Şimdi Ara

Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.558
Cevap
28
Favori
112.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Tabletten 100mbps görememenizin sebebi çok yüksek ihtimal modeminizin / routerınızın 5ghz ac desteği olmaması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkerx



    Ankara Çankaya

    Memnunum.
    Speedtestte aldığınız IP adresi ile Modeminizde görünen ıp adresi aynımı bi kontrol ediniz isterseniz.CGN de olabilirsiniz yoksa.
  • Bende ayın 11'inde abonelik başlattım. Ama bir önce ki iss'nin verdiği hızı alamıyorum. 50 mbit sorunsuz kullanıyordum önceki iss de. Ama millenicom'a geçince 30 mbit alabiliyorum. Hat zayıflamam artmış. Önceden hat zayıflamam 16 db civarı idi. şimdi 30 db. Sizce neyden kaynaklıdır.



    Diğer ISS (Göknet):

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)



    Millenicom:

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Canlı destekten durumu anlatın arıza kaydı açsınlar. Ben bu şekilde defalarda TT saha ekibi çağırıp düşük hız alıyorum diye port değişimi bile yaptırdım. Arıza çözümlenene kadar oto arama yapıp durumu takip ediyorlar. Siz telefon da sorunum çözülmedi seçeneğini seçtiğiniz sürece sorunu çözmek için uğraşırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Canlı destekten durumu anlatın arıza kaydı açsınlar. Ben bu şekilde defalarda TT saha ekibi çağırıp düşük hız alıyorum diye port değişimi bile yaptırdım. Arıza çözümlenene kadar oto arama yapıp durumu takip ediyorlar. Siz telefon da sorunum çözülmedi seçeneğini seçtiğiniz sürece sorunu çözmek için uğraşırlar.
    Az önce aradılar bant kaydı vardı aızanız çözümlendiyse 1, çözümlenmediyse 2 yi tuşlayın dedi 2 yi tuşladım. Hat zayıflaması nererdeyse 2 katı artmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: achilles132

    Speedtestte aldığınız IP adresi ile Modeminizde görünen ıp adresi aynımı bi kontrol ediniz isterseniz.CGN de olabilirsiniz yoksa.

    Alıntıları Göster
    Baktım Wan ip adresiyle aynı.
  • omerkarakaya O kullanıcısına yanıt
    Bence sizin portu değiştirmişler. Eski hattınız max 100mbit desteklerken şimdi 30mbit gösteriyor max hızınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • damn2u kullanıcısına yanıt
    Düzelme ihtimali olabilir mi? Yoksa iptal mi edeyim ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkarakaya

    Bende ayın 11'inde abonelik başlattım. Ama bir önce ki iss'nin verdiği hızı alamıyorum. 50 mbit sorunsuz kullanıyordum önceki iss de. Ama millenicom'a geçince 30 mbit alabiliyorum. Hat zayıflamam artmış. Önceden hat zayıflamam 16 db civarı idi. şimdi 30 db. Sizce neyden kaynaklıdır.



    Diğer ISS (Göknet):





    Millenicom:

    Görünen o ki eski hattı iptal edip, yeni bir bağlatmışsınız. Eğer böyle yaptıysanız büyük bir hata yapmışsınız.

    Belki de kabloda bir sıkıntı çıkmış olabilir.


    Eğer birinci ihtimal doğru ise sizi dandik porta almışlar gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Görünen o ki eski hattı iptal edip, yeni bir bağlatmışsınız. Eğer böyle yaptıysanız büyük bir hata yapmışsınız.

    Belki de kabloda bir sıkıntı çıkmış olabilir.


    Eğer birinci ihtimal doğru ise sizi dandik porta almışlar gibi gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    Evet hattı iptal ettim daha doğrusu iptal etmek zorunda kaldım. Göknet sıkıntı çıkarmıştı interneti vermemişti. Bende o sinirle gökneti kapattım.

    Benim anlamadığım upload eski ile yeni arasında fark yok gibi ama download nasıl bu kadar düşer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkarakaya -- 13 Temmuz 2018; 21:43:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkarakaya

    Evet hattı iptal ettim daha doğrusu iptal etmek zorunda kaldım. Göknet sıkıntı çıkarmıştı interneti vermemişti. Bende o sinirle gökneti kapattım.

