Şimdi Ara

Might & Magic: Heroes VII (2015) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
93
Cevap
3
Favori
6.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • %66 oy oranı ile Sylvan seçildi.

    Bu da 7. oyunda olacak Haven müziği. En azından ses konusunda içimiz rahat olabilir.
    https://soundcloud.com/might_and_magic/h7-hope-for-green-falls
  • Böhü dwarflar :( Neyse en azından ek paket ile gelecekler büyük olasılıkla. Yeni açılacak oylamada ben dungeon taraftarıyım. Ne kadar artık bir dark elf kalesi haline gelmiş olsa da en baştan beri olan kalelerden, 6. oyuna sonradan eklenmesi gayet saçmaydı.
    Hem normal ağaç sevici elfleri dengelemek için iyi olur...
  • Son ülke kesin Dungeon ya da Inferno'dan biri mi olacak ki?

    Tatalia'yı neden kimse umursamıyor? Cadı hero'larla, okçu Lizard'larla, Wyvern'larla o muhteşem swamp atmosferinde savaşmak istiyorum ben.
  • Dovahkiin kullanıcısına yanıt
    Senin Gorgonları pişirip yediler hocam, kurbana bile saklamadılar
    Evet son seçim o ikisi arasında olacak. Kötü ırk diyebileceğimiz az kaldı bu sefer nedense, eskiden eşit olurlardı.
  • Yeni gördüm başlığı; Sanmam 3'e döneceklerini ama bekliyorum bir kere nam salmış. Paul Romero babanın işin içinde olması heyecanlandırıcı bir haber.



    Bu arada şu 2 boyutlu faction ekranlarını göremedim, 3 boyutlu yapmışlar gene ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 15 Eylül 2014; 14:37:54 >
  • https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/dungeon-vs-inferno-you-choose

    Oylama açılmış, %56 ile Dungeon önde an itibarı ile.
    Elf+Dark Elf olacak gibi. Saçma olsa da dwarf+inferno olmasından iyidir yine...
    Keşke Fortress, Conflux, Homm4'teki Chaos veya Sanctuary gibi seçenekler olsaydı.


    Ekleme: Çizim ve modellemeler sanatsal açıdan gayet tatmin edici görünüyor. Epey özenli yapmışlar özellikle Academy benim çok hoşuma gitti.

     Might & Magic: Heroes VII (2015) [ANA KONU] Might & Magic: Heroes VII (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dovahkiin -- 7 Ekim 2014; 9:48:03 >




  • Heroes 3 ciddiyetinde tasarımları ve renk paletini, hiçbir zaman göremeyeceğiz, anlaşıldı..

    Ama şu, çocuksu-ucube tasarımları da bıraksınlar be:

     Might & Magic: Heroes VII (2015) [ANA KONU]


    Bu arada, Inferno-Dungeon oylaması nedir arkadaş? Homm3'ten beri Inferno var, bozmaya gerek yok.
    Dungeon dedikleri, Homm3 gibi olsa neyse..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 7 Ekim 2014; 14:54:21 >
  • 3 efsaneydi.bana göre 3den sonra en başarılı oyun 5 idi.tek kusuru donanım nekadar iyi olursa olsun oyunda bilhassa multide tur bekleme süreleri adamı çileden çıkarıyordu.5in geriye kalan herseyi mükemmeldi.müziklerini bile hala açar açar dinlerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımlar ve isimler cidden çok zorlama. Biraz sadelikle çok daha iyi yerlere gelebilirler aslında.

    Dungeon da ilk oyundan beri var aslında, en temel ırklardandı 6.oyuna kadar. Gerçi 5. oyunda iyice bozup Dark Elf kalesi haline getirdiler eski mitolojik versiyonu hiçe sayıp, pek bir kayıp sayılmaz o yüzden.
  • 5 deki dungeon kalesini forgetten realms daki drowlara benzetmişlerdi.Stronghold kalesinide cengiz han dan ilham almışlar sanırım.ünvanlar isimler hikaye süperdi.Markalı öldürmeleri kötü olmuştu.Necrolara öyle bir gırgır hero bidaha gelmedi.cüceleride gzl yapmışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç yeni bilgi geldi.

