Şimdi Ara

microsoft kablosus mous un alıcı usb si kırıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
20.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar microsoft kablosus mous un alıcı bilgisayara takılan usb si kırıldı nereden temin edebilirim aynısını



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Microsoft Kablosuz Fare veya Klavye USB Alıcısı Kaybolduğunda Ne Yapmalısın?

    Microsoft kablosuz fare veya klavyen için USB alıcısını kaybettiysen endişelenme. İşte yapabileceklerin:

    • Başka bir USB Alıcı Ara: Diğer Microsoft kablosuz cihazlarının USB alıcılarını kontrol et. Aynı model cihazlarla uyumlu olabilirler.
    • Ürün Kodunu Bul: Fare veya klavyenin alt kısmındaki ürün kodunu bul. Bu, uyumlu bir alıcı bulmana yardımcı olacaktır.
    • Microsoft Destek ile İletişime Geç: Microsoft Destek web sitesine git veya 0850 260 57 37 numaralı telefondan iletişime geç. Kayıp alıcı için bir yedek talep edebilirsin.
    • Üçüncü Taraf Alıcı Satın Al: Microsoft'tan bir yedek alıcı alamıyorsan, üçüncü taraf perakendecilerden uyumlu bir alıcı satın alabilirsin. Ancak, uyumluluğu kontrol ettiğinden emin ol.

    İlgili Anahtar Kelimeler:

    • Microsoft kablosuz mouse USB aparatı kayboldu
    • Microsoft klavye USB kayboldu
    • Microsoft wireless keyboard 800 USB alıcısı kayboldu
    • Microsoft wireless keyboard 2000 USB alıcısı kayboldu
    • Microsoft mouse alıcısı kayboldu
    • Microsoft klavye mouse set kablosuz USB kayboldu
    • Microsoft mouse USB kayboldu
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Arkadaşım benim de microsoft wirelles desktop 7000 klavye/mouse setinin alıcısı kırıldı. Vatan pc'den almıştım. Elimizde yok dediler. Microsoft Türkiye'yi aradım yenisini almanız gerekiyo dediler. Tüketici kanunu hatırlatınca net bi cvp veremediler. Daha sonra ithalatcı firma olan Koyuncu elektronike mail attım elimizde yok dediler. Son olarak tüketici hakem heyetine başvurucam. 10 liralık bir parça yüzünden 200 TL.lik bir ürünü çöpe at demek insafsızlıktan başka bişey değildir. Maalesef ülkemizde bir çok firma tüketici kanuna aykırı hareket ediyor. Tüketici kanuna göre satılan bir malın parçasının 10 yıl süre ile tedarik edilme zorunluluğu var. Arkadaşım sen de başvur. Hakkımızı aramak zorundayız.
  • haklısın tesekkürler yazın için
  • Evet arkadaşlar tüketici haklarına başvurdum ve vatan bilgisayar bana ürünün aynısından temin ettti. Herkesin bilgisine
  • aynı sorunu bende yaşıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.
  • abi benimde Microsoft Wireless Desktop 3000 serisi daha 3 aylık 109tl teknosadan aldım usbsi evde kayboldu ve öyle kala kaldım ne yapabiliriz bende tüketici haklarina mi başvurayim ne olacak bişi çıkarmı acaba
  • Nasil oldu tuketici haklari? Ben de de 800 olan var micrisoftun klavye ve mouse seti. Alicisi bozuldu. Darty den almisyim nasil basvuracagiz tukrtici haklarina?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highbrow

    Evet arkadaşlar tüketici haklarına başvurdum ve vatan bilgisayar bana ürünün aynısından temin ettti. Herkesin bilgisine

    Bakarmisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. tüketici haklarına başvurduktan sonra vatan bilgisayar ürünün yenisini hemen yolladı. sebep olarak da müşteri memnuniyeti dediler. Tüketici haklarından şikayetimi geri çektim. İlk önce aldığınız yere ürünü götürün. Yapılamayacağına dair teknik servis raporu alın. O rapor ile birlikte hakem hayatine başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highbrow

    merhaba. tüketici haklarına başvurduktan sonra vatan bilgisayar ürünün yenisini hemen yolladı. sebep olarak da müşteri memnuniyeti dediler. Tüketici haklarından şikayetimi geri çektim. İlk önce aldığınız yere ürünü götürün. Yapılamayacağına dair teknik servis raporu alın. O rapor ile birlikte hakem hayatine başvurun.

