Su çalışanı valla kulağından tutup sokağa atıcaksın sonra utanmaz bir de ağlar pandemide beni işten çıkardı diye.İşlerinin kıymetini bilmeyen böyle asalaklar belkide işsiz milyonlarca insanında vebalini alıyorlar. |
MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR (7. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Millenicom kim ya? Telekom altyapısının reseller'ı sanırım.
Uzak durun bu tür firmalardan.
-
Ne terbiyesizlik yahu. Hunumet ne iş yapar bizi koruması lazım vergi alırken ÇATIR çutur ama iş vatandaşına arka çıkmak olunca ortada yok -
quote:
Orijinalden alıntı: Alpheratz
Hocam muhtemelen yaşanan durum personel hatası. Yani böyle olduğunu düşünmek istiyorum, iyi niyetli yaklaşıyorum hala olan bitene. Personel hatasıyla eğitilmiş yetkin personel çalıştırmalari gerekiyor, aynı zamanda üst amirleri de yetkin ve eğitimli olması gerekiyor. Ama maalesef öyle değil sanırımHocam dediğinizde haklısınız ama madem öyle bu eksiği kapatmaları lazım. Sonuçta onları temsil ediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer sorunu ttkom da yaşadığım için mileni.coma geçtim haklı olduğumu bildiğim için mahkemeye başvurdum 2 yıldır mahkeme köşelerinde sürünüyorum 😃😀😅🤣 l lanet olsun davadan çekileyim işim gücüm var dedim bu seferde avukat parası dosya parası vs çıkardılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun, tüketici hakem heyetine başvurun bence arkasını bırakmayın. Eğer haklıysanız biraz da siz onları uğraştırın. Bunların her biri ayrı facia yeterki eline düşme, al birini vur ötekine. -
Müşteri hizmetleri resmen dalga geçmiş sizinle -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-AAD4AAA61
Anladım hocam, şanssızlık olmuş. Superonline, Türk Telekom dışında firma tercih etmenizi tavsiye etmem. Memnun kalmama ihtimaliniz yüksek.1999'dan beri internet kullanıyorum. Bu dediğin firmalarla da öyle olaylarım oldu ki.. Koca koca kurumsal firmalar ama seninle muhatap olan kişi oradaki bir görevli ilgisiz ve kötüyse yandın.
Bahsettiğin firmalar da kullanıcı sayısı fazla olduğu için genelde iyisine denk gelmek zor oluyor. En azından bana.
Türk Telekom kullanırken vaad ettkileri hızların çok çok altını gördüm hep.
Superonline ise aynı alt yapıda geceleri internetimi kesiyordu.
Fiber alt yapısı olan yeni evime 1 yıl boyunca düzgün nakil yapamadılar. Sonunda davalık olduk.
Artık Taahhüt olayı benim için bittiği için 2 yıldır Millenicom kullanıyorum. Pahalı olmasının dışında hiçbir şikayetim olmadı.
-
Valla hocam 1 dk lık okumayla orada ne yazdığını görüyoruz. Yani müşteri hizmetlerinin görmemesi mümkün değil. Muhtemelen bu konuda emir falan almışlardır. Sana açıklama da yapmıyorlar, mesela -orada o yazıyor ama biz şunu görünce yapıyoruz...vs gibi. "Göremiyoruz" diyorlar ya bu gözlerini kapatıyorlar anlamına geliyor. Kısacası mümkünse vazgeçebiliyorsan burayla olan aboneliğini sonlandır.
Arkadaslar sırkete zarar vermeyelim diyoruz da şirkete laf etmek için ille ceosuyla falan mı kavga etmek gerekiyor ? Ya da ne bileyim şirket ete kemiğe bürünüp bize saldırması mı gerekiyor ? Sirketi çalışanları ve politikaları temsil eder. Israrlı bir şekilde ayan beyan ortada bir duruma "göremiyoruz" diyorlarsa o şirkete laf edilir. Çünkü muhatabınız şirkettir.
