Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DAN TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET AYDA SADECE 69,90 TL (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
233
Cevap
2
Favori
13.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    selamlar,
    Müşteri başına şikayet oranlarını gösteren bir tablo paylaşıyorum. Müşteri başına en az şikayet alan ilk iki firmadan birisiyiz. Kararsız kalanlar açısından yardımcı olabilir.

    Önce sorunu olanlara yardımcı olun onların sorunlarını çözün gerisi gelir zaten
    Ama günlerdir sorunum çözülmedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    selamlar,
    Müşteri başına şikayet oranlarını gösteren bir tablo paylaşıyorum. Müşteri başına en az şikayet alan ilk iki firmadan birisiyiz. Kararsız kalanlar açısından yardımcı olabilir.

    Piyasadaki en az müşteri sayısına sahip olan bir ISS olarak bu kadar şikayet bile yüksek bence. 8-9 milyon müşteri nire, 120k müşteri nire.




  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Bu nedenle oran orantı kullanıp müşteri başına düşen şikayeti paylaşıyoruz. Müşteri sayısı artınca müşteri başına düşen şikayetin artması beklenmez. Listede müşteri sayısı az olup müşteri başına çok yüksek şikayet alan servis sağlayıcı da görebilirsiniz.
    Umarım bu açıklama yararlı olmuştur.
    Not: daha küçük ISS’ler var ama BTK çok küçük oldukları için onların müşteri sayılarını firma bazlı yayınlamıyor. Yani en küçük değiliz :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Olumsuz deneyim yaşamış bir müşteri olarak memnuniyetsizliğinizi anlıyorum ve samimiyetle üzüntümü belirtmek isterim. Gün içinde sorunun çözüleceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ufukvtec kullanıcısına yanıt
    Fax göndermediğiniz sürece iptal etmiyorlar, ilk önce arayıp iptal talebi veriyorsunuz, daha sonra fax gönderiyorsunuz. İptal talebi verdikten sonra fax göndermezseniz iptal edemezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 e fiber demeye utanmadınızmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba,
    Olumsuz deneyim yaşamış bir müşteri olarak memnuniyetsizliğinizi anlıyorum ve samimiyetle üzüntümü belirtmek isterim. Gün içinde sorunun çözüleceğini düşünüyorum.
    Benim artık umudum kalmadı
    Bugun zaten çözülmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shellot

    Fax göndermediğiniz sürece iptal etmiyorlar, ilk önce arayıp iptal talebi veriyorsunuz, daha sonra fax gönderiyorsunuz. İptal talebi verdikten sonra fax göndermezseniz iptal edemezler.
    2019 yılında Fax mi kaldı ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    bağlantı için gereken kullanıcı adı ve şifreyi veriyor musunuz?
    Yani istediğimiz router ile bağlanabilir miyiz?

    Süperonline bunu vermediği için forumda herkes çeşitli yöntemlerle öğrenmeye çalışıyor hala.
  • erkange E kullanıcısına yanıt
    Evet veriyoruz. Forumda kendi routerı ile bağlanan müşterilerin mesajlarını görüyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şuan TürkNet 35mb tarifedeyim ayda 64.99 TL üstelik taahhüt yok. Siz daha pahalıya üstelik 24mb veriyorsunuz + 24 ay taahhüt kim neden geçsin? akıl işi değil.
  • Merhaba,
    Bu superonline altyapısınsa özel olan teklifimizdir. Bu alryapıda 50 ve 100 mbps tekliflerimizi web sitemizden inceleyebilirsiniz. Türk Telekom altyapısında taahhütsüz 35 Mbps ve 100 mbps tekliflerimiz var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Bu nedenle oran orantı kullanıp müşteri başına düşen şikayeti paylaşıyoruz. Müşteri sayısı artınca müşteri başına düşen şikayetin artması beklenmez. Listede müşteri sayısı az olup müşteri başına çok yüksek şikayet alan servis sağlayıcı da görebilirsiniz.
    Umarım bu açıklama yararlı olmuştur.
    Not: daha küçük ISS’ler var ama BTK çok küçük oldukları için onların müşteri sayılarını firma bazlı yayınlamıyor. Yani en küçük değiliz :)
    Yok hocam tabloyu okumayı biliyorum ancak müşteri sayısı ne kadar yüksekse şikayet alma riski o kadar yüksektir. O risk bu tabloda görünmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba,
    Olumsuz deneyim yaşamış bir müşteri olarak memnuniyetsizliğinizi anlıyorum ve samimiyetle üzüntümü belirtmek isterim. Gün içinde sorunun çözüleceğini düşünüyorum.
    Hocam ayıptır yaptığınız ya
    Gerçekten ayıptır ya ağır kufurler etmem lazım ama gerçekten üyeliğime yazık olacak

