Şimdi Ara

MİCRAAA MİCRAA DİKKAAAATTT

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
11.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslr herkese ii.gg ben nıssan mıcra almayı dusunuyorum yenı kasalardan 2003-2004 model ama aklımda hep su sorular var 1,2 motorunu aldıgım zaman sehır dısı ylculuklarda rahat edebılırmıyım bır soylentıye gore aracın 100 km gecmedıgı soylenıyoo ve dıger bır sorumda bu araclarda trıger kayısı war mı ? ayrıca wsorunsuz bır arac ıstıyorum sorunları sıkıntıları nelerdır sımdıdn thx



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Nissan Micra'da Triger Kayışı mı Zincir mi?

    Nissan Micra araçlarında triger sistemi genellikle bir zincir kullanır. Ancak, bazı eski modellerde triger kayışı kullanılmış olabilir.

    Triger Zinciri Ne Zaman Değiştirilir?

    Nissan Micra triger zinciri genellikle 100.000 - 150.000 km aralıklarla değiştirilmelidir. Ancak, sürüş koşullarına ve aracın modeline bağlı olarak bu aralık değişebilir.

    Nissan Micra 1.2 Modellerinde Triger Sistemi

    Nissan Micra 1.2 modelleri tipik olarak bir triger zinciri kullanır. Bu araçlarda triger zinciri genellikle 120.000 km veya 10 yıl aralıklarla değiştirilmelidir.

    Triger Kayışı mı Zincir mi?

    Triger zincirleri genellikle triger kayışlarına göre daha dayanıklıdır ve daha uzun ömürlüdür. Ancak, triger zincirleri daha pahalıdır ve değiştirilmeleri daha zordur.

    Ara aracınızın triger sisteminin ne tür olduğunu ve ne zaman değiştirilmesi gerektiğini öğrenmek için aracınızın bakım kılavuzuna veya yetkili bir Nissan bayisine başvurmanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • micra kullanıcısıyım, triger kayışı yok onun yerine bmw deki gibi zincir var değiştirme derdin olmuyor, araba şehir içinde bile rahat 110-120 görüyor ama 6. vites olsa atarım deme noktasına da geliyosun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bratt_pitt1

    arkadaslr herkese ii.gg ben nıssan mıcra almayı dusunuyorum yenı kasalardan 2003-2004 model ama aklımda hep su sorular var 1,2 motorunu aldıgım zaman sehır dısı ylculuklarda rahat edebılırmıyım bır soylentıye gore aracın 100 km gecmedıgı soylenıyoo ve dıger bır sorumda bu araclarda trıger kayısı war mı ? ayrıca wsorunsuz bır arac ıstıyorum sorunları sıkıntıları nelerdır sımdıdn thx


    Eğer temizini bulursan, her zaman iyiki almışım diyeceğin bir araçtır. asla pişman olmazsın.

    www.limonsigorta.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oluşumbilgi

    quote:

    Orjinalden alıntı: bratt_pitt1

    arkadaslr herkese ii.gg ben nıssan mıcra almayı dusunuyorum yenı kasalardan 2003-2004 model ama aklımda hep su sorular var 1,2 motorunu aldıgım zaman sehır dısı ylculuklarda rahat edebılırmıyım bır soylentıye gore aracın 100 km gecmedıgı soylenıyoo ve dıger bır sorumda bu araclarda trıger kayısı war mı ? ayrıca wsorunsuz bır arac ıstıyorum sorunları sıkıntıları nelerdır sımdıdn thx


    Eğer temizini bulursan, her zaman iyiki almışım diyeceğin bir araçtır. asla pişman olmazsın.

    www.limonsigorta.com
    Eger uzun yolculukları sık yapıyorsanız mıcraya bakmayın derım.Bende cordoba var ,160-170 bile bazen yetmıyor.100 ile uzun yol bitmrz.Micra sehırıcı için biçilmiş kaftan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAVCI

    Eger uzun yolculukları sık yapıyorsanız mıcraya bakmayın derım.Bende cordoba var ,160-170 bile bazen yetmıyor.100 ile uzun yol bitmrz.Micra sehırıcı için biçilmiş kaftan.

