Şimdi Ara

METRO TURİZM BAGAJIMI KAYBETTİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 hafta önce Kocaeliden İstanbul'a gelirken böyle bir olay başıma geldi . Ben normal olarak bagajımı verdim ve bagaj fişimi aldım . Arabadan ilk inmeme rağmen çantamı bulamayınca şok oldum . O sırada başkası alamazdı çünkü ilk ben inmiştim arabadan . Sonra muavinin yakasına yapıştım tabi . Yolda Bulgar bir yolcuyu indirip başka bir arabaya bindirmişler . Bu sırada benim çantayı da yanlışlıkla ona vermiş muavin . Neyse ben bagaj kaydı tutturdum kaybolduğuna dair. İşte o Bulgaristan yolcusunun arabasını aradılar falan işte . Şoför işte Bulgaristandan gelirken getireceğim demiş güya. Beni aradılar metro turizm den çantayı bulamadık diye . Şimdi ben ne yapmalıyım . Çok değerli birşey yoktu ama uyuz oldum açıkçası . Yasal olarak hakkım nedir ve uğraşmama değermi ?



  • Metro'dan kimse memnun değil, ben olsam şikayet ederdim.
  • Ben olsam ederdim.
  • Ara 444 lu numarasını anlat derdini çözüm bulurlar bence ama bir bilene soralım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sigorta olayından bi şey çıkabilir araştırmak lazım.
  • Öncelikle çok geçmiş olsun,
    Valizinin bulunması o yolcunun geri getirmesine bağlıdır, yoksa bulunmaz sen sürekli müşteri hizmetlerini rahatsız edeceksin dava açma ile hiç bir şey elde edemezsin açsan bile karşına avukat ordusu çıkacaktır

    Şu dediğimi yapıp 444 34 55 numarasını sürekli ara sürekli ama hep valizini sor sürekli üzerine düş son çare genel merkeze gidip kesin çözüm alabilirsin.
    Ben metroda şoförlük yaptım çok valiz kaybetti bizim muavinler çoğu bulundu bulunmayanlar da sahipleri dava açtı ne oldu sonuç alamazlar dava ile.

    Çok geçmiş olsun PM den adını soyadını sefer bilgilerini ve cep numaranı iletirsen bir görüşme yaparım senin için

    @Bu©kethead
    @orka55



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.R.A.V.E.G.O -- 14 Kasım 2013; 15:52:21 >




  • Metro'dan ne beklersin ki osuruktan bir firma.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    Öncelikle çok geçmiş olsun,
    Valizinin bulunması o yolcunun geri getirmesine bağlıdır, yoksa bulunmaz sen sürekli müşteri hizmetlerini rahatsız edeceksin dava açma ile hiç bir şey elde edemezsin açsan bile karşına avukat ordusu çıkacaktır

    Şu dediğimi yapıp 444 34 55 numarasını sürekli ara sürekli ama hep valizini sor sürekli üzerine düş son çare genel merkeze gidip kesin çözüm alabilirsin.
    Ben metroda şoförlük yaptım çok valiz kaybetti bizim muavinler çoğu bulundu bulunmayanlar da sahipleri dava açtı ne oldu sonuç alamazlar dava ile.

    Çok geçmiş olsun PM den adını soyadını sefer bilgilerini ve cep numaranı iletirsen bir görüşme yaparım senin için

    @Bu©kethead
    @orka55

    Bu arkadaş işi biliyor bence.




  • Birçok firmanın biletinin arkasında"kaybolan valiz/bovul için bilet fiyatının 2 katı kadardan daha fazla ödeme yapılamaz" yazar..Metro dada öyledir
  • Kazaların çoğu metro turizm de kötü hizmet metro turizmde kısaca İstanbul Seyehat ,Kamilkoç , Gibi kaliteli firmaları tercih edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    Öncelikle çok geçmiş olsun,
    Valizinin bulunması o yolcunun geri getirmesine bağlıdır, yoksa bulunmaz sen sürekli müşteri hizmetlerini rahatsız edeceksin dava açma ile hiç bir şey elde edemezsin açsan bile karşına avukat ordusu çıkacaktır

    Şu dediğimi yapıp 444 34 55 numarasını sürekli ara sürekli ama hep valizini sor sürekli üzerine düş son çare genel merkeze gidip kesin çözüm alabilirsin.
    Ben metroda şoförlük yaptım çok valiz kaybetti bizim muavinler çoğu bulundu bulunmayanlar da sahipleri dava açtı ne oldu sonuç alamazlar dava ile.

    Çok geçmiş olsun PM den adını soyadını sefer bilgilerini ve cep numaranı iletirsen bir görüşme yaparım senin için

    @Bu©kethead
    @orka55

    Abi bir kere kafadan yanlışları var diye biliyorum . Yolda yolcu aktarılması falan yasak değil mi ? Dediğiniz gibi dava açıp uğraşmaya değmez . 200-250 liralık eşya vardı çanta da belki çok değil ama öğrenciyiz koyuyor adama. 13 gün içerisinde dönüş yapılacak denmişti ve o süre dolunca beni arayıp çantanın bulunmadığını ve dosyanın kapatıldığı bilgisini verdiler .




  • Bu kadar basit olabilir mi ya? Kesinlikle işin peşine bırakmayın. Bence telefonda halletmeye çalışmayın. Direk gidin merkezlerine ortalığı birbirine katın.
  • biletin arkasında bagaj kaybolursa bılet ucretı ıade edılır falan yazıyodu.
    üstelik dava falanda açsan pek bişey çıkacagını sanmam
  • metro diyorsun iyi seni kaybetmemiş ...
  • Hizmeti veren firma sana bagaj tahsis ediyorsa onun güvenliğini de sağlamak zorunda. İşi bilen bir avukat ile tazminat alabilirsiniz.
  • Metro pişmanlıktır bu bir kanıtı daha

    geçen kurban bayramı dönüşü için bilet aldık 20 gün öncesinden dönmeme 1 hafta kala arayıp sefer iptal oldu dediler bütün hatlar dolu zar zor başka bilet bulduk
  • Şu metroyu ne diye kullanırsınız.
    Bir avukatla görüş bişey kaybetmezsin. Haklı olduğun ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulaştırma bakanlığına şikayet et.. içinde değerli evraklarının olduğunu, ve 4-5 bin tl para olan çantanın kasten kaybedildiğini söyle.. bak götleri nasıl 3,5 atıyor ondan sonra..
  • metro turizim kadar kötü bir firma daha yok .. ankaradan yozgata gidiyorum muavin orta kapıdan sarkıp YOZGAT YOZGAT YOZGAAAATT die bağıraarak yolcu toplarmı yaa ha dolmuş ha metro
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.