Şimdi Ara

Microsoft rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yarın aramayı düşünüyor musun? Çarşamba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumlarda takım tutarmış gibi marka tutmayı hiç anlamıyorum. Biri bir markayı yerden yere vurur diğeri yere göğe sığdıramaz.

    2 kasımda Sakarya telekoma lumia 925 cihazımı verdim. Onlar da teleservis'e gönderdi.

    parça değişimi gerekiyormuş. Parçanın ne zaman geleceği konusunda en ufak bir fikirleri yok.....

    ben zaten bu arada iphone aldığım için rahattım.

    20 işgünü geçtikten sonra (cmts dahil) aradım ve para iadesi istedim. Teleservis de Mirosofta yönlendirdi.

    microsoft webden şikayet yazmamı istedi. yazdım.

    Dönüş olmayınca aradım ve biraz bağırıp çağırınca beni arayacaklarını söylediler.

    Arayan kişi para iadesi yapmayacaklarını ama telefonu değiştirebileceklerini söyledi. Bu değişimi firmanın süper olması gibi gören arkadaşlar.... Dikkatinizi çekerim bu yasal bir zorunluluk.. zaten firmanın bunu yapmama gibi bir lüksü yok.

    Hatta yasaya göre para iadesi veya değişim kararını tüketici verir. Firmada buna uyar.

    Ama Microsoft para iadesi için tüketici hakem heyetine gidin diyor. Microsoft başka ülkede olsa bunu diyemez ancak burada Türk tüketicisini adam yerine koymadıkları için diyebiliyor.

    Neyse ben de kabul ettim (belki 930 veya 950 verirler de satarım diye)

    Ancak telefonu ne zaman değişecekleri veya hangi telefon ile değişecekleri bilgisini veremiyorlar. (bence çok komik)


    Bir süre daha bekleyip yine aradım bu defa çözüm olarak 640 XL önerdiler ve bunun daha iyi olduğu konusunda beni ikna etmeye çalıştılar. (Yasa aynı maddi değerde demiyor. Minimum aynı özelliklerde diyor. dikkatinizi çekerim)

    Şu anda hala bekliyorum. gelince direkt satacağım. (windows telefonu çok sevmeme rağmen)

    Lütfen burada bir markanın savunucusu veya düşmanı olmayın. Bizler sadece tüketici ve kullanıcıyız. Olayları değerlendirirken bu perspektiften değerlendirmek daha doğru olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theidol

    Microsoft başka ülkede olsa bunu diyemez ancak burada Türk tüketicisini adam yerine koymadıkları için diyebiliyor.


    Türk'ün Türk'e değer verdiği mi var elin Amerikalısı değer versin ? Kafanızı camdan çıkarıp bakın bakalım yamasız asfalt, kurallara uyan sürücü, devriye gezen polis var mı ? Yahu kaldırımlar o kadar dar ki çocuk arabası yürümüyor, bakıyorum adam kaldırımı geniş yapmış bu sefer ya trafik lambası dikmiş oraya yada ağaç. Kimse bana gelipte elin şu şirketi başka ülkede yaptığını neden bu ülkede yapmıyor demesin. Donanımhaber uzun zamandır zaten görüşmeler yapıyor Microsoft ile gerek incelemeler, röportajlar olsun gerekse programlama dersleri olsun Microsoft'un ne yaptığı belli. Yurtdışında zaten garanti ile uğraşan teleservice gibi bir yer yok, nereden aldıysan(Teknosa, Media Market, hepsiburada vb. yurtdışı muadilleri) muhatabın o, Microsoft, Samsung, LG veya başkasıyla uğraşılmadan en fazla 3 haftada hallediliyor mesele.




  • arkadaşlar burada microsoft u savunanlara belirteyim ki telefon değişimim hala yapılmadı.

    teleservis microsofttan telefon gelecek onu bekliyoruz dediler. microsoftu aradım. 640 xl modelini kabul eder misin dediler 1.5 aydır beklediğim için kabul ettim. o zaman 2 gün içinde e mail atacağız oradaki yönlendirmelere göre fatura ve kimlik fotokopisini boran danışmanlığa gönder dediler.

    gönderdim. boran danışmanlığı aradım. teleservisten eski telefon gelmedi o gelsin öyle işlem yapacağız dediler. teleservisi aradım. haftaya göndeririz dediler. niye bugün veya yarın olmuyor dediğimde 90 bin bozuk telefon varmış çok yoğunlarmış.

    yani bir hafta daha bekleyeceğim. bir de eski telefonun gönderilmesi çıktı başıma.

    kısaca söylemek gerekirse microsoft(nokia) marka telefon aldığım için çok pişmanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagir

    arkadaşlar burada microsoft u savunanlara belirteyim ki telefon değişimim hala yapılmadı.

    teleservis microsofttan telefon gelecek onu bekliyoruz dediler. microsoftu aradım. 640 xl modelini kabul eder misin dediler 1.5 aydır beklediğim için kabul ettim. o zaman 2 gün içinde e mail atacağız oradaki yönlendirmelere göre fatura ve kimlik fotokopisini boran danışmanlığa gönder dediler.

    gönderdim. boran danışmanlığı aradım. teleservisten eski telefon gelmedi o gelsin öyle işlem yapacağız dediler. teleservisi aradım. haftaya göndeririz dediler. niye bugün veya yarın olmuyor dediğimde 90 bin bozuk telefon varmış çok yoğunlarmış.

    yani bir hafta daha bekleyeceğim. bir de eski telefonun gönderilmesi çıktı başıma.

    kısaca söylemek gerekirse microsoft(nokia) marka telefon aldığım için çok pişmanım.

