Şimdi Ara

Migros - MoneyPay Fırsatları (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.139
Cevap
202
Favori
256.263
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hediyenkart tan 500 tllik migros kod aldim money paya eklemek istedigimde gecersiz kod uyarisi verdi. Migros destek hattini aradim kontrol ettiler kod kullanılmış gözüküyor denildi. Hediyenkart mail attim adamlar migrosla iletime gecildi diyor bunun sonunda ne çıkar 1 hafta oldu gelisme yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dikiştutmazsabri kullanıcısına yanıt
    Öğrenmenin kolay yolu migros sanalda 700 tl civarı sepet yapın kodu oraya girmeyi deneyin hata verirse belli olur.

    Bildiğim kadarıyla bu sıralar eklenmiyor hesaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dikiştutmazsabri kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdayım bir tane 1000 TLlik ekledim aynı gün içinde 500 TL'lik hata veriyor. MoneyPay ilettim ben de. Aktif olduğunu söylüyor Migros o yüzden Hediyenkart eğer aktifse sorumluluk Migros'ta diyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • feedyourhead. F kullanıcısına yanıt

    Bende mail attım ilk once donmediler bana sonra 2 . Mailimde yasal yollara basvuracam deyince benden gelen maille kodu istedilee gonderdim migrosa bildirdik diye geri dönüş yaptılar. Migros cagri merkezinede bir kayıt olusturdum onlar kod kullanılmış gözüküyor deyip sikayet kaydi olusturdular onlarsanda 1 haftadir geri dönüş yok. Eger sonuclanursa irtibatta olalalim senle hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dikiştutmazsabri kullanıcısına yanıt
    Bende Dijital Kod Aktif Değil diyor kullanıldı diye bir bilgi almadım. Migros tarafı da kodu söyleyince yo aktif diye belirtiyor ısrarla. Ben de Hediyenkart'a sizi de ilgilendiren bir durum olursa mail dizisine cevap yazarım dedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • feedyourhead. F kullanıcısına yanıt

    Bendede kodu moneypay yuklemeye çalışınca aktif degil diyor. Migros destek hattini aradim kodu kontroo ettiler kullanılmış gözüküyor dediler. Hediyenkart dogru düzgün iletisime gecmemesi beni supheldiriyor. Sonucta bu kodlari migrostan almadik adamlar beni ilgilendiemez diyebilirmi bilmiyorum. Sonuç cikmazsa dava acariz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler moneypay defcto %30 iade kampanyası defacto fitte dahil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Migrostan 1000 tl yükleme yaptım,ancak 25 tl ücreti moneypay kart ile ödemek isterken red gecersiz islem yazdı,karti takarak şifre ile işlem yaptım,yine aynı hatayı verdi,başka yerde denedim yine olmadı,internet alışverişinde de kullanamadım, ancak, sanal kart denedim oldu böyle komik bir olay ile karşılaşan oldu mu,yeni yıl diye güncelleme sıkıntısı mi oldu acaba,.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gezginci06 G kullanıcısına yanıt
    Ayni sorun bende de oldu gecen hafta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zeytin45 Z kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,şu an için düzeldi mi,müşteri temsilcisini aradınız mı,yoksa kendiliğinden mi düzeldi ilginç qr kod ile ödemede çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginci06 -- 3 Ocak 2025; 16:38:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Money pay cüzdan hesabıma migros mağazalarından kredi kartimdaki puanı yukleyebiliyormuyum acaba, bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen, teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o ben O kullanıcısına yanıt
    Yükleyebilirsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimlik doğrulama yapabilen var mı hep hata veriyor.

  • Özel den bilgi verebilirseniz sevinirim

    En azından yol paramızı çıkartıyorduk

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Erkan0644 E kullanıcısına yanıt
    ne bilgisi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gezginci06 G kullanıcısına yanıt

    Selam, ben aylardır aynı sorunla karşılaşıyorum. Günde 5-6 işlemden sonra hep bu hatayı veriyor ama konuyu aktardığım moneypay firması hala ''bir sorun gözükmüyor'' diyor.


    en son '65-bankanızı arayınız' hatası veren pos'un fotosunu çekip mail attım, yine kendilerinde bir sorun olmadığını iletiyorlar.

  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.