    Bak güzel kardeşim
    Saat 16.25’de beni
    0850 201 22 62 numaralı telefon aradı modem değişimi varmış evdemisiniz dedi bende isteyim izin alıp hemen geliyorum dedim
    İzin aldım apar topar eve geldim
    Yine ayni şey oldu
    Modem değişimi icin kayıt oluşmamış arıza kaydı oluşmuş modem değişmeden sorun çözülmez Benin yapacağım Birsey yok dediler gittiler
    Siz Benin’le dalgamı geçiyorsunuz ya
    05320623436 telefon numaram allah rızası icin ara beni ya
    Böyle rezillik hayatımda görmedim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Maksat yokuşa sürmek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Selamlar
    Arkadaşlarımın ilettiği bilgiye göre sorununuz çözülmüş. Gecikme için tekrar özür dilemek isterim. Saha ekibi ile ilgili yaşanmış bir sorun. Tekrarlanmaması için gerekli aksiyonları alıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha kendi sistemlerinizde alt yapı sorgulaması yapamıyorsunuz. İnternet sitenizde superonline alt yapısı ile sorgulama yapıyorum 100mbps alabilirsin yazıyor ancak çağrı merkezinizi ve whatsapp destek hattınızla konuşuyorum mevcut adresinizde superonline alt yapısı bulunmamaktadır diyorsunuz. İşin komik tarafı ise bu mesajı Superonline Fiber internet ile internete bağlanıp yazıyor olmam :) 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Tabi size göre alt yapı yok :) Eğer sistemlerinizde kenara köşeye sıkışmış dosyalar falan varsa bir bakın oralarda bir yerde benim adresimdeki alt yapıyı bulabilirsiniz. Adresimi pm olarak gönderiyorum.
  • 4 Mart 2019 dan beri millenicom 100mbit sınırsız paketini kullanıyorum. Şu an için bir sorun sıkıntı yok.. CGN ip havuzundayım ama sıkıntı olmuyor benim için.. Bağlantı stabilse sorun yok.. ama cgn ip ile sorun yaşayanlar olabilir. port açma, evinde ki kamerayı izleme vs.. orasını bilemem.. CGN ip veriyorlar bunu bilin..

    Kendi routerimi kurdum. Online işlemlerde kullanıcı adınız ve şifreniz vs.. her şey açık seçik yazıyor. Superonline gibi sır gibi saklamıyorlar yani.

    5 günlük süre içerisinde memnunum. İnşallah böyle devam eder de, rahat rahat internet kullanmış oluruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hocam ayıptır yaptığınız ya
    Gerçekten ayıptır ya ağır kufurler etmem lazım ama gerçekten üyeliğime yazık olacak

    Bak güzel kardeşim
    Saat 16.25’de beni
    0850 201 22 62 numaralı telefon aradı modem değişimi varmış evdemisiniz dedi bende isteyim izin alıp hemen geliyorum dedim
    İzin aldım apar topar eve geldim
    Yine ayni şey oldu
    Modem değişimi icin kayıt oluşmamış arıza kaydı oluşmuş modem değişmeden sorun çözülmez Benin yapacağım Birsey yok dediler gittiler
    Siz Benin’le dalgamı geçiyorsunuz ya
    05320623436 telefon numaram allah rızası icin ara beni ya
    Böyle rezillik hayatımda görmedim ben

    Alıntıları Göster
    Abi senin serzenişlerini duydukça benim içim daralıyor.. İnşallah tez zamanda sorunun hallolur.. Anlayabiliyorum seni, hissettiklerini vs..




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.