarını her şeyin temeli olarak düşündük, ancak Metaphor için anahtar bir ifade: ReFantazio'nun anahtar cümlesi 'korkunuzla yüzleşmek'. Primat olduğumuzdan beri, insanlar ortak deneyimlerimizin temel bir parçası olarak her zaman korkuyla boğuşmuşlardır. Kişiye göre değişmekle birlikte, korku bir insanı felç edebilir ya da hatta çöküşüne neden olabilir, ancak aynı zamanda insanları zaman zaman ileriye de götürebilir. İnsan olarak deneyimlediğimiz çok temel bir duygudur ve onu nasıl gördüğümüze bağlı olarak bizi konfor alanlarımızın dışında bir yere itebilir. Bu, Metafor'da keşfetmeye çalıştığımız kilit bir kavram: ReFantazio.
"'Korku' basit bir tema gibi görünebilir, ancak çok basit olduğu için insanların 'Bu eğlenceli, anlık bir kaçıştı' diye düşünmemelerini umuyoruz. Şimdi hiçbir şeyin değişmediği gerçekliğe geri dönüyoruz. Bunun yerine, insanların bu oyunu oynayarak hayatları hakkında bir şeyler hissetmelerini, hatta belki cesaretlenmelerini veya güçlenmelerini istiyoruz. Bu şekilde, deneyim eğlence olarak bile zengin ve anlamlı olurken, ATLUS'un RPG'lere yönelik felsefesinden ödün vermemiş ve hayranlarımıza hala yeni ve keyifli bir şeyler sunmuş oluruz. Bizim için nihai hedef gerçekten buydu."
-
SHIGENORI SOEJIMA'DAN MESAJ :
Shigenori Soejima, Karakter Tasarımcısı: "Bu kahramanda, modern ortamları nedeniyle geçmiş oyunlarımızda tasvir edemediğimiz birini tasvir etme isteği vardı. Genel olarak, sert ve kararlı bakışlarını vurgulayan bir tasarımla androjen ve kahraman bir kahraman -dünyayı değiştirmek üzereymiş gibi görünen biri- istedik.
"Bir diğer önemli karakter de kahramana eşlik eden bir peri olan Gallica. Pek çok yönden klasik fantastik bir karakter olmasına rağmen -ki geliştirme sırasında da ana konsepti buydu- gerçek karakter tasarımı açısından ona daha modern bir estetik kazandırdık. Gallica'nın nasıl göründüğüne karar verdiğimizde, bu aslında diğer tüm karakterlerin de nasıl görünmesi ve hissetmesi gerektiği konusunda fikir verdi. Hâlâ keşfetmemiz gereken çok şey olmasına rağmen, Gallica bize diğer tüm karakterlerin tasarım sürecini sorunsuz bir şekilde devam ettirmek için ilk yaratıcı ivmeyi verdi."
Yeni Bir ATLUS Stili Oluşturmak
Soejima: "Elbette, konu geleneksel fantezi unsurlarına geldiğinde, elimizden geldiğince bunları bir araya getirme arzumuz vardı. Ancak mevcut tasarım geleneklerine de bağlı kalmak istemedik. Ve bunu yapmanın sadece kendi yaratıcılığımızı boğacağını yarı yolda fark ettik. Dolayısıyla, bu fikir oluşturma aşamasında, fantezi türünü gerçekten baştan aşağı yeniden hayal etmemiz gerekti. "Bize doğru ve doğal gelen nedir?" "Geçmişte yaratıcı tarzımız neydi? Bu tartışmalar boyunca, nereye gitmek istediğimizi ve bu fikirleri oyuna nasıl yansıtmak istediğimizi yeniden anladım.
"Bir karakterin ne giydiği söz konusu olduğunda bile, 'Geleneksel, ortaçağ görünümünü yeniden yaratmak yerine, belki modern unsurları dahil edebiliriz?' 'Belki de bu fantezi dünyasına da iyi uyum sağlayabilecek 60'lardan kalma bazı moda trendleri vardır? "Ve ona kendine özgü bir tarz kazandırmaya yardımcı olabilir? Bunlar denediğimiz fikirlerden bazılarıydı.
"Bence bu oyunda hemen göze çarpan bir şey, arka planın çok ressamca hissettirmesi. Bunu yapmamızın temel nedeni bu dünyanın fantastik doğasını gerçekten yakalamak istememizdi. Ancak bunu bu alışılmadık karakter tasarımlarıyla nasıl dengeleyeceğiz? Bu, üzerinde çok düşündüğümüz bir konuydu ve umarız nihai çalışmada da kendini gösterir."
ATLUS ve RPG hayranları için bir mesajınız var mı?
Soejima: "'Oyunlarımızın hangi temel yönlerini yaratıcı kimliğimiz olarak korumalıyız?' 'Bunu insanların bize yönelik yeni beklentileriyle nasıl dengeleyebiliriz? Bu, bu sorular hakkında derinlemesine düşünmem gereken bir oyundu. Tasarım açısından, aslında ATLUS olarak yaratıcı kimliğimizin Persona serisi aracılığıyla hayranlarımız tarafından zaten ifade edildiğini hissediyorum. Kullanıcı arayüzü menülerinin şıklığı ve karakter modellerimiz gibi şeyler - geçmiş oyunlarımızda hayranlarımız bu unsurları çok önemsiyordu ve biz de bu sefer kesinlikle bu beklentileri karşılamak istedik.