    abi benimki alıcısı kaybolmuş sıfır ve faturalı 109tlye teknosadan aldım daha 2 aylık ne yapabilirim yardimci ol lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highbrow

    merhaba. tüketici haklarına başvurduktan sonra vatan bilgisayar ürünün yenisini hemen yolladı. sebep olarak da müşteri memnuniyeti dediler. Tüketici haklarından şikayetimi geri çektim. İlk önce aldığınız yere ürünü götürün. Yapılamayacağına dair teknik servis raporu alın. O rapor ile birlikte hakem hayatine başvurun.

    Cevap icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici haklarına basvurun ama önce bi aldığın yere git urastırmayın beni de tüketici haklarına gidicem diye bi blof yap yerse hemen hallederler yemessede gidersin tüketici haklarına olay gene cözülür yoksa bunu satın alabileceğin bir yer yok
  • merhabalar benmde alıcım kırılmıştı yeni bir alıcı buldum ama ben klavye mouse nasıl tanıyacak bunu direk usb den bağladm pc ye pc gördü yükledi ama cihazları çalıştırmadım konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen bu arada model : microsoft keyboard 800 mouse 1000 set modeli kullanıyorum
  • highbrow H kullanıcısına yanıt
    Benim de microsoft 2000 klavye maus alıcısı kırıldı 1 yıldır çözüm arıyorum 10 lilik bir parça için koca seti çöpe atmak hiç akıllıca değil bu insafsızlık bu konuda ne yapmam gerekiyor nasıl halletmem gerekiyor nereye başvurmamız gerekiyor yardımcı olurmusun
  • Hocam ben bu konuda tüketici hakları hakem heyetine başvurdum. Ürünü vatan bilgisayardan almıştım. Vatan bilgisayar hakem heyetine başvurduğumu öğrenmiş, bunun üzerine ürünün aynısından bana verdiler. Ben de şikayetimi geri çektim. Siz de tüketici haklarına başvurun. Başka yapacak birşey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highbrow

    Hocam ben bu konuda tüketici hakları hakem heyetine başvurdum. Ürünü vatan bilgisayardan almıştım. Vatan bilgisayar hakem heyetine başvurduğumu öğrenmiş, bunun üzerine ürünün aynısından bana verdiler. Ben de şikayetimi geri çektim. Siz de tüketici haklarına başvurun. Başka yapacak birşey yok

    2011 ocakta aldım Microsoft 3000 set Vatan'dan. Bir buçuk yıl sonra kırıldı alıcısı, Microsoft aynı şekilde çöpe atın dedi. Kadıköy'de gezmediğim bilgisayarcı kalmadı çöpe atın dedi. Bu saatten sonra bir işe de yaramaz 5 sene oldu klavyeyi alalı artık. Keşke zamanında sizin izlediğiniz yolu izleseymişim. 159 TL şu anda set ve alıcısı olmadığı için bir köşede yatıyor.
  • hocam meajınızı yeni gördüm 10 yıl değilmi parça temini ya parçayı verin yada ürünü değiştirin bence tüketici haklarına gidin parçayı temin etmeleri gerekiyor
  • Aynı sorun bende de olmuştu maalesef. Kaç tane mail attım ama tatmin edici cevap bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaanneess

    hocam meajınızı yeni gördüm 10 yıl değilmi parça temini ya parçayı verin yada ürünü değiştirin bence tüketici haklarına gidin parçayı temin etmeleri gerekiyor
    Hocam konuyu yeni gördüm MS 2000 var bende de daha önce garanti devam ederken bı kez gitti sıfır ürün ile değişti. Şimdi yine aynı sorun ama bu sefer garanti yok. Su tüketici hakem ile ilgili yasa kanun yönetmelik de nerede yazar 10 yıl meselesi destekli bir savua yapayım ( daha önce Microsoft u aradım parası ile dongle alayim dedim ancak yedek parça temin edilemediğini bu yüzden çöp olduğunu soylediler)

    Küçük bı hortu için kusura bakmayın ayrıca


    ekleme: mevzuat org dan ilgili mevzuatta klavyeler için 3yıl yazmakta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt.us -- 7 Mayıs 2019; 16:46:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.