Şimdi Ara

Microsoft rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar lumia 925 sahibiyim daha doğrusu sahibiydim. Ondan önce de 620 telefonum vardı. Telefonum 19 kasımda bozuldu 20 kasımda hepsiburadaya gönderdim. Hepsi burada teleservise göndermiş. 8 aralıkta değişim kararı çıkmış. O günden beri bekliyorum ortada telefon yok.
    Esimin 20 Kasımda lg g2 telefonu bozuldu Bimeks e verdim dört gün sonra ramir edip gönderdiler. Bir arkadaşım garantisi olmatan sony z aldı 2013 yılında 2014 te bozuldu aldığı dükkana kargoyla gönderdi bir hafta sonra telefon tamir edilip geldi ama benim garantili telefonum 43 gündür gelmiyor. Ürün değişimi için servis Microsoft tan telefon bekliyor Microsoft u arıyorum hafta içinde ara diyor hafta içinde arıyorum e mail at diyor e mail atıyorum ses yok.
    Bu arada dikkatinizi çekerim Microsoft un çağrı merkezi yok. Muhattap bulamıyoruz. Hepsi burada bizimle alakası yok servisi bekliyoruz diyor servis Microsoft u bekliyor ben 43 gündür telefonsuz kaldım.
    Kisacasi windows Phone pişmanlıktır. Bunu Windows phone fanatiği olarak söylüyorum. Adamların daha servisi yok hatta çağrı merkezi bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 925'e değişim kararı çıkıyor da lg g2 niye tamir edilip gönderiliyor, ona da değişim kararı çıkmıyor? Bence bu durumda bir rezalet varsa lg rezaleti oluyor. 925 yerine sıfır 925, 930 ya da daha üst bir model göndereceklerdir değişim kararı çıktıysa. Lg'nin de sıfır bir g2 ya da g3 göndermesi gerekirdi.

     Microsoft rezaleti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl çağrı merkezi yok? 0 212 375 52 52 her yerde yazıyor. Bu numaradan arayıp Microsoft ile iletişime geçecektiniz. Sizden birkaç bilgi alıp cihazınızı değiştireceklerdi. Büyük ihtimal faturanızı isterler. Normal fiyatından aldıysanız üst model telefon, indirimli fiyattan aldıysanız aynı modelden yollayacaklardı. Keşke daha önce konu açsaydınız. Microsoftu arıyorum demişsiniz muhattap yokla neyi kasdettiniz anlayamadım.
    Ha birde Microsofta ve lumia ya kızmışsınız,(ki kesinlikle onları savunmuyorum burada madur sizsiniz) Windows phone pişmanlıktır diyorsunuz. Windows phone bir işletim sistemi, garantiyle vs. ne alakası var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUSTTMAX

    Nasıl çağrı merkezi yok? 0 212 375 52 52 her yerde yazıyor. Bu numaradan arayıp Microsoft ile iletişime geçecektiniz. Sizden birkaç bilgi alıp cihazınızı değiştireceklerdi. Büyük ihtimal faturanızı isterler. Normal fiyatından aldıysanız üst model telefon, indirimli fiyattan aldıysanız aynı modelden yollayacaklardı. Keşke daha önce konu açsaydınız. Microsoftu arıyorum demişsiniz muhattap yokla neyi kasdettiniz anlayamadım.
    Ha birde Microsofta ve lumia ya kızmışsınız,(ki kesinlikle onları savunmuyorum burada madur sizsiniz) Windows phone pişmanlıktır diyorsunuz. Windows phone bir işletim sistemi, garantiyle vs. ne alakası var?

    Çamur at izi kalsın.
    Bu arkadaşınki de sürü psikolojisi olmuş hocam.Ezberlemişler WP pişmanlıktır.
    =}

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aagir kullanıcısına yanıt
    kasımın 4ünde servise girdi. 925 32gb. kasımın 11inde degisim kararı çıktı. microsoft 640 xl önerdi. kabul etmedim. yurt dışından cihazın gelmesini bekliyorum. 2 ay oldu :) daha ne kadar bekleyecegim belli degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Hocam beklemeyin. Her gün arayıp hesap sorun süreci hızlandırsınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hâlâ Microsoft u savunduğunuzu görüyorum. Benim telefonla alakalı 8 aralıkta değişim kararı çıkıyor ama aradan geçen 24 güne rağmen telefon gelmiyor. İkincisi lg nin kabahali olduğunu söylüyorsunuz tamir ettiği için. Adamlar kısa sürede tamir ediyorlar daha ne isterim ki. Her bozulduğunda değişim mi olacak.
    Arkadaşlar ben 43 gündür telefonsuzum. Eşimin telefonu dört günde tamir edildi.
    Ayrıca çamur at izi kalsın demişsiniz. Ben önce lumia 620 kullandım ve sevdiğim için lumia 925 aldım. Yani Windows phone u seven birisiyim. Bir de Windows ayrı Microsoft ayrı demişsiniz. Beyler bunlar aynı üst şirkete bağlılar.
    Markaların fanı olmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • teleservice degisim cihazi gelmedigi icin degistiremiyor. microsoft yurtdisindan degisim karari cikan cihazlari gonderiyor. microsoftun urunleri gonderemesinden kaynakli problem var. destek hatti alt model cihaz onerdi. bu kadar bekledikten sonra alt model istemedigim icin bekliyorum. 925 cihazlarin degisimini 930 ile yapmislar. bu yuzden sabrediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagir

    Hâlâ Microsoft u savunduğunuzu görüyorum. Benim telefonla alakalı 8 aralıkta değişim kararı çıkıyor ama aradan geçen 24 güne rağmen telefon gelmiyor. İkincisi lg nin kabahali olduğunu söylüyorsunuz tamir ettiği için. Adamlar kısa sürede tamir ediyorlar daha ne isterim ki. Her bozulduğunda değişim mi olacak.
    Arkadaşlar ben 43 gündür telefonsuzum. Eşimin telefonu dört günde tamir edildi.
    Ayrıca çamur at izi kalsın demişsiniz. Ben önce lumia 620 kullandım ve sevdiğim için lumia 925 aldım. Yani Windows phone u seven birisiyim. Bir de Windows ayrı Microsoft ayrı demişsiniz. Beyler bunlar aynı üst şirkete bağlılar.
    Markaların fanı olmayın.

    Hocam bir soluklan da öyle oku yorumları. Burada suçlu Microsoft, arkadaşlar da söylüyor bunu. Lumia markası HTC'nin olsaydı suçlu HTC olacaktı, LG'nin olsaydı suçlu LG olacaktı. Windows Phone neden suçlu oldu arkadaşların takıldığı nokta bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de gidip 950 950 XL ana sayfa haberi konusuna anlatmışsın burada anlattığın durumu. Bravo. İntikamını aldın Microsoft'tan. Al kırdın kırdın. 620'den memnundum 925 aldım diyorsun değişim kararı çıkmasına rağmen telefon eline henüz ulaşmadı diye windows phone hemencecik pişmanlık oldu değil mi? Pişmanlıksa 620'den sonra 925 neden aldın? Bir derede iki kere yıkanılmayacağını bilmiyor muydun?

    Hemen windows phone karşıtı eylemlerin odağı haline gel değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 2 Ocak 2016; 18:52:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İphone umun ekranı çatladı ios pişmanlıktır dokayım ben böyle yazılıma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist kullanıcısına yanıt
    Microsoft'un hatası varsa anlatsın. Ne var yani bunda? Yeni alacak olanlar bunuda dikkate alsın. Bir kişiye aynısını yaparlar, iki kişiye aynısını yaparlar. Daha sonra başka kişiye daha iyi hizmet vermek zorunda kalırlar.

    Her türlü şikayetinizi her yerde anlatın. Microsoft daha iyi işini yapacak. Çalışanlarına yaptıracak.

    Bence şikayetleri, kusurları anlatmamak bencillik. Yarın birgün başkasının da başına gelebilir, sizinde başınıza gelebilir. Aksine kusurları gün yüzüne çıkarmak, daha iyi bir Microsoft ve Windows Phone için şart. Hataları herkes örterse nasıl bu işletim sistemi yada şirket yola gelecek?

    Anlat kardeşim her konuya gir bu durumu anlat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • psirik kullanıcısına yanıt
    Olan çağrı merkezi için yok diyen adam kusurludur. Önce kendi kusurlarımıza bakacağız sonra kusur arayacağız. Windows telefona değişim kararı çıkmış, lg telefonu tamir edilmiş. Tamir görmüş telefonla sıfır telefon bir mi? Kusur nerede? Aradı da yok vermiyoruz mu telefonunu dediler? Telefon açsın Pazartesi en kısa sürede eline ulaşır telefonu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist kullanıcısına yanıt
    Suç o zaman yine microsoft'ta. Çağrı merkezi numarasını daha kolay bulunabilir hale getirmemiş o zaman. Kimse vestel'in "bile" çağrı merkezi numarasını sormaz yada yok demez...

    Microsoft için soruluyorsa veya bulunamıyorsa suç Microsoft'undur. Kullanıcının değil. Daha iyi tanıtım yapsın. Siteye girince çağrı merkezi numarasını insanların gözüne gözüne soksun. Mikrofon kulaklıllı bir hatun resminin altına numarayı yapıştırsın. Şimdi mobilden windowsphone'a girdim ben bir numara göremedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    925'e değişim kararı çıkıyor da lg g2 niye tamir edilip gönderiliyor, ona da değişim kararı çıkmıyor? Bence bu durumda bir rezalet varsa lg rezaleti oluyor. 925 yerine sıfır 925, 930 ya da daha üst bir model göndereceklerdir değişim kararı çıktıysa. Lg'nin de sıfır bir g2 ya da g3 göndermesi gerekirdi.