"Hayranlarımızı 'fantezi' kelimesini duyduklarında heyecanlandıran şeyler bizi de heyecanlandırıyor, bu yüzden elimizden geldiğince bunları dahil etmeye çalıştık. Sonuç olarak, insanların sahip olabileceği yeni beklentileri karşılarken ATLUS'un temel cazibesinin hala orada olduğunu düşünüyoruz ve tüm bunların son oyunda gerçekten iyi bir şekilde bir araya geldiğini düşünüyoruz, bu yüzden lütfen daha fazlasını öğrenmek için sabırsızlanın!"
Kaynak :
gematsuMetaphor: ReFantazio director, character designer, and composer discuss ATLUS’ large-scale fantasy RPGhttps://www.gematsu.com/2023/06/metaphor-refantazio-director-character-designer-and-composer-discuss-atlus-large-scale-fantasy-rpg
-
SHOJI MEGURO'DAN MESAJ:
Shoji Meguro, Müzik Bestecisi: "Bana Metaphor'dan ilk bahsedildiğinde: ReFantazio bana epik bir yüksek fantezi RPG olacağı söylendi. Hemen büyük orkestraların sesini duydum ve bunun daha önce hiç yazmadığım şarkıları yazmak için bir fırsat olabileceğini düşündüm. Ancak içimde bir endişe de vardı, çünkü sadece bir orkestranın ATLUS için yeterli olmayacağını biliyordum. Ama sonunda yine de heyecan duygumun galip geldiğini söyleyebilirim."
Bu oyunun dünyasını müzikle nasıl ifade ettiniz?
Meguro: "Skorlamanın temel konsepti 'dinde kullanılan müzik'. Bunu geleneksel bir RPG ile nasıl kaynaştırabiliriz? Ve buna insanların ATLUS oyunlarından beklediği benzersiz bir dokunuşu nasıl verebiliriz? "Klasik, fantastik bir his de uyandıran ruhani bir müzik tarzı. Denemeye çalıştığımız ana konsept buydu.
"Bu ruhani müzik konseptini takiben, ilahilerden ve Budist dualarından esinlenen partisyonlar ekledik - bu arada rap değil - ve tüm bu unsurların ATLUS'un klasik bir fantezi partisyonunun kulağa nasıl gelebileceğine dair farklı yorumunu tanımlamaya yardımcı olduğunu düşünüyoruz. Bu, sınırlarını zorlamaya çalıştığımız kilit bir konseptti."
Oyun Müziğinin Etkisi ve Amacı
Meguro: "Oyun müziklerinin her zaman oyuncu ile ekranın diğer tarafında deneyimledikleri dünya arasında bir yerde var olan bir şey olduğunu düşünmüşümdür. Her ne kadar müziğin kullanıcı için hikayenin atmosferini yakalaması gerekse de, bu müziğin aslında doğrudan karakterlerin içinde bulunduğu dünyada çalmadığını kendimize hatırlatmakta fayda var. Bu anlamda, oyun müziklerini her zaman kullanıcı arayüzü öğelerine, yalnızca oyuncuya hizmet etmek için var olan yapılara benzetmişimdir. Ancak Hashino-san ile konuşurken, arka planda çalan müziğin karakterlerin zihinlerinde, o dünya içinde deneyimledikleri 'müzikle' nasıl bağlantılı olabileceğini düşündük. Sanırım bu ilginç düşünce deneylerinden bazıları müzik kompozisyonuna farklı bir gözle yaklaşmamıza yardımcı oldu."
ATLUS ve RPG hayranları için bir mesajınız var mı?
Meguro: "Oyun hala geliştirme aşamasında olmasına ve ihtiyacımız olan her şeyi cilalamak için çok çalışmamıza rağmen, bu RPG'nin ATLUS'un en iyisini temsil ettiğini düşünüyoruz. Hayranlarımızın bize olan inancını yerine getirmek için çok çalışıyoruz. Bu oyunu deneyimlemek için sabırsızlanan herkese, umarım sıkı çalışmamın birleşiminden keyif alırsınız."
HASHINO'DAN KAPANIŞ MESAJI
Hashino: "Metafor: ReFantazio 2024 yılında piyasaya sürülecek. Oyunu geliştirmeye devam ettikçe, yeni bilgiler açıklamaya devam edeceğiz. Lütfen bizden daha fazlasını duymayı dört gözle bekleyin! Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz!"
-
TGA'da bizleri bekliyor. :)
Geoff Keighley (@geoffkeighley) on XtwitterSo there's a LOT we can't about in advance of this year's show. But here's one for you: Our friends at @Atlus_West have something to show for Metaphor: ReFantazio at #TheGameAwardshttps://twitter.com/geoffkeighley/status/1732540442959622601 -
Metaphor: ReFantazio — The Royal Tournament
Official ATLUS WestyoutubeWelcome one and all to the inauguration of the tournament for the throne! ⚔️ The epic fantasy, Metaphor: ReFantazio, becomes a reality in Fall 2024! More information: https://atlus.link/43zwbuhhttps://www.youtube.com/watch?v=Q4bGNzXnKak -
Metaphor: ReFantazio — Creator’s Voice
Official ATLUS WestyoutubeIt’s a fight for throne and the future! ⚔️ Descend into the minds of Metaphor: ReFantazio with the Creator’s Voice interview, featuring Director Katsura Hashino, Character Designer Shigenori Soejima, and Composer Shoji Meguro! https://atlus.link/43zwbuhhttps://www.youtube.com/watch?v=dmMOcmhEX1A -
Metafor: ReFantazio konsept, dünya, kabileler, hikaye ve karakterler hakkında daha fazla ayrıntı !
