Şimdi Ara

MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.024
Cevap
26
Favori
470.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KyLeGs kullanıcısına yanıt

    15 geçiçiydi. Normalde 8 di, 10 a yükseltildi. Olay Telekom kaynaklı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Bu durumun farkındayım. O sebeple özellikle onlara sordum ki 10mbit'i artık herkese mi veriyorsunuz yoksa bana özel mi diye. Bu hat değerleriyle 15mbit alamazsınız diye başka başka şeyler söylüyorlar. Sizin dediğiniz gibi o zaman herkes için artık 10mbit oldu desinler, biz de bilelim.

  • KyLeGs kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    pm üzerinden cevap verilmiştir. İyi günler dileriz.

  • Boldrex kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    Yeni müşterilerde ek oalrak kurulum ücreti , modem ücreti , aktivasyon ücreti yansıtıldığı için kampanya düzenlenmiştir. İyi günler dileriz.

  • KyLeGs kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    pm üzerinden yanıt verilmiştir. İyi günler dileriz.

  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Sayın Millenicom, kampanya süresi nedir? Ocak ayına kadar 189.90, 159,90, 139,90 fiyatları geçerli mi? MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    Paket ücretleri hıza göre değişkenlik göstermektedir. Taahhütsüz paketlerde fiyat artışları olabilir. Bu süreçlerde artış olursa önceden bilgilendirme yapılmaktadır . İyi günler dileriz.

  • bugun beni 0216 990 08 13 diye bir numara aradi turk telekom oldugunu port ucretlerine zam geldigini falan soyledi, reddettim kapattim telefonu.

    dolandiricilar sanirim.

  • 100 megabit ustu paketler yok mu bu firmada? Sitelerinde goremedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben millenicoma ulasamiyorum gunlerdir. İptal etmiştim ve modemi göndermeme rağmen modem bedelide fatura olarak çıkardılar ve tüm borçları ödedim. Modem bedelini iade almak istiyorum. Aktif müşteri olmadığım için whatsapp tan ulaşamıyorum robot mesajları geçilmiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bomi01

    Ben millenicoma ulasamiyorum gunlerdir. İptal etmiştim ve modemi göndermeme rağmen modem bedelide fatura olarak çıkardılar ve tüm borçları ödedim. Modem bedelini iade almak istiyorum. Aktif müşteri olmadığım için whatsapp tan ulaşamıyorum robot mesajları geçilmiyor.

    Bu modemi iade etsen de fatura çıkarıyorlar yakınımın da başına gelmişti edevlete şikayet ederek faturadan kurtulmuştu elinizde iade kargo firmasına verdiğinize dair belge var ise sorun çıkacağını sanmıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Semsam S kullanıcısına yanıt

    Anasayfada altta destek başlığında duyurulara tıkla 200 tarife var gözüküyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bomi01 kullanıcısına yanıt

    millenicom@hs01.kep.tr mail at. Kargo takip numaranıda yaz. Pm den de yaz

    Lojistik WhatsApp Destek Hattı: 0539 550 0 133 (Lojistik whatsapp hattı sadece yeni abonelik sürecindeki evrakların gönderimi, modem iadeleri ve kargo gönderimleri konularında destek vermektedir.)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,

    Bu tür gelen aramaları dikkate almayınız . İyi akşamlar dileriz.

  • bomi01 kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    PM üzerinden numaranızı iletmeniz durumunda yardımcı olunacaktır .İyi akşamlar dileriz.

  • Yaklaşık 2 hafta önce size katıldım türktelekomdan ekipler gelip binanın hat kutusuna kablo taktı gitti, bağlanan kabloya iç tesisatın kablosunu bulamadığımız için birleştiremedik,2 haftadır hattım aktif arıza kaydı bırakıyorum türktelekomdan geliyorlar bizlik bişey yok sinyal bulucu cihaz ile bulunması gerekiyor millenicomu arayıp ekipleri gelsin diyip gittiler,bugünde sizin ekip randevu verdi gelinmedi hala bekliyorum 2 hafta sonra fatura gelecek hiç kullanamadım interneti, kullanamadığım internetin ücretini neden ödüyorum ben.

    @millenicom

  • Sakın bulaşmayın, günlerdir internetimi bağlamadılar. Tamam iptal edin başvurumu madem bağlamıyorsunuz, ben daha hızlı bağlayacak bir şirketle çalışacağım dedim, şimdi de başvuru iptalimi sağlamıyorlar. Türk telekoma iletilen iş emri nedeniyle başka bir şirketten de başvuru yapamıyorum çünkü devam eden bir talep var uyarısı alıyorum. 5 aydır port beklediğim evime bunlar yüzünden ne internet bağlatabildim ne de bunlardan kurtulup başka birinden hizmet alabildim.
    Dönüş yapacağız derler dönmezler
    Müşteri hizmetleri deseniz yok gibi bir şey çok kötü
    En son tercihiniz bile olmasın. Paranızla rezil olursunuz. Ben yandım siz yanmayın dostlar. Allah bizleri böyle şirketlerden korusun.
    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rogzoidre kullanıcısına yanıt
    Aynısını banada yaptılar hattınızda yasal olmayan kullanım tespit ettik dediler ekiplerimiz kontrol edene kadar kısıtlı kalacak yada aboneliğiniz iptal edin dediler bende türknete geçtim şimdilik bı sıkıntı yok bunlardan hesap soran bı kurum olmadığı için böyle davranıyorlar neymiş 1 günde 808 GB data kullanmismisim Allah sizi bildiği gibi yapsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rastomm -- 28 Ağustos 2023; 10:21:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cehester kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    Pm üzerinden numaranızı iletmeniz durumunda yardımcı olacağız. İyi günler dileriz.

  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.