Şimdi Ara

MG ZS EV'nin yerini alacak modelin ilk görselleri paylaşıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MG ZS EV'nin yerini alacak modelin ilk görselleri paylaşıldı
    Yeni MG ES5, markanın ürün gamındaki MG4 elektrikli hatchback ile aynı altyapıyı paylaşacak. Nebula adı verilen yeni bir platform üzerine yükselen modelin 4476 mm uzunluğa, 1849 mm genişliğe, 1621 mm yüksekliğe ve 2730 mm aks mesafesine sahip olduğu belirtiliyor. Bu kapsamda yerini alacağı modele kıyasla 15 cm daha uzun olacağını söyleyebiliriz.



    Çin'de ortaya çıkan bilgiler, ES5'in tıpkı standart MG4 gibi 125 kW'lık (168 hp) motordan güç alacağını doğruluyor. Buradan yola çıkarak Uzun Menzil ve Artırılmış Menzil seçeneklerindeki 150 kW ve 180 kW'lık motorların da ürün gamında yer almasını bekleyebiliriz. MG ES5'in Çinli batarya devi CATL'in lityum demir fosfat bataryasını kullanacağı da verilen bilgiler arasında. 



    MG ZS EV'nin yerini alacak modelin ilk görselleri paylaşıldı
    Yeni MG ES5'in ön tasarımı dinamik bir görüntü çiziyor. Güçlü ön kaput, üç parçadan oluşan ince LED gündüz farları ve tampon kenarlarında yer alan ana aydınlatmalar dikkat çekiyor. Logonun altındaki uç kısımda ise kamera bulunuyor. Geniş omuz çizgisi ve çift renkli tasarıma sahip beş kollu jantların dikkat çektiği yan tarafta ise gizli kapı kolları yerine geleneksel parçaların kullanılmış olması dikkat çekici.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı



    Yukarıda da belirttiğimiz gibi yeni MG ES5'in yarın resmi olarak tanıtılması bekleniyor. Otomobilin fiyatı 150 bin yuan yani güncel kurla 21 bin dolar civarında olacak. Konuyla ilgili detayları siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.




    Kaynak:https://x.com/TychodeFeijter/status/1845731464207323441
    Kaynak:https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/mg-releases-first-pictures-zs-ev-replacement







  • Çok güzel fiyat performans modeli idi. Türkiye’de de çok güzel karşılık buldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mg4 zaten fiyat performans ürünüydü.1 yildir sorunsuz kullaniyorum.eminim cok tutacaktir ulkemizde.

  • MG4'ü tercih etmeme nedenlerimden birisi de yere yakın olmasıydı (yere yakın elektrikliden kaçının). Açıkcası batarya yerden ne kadar yukarıda olursa o kadar güvenliği artıyor ülkemizde. Bu yüzden MG ZS EV modelini tercih etmiştim (tek neden bu değildi elbette). MG zaten ZS EV modeline bir türlü sahip çıkmadı bence, varsa yoksa Mg4 ile ilgilendi hep. Bu yeni model Mg4'ün yerden yüksek modeli olarak konumlandırılırsa -ki öyle gözüküyor- epey işe yapacaktır bence. Mevcuttaki pek çok Mg4 kullanıcısı SUV'a olan yüksek talep nedeniyle bu yeni modele kayacaktır.


    Uzun menzilli versiyonun 525 km menzile sahip 62 kWh'lık LFP batarya ile geceğini söyleniyor. Isı pompası hakkında bilgiye ulaşamadım.

  • Alıntı

    metni:
    4476 mm uzunluğa, 1849 mm genişliğe, 1621 mm yüksekliğe ve 2730 mm aks mesafesine sahip olduğu belirtiliyor. Bu kapsamda yerini alacağı modele kıyasla 15 cm daha uzun olacağını söyleyebiliriz.



    MG ZS EV <---> MZ ES5

    uzunluk: 4323 <---> 4476

    genişlik: 1809 <--->1849

    yükseklik: 1649 <---> 1621

    aks aralığı: 2585 <---> 2730


    yeni modelin yüksekliği düşmüş sadece.

  • ZS modeli doğuştan elektrikli olmadığı için açıkçası müsabakaya 1-0 geriden başlıyordu.

    MG4 harika bir platform ve MG'nin ilk tam elektrikli platformu, bu sebeple MG4 platformunun üzerine çeşitli modeller bekleniyordu zaten.

    İlki ES 5 adı verilen bu model olmuş, gayet de iyi olmuşa benziyor.


    Fakat elektrikli modellerin vergi artı çeşitli zorluklarla Çin'den ithalatı yasaklandı gibi bir şey.

    MG'nin ülkemize fabrika açmasını bekliyorum fakat bence istese de açamazlar.


    Araplar her zaman iyi tüccarlardır, ne de olsa Yahudilerin amca oğulları.

    BYD'nin buraya fabrika açma işini tamamen ALJ'nin bir organizasyonu olarak görüyorum.

    Bunu, birbirine güvenmekte zorlanan Çin ve Türk hükümetlerinin arasını bularak -tabi ki bu sırada kendi kazacını da garanti altına alarak- gerçekleştirdi.

    BYD burada müthiş karlı bir üretim gerçekleştiremez çünkü otomobil üretiminde öyle müthiş karlar yok.

    Fakat Çin'den gelecek olan arabalardan müthiş karlar elde edilecek.

    Böylelikle bizim hükümet bir sürü insana ekmek kapısı sağlayacak bir fabrikanın açlmasını sağlayarak kazanım elde edecek.

    ALJ, Çin'den gelecek araçları büyük karla satacak fakat bizim şu anlık yerli üreticilerimizin iş yapmasını engellemeyecek.

    Normal sıfır gümrükle satsa herkes TR'deki fabrikayı kapatıp gider çünkü başedilemez bir fiyat var Çinli araçlarda.

    BYD ve Çin hükümeti de hem TR'deki gücünü arttıracak hem de Avrupa pazarını biraz daha hırpalamak için fırsat bulacak.


    Velhasıl kelam bu güzel araba buraya gelmez kimse hayal kurmasın.





  • Tasarım olarak Bayon'a çok benzettim. Sanki EV nin tasarımına biraz daha sadık kalsalar daha güzel olurdu.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu bir şeye benzemiş sonunda. Eskisi yamuk yumuk görünen bir şeydi.

  • MG (Morris Garages), 1924 yılında İngiltere'de kurulan köklü bir otomobil markasıdır.

    Safkan İngilizdir bu marka ama Çinli SAIC Motor Corporation markayı BMW den satın aldı ve üretimler yapıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 18 Ekim 2024; 19:47:20 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.