Şimdi Ara

Migros - MoneyPay Fırsatları (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.140
Cevap
204
Favori
257.219
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Camit C kullanıcısına yanıt
    Benimde moneypay blokelenmişti o dönem maoneypayi aradım açtılar ama param hâlâ banlı:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gecende migros a sormustum 1 yildir qr odeme var demisti. Moneypay e kredi kartiyla ok odeniyorda turkcell bayiisi mesela fatura odemelerini qr la kabul etmiyor sacma sapan is. Acaba moneypay e para yuklemede qr odeme ile yapilabiliyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vip Üye kullanıcısına yanıt
    Hediyem kart ve moneypay yüklemesi qr ile yapılamıyor, qr'ı seçince kasa hata veriyor diyorlardı. Sadece ödemede kullanılabiliyor. (Değişmediyse ödeme yaparken qr'da en son sadece yapı kredi posu vardı. Pos şartlı kampanya yapılacaksa dikkat etmek lazım.)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Migroslardan kredi kartı ile yapılan ödemelerde %3 komisyon diyor ayrıca migros bir komisyon alıyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün DeFacto internet sitesinden KSM500 kodu ile harcama yaptım. Hem 2000 500 indirim oldu hem de moneypay %30 kampanyasından 400 TL (İşlem ücretini çıkarınca) nakit para geldi. 2000 TL olan alışverişim 1100 TL'ye düştü.
    Alacağım ürün de az indirimdeydi benim için ortaya güzel bir fiyat çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin8479 -- 4 Kasım 2024; 15:40:37 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • merhabalar, moneye dijital kod yüklemeye çalıştığımda kimlik bilgilerini doğrula diye uyarıyor ve doğrulamaya çalıştığımda görseldeki hatayı alıyorum. bu hatayı alan var mı? ban mı yedim neden bu hata çıkıyor anlamadım. aslında ban yiyecek bir şey de yapmadım anlayamadım.


    Migros - MoneyPay Fırsatları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardack

    merhabalar, moneye dijital kod yüklemeye çalıştığımda kimlik bilgilerini doğrula diye uyarıyor ve doğrulamaya çalıştığımda görseldeki hatayı alıyorum. bu hatayı alan var mı? ban mı yedim neden bu hata çıkıyor anlamadım. aslında ban yiyecek bir şey de yapmadım anlayamadım.


    Migros - MoneyPay Fırsatları
    Büyük ihtimalle banlanmışsın ondan dolayı olmuyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ardack kullanıcısına yanıt

    Param'dan ban yedi isen buradan hesap yükseltme yapamazsın.

  • shutterbug kullanıcısına yanıt

    ban değilmiş, hesap annemindi. 65 yaş üstü olduğu için yükseltme yapılamıyormuş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardack

    ban değilmiş, hesap annemindi. 65 yaş üstü olduğu için yükseltme yapılamıyormuş.

    Ben daha önce 65 yaş üstüne hesap yükseltme yapmıştım. Birkaç ay oldu. Yeni mi çıkmış?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardack

    ban değilmiş, hesap annemindi. 65 yaş üstü olduğu için yükseltme yapılamıyormuş.

    Böyle bir saçmalık daha yok ne yani 65 yaş üstü her insan -kabalaşacağım ama- telefon kullanma özürlüsü ya da bakıma muhtaç mı? Gençlerden daha iyi telefon kullanan var teknoloji ile iç içe olanlar var bir ön ödemelisin 65 yaş üstüne hesap yükseltme yapmıyorum demek ne demek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can851 -- 24 Kasım 2024; 10:41:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ttelekom prime üyesi olan varsa money kampanya kodunu özelden iletirse sevinirim.

  • Can851 kullanıcısına yanıt

    Annem haziran ayında 65 yaş üstü oldu. Haziran ayından beri problemsiz şekilde kullanabiliyordu. Geçenlerde annem sıkıntı olduğunu söyledi , müşteri temsilcisiyle görüştük ve 65 yaş üstü olduğu için böyle olduğunu söylediler. Bunu nasıl çözebiliriz diye sordum çözemeyeceklerini ilettiler. Bende bunun saçma olduğunu ve yükseltme talebimizin yerine getirilmesini istediğimi söyledim. Talebinizi migrosun sitesinden talep formu doldurarak yapabilirsiniz dediler bende uzatmadım kapattım. Migros bir müşteri kaybetmiş oldu, kendileri bilir.


    Benzer bir saçmalığıda babam nays'a üye olmaya çalışırken yaşadı. 65 yaş üstü risk politikası gereği nays müşterisi dahi olamadı adamcağız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardack -- 24 Kasım 2024; 20:3:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardack

    Annem haziran ayında 65 yaş üstü oldu. Haziran ayından beri problemsiz şekilde kullanabiliyordu. Geçenlerde annem sıkıntı olduğunu söyledi , müşteri temsilcisiyle görüştük ve 65 yaş üstü olduğu için böyle olduğunu söylediler. Bunu nasıl çözebiliriz diye sordum çözemeyeceklerini ilettiler. Bende bunun saçma olduğunu ve yükseltme talebimizin yerine getirilmesini istediğimi söyledim. Talebinizi migrosun sitesinden talep formu doldurarak yapabilirsiniz dediler bende uzatmadım kapattım. Migros bir müşteri kaybetmiş oldu, kendileri bilir.


    Benzer bir saçmalığıda babam nays'a üye olmaya çalışırken yaşadı. 65 yaş üstü risk politikası gereği nays müşterisi dahi olamadı adamcağız.

    Benimde annem 65 yaş üstü ama doğrulama olayını yaptığında da 65 yaş üstü idi böyle bir saçmalık yok yani 75 yaş üstü diye ön ödemeli hizmetini kullanamayacak mı? İyice saçmalamaya başladılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Can851 kullanıcısına yanıt

    Bunun direk ilgili yasal düzenleyici kuruma şikayet edilmesi gerekli. Bunlar s!klerinin doğrultusunda iş yapamazlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curky -- 24 Kasım 2024; 20:24:41 >
  • Can851 kullanıcısına yanıt

    80+ dedeme dogrulama yapmistim gecen sene,yaşla ilgili olsa bile yeni bir madde olmalı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • curky C kullanıcısına yanıt
    yaparlar!
    Adamların firması belki 65 yaş üstü vatandaşları risk olarak görüyor?
    siz mi karşılayacaksınız adamların zararlarını.
    ayrıca başkası hesaplarını kullanmak ve kullandırmak yasaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • uzaypatronu kullanıcısına yanıt

    forumda dahi olsa şu zihniyetten uzak durmak lazım.

  • Elimde 500 liralık kod var aktif değil uyarısı alıyorum. Sabah yükleyebilmiştim acaba sorun MoneyPay'de mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.