Şimdi Ara

@millenicom İNDİRME/YÜKLEME HIZ GÜNCELLEMESİ / SONUÇ İLK MESAJDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SONUÇ; 1 HAFTA BOYUNCA UĞRAŞTIM. 8 MBIT YÜKLEME HIZININ ÜSTÜNÜ VERMİYORLAR. İNDİRME HIZIMIDA GÜNCELLEMEDİLER.


    BAŞVURU YADA GEÇİŞ YAPACAK ARKADAŞLARA BİLGİSİNE...


    @millenicom 


    Merhaba,


    Cumartesi internetim aktif oldu. Müşteri hizmetleri ile indirme hızımın yükseltmesi için güncelleme yaparken internetim gitti. 15 saat sonra geldi bu sefer yükleme hızımda 20 den 8 e düştü. Yükleme hızımı tekrar 20 ye indirme hızımı da 80 civarlarına çıkarmaları için onlarca arıza kaydı bıraktım fakat ne dönüş yaptılar nede düzeltiler. 80/20 yaptık da dediler fakat halen aynı. Teknik ekip hiçbir şekilde dönüş yapmıyor.


    Yardımlarınız rica ediyorum.


    İnternetimin ilk ve son halinin fotoğraflarını ekledim.


    İLK DURUM

    @millenicom İNDİRME/YÜKLEME HIZ GÜNCELLEMESİ / SONUÇ İLK MESAJDA


    SON DURUM

    @millenicom İNDİRME/YÜKLEME HIZ GÜNCELLEMESİ / SONUÇ İLK MESAJDA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkocaer -- 21 Kasım 2023; 16:12:7 >







  • Firmanın suçu yok.Olay şöyle
    Upload hızlarını sadece türktelekom güncelleyebiliyor
    Bundan 2-3 hafta önce türkiye geneli upload güncellemesi yaptı türktelekom.Herkesin uploadı yükseldi ama bu olay yeni bir paket alırsan yada farklı bir pakete geçiş yaparsan eaki haline düşüyor.Çünkü türktelekom bu yüksek upload olayını kalıcı olarak tanımlamadı hala test aşamasında.
    Örnek verecek olursak diyelimki siz X firmasında 100/8 paket kullanıyordunuz ve türktelekomun upload güncellemesi sonrsı uploadınız 20 ye çıktı.Fakat kullanmış olduğunuz x firmasından memnun olmadığınız için başka bir firmaya geçiş yaptınız hooop upload yine 8 e düşer.
    Yada başka firmaya geçmediniz bulunduğunuz firmada paket yükseltmesi yada düşürmesi yaptınız hoop yine 8 e düşer.Çünkü upload tanımlasını kalıcı yapmadı türktelekom.
    Yani firmanızda suç yok her iss de bu sorun var




  • rameowerr R kullanıcısına yanıt

    Anlıyorum hocam fakat teknik ekip indirme/yükleme için yükselttik bilgisini veriyor bana. İndirme 80 oldu diyor halen 65 de. Yükleme içinde 20 yaptım diyor halen 8 de.


    Yaptığı işten haberleri yok.


    Bilgilendirme için de teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkocaer -- 14 Kasım 2023; 11:43:43 >
  • @millenicom


    Arkadaş hattının resetlenerek düzeldiğini söylemiş. Teknik ekibe iletebilir misiniz.


    @millenicom İNDİRME/YÜKLEME HIZ GÜNCELLEMESİ / SONUÇ İLK MESAJDA
  • Merhaba ,

    Değerli müşterimiz , upload hızındaki talebinizi ilgili birime ilettik. Sonuçlandıktan sonra bilgi verilecektir. İyi günler dileriz.

  • @millenicom


    Değerlerim aynı herhangi bir güncelleme yapılmamış. Onlarca arıza kaydı açtım çözemiyorsunuz.


    Yapamayacaksanız başka bir firmaya geçeceğim.



    @millenicom İNDİRME/YÜKLEME HIZ GÜNCELLEMESİ / SONUÇ İLK MESAJDA
  • trkocaer kullanıcısına yanıt

    Merhaba , Pm üzerinden yanıt verilmiştir. İyi günler dileriz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.