ATLUS'un büyük fantezi RPG'si hakkında daha fazla bilgi ve ekran görüntüsü.
Metaphor'dan gelen yeni bilgilerin ardından: Geçtiğimiz hafta yayınlanan ReFantazio yıl sonu yayınından sonra yayıncı ATLUS ve geliştirici Studio Zero oyunun konsepti, dünyası, kabileleri, hikayesi ve karakterleri hakkında daha fazla ayrıntı ve ekran görüntüsü yayınladı.
Ayrıntıları aşağıda bulabilirsiniz.
■ Metafor Nedir? (Kanıtlanmış Yaratıcılar Bir Araya Geliyor)
Dünya çapında 6,4 milyondan fazla kopya satan Persona 5'in arkasındaki yaratıcı ekip. Ödüllü bir geçmişe sahip yaratıcı bir ekipten yepyeni bir fantezi RPG.
- Yönetmen Katsura Hashino (Shin Megami Tensei III: Nocturne, Persona 3, 4 ve 5)
- Karakter Tasarımcısı: Shigenori Soejima (Persona 3, 4 ve 5)
- Besteci: Shoji Meguro (Shin Megami Tensei III: Nocturne, Persona 3, 4 ve 5)
Soyağacı
Günümüz Japonya'sında geçen bir RPG olan Persona serisi, oyuncuları yaşam, arkadaşlık ve aşkın gizli olaylar, gizemli söylentiler ve şehir efsaneleri ile kesiştiği bir okul hayatı deneyimine götürür. Oynanabilir oyuncular kendi "persona "larına (kalplerinde saklı "diğer benlik") uyanır ve birçok zorluğun üstesinden gelmek için birlikte büyümek zorundadır. Persona 3, Persona 4 ve Persona 5 için Katsura Hashino'nun yönetmen, Shigenori Soejima'nın karakter tasarımcısı ve Shoji Meguro'nun besteci olarak görev aldığı bu seri dünya çapında toplam 16,8 milyon kopya satmıştır. En son ana başlık olan Persona 5, dünya çapında beğeni toplayarak ve 6,4 milyondan fazla küresel birim satarak serinin en büyük hiti oldu.
Dünyaca Ünlü Sanatçı İşbirliği
Konsept Sanatçısı: Kazuma Koda (Önemli çalışma: NieR: Automata)
-Konsept Sanat Çalışması: Başkent
Mekanik Tasarımcı: Ikuto Yamashita (Önemli çalışma: Neon Genesis Evangelion)
-The Gauntlet Runner
Hikâye, Sanat, Ses ve Oyun Mekanikleri Açısından Eşsiz Bir Eser
Hikaye
İnsanların kendi kaygılarıyla savaşmak zorunda olduğu bir dünyada gizemli ve heyecan verici bir hikaye ortaya çıkıyor. Büyüleyici keşif ve keşif saatleri vaat eden sürükleyici bir yolculukta Atlus'a katılın.
-King's Rock
-The Protagonist ve Gallica
Sanat ve Ses
Benzersiz karakter tasarımı, fantastik bir arka plana karşı geniş, güzel bir dünyayı doldurur. Batı resimlerinden esinlenen şık kullanıcı arayüzü, benzersiz ve eğlenceli etkileşimler yaratıyor.
Çeşitli dini müziklerin yorumlanmasına dayanan ses tasarımı, orkestra, halk müziği, koro ve vecizeleri oyuncuların daha önce hiç deneyimlemediği bir tarzda birleştiriyor.
-Ana Menü
-Parti Menüsü
Oyun Mekaniği
Gerçek zamanlı aksiyon ve sıra tabanlı komutları sorunsuz bir şekilde birleştiren benzersiz bir savaş sistemi ile oyuncular her fırsatta heyecan ve strateji bulacaklar. "Arketipler" aracılığıyla parti özelleştirme, oyunculara maceralarını kişiselleştirme özgürlüğü sağlar.
Persona serisinin takvim sisteminin bir evriminde, partinizin eldivenli koşucusuyla dünyayı değiştirmek için bir yolculuğa çıkacaksınız ve seyahat hissini hayata geçireceksiniz.
-Kadro Savaşına Geçiş
■ Korku ve Kaygının Görselleştirildiği Bir Dünya
Fantezinin Gerçekle Buluştuğu Yer
Hikaye, Birleşik Euchronia Krallığı adı verilen sekiz kabilenin yaşadığı üç ülkeden oluşan bir ulusta geçiyor. Oyuncu için bu bir fantezi dünyasıdır, ancak bu fantezi dünyasında yaşayanların doğal olarak kendi "fantezileri" vardır.