    Arkadasım merhaba.
    Senin yaşadığın süreçlerin tumunu birebir yaşadığım için kesinlikle sana hak veriyorum. 4kasımda cihazımı teslim ettim daha geçen hafta yenisi geldi. Kesinlikle muhatap bulunmuyor. Bulunsa da yardımcı olmuyorlar hatta bir tanesi tüketici haklarına gidin işinize gelmiyorsa diye konuştu. Değişim kararı çıktıktan sonra bir suru belge göndermemi istediler. Sonra arızalı cihazın servisten teslimini beklediler vs vs saymakla bitmez. İş yerinden 2ayrı arkadaşım i phone larını servise verdi sorgusuz sualsiz işlemsiz 1hafta sonra yenileri geldi. Aynı şekilde samsung ta aynısını eşimin telefonunda yaşadık. 920 çıktığından beri wp kullanan biri olarak servis konusunda kesinlikle rezalet olduğunu düşünüyorum. Wp platformunun iş uygulamalarındaki başarısı olmasa kullanmazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Microsoft rezaleti deyince aklıma Apple'ın daha geçen sene servisine gelen bilgisayardan bir bilgisayar parası isteyen Bilkom'u, Samsung'un daha bir sene önce 25 dakikalık bekleme sonucu ulaşılan ve bir işe yaramayan müşteri hizmetleri, hp'nin yetkili servisine notebook verdikten 10 gün sonra gittiğinizde ortadan kaybolan bir servis (servis bildiğiniz kapanmış, servise verirken kimse bir şey demedi ve verdikten sonra arayıp soran olmadı) ve o notebook'un nerde olduğuna anca 65 günde ulaşmam aklıma geliyor. Bunun markayla alakası yok. Sen bana marka söyle ben sana fatura, servis kağıdı ve hakem heyeti raporu ile burada ibraz edeyim. Burada veryansın etmek yerine daha bilinçli bir tüketici olup şehrindeki tüketici hakem heyetine git, gerisi kolay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pena kutusu -- 9 Ocak 2016; 19:39:14 >
  • En güzeli iPhone al. Randevu bulmak sıkıntı ama onun dışında bişey olduğunda götürüyorsun, sorgu sual olmadan veriyorlar yeni cihaz bitti, mis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet IQ ölçülemez çevresel ve psikolojik etkenler nedeniyle değişkenlik gösterir göstermezi tartışırlarken burada mesaj atma saniyesi ile ölçülüyor. Ülkenin geleceği bunlara mı emanet şimdi? Yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size emanet değil mi ülkenin geleceği? Forum köşelerinde iphone al iphone, diyerek mi emanete sahip çıkıyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagir

    arkadaşlar burada microsoft u savunanlara belirteyim ki telefon değişimim hala yapılmadı.

    teleservis microsofttan telefon gelecek onu bekliyoruz dediler. microsoftu aradım. 640 xl modelini kabul eder misin dediler 1.5 aydır beklediğim için kabul ettim. o zaman 2 gün içinde e mail atacağız oradaki yönlendirmelere göre fatura ve kimlik fotokopisini boran danışmanlığa gönder dediler.

    gönderdim. boran danışmanlığı aradım. teleservisten eski telefon gelmedi o gelsin öyle işlem yapacağız dediler. teleservisi aradım. haftaya göndeririz dediler. niye bugün veya yarın olmuyor dediğimde 90 bin bozuk telefon varmış çok yoğunlarmış.

    yani bir hafta daha bekleyeceğim. bir de eski telefonun gönderilmesi çıktı başıma.

    kısaca söylemek gerekirse microsoft(nokia) marka telefon aldığım için çok pişmanım.

