29 Temmuz tarihinde 100 mbit fiber İnternet aboneliğim başlatıldı. 10 gündür Web sitelerine erişim sağlayamıyorum. 15 dakikada güçlükle speedtest testi yapabiliyorum. Jıtter 3binlerde upload 0,1 mbit, download da bazen 1 maksimum 10 mbit çıkıyor. Uploaddan kaynaklı sanırım erişim sağlayamıyorum. Hergün arıza kaydı açıp kapatıyoruz çözüm yok. Sorun modem veya tesisattan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Lütfen artık sorunumun çözülmesini istiyorum. Abone numaram 9974798
Fiberde böyle bir sorun olması ilginçmiş büyük ihtimalle modem sorunudur.
Kanka telefon aboneliği aktif olduktan kaç gün sonra kullanıcı adı ve şifre geldi ? Hatırlıyor musun, ya da sms'lerden bakabilir misin ?
Bu arada hat bilgilerini de atabilir misin, bir bakalım hattına.
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Hat değerlerini bulamadım modemde. Zorlukla yaptığım speedtest sonucunu atıyorum.
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Kullanıcı adı ve şifre gelmedi. Muhtemelen Telekom saha ekibi ayarladı hepsini. Veya fiberde kullanıcı adı şifre yoktur. Bilmediğim için sorgulamadım
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Kanka millenicom çağrı merkezini ara, ya da whatsapp'tan yaz, kullanıcı adı ve şifemi almak istiyorum diye. O bilgileri sonra modeme gireceğiz.
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Mobil uygulamadan aldım
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Modem kurulumunu tekrardan yaptım değişen bişey olmadı
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Kendi bina içi tesisatın eski değil ve hasar yok değil mi, eminsin?
Benizakura
kullanıcısına yanıt
1 ay önce evde kiracı vardı ve bir sorunu yoktu. Tesisat evin içinde ama anlamadığım için sorun var mı bilemiyorum. Saha ekibi de sorun yok diyip kapatıyor arıza talebini sağolsun. Millenicom da hergün arayıp çözeceğiz merak etmeyin demekten öteye gidemiyor.
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Bina içi tesisatta sıkıntı olabilir, iyice bir kontrol et ya da bu işten anlayan bir elektrikçi bul o yapsın. Eğer ki sorun sende değilse türk telekoma geçiş yap direkt, hiç uğraşma. En azından onlar gelip yapar.
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Fiber bağlantıdan anlayacak bir elektrikçi var mı bilemiyorum. Pazartesine kadar ilgilenmezlerse speedteste geçiş yapacağım.
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Speedtest ? Netspeed diyorsan tavsiye etmem, bence direkt Türk Telekom'a geçmelisin. Fiber sonuçta.
Benizakura
kullanıcısına yanıt
Pek kampanya yok Türk telekomda eskisi gibi. Netspeed demek istedim bu arada evet
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Kanka altyapı problemin olmasa geç derdim ama sorunlu belli ki o yüzden dedim tt'ye geç diye ama kendin bilirsin yine.
Bugün sabah Bi mesaj geldi sorun çözüldüğüne dair. Erişim düzelmişti. Dengesiz bir download olmasına rağmen sorunsuz dolaşabildim. Öğleden sonra modemi kapatıp açtım tekrar eskisi gibi oldu. Sorun ne hala kimse bilmiyor. Modem değiştireceklermiş bakalım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme