Şimdi Ara

MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (93. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.024
Cevap
26
Favori
470.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Lan1e takip denedim olmuyor. dsl ışığı yanmiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chinkaya -- 5 Ekim 2023; 19:8:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chinkaya C kullanıcısına yanıt

    Bir de lan4 de takar mısın? Girişlerde wan/lan yazması lazım.

    ,

    Siz şu an vdsl mi fiber hizmet mi alıyorsunuz Millenicom'dan? Hipernet demişsiniz de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 5 Ekim 2023; 19:14:40 >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Wan yazmiyor. 4turuncu lan1-2-3-4 gri olan dsl Problem oradan kaynakli sanırım. Öncesinde fiber kullanıyordum millenicom başta fiber altyapı giremiyoruz VDSL kurulum yapalım dediler ama VDSL bu şekilde kullanamıyorum. Modemi iade edip yenisini talep ettim ne yaptıysam olmadi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chinkaya C kullanıcısına yanıt

    Vdsl kullanmanız için bina içi ankastre kutusundan eve dsl kablo çekmeniz lazım. Eğer firma size vdsl tanımladıysa; ont ile işiniz yok.

  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Sayın Millenicom; chinkaya arkadaşımız sizden aldığı hizmetle ilgili sorun yaşadığını belirtmiş. Sizinle iletişim kuramadığını ve çözüme yönelik geri dönüş yapılmadığını ifade etmiş. MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! 

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Evet aslında olay millenicomun hatalı modem gönderdiğini kabul edip özür dilemesi üstüne telafi mahiyetinde bı indirim tanimlamasi gerekirken ölü taklidi yapıp beni oyalıyor bir aydır. Teşekkürler ilgi ve alakan için @HesaplıBilgi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chinkaya C kullanıcısına yanıt

    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Sayın Millenicom, chinkaya arkadaş da en başından beri yanlış yürüyen süreç gözükmekte. Sizin hatanız olarak gözüken sisteme yanlış girilen adres yüzünden eve kadar fiber altyapısı olan arkadaşa vdsl hizmet vermeye çalışmanız tuhaf. 96 saat içinde geri dönüş yapmadığınız gibi 1 aydır sorunu çözemediğiniz gözlenmekte. Bu hizmet kusuru değil midir?

    Sizi Millenicom ailesinde görmekten mutluluk duyarız.

    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 09.09.2023 tarihinde -daha önce de pek çok kez yaşadığım şekilde- yaklaşık 70 Mbps(download)civarlarında olan hat değerlerim neredeyse yarısına indirilmişti.Bununla ilgili Millenicom adlı firmaya arıza başvurusunda bulundum.Geri dönüş yapılacağı söylendi.Sonrasında gönderilen ekip tarafından aranarak sorunun kutudan kaynaklandığını ve çözdüklerini telefonda ilettiler.


    Bugün faturamı incelerken de 299.9 TL tutarında ''bireysel arıza yerinde teknik destek ücreti'' adı altında bir işlem faturalandırıldığını gördüm.Bunu bana attıklarını iddia ettikleri ''Degerli musterimiz, ariza kaydi talebiniz ekiplerimize ulasmis olup cozumu icin calismalarimiz baslatilmistir. Gelismeler hakkinda 12 saat icinde sizleri bilgilendirecegiz. Kontroller sonucunda arizanin binanizdaki kablolama veya modem kurulumunuz ile ilgili oldugu tespit edilip cozumu saglanirsa faturaniza vergiler dahil 299.90 TL islem ucreti yansitilacaktir. http://Https://m.milleni.com.tr/17/nfg1kO-s_3k%3d tiklayarak sureci takip edebilir ve islem ucretine dahil olan cozumleri ogrenebilirsiniz.'' mesajına dayandırdılar.(ki ekiplerin işlem yapması gerektiğine ilişkin bir aşamada olduğunu söylenip onayım da alınmamıştı)