"Bu dünyada sadece bir kabile var. Tüm insanlar birbirini kabul eder ve hiçbir ruh ayrımcılık içinde doğmaz. Böyle bir dünyada büyücülüğe gerek yoktur. Öğrenme ve emek yoluyla bir megapol inşa edilir. Göklere uzanan camdan kuleler. Karanlık gölgelerin olmadığı güvenli geceler. İyi gezilen işlek caddeler. Ve bu duygusal olarak tatmin olmuş insanların kanunlarında şöyle yazar: Tüm yaşamlar eşittir."
Fantastik bir dünyada yaşayan insanlar tarafından hayal edilen, kendi dünyanıza pek benzemeyen bir dünyanın hayalini kuran bir fantezi. Hem oyuncu hem de dünyanın sakinleri birbirlerinin dünyalarını imkansız -sadece hikayeler- olarak görürler.
Ama gerçekten imkansız mı? Bize bunu değiştiremeyeceğimizi düşündüren şey nedir?
"Kaygı:" Basit bir kavram ama yine de oyunun keşfedeceği karmaşık bir duygu.
-Bu Bir Fantezi
Sadece Korku ve Kaygılarıyla Yüzleşenler Uyanma Gücüne Sahiptir
"Büyü", "sihirli güç" tüketen ve doğa kanunlarına meydan okuyan etkilere neden olan bir fenomen için kullanılan genel bir terimdir. Ancak, Euchronia sakinleri kendi başlarına büyü kullanamazlar. Büyü için "ateşleyici" adı verilen özel bir alet gerekmektedir ve bu aletin bulundurulması ve kullanılması lisans gerektirmektedir.
Kahraman ve arkadaşları uyanır ve bu geleneğe ve "ateşleyicilere" duyulan ihtiyaca meydan okuyan sihirli güçlerde ustalaşmaya başlar. Bir "Arketip", korku ve kaygılarınızla yüzleşerek uyanan ilkel bir gizli güçtür. Başka bir deyişle, insanların kalplerinde uykuda yatan bir kahramanın doğasının uyanışıdır.
—The Protagonist Awakens
■ Sekiz Kabile
İnsanlık gerçek hayatta sınırları aştığı için, oyun farklı kişilik ve kültürlere sahip olanları bir ulusun veya etnik kökenin ırkları yerine "kabileler" olarak adlandırıyor.
Bu oyunun geçtiği Euchronia Birleşik Krallığı'nda yaşayan insanlar "kabile" kavramıyla bölünmüştür. Hepsi farklı fiziksel özelliklere sahip olsa da, hikayemizde odak noktası kültürel farklılıklarıdır. Kabileleri ayıran bölünmeler, fiziksel farklılıklar ve görünüşlerden ziyade, öncelikle kendi ideolojileri ve inançlarından kaynaklanmaktadır. Bu tür inançlar, insanların ortak bir zemin bulabilecekleri şeylerdir, ancak yine de geleceklerinin doğumlarından etkilendiği bir gerçeklikte yaşarlar.
Clemar Kabilesi
Clemar kabilesi müttefik krallıklardaki en büyük nüfusu oluşturur. En belirgin özellikleri başlarının her iki yanında büyüyen boynuzlarıdır.
Clemarların yüz ve vücut tiplerinde geniş bir çeşitlilik vardır, bu da onları esasen ortalama ve yaygın hale getirmiştir.
Euchronian kraliyet ailesi clemardır ve bu kabilenin üyeleri hükümet içinde önemli pozisyonların çoğunu elinde tutar. Sonuç olarak, birçok klemar kendilerinin en üstün kabile olduğu inancını içselleştirmiştir.
Clemarlar özgürlüğe değer verir ve mantıksız kısıtlamalardan hoşlanmazlar. Tartışmayı geliştirmekten hoşlanırlar, ancak bunu yaparken her zaman durumu veya uygunluğu göz önünde bulundurmazlar, bu da zaman zaman çatışmaya yol açar.
-Batlin, Sanctist Kilise Habercisi
Roussainte Kabilesi
Birleşik Krallık'ın en kalabalık kabilelerinden biri, Clemar'dan sonra ikinci sırada.
Uzun, sivri kulakları en ayırt edici özellikleridir. Genellikle mükemmel fizikleriyle övünürler, bu da onlara üstün savaş gücü kazandırmıştır. Roussainte kadınları diğer kabilelerin erkeklerinin çoğundan daha güçlüdür.
Birçoğu kaçınılmaz olarak orduda çalışır ve genellikle kilit görevlerde bulunur. Clemar kadar etkili oldukları düşünülür ve bu iki kabile bazen "hakim kabileler" olarak adlandırılır.
Birçok roussainte güç bakımından diğerlerinden daha iyi performans göstermekten gurur duyar. Bu, öz disiplinli bir rekabetçilik olarak algılanabilirken, diğer taraftan, her durumda üstünlüğünü kanıtlamaya takıntılı, kavgacı bir mizaca sahip pek çok kişi vardır.
-Glodell, Taht Adayı
Rhoag Kabilesi
Üyeleri daha uzun ömürlü olan, bazıları diğer kabilelerin ortalamasının iki katından fazla yaşayan bir kabile. Ergenlik çağına kadar aynı hızda yaşlanırlar, hayatlarının geri kalanını orta ve yaşlılık dönemlerinde geçirirler. Belki de bunun bir sonucu olarak, Rhoag kabilesi pek çok kişinin zihninde yaşlı imgelerini çağrıştırıyor.