    Alıntıları Göster
    Şehir içi için güzel bir araç ama şehir dışı nasıl olur bilemicem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sağlam oto

    Şehir içi için güzel bir araç ama şehir dışı nasıl olur bilemicem...

    Alıntıları Göster
    5 yıldır çoğunlukla uzun yolda, 30 binden fazla kullandım uzun yolda çok iyi motor sesi 100 den sonra artıyor onun dışında problem yok oturaklı ve yol tutuşu iyi uzun yolda iyi değil diyenler hiç micra kullanmamış kişilerdir. ah bir de servisleri iyi olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nismits

    5 yıldır çoğunlukla uzun yolda, 30 binden fazla kullandım uzun yolda çok iyi motor sesi 100 den sonra artıyor onun dışında problem yok oturaklı ve yol tutuşu iyi uzun yolda iyi değil diyenler hiç micra kullanmamış kişilerdir. ah bir de servisleri iyi olsa.

    Alıntıları Göster
    aynı şekilde ilk çıktığı sene almıştık, uzun yol şehir içi hepsinde kullandık, araç şu anda 150 bini devirdi, ilk senelerdeki gıcık veren sorun haricinde hiç bir ciddi sorun yaşamadık,
    uzun yolda 100 geçmez yalanını kim söylemeişse halt etmiş yani, bizde otomatik var, 140 150 yapabiliyrosun rahatlıkla, sorunu sesi çok alması içine,
    bence değer o araca :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8765E6CFE

    aynı şekilde ilk çıktığı sene almıştık, uzun yol şehir içi hepsinde kullandık, araç şu anda 150 bini devirdi, ilk senelerdeki gıcık veren sorun haricinde hiç bir ciddi sorun yaşamadık,
    uzun yolda 100 geçmez yalanını kim söylemeişse halt etmiş yani, bizde otomatik var, 140 150 yapabiliyrosun rahatlıkla, sorunu sesi çok alması içine,
    bence değer o araca :)

    Alıntıları Göster
    Toyota yaris al bak keyfine. Uzun yol kısa yol fark yok araba banamısın demiyor. Vur 200 e




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orheen

    Toyota yaris al bak keyfine. Uzun yol kısa yol fark yok araba banamısın demiyor. Vur 200 e

    Alıntıları Göster
    Bir tanıdığımızın yarisi var 10 km. kadar kullandım şehir içinde, araç 13000 de ve 2008 model, bacaklarıma kramp girdi. Abartmıyorum debriyaj ve fren pedalı bu kadar bir sert araba kullanmadım, sanki pedal yerinde kaya var yerinden kıpırdamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bir tanıdığımızın yarisi var 10 km. kadar kullandım şehir içinde, araç 13000 de ve 2008 model, bacaklarıma kramp girdi. Abartmıyorum debriyaj ve fren pedalı bu kadar bir sert araba kullanmadım, sanki pedal yerinde kaya var yerinden kıpırdamıyor.

    Alıntıları Göster
    micranın düz yolda otomatik viteslisi ile 160km hıza çıktım ve araç öyle nazlanarakda çıkmadı.uzun yolda biraz yorucu olabiliyo ancak şehir içinde araç çok iyi kesinlikle tavsiye ederim.micralar sınıfının en iyi dönüş çapına sahip diye biliyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahlep

    micranın düz yolda otomatik viteslisi ile 160km hıza çıktım ve araç öyle nazlanarakda çıkmadı.uzun yolda biraz yorucu olabiliyo ancak şehir içinde araç çok iyi kesinlikle tavsiye ederim.micralar sınıfının en iyi dönüş çapına sahip diye biliyorum .

    Alıntıları Göster
    Bencede toyota yaris al. İkici eli ve servis ağını da düşünmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 47

    Bencede toyota yaris al. İkici eli ve servis ağını da düşünmek lazım.

    Alıntıları Göster
    otomatik viteslisi 160-170 civarı hız yapıyor
    uzun yol çok yorucu olmuyor tabi sürücü koltuğundaysanız yolcu koltuğu rahat değil triger kayışı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    otomatik viteslisi 160-170 civarı hız yapıyor
    uzun yol çok yorucu olmuyor tabi sürücü koltuğundaysanız yolcu koltuğu rahat değil triger kayışı yok

    Alıntıları Göster
    İşiniz gücünüz yok mu sizin? Bu arabayı hız yapmak için alanlara söylüyorum. Özellikle şehir içinde pratik bir araç olması adına piyasaya sürülmüş bir model. Yok 170 vurdum yok 6. vites...

