Şimdi Ara

Apple Türkiye ve Zentech servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • konuyu doğru yere mi açıyorum bilmiyorum eğer yanlış yere açıyorsam affınızı talep ediyorum.


    20 Mayıs günü iPhone XR telefonumu bebek arabasından düşürüp ekranını kırdım. Ekranı kırık kullanabilirm diye düşünürken ekran kendi kendine değişmeye başladı.Bunun üzerine 1 Haziranda en yakın apple servisi olan Gaziantep Zentech'e telefonu gönderdim. 1809 lira ekran değişim ücreti istediler. Kendilerine telefonun eskisi gibi olup olamayacağını sorduğumda ''KUTUDAN ÇIKTIĞI GİBİ'' olacağını söylediler bende ödemeyi yaptım. Tabi bu arada bir arkadaşım annesine xioami

    marka telefon almış servisden gelene kadar sen kullan dedi. onu kullanıyorum.


    Telefon geldi, (kutusuyla göndermiştim) kutudan çıkardım wifi bağlarekn şifreyi hatalı yazdım 4-5 defa ellerim büyük ondandır diye düşündüm eşime yazdırdım o da yanlış yazdı güç bela bağlandık ekran kendi kendine değişmeye, dışarıdan biri dokunuyormuş gibi hareket etmeye başladı. Hemen zentech'i aradım mesai saati dışında olduğu için (saat 18:30 gibi) kimse açmadı. bende 0216 282 15 11 telefonuyla Apple'ı aradım durumu anlattım. Ekrandaki sorunun isminin HAYALET DOKUNUŞ olduğunu, yeni ekran takılırken yazılımının hatalı yüklendiğini, zen**ehe geri gönderip sıkıntıların gideceğini söylediler. bende geri gönderdiğim zaman hata bulunamadı diyeceklerini tahmin ettiğimi apple'a söyledim. bana bir sorun olmayacağını, servisin bir sorun olduğunda apple'ı arayarak sorun yok dediklerini iletmemi istediler. dediklerini yaptım telefonu geri gönderim. ertesi gün zen**ch beni aradı telefonda hiç bir sorunun olmadığını telefonu göndereckelrini söylediler. göndermemelerini söyleyip apple'ı aradım. apple ısrarla servise güvenmemi bir sorun olsa tanı cihazlarında çıkacağını beyan etti. bu süreç 11 haziranda başladı yaklaşık 4-5 gün devam etti.



    Haziranın 15-16sı gibi telefon geldi yine kutudan açtım, kurulumunu yaptım yine hayalet dokunuş tespit ettim bu sefer dışarıdan birisi uygulamaları siliyor gibi ekran tepki veriyor yine apple'ı aradım benden telefonu kulanmamı, hayalet dokunuş olduğu anın görüntüsünü istediler. Bu şekilde kullanmayacağımı söyledim. bir kaç görüşmeden sonra kabul ettim 19 haziran akşamı sim kartımı taktım, akşam arkaşlarım taşınacak buradan onlar vedalaşmaya geldiler. telefonlarla çocukların fotoğraflarını çekiyoruz, benim XR fotoğraf çekerken sanki telefon hareket ediyormuş gibi bulanık çekiyor. Arkadaşımın iphone 6 sı, eşinin iphone 11 i, bir başka arkadaşımın 6s i ile aynı fotoğraf çekiyoruz XR dışında hepsi net. Arkadaşlarıma fotoğrafları airdrop ile atın dedim benim XR dışında hepsi fotoğraf alışverişi yapıyor benim XR yapamıyor. BLuetooth, wifi açıp kapattım telefonu açıp kapattım yine düzelmedi. Ekran, kamera dışında airdrop'ta çalışmıyor.



    gece nöbete gittim saat 2 gibi müsaitken ekran kendi kendine yine hareket ederken iş arkadaşımın telefonuyla durumu kameraya çektim. onu ekleyeceğim. videodakinden daha fazla hayalet dokunuş var. ben başını çektim.



