Taahhütlü paket varmıdır milenicom da? |
MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (92. sayfa)





-
-
Varquote:
Orijinalden alıntı: InternationalTaahhütlü paket varmıdır milenicom da?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sitesinde fiyatları göremedim ?
-
Mh aramanız lazım sitede o bilgiler yok maalesefquote:
Orijinalden alıntı: InternationalSitesinde fiyatları göremedim ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni aboneliklerde aktivasyon ücreti
peşin 400 TL; 150 TL x 3 Ay; 75 TL x 6 Ay veya 30 TL x 12 Ay taksit şeklinde ücretlendirilir.
yukarıdaki ifade imzaladığım sözleşmede geçen ifadeve satış biriminizle yaptığım görüşmedeki ses kayıtlarındada aktivasyon ücretinin alınmayacağı faturaya dahil edilmeyeceği ancak başka operatöre taşıma işleminde bulunursam bu ücretin faturamıza yansıtılacağı bilgisi satış temsilcisi tarafından verilmiştir
Aktivasyon ücretinin alınmayacağına dair görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur şu an başka bir iss ye taşıma talebim yokken bu ücretin faturama yansıtılması hukuksuzluktur müşteriye yalan beyanda bulunmaktır suçtur
yargıya başvuracağız konudan bağımsız olarak tarafımıza aldatıcı bilgi vererek yasal sözleşme üzerinde oynama yaptığınızdan dolayı
yeni abone yani 0 abone değilim aktivasyon ücretinin hangi durumlarda alınacağını zaten belirtmişiniz yazmışsınız
Ben müşteri sıfatım ile sadece ISS Churn işlemi yani millenicoma geçiş başvurusu yaptım 06.09.2023 tarihinde ve ****** abone numarası ile geçişim sağlandı
aktivasyon ücretinin tarafıma yansıtılmaması gerekmektedir abonelik yani taşıma talebimin olduğu tarihte satış biriminizle yaptığım telefon görüşmesine ait görüşme kayıtları bunu doğrulamaktadır vey ukarıdada belirttiğimiz üzere Aktivasyon ücretinin alınmayacağına dair görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur yasal yoldan hakkımızı aramak istiyoruz ücretin iptali için
fakat konudan bağımsız olarak tarafımıza aldatıcı bilgi vererek yasal sözleşme üzerinde oynama yapmanız etik değildir
ne yapılmaya çalışılmış neden yapılmış bu durum süreç nasıl işleyecek ne yapılabilir bilgi rica ediyoruz
-
Aktivasyon ücretinin alınıp alınmayacağına dair defalarca sorduğum sorulara cevaben satış biriminin verdiği caymazsanız alınmayacak cevabı vardır görüşme kayıtları saniye saniye telefonumda mevcutdur şu an başka bir iss ye taşıma talebim yokken bu ücretin faturama yansıtılması hukuksuzluktur müşteriye yalan beyanda bulunmaktır suçtur
-
-
Aradım.Yok dediler
-
Arkadaşlar bir ara diyorlardı ben mevcut müşteriyim bende yüksek de olsa taahhüt çıkmıştı demek yeni müşterilere yok artıkquote:
Orijinalden alıntı: InternationalAradım.Yok dediler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sizi Millenicom ailesinde görmekten mutluluk duyarız. 😊 Aşağıdaki linki hemen tıkladığınızda size destek olabiliriz.
www.milleni.com.tr
Millenicom: Taahhütsüz Fiber Ev İnterneti Deneyimihttps://www.milleni.com.tr/?utm_source=social_media&utm_medium=response -
Merhaba ,
Aktivasyon ücreti paket ücretine dahil edilmektedir. Bu ücretlendirmeye müdahale edilmemektedir. İyi akşamlar dileriz.
-
1-)Yasal dayanağı nedir? Paylasabilirmisiniz
2) Yeni abone değilim taşıma yaptım
3) size dm göndermemi engelmişsiniz nedenini ögrenebilirmiyim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müdahale noktasında müşteri sıfatıyla tarafımıza yanıltıcı aldatıcı bilgilendirme yapılarak onay ve imzalarimiz alınmıştır bu yapılan suçtur
hukuksal başvurularimizi yapacağız konudan bağımsız olarak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba ,
Pm üzerinden yanıt verilmiştir. İyi günler dileriz.
-
Uzun süredir memnun olarak kullanıyordum. Son bir kaç aydır gün içinde sürekli internet kesiliyor, yine gün içinde ara ara hız 1 mbps düşüyor. Hafta sonları youtube filan evlere şenlik izleyemez hale geldim. Sürekli arıza başvurusu yapıyorum, arkadaşlara iletiyorlar, arkadaşları arızayı gideriyor ama hiçbir değişiklik yok. Bugün de bana ulaşan arkadaş hala hız sıkıntınız var mı dedi, gün içinde ara ara oluyor dediğimde, server'a bağlanma sıkıntısı vardır modeminizi kapatıp açın dedi. Dedim gün içinde sık sık oluyor sürekli modem kapatıp açma ile mi uğraşacağım, bir kere yapsanız yeter dedi.
Artık makaraya sardılar iyice, yeni bir internet sağlayıcısı bulmam lazım yada süperonline'a geçeceğim. Bina içindeki bakır kablolar çok eski olduğu için mecbur süperonline altyapısına geçmiştim. Ya bakır kabloyu tekrar çektirip netspeed'e döneceğim yada süperonline'a mecbur geçeceğim.
-
Millenicom iyi tekrar ediyorum problem yasamama ragmen ama teknik ekipleri rezalet hız problemim var, fakat fatura konusunda dedikleri gibiler, 200 tl ise 200 odersin, teknik ekiplerini ise çok kötüydü 4 gundur 50 megabit hizimin 9 unu zor aliyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bugün millenicomu bağlattım 100mbps hız seçtim fakat hız testinde 10mbps geçmiyor. Yeni bağlantı oldugunda olur mu beklemek mi gerekiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sarı kabloyu Lan1 e takar mısın. Dsl tarafı değil sol taraf, Lan1 hem lan hem wan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi FTTH imkanin var sen ne karistirdin rj 11 falan fistan :) Simdi ugras dur bu is bilmezler ile
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X