    -Köy ekranları 2B olacak çünkü 3 B pahalıymış :)
    -Heroes 2 deki swordmaster tarzında bir ünite olacak insanlarda.
    -Uplay'e sadece bir kere bağlanmak yetecek, sonra bütün oyunu offline oynayabileceğiz. 6. oyundaki nalet online gereksinimler ve dynasty sistemi kalkmış durumda tamamen.
    -Alan kontrol sistemi kalıyor... Gene ana kale ve ufak olanlar ile kontrol edebileceğiz. Ufak olanları yıkabiliyoruz bu sefer.
    -Karavan olayı da dönüyor ve yolda saldırılabilir olacaklar.
    -Wizard kalesinde uçan halılı büyücüler var :) Ayrıca mekanik üniteleri tamir eden ateş elementali tarzında bir ünite var.
    -6. oyundaki boss dövüşleri yok (güzeldi aslında ama Heroes olayı değildi.)
    -Haritalar çeşitli olacak hem içerik hem de boyut bakımından.
    -Büyü kitapları önceki haline dönüyor ve büyüleri mage guildlerden öğreneceğiz gene. Wizardlar da tabii ki daha çok büyü var. Irklara yakın büyüler çıkacak guildlerde genelde.
    -Yeni büyüler eklenmiş, static charge diye hedefin etrafındakilere her tur zarar veren bir büyü var mesela.




  • Konuyu yeni gördüm harika haber, çıkış tarihi hakkında bilginiz varmı?
  • Rain_of_Pain kullanıcısına yanıt
    Henüz yaklaşık bir tarih bile vermediler, fazla da bilgi yok oyunla ilgili elimizde. En erken önümüzdeki sene sonları derim ben.
  • Vay be 3.sünü hala oynarım,tam da çözmüş değilim
  • Haven kalesindeki birimler çıktı ortaya, diğerleri yapım aşamasında.
    Geçen oyuna göre kat kat iyi ünite dizaynları en azından. Bu arada Kurt Hanedan ını kontrol edeceğiz, bu sebeple griffinlerin yerini kurtlar alıyor.


    https://mmh7.ubi.com/en/factions/haven
  • Süper Haber, Beklemedeyiz. =)
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Değişiklik olması çok iyi olmuş. Sanırım şimdiye kadar ilk defa giriffin olmayacak Haven da.
  • 4. oyunda guzeldi ama bence en guzeli Heroes 3 WOG ve hala oynuyorum. Wog gibi olmasi lazim. Kumandan olsun ordu savastikca gelissin ve yeni ozellikler acilsin. Harita cok buyuk olsun. Benim bir haritayi 3 gunde bitirdigim senaryolar vardi. Madenler cesitli olsun. Mithril gibi ozel madenler ile ordumuza ekstra ozellikler verelim. Dragon utopya , mezarliklar,cuceler gibi savas arenalari bol olsun. Town portal dimention door fly gibi buyuler eskisi gibi olsun.
    yok 3 boyutlu grafik falan filan bunlarin hepsi hikaye. bana 3. oyun ile ayni grafikte bir oyun yapsinlar ama tam yapsinlar baska birsey istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radical_Dreamer

    4. oyunda guzeldi ama bence en guzeli Heroes 3 WOG ve hala oynuyorum. Wog gibi olmasi lazim. Kumandan olsun ordu savastikca gelissin ve yeni ozellikler acilsin. Harita cok buyuk olsun. Benim bir haritayi 3 gunde bitirdigim senaryolar vardi. Madenler cesitli olsun. Mithril gibi ozel madenler ile ordumuza ekstra ozellikler verelim. Dragon utopya , mezarliklar,cuceler gibi savas arenalari bol olsun. Town portal dimention door fly gibi buyuler eskisi gibi olsun.
    yok 3 boyutlu grafik falan filan bunlarin hepsi hikaye. bana 3. oyun ile ayni grafikte bir oyun yapsinlar ama tam yapsinlar baska birsey istemiyorum.


    Aynen düşüncelerimdir Heroes 3 için, ama olmayacak gerçekçi olalım.
  • Betası çıktı sanırım deneyen var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.