    Merak ettiğim bir şey var; BiLGİSaYARINDA kullandığın işletim sistemi Microsoft'un Wimdows işletim sistemi mi? Microsoft'tan bu kadar nefret ettiysen APPLE'dan Mac bilgisayar alabilirsin. Apple kendi işletim sistemini kendi yapıyor. :)




  • yeni telefonum henüz gelmedi. 20 kasım 2015 tarihinden beri uğraşıyorum.
  • yeni telefonum henüz gelmedi. 20 kasımdan beri telefonsuzum.
    bu arada eski telefonum boran danışmanlığa ulaşmış. dört gün daha bekleyecekmişim. cumartesi pazar ile beraber altı gün bekleyeceğim. yani en erken 20 ocakta yeni telefonum kargoya verilecek. elime en erken 21 ocakta varacak.

    burada hala microsoftu savunan var mı acaba. garantili ürününüz üç kurum tarafından işleme alınıyor. teleservice, boran danışmanlık, microsoft. üçü de kendi işleyişi içinde her aşamada en az üç dört gün bekletiyor. bir işlem için en az 10 gün bekliyorsunuz.

    benim yoğun uğraşlarım neticesinde 4 ocakta değişim işlemi nihayete ulaştı ama bunun bürokratik işlemleri en erken 20 ocakta bitecek. yani tam 16 günde alınan işlem uygulamaya geçiyor.
  • Üstüne düşerseniz onlarda bu süreci hızlandırabilir
  • Şöyle kıvrılayım bende,benim 1520ye de değişim çıktı,ne kadar bekletecekler acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1520'nin elindeki faturasının tutarı ne kadar? 950 göndereceğiz derlerse 950 XL göndermelerini 950 ile 950 XL arasındaki farkı ödemeyi teklif et. 300 400 lira gibi. Ekran boyutu önceliğim de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist kullanıcısına yanıt
    Hocam sana sureci şöyle anlatayım,ben bu 1520yi 930 ile takaslayarak aldım,alırken de arkadaşa sordum bi sıkıntı var mı telde diye,yok dedi iyi eyvallah dedik. Sonra bir baktım ki ahize bozuk,ses çok az ve cılız geliyor,titreşim çalışmıyor,ve ekranda sarı lekelerle kameranın olduğu bölgede hafiften ekran yanması var mercimek kadar.. Aradım dedim kardeş sorunsuz dedin ama boyle boyle,ben vazgeçiyorum gel geri değişelim. Çocuk da dedi ahizenin sesini ben öyle sanıyordum,senden aldığım telefonla goruşme yaparken farkettim meğer benimkinden ses az geliyormuş,titreşim de çalışıyordu,ayrıca ekran için tum 1520lerde aynı yerde sıkıntı olumca valla söylemek aklıma gelmedi yanlış anlama dedi,dedim iyi eyvallah takası iptal edelim,adam da dedi ki ben senin 930u 8.1e döndürürken telefon kapandı açılmadı,tepki vermiyor,bi baktırayım tekrar gotuşelim dedi. Ertesi gun aradı anakartı yakmışız telefonun dedi,iyi dedim ne yapalım şimdi? Dedi sen servise gönder cihaz garantili,eğer olur da servis yapmazsa da ben masraflarını karşılar cebimden yaptırırım dedi.. Ama hani uç kağıt şeklinde değil,niyeti gerçekten iyi.. Öyle olunca tamam kardeşim dedim servise göndereyim,aksilik olursa sana ulaşırım. Serviste de 20 işgünü doldu,dun de aradım boyle boyle diye,onlar da zaten cihazın değişimi onaylanmış cihaz bekliyoruz dedi..

    Şimdi niye bu kadar uzun anlattım? Cihaz faturası bana ait değil ama evkurdan alınmış ve 2799₺ faturası var. Fatura benim adıma olsa hiç affetmezdim,ama benim adıma değil. Fatura isterken de kimlik fotokopisi de istiyorlar diye biliyorum. Ne dersin hocam,napılabilir? Ben 1520ye de razıyım farketmez,ama 950 ya da XL için beni uğraştırır kabul etmezler diye düşünüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fatura sahibi kimse yeni telefonu almaya beraber gidin. Kargoyla göndertme. Arkadaşın çökebilir telefona. Servise teslim eden sensen, makbuzu kaybetme. Ben teslim ettim bana geri vereceksiniz de. Fatura arkadaşındaysa faturayı al. Faturanın arkasına arkadaşına yazı yazdır. Telefonu şu kişiye şu tarihte hediye ettim. Tüm servis tarafından değişim ve ücret iadesi hakları kendine aittir diye. Tc kimlik no, imza.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist kullanıcısına yanıt
    Hocam duşundum onu da ama telefonu takasladığım kişi de 2.el olarak almış,fatura sahibine ulaşma durumu yok malesef.. Servisin insafına kaldık yani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha doğrusu microsoft tr'nin insafına.. Kırmasınlar artık bizi,ömrüm boyunca hemen hemen windows kullandım hep.. Mpx200-220-samsung i600-moto q.. Hatta şuan 2. Hattımı moto q ile kullanıyorum
    Hatta lumiaları hiç saymayalım,525-1320-735-930-1520, ulan harbi harbi windowsa çalışmışım hocam ben hep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi j&j -- 21 Ocak 2016; 14:47:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tekrar aradım microsoftu,dediler ki 1 şubata kadar telefon size ulaşmazsa arayın tekrar,fatura tutarında yeni cihaz önerelim dediler,bende him karıştırmadım fatura benim adıma değil diye şimdilik,bakalım 10 gun daha bekleyelim,olmadı arar durumu guzellikle anlatırız boyle boyle diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.