Kıdeme dayalı bir toplumda, rhoaglar uzun ömürleri nedeniyle genellikle yüksek mevkilerde bulunurlar. Bilgilerini ve amaçlarını aktarmaya büyük önem verirler, öyle ki iyilikleri hatırladıkları gibi üç nesil boyunca kin tuttukları da bilinir.
Birçok rhoag'ın yüzünde benzersiz işaretler olsa da, bunlarla doğmazlar; bunlar geleneksel makyajın bir biçimidir.
-Sanctifex Forden
Ishkia Kabilesi
Kuş kanatlarının yanı sıra badem gözleri ve uzun kirpikleriyle tanınan bir kabile.
Sekiz kabile arasında en az sayıda olmalarına rağmen, zekâlarıyla ün yapmışlardır ve bu da onlara büyük şehirlerde güçlü bir varlık kazandırır.
Birçoğu âlimler, sanctorlar ve benzerleri gibi entelektüel işlerde yüksek statü elde eder ve bu da ishkia'nın zengin olmasını nadir bir durum olmaktan çıkarır.
Kısmen asil duruşları nedeniyle, ishkia genellikle hayranlık uyandırır. Bununla birlikte, başkalarını küçümseme eylemi bazılarının doğasına işlemiştir ve bu da onlara içerlenilmesini aynı derecede yaygın hale getirir.
Nidia Kabilesi
Yanardöner gözleri ve saçlarıyla karakterize edilen nidia kabilesi üyeleri, diğer kabilelerin göze çarpan özelliklerinden yoksundur. Girişken ve dalkavukluk konusunda yetenekli oldukları bilinmektedir. Bununla birlikte, bu mizaç genellikle sözlerle iyi, ancak güvenilmez veya eksantrik olarak ünlenmelerine neden olur.
Paripus Kabilesi
Hayvani kulakları ve kuyruğuyla tanınan bir kabile. Saç ve ten renklerinde, diğer kabilelerde görülmeyen soğuk renkli ten de dahil olmak üzere birçok varyasyon vardır. Fiziksel olarak beceriklidirler ve genellikle duygularına karşı dürüsttürler, bu da onlara iyi ya da kötü hedonizm konusunda bir ün kazandırır. Partilere ve şenliklere ilgi duyarlar ve bu mutlu-şanslı çekicilik çoğu zaman övgüye değer olsa da, umursamazlık olarak da görülebilir.
Bu klişe yüzünden diğer kabileler tarafından hor görülürler, bu da neredeyse roussainte ve clemar kabileleri kadar kalabalık olmalarına rağmen siyasette bir yer edinmelerini engeller. Onlara karşı yapılan ayrımcılık özellikle büyük şehirlerde daha belirgindir.
-Loveless, Taht Adayı
Eugief Kabilesi
Yarasa benzeri kanatları ve kulakları ile karakterize edilen bir kabile. İnsansı kabilelere kıyasla görünüş ve yeteneklerindeki farklılıklar nedeniyle genellikle ürkütücü olarak görülür ve ayrımcılığa uğrarlar. Bu nedenle çoğunluğu varlıksız bir hayat sürer ve diğer kabileler arasında daha düşük rütbeye sahiptir. Genellikle yumuşak huylu ve işbirlikçidirler. Ancak, büyük kararlar almakta iyi değildirler ve başkaları için sürekli endişe duymaları nedeniyle tereddüt etme eğilimindedirler.
-Lina, Taht Adayı
Mustari Kabilesi
Üçüncü bir gözle tanınabilen bir kabile. Maske takarlar ve diğer kabilelerin çoğunun rahatsız edici bulduğu kültürel açıdan önemli kıyafetler giyerler. Nüfusları az olmasa da, çoğu iç denizdeki bir takımadada yaşadığı için Mustari'lere ulaşmak zordur.
Kendilerine özgü bir inanca inandıkları için, ada dışında sık sık zulmün hedefi oluyorlar ve "pagan" olarak suçlanıyorlar.
■ İnsanlar
İnsanlar, dünya sahnesinde canavarlar çizen ilk sanatçı olduğu söylenen Rönesans dönemi fantezi sanatçısı Hieronymus Bosch'un çalışmalarına dayanarak tasarlanmıştır.
Bosch fantastik ve ürkütücü bir tarza sahip gizemli bir sanatçıydı; oyuncular bu düşmanlar karşısında şaşırmayı (ve belki de dehşete düşmeyi) bekleyebilirler.
İnsanlar, herhangi bir doğal canavardan farklı olarak çevrelerine ayrım gözetmeksizin saldıran tuhaf formlara sahip bilinmeyen canavarlardır. Çok az zeka belirtisi gösteren çılgın doğalarına rağmen, tüm duyarlı varlıkların kavrayamayacağı kadar gelişmiş büyü kullanabilirler. Biyolojilerinin ve ekolojilerinin pek çok yönü gizemini korumaktadır. Doğal olmayan fiziksel esneklikleri göz önüne alındığında, büyük örnekler tüm orduları yok edebilir.
Homo Gorleo
Kraliyet Başkenti Grand Trad'ın kuzeyindeki çorak arazilerde bulunan bir kaleye saldıran bir insan. Bu korkunç canavar tek başına kalenin birliklerini tamamen yok etti.