    Benim anlamadığım upload eski ile yeni arasında fark yok gibi ama download nasıl bu kadar düşer.

    Alıntıları Göster
    Hattı taşımanız lazımdı, iptal ettirmek büyük bir hata.

    Sizi dandik port taşımışlar o yüzden hat değerleri ölü seviyeye gelmiş.

    Türk Telekom'a geçmek veya ISS üzerinde baskı kurmak olayı düzeltebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Hattı taşımanız lazımdı, iptal ettirmek büyük bir hata.

    Sizi dandik port taşımışlar o yüzden hat değerleri ölü seviyeye gelmiş.

    Türk Telekom'a geçmek veya ISS üzerinde baskı kurmak olayı düzeltebilir.

    Alıntıları Göster
    Türk Telekoma taşıma işlemi mi yapayım? issye sürekli arıza kaydı bırakıyorum şu an arızanız teknik birimimiz tarafından takip edilmektedir diyorlar sonuçlanınca size haber vereceğiz diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkarakaya -- 13 Temmuz 2018; 21:56:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkarakaya

    Türk Telekoma taşıma işlemi mi yapayım? issye sürekli arıza kaydı bırakıyorum şu an arızanız teknik birimimiz tarafından takip edilmektedir diyorlar sonuçlanınca size haber vereceğiz diyorlar.

    Alıntıları Göster
    Uğraşmaya vakit varsa tabi.

    İşe yarayabilir diye düşünüyorum tabi buradaki dostlarında görüşlerini almak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkarakaya

    Düzelme ihtimali olabilir mi? Yoksa iptal mi edeyim ne dersiniz?
    Uğraşırsanız sonuç alma şansınız yüksek. Benim işimde 4-5 gün kadar sürdü ama sonunda istediğimi aldım.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    14 günlük cayma hakkı nerede yazıyor hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    14 günlük cayma hakkı nerede yazıyor hocam

    Tüketici kanunu gereği, mesafeli sözleşmelerde 14 gün cayma hakkı bulunmakta. Millenicom başvuru formunda da bunu belirtmiş. Belirtmemiş olsaydı bile mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereği bu hakkınız mevcuttur:

    •Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. • Cayma hakkı, müşterinin
    sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 14 Temmuz 2018; 11:32:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Uğraşırsanız sonuç alma şansınız yüksek. Benim işimde 4-5 gün kadar sürdü ama sonunda istediğimi aldım.

    Alıntıları Göster
    Sürekli arıza kaydımı bırakayım. Siz nasıl yaptınız ne yapamamı tavsiye edersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu güncelledim. Kampanya ilk çıktığında başvuru formunda indirim olarak gözüken bedeller vardı. Bunların abonelik iptalinde faturaya yansıtıp yansıtılmayacağı anlaşılmıyordu. Hız yükseltme ücreti diye bir şey vardı. Hat hızı düşerse yükseltmek için bu bedeli mi alacaklar, belirsizdi. Başvuru formunu güncellemişler, indirim olarak gözüken bedelleri kaldırmışlar. Hız yükseltme ücretine de açıklama getirmişler, faturasını ödemeyen abonenin hızı 512 kbps'e düşüyor, faturasını ödedikten sonra yükseltmek için alıyoruz diye. Değişen başvuru formuna dayanarak konuyu güncelledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 14 Temmuz 2018; 13:20:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar biri bunu açıklayabilir mi?ankastre yok telefon direğinden direk modeme kablo geliyor ek yok bişey yok ilk bağlandığında hattım max 140 mbps ye kadar desteklerken şu anda 95 e kadar düştü snr mde düştü resimlerdede görüleceği üzere periodik olarak max ulaşabileceğim hız düşüyor bunun sebei ne olabilir? daha ne kadar düşecek bakalım benim ilk baştaki portumu çalmış olabilir ler mi?Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkeozkn

    Tabletten 100mbps görememenizin sebebi çok yüksek ihtimal modeminizin / routerınızın 5ghz ac desteği olmaması.
    Teşekkürler sorun modemdeymiş gidip vr400 modem aldım sorun çözüldü.
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.