Şimdi Ara

MG HS Kullanıcıları... (125. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cibuti40 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
2.494
Cevap
151
Favori
323.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    HS PHEV 1855 kg. Benzinlisi daha hafifi olması lazım 1600 kg civarları olmalı.


    D segment ebatlarında araç ihtiyacınız var ise neden olmasın.

  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Nasıl bir kampanya varmış?

    Hs için sorduk. 2023 15bin km'deki luxury hs yi 1325e saydılar. Yeni hs de 25bin tl düştüler. Hs için bile üzerine 675bin istediler. Zs için 700bin daha uygun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynen bende de 25.000 düştüler, bir de ben nakit ödeyeceğim için bir miktar daha düşüyorlar. 700 düz değil tabi, bu 700 küsür belki 770-780'lere çıkacak ama rakam yuvarlak olsun diye öyle yazdım ki içinden muayene, bakım vb... önümüzdeki bir kaç masrafı da kısarak rakamı aşağı çektiğimi düşünüyorum psikolojik olarak.


    Hani rakam 700-750 civarı olsa da asıl kafamdaki sorular daha fazla mı yakar İstanbul içinde, yoksa bizimki 1.000 motor olduğu için bi tık fazla yakıyordur da kafa kafaya mı gelir günün sonunda. Yeni HS konusunda ne kadar yaktığına dair bir veri paylaşanı göremedim, merak ettim. Youtube videolarında da hep hızlı gidilebilen rotalarda testler yapılıyor.


    Sonra, mesela bu araç 30cm daha uzun, şu anda kıtı kıtına park edebildiğim 2 araç arasına bununla giremeyeceğim muhtemelen başka yer arayacağım bir çok durumda gibi geliyor. Gerçekten öyle midir? HS kullanıcıları dar sokaklarda sıkıntı yaşıyorlar mıdır park konusunda?


    Mesela yolda sağlı sollu araçların park ettiği bir yerde park ederken en çok karşı kaldırımda kalan araca burnu sürmekten korkuyorum, buradaki 30cm'lik uzunluk geri manevra esnasında önde daha geniş çaplı bir dönüşe sebep olur mu? Zamanla buna da alışırım, millet kamyon park ediyor gerçi ama biraz tedirgin ediyor açıkçası.


    @FalseAlarm haklısınız hocam, 1.600Kg mış ağırlığı. Yine de bizimki ile bunun arasında 300Kg'dan fazla bir fark var yüksüz ağırlıkta.


    @dayıcım eyvallah hocam.





  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle daha az yakar. Bursa'da hayvan gibi trafikte kullanıyorum her gün 10lt civarı tüketim.

  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Yakıt tüketimi olarak çok bir fark olmaz. Sizin araçta tam otomatik şanzıman var. Özellikle şehir içinde bir tık fazla yapmasına sebep oluyor kayıptan dolayı. Uzun yolda ise hs biraz fazla yakacaktır.

    Hs bence sizin için çok mantıklı değil. Sizin için kullanım kolaylığı da önemli. Bir de eskisi gibi fiyat avantajı yok.2 milyona çıkınca seçenek çok artıyor. Hs yi çok begensem de o paralara almazdım. Bmw 2.30e alabilirsiniz mesela 2.150bin civarına. Hem kullanım hem tüketim olarak sizi daha memnun eder


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    MG'den gelen telefon sonrası biraz heyecanlandım acaba mı dedim ama Ekim ayındaki PHEV kampanyasından faydalanabilsem çok daha iyi olacaktı. Şu aşamada çok mantıklı gelmiyor bana da. Özellikle buraya sorduğum soruların ardından hem yurt içi hem yurt dışı test videolarını izledim. Bana çok bir şey katacağını düşünmüyorum.


    Şu anda ZS'in koltuklarını kılıfla kullanıyorum, çünkü deri koltuk kışın soğuk, yazın sıcak oluyor (sırtı feci terletiyor). Çok anlamsız bir şey. Evet, çok şık duruyor ama deri koltuk sıkıntılı iş. Bu yüzden şimdi ben HS'in içi sarı olanını alsam kılıf kullanacağım, koltuklar kapanacak. E sarı olanın tavanı siyah, ben de kaplayınca kapkara bir şey olacak. Bir de yarın öbür gün camları kaplatırsan aşırı boğucu olur. Koltukları siyah olan versiyona baktım, benim araçtan çok farklı da durmuyor.


    Bütün bunların yanında, park yeri sorunu vs... de gözümü korkutuyor. Şu anki aracın hem iç ferahlığı yeterli hem de boyutu çok büyük değil. Bu manada eğer olur da yarın öbür gün gelirse MG ZG Hybrid+ alabilirim belki de bir kampanya daha yaparlarsa. Dün bir testte denk geldim ve yeşil rengine hasta oldum. Gelirse bunu isterim, buradan MG'ye sesleniyorum :)



    MG HS Kullanıcıları...Driving Enthusiastyoutube
    2025 MG ZS Hybrid review: 0-100 & POV test drive. For more info and specs, you can check out our full review here: https://drivingenthusiast.com.au/2024/11/2025-mg-zs-hybrid-review-australian-launch/ 00:00 – Intro 00:08 – Design 01:02 – Interior 02:13 – Specs 02:33 – POV test drive 07:10 – Engine sound 07:58 – 0-100 10:12 – Vbox results 2025 MG ZS Essence Hybrid+ specifications: 158kW (215PS), 1.5-litre 4-cylinder hybrid 1.83kWh battery 3-speed 'hybrid' auto transmission with front-wheel drive Claimed 0-100km/h: 8.7 seconds Official average fuel consumption: 4.7L/100km Kerb weight: 1420kg Power-to-weight ratio: 111.27kW:1000kg Boot space: 443L/1457L Price: AU$36,990 (drive-away, at time of upload) For all of our Vbox performance test results, see the full data table here: https://drivingenthusiast.com.au/performance-data/ For all of our latest car reviews: https://drivingenthusiast.com.au/category/car-review/ And our latest car news: https://drivingenthusiast.com.au/category/car-news/ Follow us on social media for extra insights and updates. DE on Facebook: https://www.facebook.com/drivingenthusiast DE on Instagram: https://www.instagram.com/drivingenthusiastaustralia/
    https://www.youtube.com/watch?v=Z-FI_bxtmbg




  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Bence değmez. MG herhangi bir yatırım atağı da yapmıyor, ülkede kalıcı olmak adına.

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    nasıl bir yatırım yapması gerekiyor?

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Ülkede fabrika açması gerek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    tabi canım, her ithalatçı firma fabrika açmalı haklısınız.

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Sizin dünyadan haberiniz yok sanırım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    araba satışını desteklemek için kalıcı olmak için fabrika kurması gerekir diyen sizsiniz, kimin dünyadan haberi olmadığı belli.

  • bugün (antalyayı bilenler için) ikeadan laraya eski kola yolundan (cırnık) yaklaşık 10 km yol giderek 5.5 lt yaktım. mantıklı mı değil, yapılabilir mi eğer ki akan trafikteyseniz ve eski bir corolla sürücüsüyseniz yapılabilir ama benim için rasyonel değil, arabamın 10.8 ortalama yakıt tüketimi de bunu destekleyecektir ama bugün başardım. tabi benim arabam standart değil bg ve tork artmış bir araç belki ondandır bilemiyorum. bu arada bu tüketimi görüp şehiriçi tüketimi iyiymiş diye düşünüp almak isteyenlere almayın bu gerçekçi bir tüketim değil diye tekrar etmek isterim.





    MG HS Kullanıcıları...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 23 Mart 2025; 22:54:10 >




  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.