Homo Avades
Tarif edilemez yumurta kabuğu benzeri bir vücuda sahip bir insan.
Daha büyük insanlar arasında bile, bu hem devasa hem de son derece tehlikeli, bir şehri yerle bir edebilecek kapasitede.
İnsanların garip ve düzensiz görünümlerinin tek ortak noktası, biyolojilerinde vücut parçalarına benzeyen unsurların bulunmasıdır.
■ Hikaye Kurgusu
Sekiz farklı kabilenin anlaşmazlık içinde yaşadığı, bizimkine benzemeyen bir dünya.
Burası Euchronia Birleşik Krallığı.
Kahraman bir kral tarafından kurulan ve sonunda komşu ülkeleri ilhak eden Euchronia, uzun süredir güçlü bir büyüyü miras alan güçlü bir kraliyet ailesi tarafından yönetiliyor. Ancak yıllar geçtikçe krallık giderek yozlaştı ve bugün eşitsizlik ve ayrımcılıkla parçalanmış, erdemi paramparça olmuş durumda.
Krallığın uçsuz bucaksız toprakları artık tehlikeli yaratıklar ve "insan" adı verilen gizemli canavarların istilasına uğramış durumda. Şehrin dışına çıkmak, kişinin hayatını riske atması anlamına geliyor.
Euchronia'nın hem prensi hem de şimdiki kralı suikasta kurban gidince taht boş kalır ve krallık kaos ve huzursuzluğun doruk noktasına ulaşır.
-Euchronian Senatosu
-Blade Riding in Sunshade Row
-Paripus İdamla Yüzleşiyor
Önsöz
Kahramanımız bir peri ile birlikte laneti bozmak için bir yolculuğa çıkar...
Başkahraman, diğerleri tarafından nefret edilen ve tanınmayan bir azınlık olan elda kabilesinden bir çocuktur. Ortağı Gallica ile birlikte, birçok kişinin öldüğüne inandığı krallığın prensine yapılan laneti bozmak için yola çıkar.
Prensin yaşamını tüketen laneti bozmanın tek bir yolu vardır: laneti yapan kişinin canını almak.
Kahramanımız uçsuz bucaksız topraklarda çıktığı yolculukta çok sayıda kişiyle karşılaşır. Onlarla kurduğu bağlar sayesinde, sonunda krallığın gerçek doğasının farkına varacaktır.
Her şey krallığı temelinden sarsan bir olayla başlar-.
-Lanetli Prens
-Çöl Kurtlarıyla Mücadele
-Sunlumeo Caddesi'nde Bıçak Sürme
-Dünya Haritası: Imp'in İni
-Gauntlet Runner'da
-Gauntlet Runner Destesi
Giriş
Taht için bir turnuvayı ateşleyen Kraliyet Büyüsü...
Birleşik Euchronia Krallığı tahtının varisi olan prensin öldürülmesinin üzerinden on yıldan fazla zaman geçmiştir.
Ve şimdi kral ölümcül bir saldırıya yenik düştüğü için, krallık rotasını belirleyecek bir varis olmadan kargaşa içinde. Bir sonraki kral kim olacak? Devlet dini olan Sanctist Kilisesi'nin başı mı olacak? Komşu bir prensliğin lordu ya da belki de ordunun lideri mi?
Gözleri tahtta olan nüfuzlu kişiler arasında beklentiler yükselirken, kralın cenazesi sırasında kimsenin tahmin edemeyeceği bir "büyü" yapılır.
Ruhum bu cahil dünyadan ayrılmadan önce zaman sınırlı...
Bir hesaplaşma olacak, Kahramanların Günü. O Ekim gününde, kim gerçekten yurttaşların en büyük inancını kazanmışsa... kralların hakkı olan tahta ve taca yükselecektir.
Herkesin öldüğünü bildiği kralın sesi aniden gökyüzünde yankılanır. Ölümünün ardından, son kraliyet turnuvası aracılığıyla tüm vatandaşların taht için yarışmasına izin verecek büyük bir büyü düzenlemişti.
Halk, bu eşi benzeri görülmemiş olay üzerine kargaşaya sürüklenir ve bir sonraki krala halkın karar verdiği bir dünyayı kavrayamaz. Bu kaosun ortasında başkahraman, görevini yerine getirmek için yarışa katılması gerektiğine karar verir.
Böylece tüm krallığı kasıp kavuran taht için büyük turnuva başlar. Yolculuğu boyunca başkahraman kendisini farklı müttefik gruplarıyla çevrili bulacak ve krallığın geleceğini şekillendirecek büyük bir macera başlayacaktır.
—King’s Rock
-Strohl, Gallica ve Kahramanı
-Batlin Kral'ın Mesajını Açıklıyor
-Konuşma Yaparken
-Protagonist ve Maria
-Savaşta Zafer
-Ekipman Menüsü
■ Ana Karakter
Protagonist (Japonca Natsuki Hanae tarafından seslendirilmiştir)
Peri Gallica ile birlikte, çocukluk arkadaşı Euchronia Prensi'nin üzerindeki ölümcül laneti kaldırmak için bir yolculuğa çıkar.