     Microsoft rezaleti


    Hocam Allah aşkına var ya diğer konuda da yorumlarınızı görüyorum bu kadar komik olmayın. Nokia teknik servis rezaleti diye bi konu var hiç mi girip bakmadınız ? LG niye değişim yapmamış o zaman diyorsunuz bi de.Değişim kararı çıkan arkadaşlar aylardır cihaz bekliyor.Gelmiş olsa haklısın diyeceğim. Numara vermekle, değişim kararı çıktı demekle iş bitmiyor.Burada önemli olan mağduriyeti gidermek.Teknik servisin ya da Microsoft'un var mı böyle bi amacı bence yok.Aylar boyu telefonsuz kaldıktan sonra ne yapayım ben yeni cihazı.Ķörü körüne savunmayı bırakın artık şu firmaları.

    Arkaşımda Lumia 1320 vardı. Cihaz arızalandı.Teknosa üzerinden gönderim yaptı. Daha sonra cihaz ile ilgili hiçbir haber yok ortada. Servise gitmiş ama sonrası muamma.Kendisi de baya sever yani WP'yi uygulama da geliştirdi hatta.Projeleri de vardı.Kendisi de foruma üyedir.Ne anladım ben bu işten.Aylarca cihaz ortada olmayacak.Adam uygulama geliştiremeyecek ama değişim kararı çıkmış olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KediTartaklayanBodyciFare -- 3 Ocak 2016; 9:13:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KediTartaklayanBodyciFare K kullanıcısına yanıt
    Aynen bende 1320 vardı dediği gibi servise gönderdim 21 inci iş gününe kadar haber alamadım.en son teknosayi aradım durumu anlattım.değişim yada çek vereceklerini söylediler ve aynı cihazdan olmadığı için çek verdiler.

    Şubatta 2 yıl olacaktı telefon ve hiçbir sıkıntısı yoktu.yazılım 10 dan 8.1 e dusururken kapandı yada döndü bi daha alamadım sorunu buydu.başka hiçbir sorunu yoktu 3500 ma batarya olmasına rağmen 2 gün çok rahat gidiyordu.şimdi teknosada wp olmadığı için ben android aldım lenovo vibe p1 ve memnunum.ama tabi işletim sistemlerini kiyaslarsak android çok aşağıda kalır.ama şimdilik memnunum.

    Ben Microsoft firmasını hem sevdiğim hem de mesleğin üzere yazılım gelistirdigim icin MS e laf söyleyemem ama lumia konusunda şöyle bir gerçek var.MS Nokia yı ilk parti için kullandı gibime geliyor.olan Nokia ya ve kullanıcılara oldu.şimdi Microsoft etiketli wp lerin teknik servisi ne durumda pek bilmiyorum ama Nokia ninki gibi değildir herhalde.

    Özetle lumia larda teknik servis sorunu yasanmasaydi çok güzel gidiyordu. Ama böyle kalacak değildir düzelir fakat zaman gerekli belki de. Sorunuz olursa yine yanıtlamaya calisirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Var dediginiz çağrı merkezi hafta sonları çalışmıyor çağrı merkezi haftanın her günü çalışır. E mail atın dediler attım faturayı tarayip e mail atın dediler attım ama hala ses yok. Lg tamir etmiş diyorsunuz daha iyi. Sadece 4 gün telefonsuz kaldı eşim vense 44 gündür telefonsuzum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagir

    Var dediginiz çağrı merkezi hafta sonları çalışmıyor çağrı merkezi haftanın her günü çalışır. E mail atın dediler attım faturayı tarayip e mail atın dediler attım ama hala ses yok. Lg tamir etmiş diyorsunuz daha iyi. Sadece 4 gün telefonsuz kaldı eşim vense 44 gündür telefonsuzum.

    Meclis bile 3 ay tatil yapıyor icabında. Pazar günü resmi tatildir. 112 hızır acil servisi mi sandınız Microsoft çağrı merkezini? Pazartesi arayın.

    Pazar günü cevap verseler sonra Pazar günü cevap verdiler cihazın serviste kalma süresinde Pazar günleri de sayılsın, o zaman onlar niye çalışıyor, çalışıyorlarsa Pazar günü de iş günüymüş demek derler. Der onlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 3 Ocak 2016; 22:14:12 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist kullanıcısına yanıt
    Ben cumartesi günü aradım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aagir kullanıcısına yanıt
    Dün aradın mı? Pazartesi. Bugün aradın mı? Salı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.