    Fakat bugün öğrendiğime göre emin olmamakla beraber hem bu işlem elektrikçilerin Telekom sorumluluğunda diyerek dokunmadığı ankastre kutunda işlem yapılmıştı hem de ekran görüntülerinde görüleceği üzere hat değerlerimdeki problem devam ediyordu.Millenicom tarafından bana gönderildiği iddia edilen mesajda geçtiği üzere ''çözümü sağlanırsa'' 299.90 TL olarak yansıtılacak olduğu söylenen fakat çözüm sağlanmamış olmasına rağmen faturalandırılan tutar ile ilgili şikayette bulunduğumda tutarı iade etmek yerine tekrar ekip göndermeyi teklif ettiler.Bunu kabul etmeyip haksız yere alınan tutarın iptalini istediğimi tekrardan dile getirmeme rağmen bir sonuç alamadım.Ayrıca Whatsapp'tan iletişime geçen müşteri temsilcisine anlık hat değerlerimi atmış olmama rağmen benden ısrarla ''speedtest'' üzerinden bir test sonucu da göndermemi istedi. :) Üstüne aynı günün akşamı

    zaten 70lerden 35lere düşen hat değerlerim daha da düşürülerek 25-26 civarına indi :)


    Bu durumu Twitter'dan da millenicom'un hesabını mentionlayarak yazdım.Daha sonra telefonla ulaşarak ücret iadesinin mümkün olmadığını söylediler.Ben de o halde ilgili faturaz itiraz şikayetimi bana telefonda belirttikleri şekilde sonuçlandırmalarını,şikayetim sonuçlanmadığı için BTK'ya başvuramadığımı söyledi.Aynı müşteri temsilcisi fatura itiraz şikayetimin sistemde olmadığını söyledi,ısrarla tekrar kontrol etmesini rica ettim.Buna rağmen başvurunuz yok dediği için bir sonuç alamayacağımı anlayınca telefonu kapattım.


    Olayla ilgili ekran görüntülerini de ekledim,millenicom kullanmak gibi bir hataya düşerseniz nasıl bir amatörlükle karşı karşıya kalacağınızı bilin istedim.Dava için bir sorun olup olmayacağından fatura şikayetimi kendim de iptal etmiyorum ''millenicom'' adlı firma da telefonda söylediği şekilde bile sonuçlandırmadığı için BTK şikayetimi de şu an oluşturamıyorum.



    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!


    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!


    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!


    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!


    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!


    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!
    MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla!




  • Sokagimizdaki Saha dolabimiza yetkisiz kisiler tarafından bir müdahale olmuş sinyalimiz kesildi 48 saattir yok

    Millenicom da çözüme yönelik hiçbir canlı kişi yok hep sanal kopya yazışmalar devam ediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu firmaya abonelik yaptığımız için çok çok pişmaniz düşünenler bulaşmasın

    arıza çözümüne yönelik Ankara nin merkezinde hiç bir emek sarf etmiyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Canlı bir bir insan evladı çalisaninizla muhatap olmak istiyoruz yok hep robot yazılım aynı cümleleri kopyaliyor


    Ankaranin göbeğinde merkez ilçesinde
    herhangi birisi gelip sinyal kablosunu kopartiyor arıza kaydınızı bırakıyorsunuz


    saatlerce müdahale olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalıhp -- 17 Ekim 2023; 9:14:48 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Millenicom hizmeti işte bu kadar berbat ve kötü

    bir arızada firma tarafında kimse yanınızda değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalıhp -- 17 Ekim 2023; 9:15:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VDSL için diğer firmalar 100 mbit olan paketlere 20 mbit upload uygulamaya başladı. Millenicom da bunu verecek mi? Çünkü bu telekom altyapısını kullanan bütün firmaları kapsıyor. Ben 8 mbit upload alıyorum şu an. Daha fazla alan var mı? Bu arada diğer firmalar da 20 yapmadan önce 10 yada 15 veriyordu uploadları.

  • Sol iyice cop oldu donuyor falan baska yere gecme vakti geldi 5-6 yildir sorunsuz kullaniyordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkerden kullanıcısına yanıt

    Modemi resetleyip deneyin. Değişim olmazsa bölge bölge yükselme olabilir. Siz yine de destek kaydı açın.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Yok onunla ilgili bir durum değil malesef, kayıt açayım.

  • Merhaba arkadaşlar,

    Arkadaşını getir kampanyası ile birlikte 1 ay ücretsiz internet kazanabilirsiniz. Herhangi bir dezavantajı yok. Aşağıdaki kod ile millenicom müşterisi olmak istediğinizi belirttiğinizde 1 ay ücretsiz kullanım kazanıyorsunuz. Kod kullanıma açıktır.

    Kod: D4F429B6

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçiş işlemim tamamlandı.Başvuru evraklarını illaki kargoyla göndermemiz gerekiyormu? gerekiyorsa hangi kargo ile ve nereye göndereceğiz?

  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.