|
Millenicom Modemi iade etmeme rağmen icra takibi başlattı. (Mağdur sayısı arttı) (9. sayfa)
-
-
Kopyala yapıştır mesaj yazma insan gibi yazda robot olmadığını bilelim yoksa spamden şikayet edicem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün hattımı iptal ettirmek için aradım. Online işlemlerde hat iptali yok. Müşteri hizmetlerine sadece hat iptal etmek için ulaşılabiliyormuş yeni öğrendim. 5 dakika bekledikten sonra müşteri hizmetleri açtı telefonu. Neyse tüm bilgilerimi aheste aheste onayladı arkadaş, ardından neden iptal etmek istediğimi sordu ve aldığı tüm onay bilgilerinden sonra beni bir başka müşteri hizmetlerine yönlendireceğini söyledi. 15dk bekletildikten sonra İkinci arkadaş telefonu açtı ve hat bilgilerimi ve kişisel bilgilerimi tekrar sordu??? Ardından tüm onay işlemlerinin üzerinden tekrar geçtik... İşin en komik tarafı ne biliyor musunuz? Dilekçe yazıp, kimliğim ile fotoğrafını çekip info@milleni.com.tr adresine mail atmamı istedi. Ya madem mail ile yapacaksınız bu işi telefonu ilk açtığınız an bana bunu söyleyin ve kapatın değil mi? Neyse maili yazdım ve gönderdim. Şimdi beklemedeyim, bakalım neler olacak...
Bu arada 12mbit aldığım adsl hattım millenicom'a geçtikten sonra bu hale gelmişti:
Fiyat olarak TT'den bir farkı kalmadı. Hiç değilse TT'de hizmet var. Bunları ne için arasanız biz yapamıyoruz diyorlar. Madem yapamıyosunuz neden firmasınız arkadaş... Parayı size verelim, işi TT yapsın, Siz ne yapıyorsunuz tam olarak?
Yaptıkları iş TT'den port satın alıp üzerine kar ekleyerek size tekrar vermek...
Bu ülkede işini hakkıyla yapan 1 tane firma olmaz mı arkadaş ya...
-
Gerçek bir DH üyesi olsaydın, Türknet ve millenicom üyesi olmazdin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunlar bu ülkede hukukla falan olmuyor, toplanacaksin 50 kisi, gidip adamlarin sirketinde patronundan caycisina hepsini zincirle döveceksin, başka dilden anlamazlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MorphinzBugün hattımı iptal ettirmek için aradım. Online işlemlerde hat iptali yok. Müşteri hizmetlerine sadece hat iptal etmek için ulaşılabiliyormuş yeni öğrendim. 5 dakika bekledikten sonra müşteri hizmetleri açtı telefonu. Neyse tüm bilgilerimi aheste aheste onayladı arkadaş, ardından neden iptal etmek istediğimi sordu ve aldığı tüm onay bilgilerinden sonra beni bir başka müşteri hizmetlerine yönlendireceğini söyledi. 15dk bekletildikten sonra İkinci arkadaş telefonu açtı ve hat bilgilerimi ve kişisel bilgilerimi tekrar sordu??? Ardından tüm onay işlemlerinin üzerinden tekrar geçtik... İşin en komik tarafı ne biliyor musunuz? Dilekçe yazıp, kimliğim ile fotoğrafını çekip info@milleni.com.tr adresine mail atmamı istedi. Ya madem mail ile yapacaksınız bu işi telefonu ilk açtığınız an bana bunu söyleyin ve kapatın değil mi? Neyse maili yazdım ve gönderdim. Şimdi beklemedeyim, bakalım neler olacak...
Bu arada 12mbit aldığım adsl hattım millenicom'a geçtikten sonra bu hale gelmişti:
Fiyat olarak TT'den bir farkı kalmadı. Hiç değilse TT'de hizmet var. Bunları ne için arasanız biz yapamıyoruz diyorlar. Madem yapamıyosunuz neden firmasınız arkadaş... Parayı size verelim, işi TT yapsın, Siz ne yapıyorsunuz tam olarak?
Yaptıkları iş TT'den port satın alıp üzerine kar ekleyerek size tekrar vermek...
Bu ülkede işini hakkıyla yapan 1 tane firma olmaz mı arkadaş ya...
Geçmiş olsun hocam, umarım probleminizi çözüme kavuşturursunuz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alister ValeGeçmiş olsun hocam, umarım probleminizi çözüme kavuşturursunuz.
Alıntıları GösterBir problemim yok hocam. Zaten taahhüt vermeyi sevmeyen ve asla şirketlerden modem almayan bir insanım. Sadece hesabı kapatacaklar, max 1 ay daha fatura yazarlar, yapabilecekleri başka bir şey yok.
Bu arada Mahalleme Hipernet geldi ve geçiş yapmak için kendilerini aramıştım. 4-5 kere denedim müşteri hizmetlerine ulaşamadım, whatsapp'dan yazdım sistemde arıza var daha sonra ulaşın dediler. Ardından sinirlenip sokarım böyle işe diyerek TürkTelekom'u aradım ve 2-3 saat içinde işim halledildi. Ardından yeni hızım bu oldu:
Böyle bir firmaya geçmek isteyen kişilere tavsiyem YAPMAYIN.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morphinz -- 9 Ocak 2021; 22:35:25 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: millenicom
Merhaba, PM üzerinden tarafınıza dönüş sağlanmıştır. Sağlıklı günler dileriz.
Alıntıları GösterModeminin üzerine yatmışsınız
-
Tamda geçmeyi düşünüyordum...
-
Telekom taahhüdüm yeni bitmişti, yeni bir İSS ararken bu başlığı gördüm ve şaşırdım kaldım. Modemi teslim almadıklarını söyleyerek modem ücreti almak ve icra takibi başlatmak... Yani uzak durun bizden diyorlar, kendileri bilir.
-
Millenicom kadar berbat bir internet sağlayıcısı yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: hayati54Tamda geçmeyi düşünüyordum...
Hocam sakın benim de berbat bir anım var Millenicom ile ilgili
-
quote:
Orijinalden alıntı: hayati54Tamda geçmeyi düşünüyordum...
Hiç gerek yok hocam.
-
Yaklaşık 1 yıldır milenicom kullanıyordum ve abartısız hergün kopma yaşadım, defalarca aradım servis çağırdım çözemediler. En sonunda iptal ettim. Millenicom pişmanlıktır arkadaşlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmeyi düşünen arkadaşlar sakın bulaşmayın. Millenicomun bu yaptıkları 1 değil 2 değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tazmanniaGeçmeyi düşünen arkadaşlar sakın bulaşmayın. Millenicomun bu yaptıkları 1 değil 2 değil.
konu gündemden düştüğüne göre artık yeterli desteği de alamayız
-
Şöyle müşteri reklamı yapayım aylardır sıkıntı yaşamıyorum iss güzel deneyin derim taahhüt falan yok zaten.
-
Böyle merdiven altı dandik firmalar ile uğraşmamak lazım aslında. E tabi herkesin bütçesi aynı değil. Geçmiş olsun. Bilgilendirme için teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
E-devlet uzerinden denediz mi ipta etmeyi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunca zaman sizi yıprattıkları için maddi tazminat davası da açın bence, biraz da onlar uğraşsın :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X