TürkNet abonesi olduğum andan itibaren kopma sorunu yaşıyorum ve halen en ufak çözüm yok.12/11/2021 tarihinden beri destek birimine defalarca bildirmeme rağmen çözüme ulaşmadı. Çözüm adına en ufak gelişme yok, teknik kısma gelecek olursak TT ekiplerinin inisiyatifine kalmışız gerçekten çok yazık. TurkNet abonesi olarak böyle sorunlar yaşayacağımı hiç tahmin etmezdim fakat 1 aydır yaşıyoruz ve halen çözüm yok. Destek kaydı açmaktan bıktım sürekli aynı şeyler resmen döngü yaşıyoruz. Bari çözülemeyeceğini kabul edin iptal ettirip kurtulalım gerçekten yordu. İç hattı kontrol ettirdim=Sorun olmadığı söylendi. Güncel yazılımı (V5.50(ABPM.5)F1) yükleyip cihazı sıfırladım=İşe yaramadı Modemde ıpv6 çalışmıyor- Sadece ipv4 modunu aktifleştirdim=İşe yaramadı İnternet hızının sabitlenmesini talep ettim=İşe yaramadı Modem üzerinden DNS ataması yapıp denedim=İşe yaramadı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mucahit97 -- 12 Aralık 2021; 12:48:52 > |
TurkNet'in çözemediği kopma sorunu
-
-
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sorununuz için açtığınız destek kaydı numarasını bana özel mesaj üzerinden iletirseniz size elimden geldiği kadar yardımcı olup destek vermeye çalışacağım. -
TurkNet'i tercih etmemdeki en önemli etken hız ve taahhüt konusundaki artılarıydı fakat yaklaşık bir aydır yaşadığım kopma ve hız sorunları tamamen kötü bir deneyim yaşattı. Destek kaydı açmaktan, destek hattına durumu bildirmekten bıktım hiçbir çözüm yok üstüne bir de farklı sorunlar çıkmaya başladı kopma çözülmediği gibi download ve upload da yere çakılıyor artık gerçekten yordu. Gerekenin yapılmasını sürekli talep ettiğim halde en ufak gelişme yok son kez destek kaydı açtım özel mesaj yoluyla destek numarasını sizinle paylaşacağım teşekkürler...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mucahit97 -- 12 Aralık 2021; 15:6:32 > -
Merhaba, sizin sorununuz bölgenizde yaşanılan genel arızadan kaynaklı yaşanıyor :( Bu duruma inanın sizin kadar biz de üzülüyoruz. Çözüm sürecinin uzun sürdüğünün farkındayız ancak en yakın zamanda çözülmesi için gerekli yerlere durumu ilettik ve bekliyoruz. Gelişme olması durumunda size kaydınız üzerinden ulaşacağız. -
Oim’den gelen bilgiyi aktarıyorum. ‘‘Sık sık kopma arızanızla ilgili süreç devam etmektedir. Türk Telekomdan gelen ilk bilgi arızanın Türk Telekom kaynaklı olmadığıdır.’’ Nasıl oluyor TT kaynaklı değil TurkNet kaynaklı değil peki nereden kaynaklanıyor bu sorun? Bir aydır soruna neden olan kaynak bulunamıyorsa çözüme kavuşacağına nasıl inanayım ? Bir süre daha bekleyip durumu değerlendireceğim.
-
Biz nezaket ve sabırla bekliyoruz çözülür diye umut ediyoruz ama TurkNet otomatik cevaplar vermeye devam ediyor. Bugün itibarıyla kopuk internete 180 liralık fatura geldi. Faturamı ödeyeceğim. Hiçbir firma böyle mağduriyet yaşatmamıştı teşekkürler TurkNet!!! BTK’ya da gerekli şikayetimi gerçekleştirdim artık süreci takip edeceğim…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mucahit97 -- 13 Aralık 2021; 10:41:36 > -
Merhaba, kaydınızla ilgilenen arkadaşım arızaya olumsuz teyit vererek tekrardan saha ekiplerine iletti. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Döngü devam ediyor desenize. Saha ekiplerine bin defa iletildi deniliyor çözüm olacağı yerde farklı sorunlar ortaya çıkıyor. Destek ekibinize bin defa ilettim şu hatta sabitleme ve kilit koymayın çözüm olmuyor aksine daha fazla kopuyor diye ama hat değerlerime bakıyorum yine sabitleme yine sabitleme artık destek ekibinin konulara ne kadar uzak olduğunu görüp üzülüyorum koskoca kurumsal bir firma böyle mi hizmet verir? İnternet alanında tekelciliğe karşıyım ve bu işi mücadele olarak görüyorum pes etmek istemiyorum ama sizler mücadele şevkimizi kırıyorsunuz üzülerek belirtiyorum, ilginizi de takdir ediyorum fakat çözüme ulaşma konusunda çok kötü bir deneyim yaşatıyorsunuz.
-
Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Net uzmanı arkadaşım ücretsiz olarak yerinde destek ekibi yönlendirdi ve takibini yapıyoruz. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Kopmalar minimuma indi fakat kopma tamamen ortadan kalkmadı. Sürecin uzaması ve kesin olarak çözülememesi üzücü.
-
Merhaba, hattınızda kopma yaşadığınız zaman yeni bir destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hattı detaylı kontrol ederek bilgi vereceklerdir. -
Modeminizde "SNR Margin" değeri kaç görünüyor? Modem arayüzüne bakıp ekran görüntüsünü bizimle paylaşır mısınız?
-
-
"noise margin downsteam: 9.5 dB" düşük olduğu için kopma yaşadığını düşünüyorum. Bazı modemlerde SNR Margin değerini arttırmak için ayar bulunuyor. SNR Margin değerini arttırırsanız kopma yaşamazsınız. Ama internet hızınız düşer. Yani internet hızı ile SNR margin ters orantılıdır. Modemler internete bağlanırken en yüksek hızda bağlanacak şekilde kendisini ayarlıyor. Yüksek hızda bağlanıyorsunuz ama SNR margin düşük olduğu için bağlantıda kopma oluyor.
Dediğim gibi modeminizde SNR margin ayarı varsa yapın. Benim modemde böyle bir ayar yoktu. PuTTY ile TELNET bağlantısı yaptım. Terminalden komut girerek internet hızımı sınırlandırdım. SNR değeri hemen yükseldi ve kopma problemi ortadan kalktı.
SNR margin yükseltme ile ilgili internette videolar, anlatımlar var. Onlara bakabilirsiniz. Ben nasıl yaptığımı resimli olarak anlatacağım.
Benzer içerikler
- türknet kurulum ücreti
- turknet statik ip
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- açık is emri var işlem devam edemez ne demek
- pon ışığı yanmıyor
- internetim çok yavaş
- türk telekom port açma ücreti
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X