O, elda kabilesinin bir çocuğudur ve eldaların tehlikeli ve sapkın büyüleri miras aldıklarına inanan devlet dini tarafından "lekelenmiş" bir halk olarak damgalanmıştır. Halk arasında çok nadir görüldükleri için krallık genelinde nefret edilir ve ayrımcılığa uğrarlar.
-Kraliyet Başkenti Grand Trad'a varış
-Bandit Saldırısı
Gallica (Japonca Sumire Morohoshi tarafından seslendirildi)
Gallica sadece bir yol arkadaşı değil, kahramanın prensi kurtarma görevini yerine getirmesine yardımcı olan bir rehberdir. Savaşlara katılmak için çok küçük olmasına rağmen, büyü bilgisi ve magla'yı hissetme yeteneği, peri doğası nedeniyle kahramandan daha üstündür. Sözünü sakınmaz ama kahramanın yolculuğunda güven verici bir müttefiktir.
-Gauntlet Runner üzerine okuma
■ Müttefikler
Ayrımcı bir toplumda başkahraman, farklı kabilelerden müttefiklerle güçlerini birleştirir. Her birinin daha iyi bir dünya arzulamak için kendi nedenleri vardır. Kahramanın içinde uyanan "kahramanca bedenlenme "den etkilenirler ve onlar da aynı güçleri uyandırırlar: Bir Arketip.
Strohl (Japonca'da Kensho Ono tarafından seslendirilmiştir)
Klemar kabilesinden genç bir adamdır ve kahramanımızla Devlet Ordusu'nun askere alma merkezinde tanışır.
Güçlü bir adalet duygusuna sahip zeki bir genç adamdır ve soylu bir aileden gelmektedir. Yine de, bir soylunun sıradan insanlarla birlikte orduya katılması nadir görülen bir durum olduğundan, koşulları karmaşık görünmektedir.
-Strohl ile Yemek Yapmak
Hulkenberg (Japonca Saori Hayami tarafından seslendirildi)
Roussainte kabilesinden bir şövalye ve kraliyet ailesinin Kral Muhafızları'nın prensin yanında görev yapmış eski bir üyesi.
Genç yaşına rağmen çeşitli silahları kullanmakta ustalaşmış ve prensin kişisel muhafızlığına atanmıştır. Ancak prens saldırıya uğradığında, onu koruyamadı ve bu başarısızlığın damgasını kalbinde taşıyarak dolaşmaya başladı.
-Hulkenberg ile Eğitim
Heismay (Japonca'da Akio Otsuka tarafından seslendirildi)
Eugief kabilesinin eski bir şövalyesi. Sese karşı hassas olma özelliğinden dolayı diğerlerine kıyasla keskin bir algısı vardır. Diğer kabilelerden büyük ölçüde farklı bir görünüme sahip olan öjieflerin ayrımcılığa maruz kalması alışılmadık bir durum değil ve görünüşe göre Heismay de bir istisna değil, geçmişi kendi yükünü taşıyor.
—Cooking with Heismay
■ Japonca Ana Seslendirme Kadrosu
Natsuki Hanae, Sumire Morohoshi, Kensho Ono, Saori Hayami, Kazuhiko Inoue, Akio Otsuka, Yoshino Nanjo, Misato Fukuen, Yoshimasa Hosoya, Tetsu Inada, Mamiko Noto, Ginga Banjo, Yuichi Nakamura, Mitsuru Miyamoto, Noriko Hidaka, Megumi Ogata, Satoshi Mikami, Tomokazu Sugita, Toru Furuya, Yui Ishikawa, Atsushi Tamaru, Yoko Hikasa, Ai Fairouz ve Kenji Hamada.
■ Yönetmenin Vizyoner Beyanı
"Bu çalışma, 'ancak endişelerimizle yüzleşerek ileriye doğru ilk adımı atabiliriz' şeklindeki basit bir mesajla yaratıldı.
"Toplum bireylerden oluşmaya devam ettiği sürece, birilerini değiştirme gücüne sahip olan 'yaratma' dinamizmine inanmak istiyorum. Bu türle ilk kez uğraşırken, belki de 'fantezi'nin asıl anlamının bu olduğunu ve bu kadar çok insanın sezgisel olarak ona her zaman ilgi duymasının nedeninin bu olduğunu fark ettim.
"Ancak şimdilik felsefi konuşmayı bir kenara bırakıp, tüm geliştirme ekibinin ortak amacının oyuncuların 'her şeyden önce eğlenmesi' olduğunu belirtmek istiyorum. Devam eden desteğiniz için teşekkür ederim."
-Katsura Hashino, ATLUS Studio Zero Kreatif Direktörü
-
Metacritic 83 üzeri gelirse alır oynarım. Shin Megami Tensei V bence çok kötüydü umarım ondan ders almışlardır ve daha güzel bir oyun yaparlar..
-
Metafor: ReFantazio PS Store İstek Listesi Sayfası Yeni Oynanış Döngüsü İçeriyor Açıklama
Metaphor için PlayStation Store'da istek listesi sayfaları açıldı: ReFantazio için Japonya ve Asya'da istek listesi sayfaları açıldı. Hong Kong sayfası, Metaphor'un özelliklerine genel bir bakışla birlikte oyun için yeni bir açıklama içeriyor.
Bu madde işaretlerinden biri, oyuncuların gün boyunca nelere katılacakları ve geceleri neler yapacaklarına dair oynanış döngüsünü açıklıyor.
