Şimdi Ara

Millenicom Sorunumu Çözmüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Temmuz tarihinde 100 mbit fiber İnternet aboneliğim başlatıldı. 10 gündür Web sitelerine erişim sağlayamıyorum. 15 dakikada güçlükle speedtest testi yapabiliyorum. Jıtter 3binlerde upload 0,1 mbit, download da bazen 1 maksimum 10 mbit çıkıyor. Uploaddan kaynaklı sanırım erişim sağlayamıyorum. Hergün arıza kaydı açıp kapatıyoruz çözüm yok. Sorun modem veya tesisattan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Lütfen artık sorunumun çözülmesini istiyorum. Abone numaram 9974798

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Fiberde böyle bir sorun olması ilginçmiş büyük ihtimalle modem sorunudur.
  • Kanka telefon aboneliği aktif olduktan kaç gün sonra kullanıcı adı ve şifre geldi ? Hatırlıyor musun, ya da sms'lerden bakabilir misin ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arada hat bilgilerini de atabilir misin, bir bakalım hattına.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerini bulamadım modemde. Zorlukla yaptığım speedtest sonucunu atıyorum. Millenicom Sorunumu Çözmüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Kullanıcı adı ve şifre gelmedi. Muhtemelen Telekom saha ekibi ayarladı hepsini. Veya fiberde kullanıcı adı şifre yoktur. Bilmediğim için sorgulamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufsk kullanıcısına yanıt
    Kanka millenicom çağrı merkezini ara, ya da whatsapp'tan yaz, kullanıcı adı ve şifemi almak istiyorum diye. O bilgileri sonra modeme gireceğiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Mobil uygulamadan aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Modem kurulumunu tekrardan yaptım değişen bişey olmadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufsk kullanıcısına yanıt
    Kendi bina içi tesisatın eski değil ve hasar yok değil mi, eminsin?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    1 ay önce evde kiracı vardı ve bir sorunu yoktu. Tesisat evin içinde ama anlamadığım için sorun var mı bilemiyorum. Saha ekibi de sorun yok diyip kapatıyor arıza talebini sağolsun. Millenicom da hergün arayıp çözeceğiz merak etmeyin demekten öteye gidemiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufsk kullanıcısına yanıt
    Bina içi tesisatta sıkıntı olabilir, iyice bir kontrol et ya da bu işten anlayan bir elektrikçi bul o yapsın. Eğer ki sorun sende değilse türk telekoma geçiş yap direkt, hiç uğraşma. En azından onlar gelip yapar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Fiber bağlantıdan anlayacak bir elektrikçi var mı bilemiyorum. Pazartesine kadar ilgilenmezlerse speedteste geçiş yapacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufsk kullanıcısına yanıt
    Speedtest ? Netspeed diyorsan tavsiye etmem, bence direkt Türk Telekom'a geçmelisin. Fiber sonuçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benizakura kullanıcısına yanıt
    Pek kampanya yok Türk telekomda eskisi gibi. Netspeed demek istedim bu arada evet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufsk kullanıcısına yanıt
    Kanka altyapı problemin olmasa geç derdim ama sorunlu belli ki o yüzden dedim tt'ye geç diye ama kendin bilirsin yine.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün sabah Bi mesaj geldi sorun çözüldüğüne dair. Erişim düzelmişti. Dengesiz bir download olmasına rağmen sorunsuz dolaşabildim. Öğleden sonra modemi kapatıp açtım tekrar eskisi gibi oldu. Sorun ne hala kimse bilmiyor. Modem değiştireceklermiş bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.