    Uzun yolculuklarda çekinmeden şu uyarıyı yapabilirim: motor yüksek devirlerde klimayı devre dışı bırakabiliyor. Haliyle yazın yaşanıyor bu sorun. Birkaç defa servise gösterdik arabayı. Sorun yok dediler. Bu da aracın bu tür bir problemi olduğunu ortaya koyuyor. Bahsettiğim devir ise özellikle 3500-4000'den sonraki devirler. Zaten güçlükle çalışan klimanın üstüne bir de hız yapmaya kalkışınca ölüyor araç. Aracın bugüne kadar yakındığım tek noktası bu.

    Bunun dışında küçük çaplı lastikler nedeniyle aracın altı kasislere sürtebiliyor. Lastikleri eskidiğinde değiştirmiştik daha büyük olanlarla (sıfır km bir Micra'dan çıkmıştı ve normalde 500 lira tutan jant kapakları da bedavaya geldi ) ve kasislere sürtme sorunu da ortadan kalktı. 3-4 cm yükseldi araç.

    1.2 motor şehir içi için uygun duruyor ama dikkatsiz kullanımda cep yakıyor yine de. Küçük bir LPG kiti takmayı düşünüyoruz. Benzin fiyatlarıyla LPG fiyatlarını kıyaslayınca ortaya böyle bir çözüm çıkıyor. Şehir dışında ise ideal.

    Arka koltuklara uzun kişiler (1,80 ve üzeri kişiler) oturunca sorun yaşıyor. Kesinlikle yetersiz. Bizde 1,75 üstü birey olmadığından sorun olmuyor.

    Bunların dışında ise genel bir sorun değilse de genel bir durum olarak yedek parça pahalılığı dikkat çekiyor. Japon otolarının çoğunda müşterek bir durum.

    Aracımızı çok seviyoruz. 4. senemiz Micra'mızla ve 2-3 sene sonra değiştirmek istiyoruz ama marka da değişecek. Sadece zevk meselesi. Honda Civic'in güncel modelini ilk çıktığından beri takip etmekteyim. Kullanma fırsatım oldu birkaç kere. Genel anlamda göze hitap etmeyi bilen bir araç. Ayrıca Honda'nın motor teknolojilerindeki tartışılmaz ününün de payı var bu tercihte. Fakat aynı sınıfta bir araç almak isteseydik tercihimiz kesinle model yükseltip Micra ile devam etmek olurdu. Bu fiyata bu kadar ilgi çeken ve beğeni toplayan başka araç bulmak zor. Belki Fiat 500. O da yine farklı bir sınıf. Almak isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Tekna'daki bazı donanımlar ilginizi çekmeyecek düzeyde ise donanım seviyesinin pek bir önemi de yok. Her zaman olduğu gibi kış mevsimini öneririm almak için. Hele şu günlerde kelepir araç bulmak çok kolaylaştı.

    İhtiyacı olanlar özel mesajla ulaşabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    İşiniz gücünüz yok mu sizin? Bu arabayı hız yapmak için alanlara söylüyorum. Özellikle şehir içinde pratik bir araç olması adına piyasaya sürülmüş bir model. Yok 170 vurdum yok 6. vites...

    Uzun yolculuklarda çekinmeden şu uyarıyı yapabilirim: motor yüksek devirlerde klimayı devre dışı bırakabiliyor. Haliyle yazın yaşanıyor bu sorun. Birkaç defa servise gösterdik arabayı. Sorun yok dediler. Bu da aracın bu tür bir problemi olduğunu ortaya koyuyor. Bahsettiğim devir ise özellikle 3500-4000'den sonraki devirler. Zaten güçlükle çalışan klimanın üstüne bir de hız yapmaya kalkışınca ölüyor araç. Aracın bugüne kadar yakındığım tek noktası bu.

