Şimdi Ara

MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.024
Cevap
26
Favori
470.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Taahhütlü paket varmıdır milenicom da?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Taahhütlü paket varmıdır milenicom da?

    Var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Can851 kullanıcısına yanıt

    Sitesinde fiyatları göremedim ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Sitesinde fiyatları göremedim ?

    Mh aramanız lazım sitede o bilgiler yok maalesef

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni aboneliklerde aktivasyon ücreti
    peşin 400 TL; 150 TL x 3 Ay; 75 TL x 6 Ay veya 30 TL x 12 Ay taksit şeklinde ücretlendirilir.

    yukarıdaki ifade imzaladığım sözleşmede geçen ifade


    ve satış biriminizle yaptığım görüşmedeki ses kayıtlarındada aktivasyon ücretinin alınmayacağı faturaya dahil edilmeyeceği ancak başka operatöre taşıma işleminde bulunursam bu ücretin faturamıza yansıtılacağı bilgisi satış temsilcisi tarafından verilmiştir


    Aktivasyon ücretinin alınmayacağına dair görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur şu an başka bir iss ye taşıma talebim yokken bu ücretin faturama yansıtılması hukuksuzluktur müşteriye yalan beyanda bulunmaktır suçtur


    yargıya başvuracağız konudan bağımsız olarak tarafımıza aldatıcı bilgi vererek yasal sözleşme üzerinde oynama yaptığınızdan dolayı


    yeni abone yani 0 abone değilim aktivasyon ücretinin hangi durumlarda alınacağını zaten belirtmişiniz yazmışsınız


    Ben müşteri sıfatım ile sadece ISS Churn işlemi yani millenicoma geçiş başvurusu yaptım 06.09.2023 tarihinde ve ****** abone numarası ile geçişim sağlandı


    aktivasyon ücretinin tarafıma yansıtılmaması gerekmektedir abonelik yani taşıma talebimin olduğu tarihte satış biriminizle yaptığım telefon görüşmesine ait görüşme kayıtları bunu doğrulamaktadır vey ukarıdada belirttiğimiz üzere Aktivasyon ücretinin alınmayacağına dair görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur yasal yoldan hakkımızı aramak istiyoruz ücretin iptali için


    fakat konudan bağımsız olarak tarafımıza aldatıcı bilgi vererek yasal sözleşme üzerinde oynama yapmanız etik değildir


    ne yapılmaya çalışılmış neden yapılmış bu durum süreç nasıl işleyecek ne yapılabilir bilgi rica ediyoruz





  • Aktivasyon ücretinin alınıp alınmayacağına dair defalarca sorduğum sorulara cevaben satış biriminin verdiği caymazsanız alınmayacak cevabı vardır görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur şu an başka bir iss ye taşıma talebim yokken bu ücretin faturama yansıtılması hukuksuzluktur müşteriye yalan beyanda bulunmaktır suçtur 

  • MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!
    Millenicom pişmanlıktır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Can851 kullanıcısına yanıt

    Aradım.Yok dediler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Aradım.Yok dediler

    Arkadaşlar bir ara diyorlardı ben mevcut müşteriyim bende yüksek de olsa taahhüt çıkmıştı demek yeni müşterilere yok artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • International kullanıcısına yanıt

    Sizi Millenicom ailesinde görmekten mutluluk duyarız. 😊 Aşağıdaki linki hemen tıkladığınızda size destek olabiliriz.



    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!www.milleni.com.tr
    Millenicom: Taahhütsüz Fiber Ev İnterneti Deneyimi
    https://www.milleni.com.tr/?utm_source=social_media&utm_medium=response
  • yalıhp Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    Aktivasyon ücreti paket ücretine dahil edilmektedir. Bu ücretlendirmeye müdahale edilmemektedir. İyi akşamlar dileriz.