    ertesi gün apple'a çocukalrın fotoğraflarını, gece çektiğim ekran videosunu gönderdim. sonra arayıp tanı gönderdim bana beklememi söylediler. tabi ben tanıyı gönderir göndermez telefonu kutusuna koyup çekmeceye koydum. bu tanı gönderme cumartesi günü oluyor. bana hafta sonu apple inceleme mühendislerinin çalışmadığını, pazartesi inceleyip arayacaklarını söylediler. pazartesi akşama kadar bekledim arayan soran yok. ben arayıp arkadaşımdan telefon aldığımı ona karşı mahçup olduğumu söyledeğimde beklememi söylüyorlar. neyse aradım dosya mühendislere iletilmemiş, bana çarşamba günü geri dönülecek dendi. eyvallah dedim kapattım. çarşamba günü aradım bu sefer ikinci gönderdiğim servis raporunu eklemeyi unutmuşlar yine mühendislere göndermemişler bende sinirlenince YÜZÜME TELEFONU KAPATTILAR. benim sinirlenince sesim yüksek çıkar :( geri aradım durumu anlattım açan hanımefendi bekleyin cuma günü aranacaksınız dedi. bu arada her aradığımda dosyayı başka biri üstüne alıyor ceren , nazmi, umut, berk,ege, osman bunlar hatırladıkalrım. hepsi kıdemli apple uzmanı.



    Cuma günü oldu arayan soran yok ben aradım. mühendislerin servis incelemesi istediklerini telefonu servise göndermem gerektiğini belirttiler. Apple mühendislerinin sözünün üstüne kimse bir şey diyemezmiş. bu konuşma saat 15:00 gibi oluyor. neden aramadıklarını sorunca tartışmaya başladık ben mi arayacağım dedim noktasına getirip yüzüme kapattılar. tekrar aradım geri zent*che gönderin onlar gerekirse apple onarım merkezine kocaeline göndereceklerini söylediler. Cuma günü kargoya verdim, bugün aradılar ızgarasında ezik var diye garanti dışında kaldığını, 5300 liraya yakın bir rakam ödeyip değişim cihazı vereceklerini söylediler. ben telefonu kulanmadım. söyledikleri şekilde kargoladım. kullandığımda da video kaydı var. appleı geri aradım, zent**hle görüşeceklerini telefonun servsite olduğunu, ezik olayını soracaklarını o ismini anmak istemediğim servisten fotoğrafları mail atmalarını isteyeceklerini söylediler. o kurum mail atmamış bugün saat 16:00 gibi arayıp öğrendim. o kurumu aradım, o raporu veren teknisyeni aradım şikayet kaydı oluşturmuşlar. hepsi bekleyin diyor. ben bekliyorum da arkadaşım sıkıştırmıyor ama ben annesine aldığı hediye telefonu kullanıoyorum mahcubum. 1800 lira verip uzun yıllar kulanmayı planladığım, sorun olmasın diye yetkili serviste işlem yaptırdığım halde 1 aydır telefon kullanamıyorum. kendimi kandırılmış, salak yerine konulmuş hissediyorum. üstüne süreç sonunda suçlu çıkıp 5300 lira küsüre telefon değişimi öneriyorlar. iki defa da yüzüme telefon kapandı :d





    başlık ekşiden özenme ama orada yazıldığı gibi apple'ın muhteşem müşteri hizmetleri yokmuş. ben kimsenin hakkını yemem ama hakkımı da yedirmem. Allah'ıma binlerce şükür yeni telefon alacak durumum var ama 10 aylık kızımın rızkından göndermek istemiyorum. Arkadaşımdan da Allah razı olsun o da acele etme istersen hiç verme senin olsun diyor ama işte mahçupluk hissi :/




    sonlara doğru canım sıkıldı yazım yanlışları olabilir. affola.



    aranızda tüketici hakem heyetine başvuru ve avukat vekaletliğiyle ilgili bilgisi olan varsa bilgisine muhtacım. daha fazla başınızı şişirmek istemem.

    Apple Türkiye ve Zentech servis rezaleti









  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sony Türkiye Rezaleti
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.