    Bunun dışında küçük çaplı lastikler nedeniyle aracın altı kasislere sürtebiliyor. Lastikleri eskidiğinde değiştirmiştik daha büyük olanlarla (sıfır km bir Micra'dan çıkmıştı ve normalde 500 lira tutan jant kapakları da bedavaya geldi ) ve kasislere sürtme sorunu da ortadan kalktı. 3-4 cm yükseldi araç.

    1.2 motor şehir içi için uygun duruyor ama dikkatsiz kullanımda cep yakıyor yine de. Küçük bir LPG kiti takmayı düşünüyoruz. Benzin fiyatlarıyla LPG fiyatlarını kıyaslayınca ortaya böyle bir çözüm çıkıyor. Şehir dışında ise ideal.

    Arka koltuklara uzun kişiler (1,80 ve üzeri kişiler) oturunca sorun yaşıyor. Kesinlikle yetersiz. Bizde 1,75 üstü birey olmadığından sorun olmuyor.

    Bunların dışında ise genel bir sorun değilse de genel bir durum olarak yedek parça pahalılığı dikkat çekiyor. Japon otolarının çoğunda müşterek bir durum.

    Aracımızı çok seviyoruz. 4. senemiz Micra'mızla ve 2-3 sene sonra değiştirmek istiyoruz ama marka da değişecek. Sadece zevk meselesi. Honda Civic'in güncel modelini ilk çıktığından beri takip etmekteyim. Kullanma fırsatım oldu birkaç kere. Genel anlamda göze hitap etmeyi bilen bir araç. Ayrıca Honda'nın motor teknolojilerindeki tartışılmaz ününün de payı var bu tercihte. Fakat aynı sınıfta bir araç almak isteseydik tercihimiz kesinle model yükseltip Micra ile devam etmek olurdu. Bu fiyata bu kadar ilgi çeken ve beğeni toplayan başka araç bulmak zor. Belki Fiat 500. O da yine farklı bir sınıf. Almak isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Tekna'daki bazı donanımlar ilginizi çekmeyecek düzeyde ise donanım seviyesinin pek bir önemi de yok. Her zaman olduğu gibi kış mevsimini öneririm almak için. Hele şu günlerde kelepir araç bulmak çok kolaylaştı.

    İhtiyacı olanlar özel mesajla ulaşabilirler.

    Alıntıları Göster
    micranın hem yüzü eskide bence hemde kurbağa gibi bi dururşu var beğenmiyorum açıkçası. colt olsun jazz olsun daha yakışıklılar. note bile olur ama micra ıh ıh.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    micranın hem yüzü eskide bence hemde kurbağa gibi bi dururşu var beğenmiyorum açıkçası. colt olsun jazz olsun daha yakışıklılar. note bile olur ama micra ıh ıh.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    micranın hem yüzü eskide bence hemde kurbağa gibi bi dururşu var beğenmiyorum açıkçası. colt olsun jazz olsun daha yakışıklılar. note bile olur ama micra ıh ıh.


    Bu yıl içerisinde yenilenecek. Makyajdan ziyade komple yenilenmesi gündemde. Fakat eskimesi konusunda size katılamayacağım. Honda Jazz tercih sebebi olabilir de Colt'un herhangi bir çekiciliği yok Micra'ya nazaran. Zamanının ötesinde bir tasarımdı. Bu da rakiplerinden çok daha uzun ömürlü bir dizayn anlamına gelir. 2002'de çıktı. O günden bugüne hiç değişmedi. 1-2 ufak makyaj haricinde. Kolay bir şey değil. Kabul görmeseydi çoktan yeni kasasına bırakmıştı yerini. Red Dot Dizayn Ödülü de almıştır bu araç. Her ufaklığın harcı değildir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    micranın hem yüzü eskide bence hemde kurbağa gibi bi dururşu var beğenmiyorum açıkçası. colt olsun jazz olsun daha yakışıklılar. note bile olur ama micra ıh ıh.