Persona 3, 4 ve 5'in arkasındaki yaratıcı zihinlerden Metaphor geliyor: ReFantazio, kahramanınızın peri arkadaşı Gallica ile birlikte krallığın kayıp prensinin üzerindeki laneti kaldırmak için yolculuk edeceği eşsiz bir fantezi dünyası. Kaderinizi kontrol edin, korkularınızla yüzleşin ve kalbinizde uykuda yatan büyülü "Arketip" güçlerini uyandırın. Bir "Arketip "e uyanarak, benzersiz meslek sınıflarının yeteneklerini kanalize etme ve birleştirme gücünün kilidini açacaksınız. Güçlü düşmanları alt etmek ve krallığın gerçek doğasını keşfetmek için bağlarınızı güçlendirin ve partinizi kurun.
Temel Özellikler:
- Gündüzleri görevlere çıkın, zindanlara dalın ve hazine avına çıkın. Geceleri ilişkileri güçlendirin, bağlar kurun ve erdemleri artırın. Eylemlerinizi akıllıca seçin, zaman yönetimi hedefinize ulaşmanın anahtarıdır.
-"Eldivenli koşucunuzu" geniş bir dünyadaki uzak zindanlara ve kasabalara sürün. Büyüleyici müzik, sürükleyici kullanıcı arayüzü ve anime ara sahneler eşliğinde güzel manzaraları keşfedin.
- Sıra tabanlı ve gerçek zamanlı aksiyonu birleştiren benzersiz bir savaş sistemi, her fırsatta strateji ve heyecan verir. "Arketipler" aracılığıyla parti özelleştirme, maceranızı kişiselleştirme özgürlüğü sağlar.
- İnsanların kendi kaygılarıyla savaşmak zorunda olduğu bir dünyada gizemli ve heyecan verici bir hikaye ortaya çıkıyor. Büyüleyici keşif ve keşif saatleri vaat eden yüksek bahisli Kraliyet Turnuvasına katılın.
Kaynak :
persona centralMetaphor: ReFantazio PS Store Wishlist Page Features New Gameplay Loop Description - Persona Centralhttps://personacentral.com/metaphor-refantazio-wishlist-page/
-
Metafor: ReFantazio Kore'de derecelendirildi!!
Kaynak : https://www.grac.or.kr/Statistics/Popup/Pop_ReasonInfo.aspx?bf995f771d407ab0db6aed449fc59900a6c813a6a053e8e5ec12581d53453bb0
-
ATLUS Özel: Metafor: ReFantazio canlı yayını 22 Nisan'da
Yaklaşık 30 dakika sürecek olan yayında ATLUS'un yeni fantezi RPG oyunu Metaphor hakkında en son bilgiler ve daha önce hiç görülmemiş oynanış görüntüleri yer alacak: ReFantazio hakkında yönetmen Katsura Hashino ile yapılacak söyleşi. İngilizce canlı yayında İngilizce altyazılar ve dublajlı ses olacak.
Ardından, 23 Nisan'da saat 4:00 PT / 7:00 ET / 20:00 JST'de ATLUS, Mafia Kajita ve Tomomi Isomura ile birlikte konuk Sayawaka'nın (manga hikayesi yazarı) yeni duyurulan bilgiler hakkında derinlemesine bir analiz yapacakları "ATLUS Exclusive Debut Commemoration Special - Metaphor: Stalkers Club Final" yayınına ev sahipliği yapacak. Yayını YouTube üzerinden Japonca olarak izleyebileceksiniz.
Kaynak :
gematsuATLUS Exclusive: Metaphor: ReFantazio live stream set for April 22https://www.gematsu.com/2024/04/atlus-exclusive-metaphor-refantazio-live-stream-set-for-april-22
-
Metaphor: ReFantazio - "ATLUS Exclusive" Showcase
Official ATLUS WestyoutubeGet the latest updates on Metaphor: ReFantazio during our "ATLUS Exclusive" Showcase livestream! Follow Atlus West: Twitter/X: https://twitter.com/Atlus_West Instagram: https://www.instagram.com/atlus_west Facebook: https://www.facebook.com/atluswest Web: https://atlus.comhttps://www.youtube.com/watch?v=AMO-eAwvvuY -
11 Ekim'de Çıkış Yapacak..
-
Metaphor: ReFantazio — The King’s Trial
Official ATLUS WestyoutubeLet us speak of the old vulture’s last grasp for power… 🥀 The tournament for the throne is set, Metaphor: ReFantazio is coming October 11th, 2024! Pre-order your physical copy NOW: https://atlus.link/Metaphor-Pre-Order Digital products and pre-orders to be announced at a later time. Follow Atlus West: Twitter/X: https://twitter.com/Atlus_West Instagram: https://www.instagram.com/atlus_west Facebook: https://www.facebook.com/atluswest Web: https://atlus.comhttps://www.youtube.com/watch?v=zmMz9QjUHmA -
x (formerly twitter)Official ATLUS West (@Atlus_West) on Xhttps://x.com/Atlus_West/status/1792956398311027191
Benzer içerikler
- ghost of tsushima destan modu nedir
- horizon zero dawn remastered türkçe
- witcher 1 remake
- witcher 4
- en iyi ps5 oyunları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X