  • millenicom kullanıcısına yanıt
    1-)Yasal dayanağı nedir? Paylasabilirmisiniz

    2) Yeni abone değilim taşıma yaptım

    3) size dm göndermemi engelmişsiniz nedenini ögrenebilirmiyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Müdahale noktasında müşteri sıfatıyla tarafımıza yanıltıcı aldatıcı bilgilendirme yapılarak onay ve imzalarimiz alınmıştır bu yapılan suçtur

    hukuksal başvurularimizi yapacağız konudan bağımsız olarak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yalıhp Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba ,

    Pm üzerinden yanıt verilmiştir. İyi günler dileriz.

  • Uzun süredir memnun olarak kullanıyordum. Son bir kaç aydır gün içinde sürekli internet kesiliyor, yine gün içinde ara ara hız 1 mbps düşüyor. Hafta sonları youtube filan evlere şenlik izleyemez hale geldim. Sürekli arıza başvurusu yapıyorum, arkadaşlara iletiyorlar, arkadaşları arızayı gideriyor ama hiçbir değişiklik yok. Bugün de bana ulaşan arkadaş hala hız sıkıntınız var mı dedi, gün içinde ara ara oluyor dediğimde, server'a bağlanma sıkıntısı vardır modeminizi kapatıp açın dedi. Dedim gün içinde sık sık oluyor sürekli modem kapatıp açma ile mi uğraşacağım, bir kere yapsanız yeter dedi. MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! Artık makaraya sardılar iyice, yeni bir internet sağlayıcısı bulmam lazım yada süperonline'a geçeceğim. Bina içindeki bakır kablolar çok eski olduğu için mecbur süperonline altyapısına geçmiştim. Ya bakır kabloyu tekrar çektirip netspeed'e döneceğim yada süperonline'a mecbur geçeceğim.





  • Millenicom iyi tekrar ediyorum problem yasamama ragmen ama teknik ekipleri rezalet hız problemim var, fakat fatura konusunda dedikleri gibiler, 200 tl ise 200 odersin, teknik ekiplerini ise çok kötüydü 4 gundur 50 megabit hizimin 9 unu zor aliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün millenicomu bağlattım 100mbps hız seçtim fakat hız testinde 10mbps geçmiyor. Yeni bağlantı oldugunda olur mu beklemek mi gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @millenicom merhabalar. Agostos ayının sonunda turknetten millenicoma geçiş yapmak istedim. Adresim yanlış girilmiş 63-20 olacağına 63-23 şeklinde kayit yapılmış bu yüzden adresinde fiber altyapı görülmedi. Ben turknet kullanıcısı idim fiber altyapı kullandigimi söyledim ama hiper internet bağlayalım 75megabite kadar hız alabileceğim söylendi. Bende sorun olmayacaksa kullanabileceksem hiper interneti kabul ettiğimi söyledim. Sözleşmeyi onayladıktan sonra Türk Telekom altyapısından arayıp adresin yanlis olduğunu soylediler millenicomu arayıp adresi duzelttirdim. Turkneti kapattirip millenicomdan modem talep ettim. Fakat bana gönderilen modem sanırım fiber için uyumsuz Tplink VN020-F3 bu modem rj 11girisi için uygun fakat eve kadar fiber kablo olduğu için ont cihazı rj45 Jack girişi için uygun. Millenicomu defalarca arayıp arıza kaydı olusturmama rağmen bir ayı geçkin süredir hiçbir çözüm yoluna gidilmedi. Yetkili ekibe bağlıyoruz diyorlar bağlantı sırasında ya ses kesiliyor bir anda ya telefon kapanıyor bı şekilde oyaliyorlar beni artık kasıtlı yapıldığını düşünmeye başladım. Eğer yapılmayacaksa sozlesmemi feshedin diyorum oda yapılmıyor. Bunun çözümü için yardımcı olmanız mümkün mü?

    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • chinkaya C kullanıcısına yanıt

    Sarı kabloyu Lan1 e takar mısın. Dsl tarafı değil sol taraf, Lan1 hem lan hem wan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chinkaya C kullanıcısına yanıt

    Abi FTTH imkanin var sen ne karistirdin rj 11 falan fistan :) Simdi ugras dur bu is bilmezler ile

  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.