    Bu yıl içerisinde yenilenecek. Makyajdan ziyade komple yenilenmesi gündemde. Fakat eskimesi konusunda size katılamayacağım. Honda Jazz tercih sebebi olabilir de Colt'un herhangi bir çekiciliği yok Micra'ya nazaran. Zamanının ötesinde bir tasarımdı. Bu da rakiplerinden çok daha uzun ömürlü bir dizayn anlamına gelir. 2002'de çıktı. O günden bugüne hiç değişmedi. 1-2 ufak makyaj haricinde. Kolay bir şey değil. Kabul görmeseydi çoktan yeni kasasına bırakmıştı yerini. Red Dot Dizayn Ödülü de almıştır bu araç. Her ufaklığın harcı değildir

    Alıntıları Göster
    ahmetcana hak veriyorum, micra 2003 baharında geldiğinde sınıfında ve bir üst sınıfında micra özelliklerinde bir araç yoktu. 2004 te micranın rakibi 9 markayı kıyasladım ve fiyat-donanım-kalite-ekonomik kullanında micra hep öne çıktı ve aldım.yaklaşık 5 yıldır kullanıyorum gayet menmunum rakipleri yeni yeni micraya benzediler. tipi gayet güzel biz kullananlar seviyoruz. herkesin hoşuna gidecek diye bir kural yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nismits

    ahmetcana hak veriyorum, micra 2003 baharında geldiğinde sınıfında ve bir üst sınıfında micra özelliklerinde bir araç yoktu. 2004 te micranın rakibi 9 markayı kıyasladım ve fiyat-donanım-kalite-ekonomik kullanında micra hep öne çıktı ve aldım.yaklaşık 5 yıldır kullanıyorum gayet menmunum rakipleri yeni yeni micraya benzediler. tipi gayet güzel biz kullananlar seviyoruz. herkesin hoşuna gidecek diye bir kural yok.

    Alıntıları Göster
    ben bile chevrolet kalosumla 195 i gördüm 1.2 motor 72 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartısılmaz

    ben bile chevrolet kalosumla 195 i gördüm 1.2 motor 72 bg

    Alıntıları Göster
    120'ye cok rahat geliyor arac. Sonrasında da motoru bagırtarak 160'a kadar cıkabilirsin. Nissan gibi kuçuk araçlarla uzun yolda 160 km hız yapmanın mantıgı yok zaten. Yol tutusu guvenlik vesaire dusunursen bu tip kuçuk araba ile o hızda gitmek yanış olur. hele de ülkemizin vahşi yollarında...

    Micra kullanım olarak şehir içi için tasarlanmış ve cok yumuşak bir araç..

    ben cok memnunum tavsiye de ederim. tipine takılmazsan, micra kendi sınıfındaki araçlar arasında ilk 3 tedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berto

    120'ye cok rahat geliyor arac. Sonrasında da motoru bagırtarak 160'a kadar cıkabilirsin. Nissan gibi kuçuk araçlarla uzun yolda 160 km hız yapmanın mantıgı yok zaten. Yol tutusu guvenlik vesaire dusunursen bu tip kuçuk araba ile o hızda gitmek yanış olur. hele de ülkemizin vahşi yollarında...

    Micra kullanım olarak şehir içi için tasarlanmış ve cok yumuşak bir araç..

    ben cok memnunum tavsiye de ederim. tipine takılmazsan, micra kendi sınıfındaki araçlar arasında ilk 3 tedir.

    Alıntıları Göster
    peki arkadaşlar,
    micra'ların özellikle de otomatiklerin şehir içi yakıt tüketimleri nasıl?
    fabrika verilerinden çok kullanıcı tecrübeleri daha yararlı olur diye düşünüyorum.
    bir de şehir içindeki ataklık ve yokuş performansları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
    ankara'da oturduğumu ve hergün cinnah'ı çıkacağımı söylersem son soru daha anlaşılır olur sanırım.... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_crownguard

    micra kullanıcısıyım, triger kayışı yok onun yerine bmw deki gibi zincir var değiştirme derdin olmuyor, araba şehir içinde bile rahat 110-120 görüyor ama 6. vites olsa atarım deme noktasına da geliyosun
    quote:

    Orjinalden alıntı: a_crownguard

    micra kullanıcısıyım, triger kayışı yok onun yerine bmw deki gibi zincir var değiştirme derdin olmuyor, araba şehir içinde bile rahat 110-120 görüyor ama 6. vites olsa atarım deme noktasına da geliyosun

    ewt bende kullanıyorum gercekten cok guzel araba




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.