Derdini şirketi afişe etmediğin sürece anlatabileceğini zannetmiyorum. Mümkünse ekşide falan başlık açarsan sana bir şekilde ulaşacaklardır.
-
Hocam, millenicom sizede cayma bedelini ödemedi mi?
Hakem heyetine mi basvurdunuz -
Ben ttnette sorun yaşadım hocam. TTnet inkar etti hakem heyetine ses kayıtlarını göndermedi (mahkeme sıfatındada olmadığı için göndermeyebiliyormuş). bende ses kayıtlarının dinlenmesi için asli hukuk mahkemesine götürdüm dosyayı.
-
Millenicom da bende problem yaşadım 10 sene evvel.
Türk net, bilmem ne net vs.. küçük firmalar hep sıkıntılı. Sözde kurumsal gözüken ama çalışan sayısı bir elin parmağını geçmez.
Superonline'a geçtim kurtuldum.
Tez zamanda iflas etmeleri dileğiyle. Zamanında whatsapp müşteri hizmetleri çart çurt yoktu 2010-2013 arası kullanmıştım sanırım ve kullanmadığım internetin faturası, cayma bedeli sorunları vs. 10 kere faks çektim adamlara en sonunda thh ile çözdüm işimi malesef burda muhattabın devletin yetkili mercii olması gerekiyor aksi takdirde adamlar kanun tanımıyor .. geçmiş olsun
-
quote:
Orijinalden alıntı: BucephalasMillenicom da bende problem yaşadım 10 sene evvel.
Türk net, bilmem ne net vs.. küçük firmalar hep sıkıntılı. Sözde kurumsal gözüken ama çalışan sayısı bir elin parmağını geçmez.
Superonline'a geçtim kurtuldum.
Tez zamanda iflas etmeleri dileğiyle. Zamanında whatsapp müşteri hizmetleri çart çurt yoktu 2010-2013 arası kullanmıştım sanırım ve kullanmadığım internetin faturası, cayma bedeli sorunları vs. 10 kere faks çektim adamlara en sonunda thh ile çözdüm işimi malesef burda muhattabın devletin yetkili mercii olması gerekiyor aksi takdirde adamlar kanun tanımıyor .. geçmiş olsun
Superonline'a geçmişsin güzel. Bakalım çıkışın nasıl olacak.
Benim yeni taşındığım yerde nakil yapamadılar. Ben de iptal etmek istedim. Taahhüt'ün var dediler. Dedim varsa siz hizmet verin. 1 ay uğraştım sonunda yetkili biri ile görüşüp (2-3 kez de merkezine giderek) meseleyi çözdük diye düşündüm. Sözleşmeyi fes edeceklerini söylediler.
Modemi istediler. Geri gönderdim.
Ondan sonra 7-8 ay boyunca her ay fatura gelmeye devam etti. Her ay telefonda saatlerimi harcayıp iptal ettiklerini söylerken en sonunda avukat tarafından arandım ve aylardır biriken rakam + avukat ücretleri dahil yüklü mebla istedi. Haraç ister gibi.
Arkadaşım avukat, karşı tarafa ihtarname çektik falan zar zor iptal ettirebildik. Tabi bu süreçte 2-3 defa geri ödenecek vaadiyle kullanmadığım net parasını aylık 75tl falan olarak ödedim.
Hiçbirini geri alamadım.
Haram zıkkım olsun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: synthesizerSuperonline'a geçmişsin güzel. Bakalım çıkışın nasıl olacak.
Benim yeni taşındığım yerde nakil yapamadılar. Ben de iptal etmek istedim. Taahhüt'ün var dediler. Dedim varsa siz hizmet verin. 1 ay uğraştım sonunda yetkili biri ile görüşüp (2-3 kez de merkezine giderek) meseleyi çözdük diye düşündüm. Sözleşmeyi fes edeceklerini söylediler.
Modemi istediler. Geri gönderdim.
Ondan sonra 7-8 ay boyunca her ay fatura gelmeye devam etti. Her ay telefonda saatlerimi harcayıp iptal ettiklerini söylerken en sonunda avukat tarafından arandım ve aylardır biriken rakam + avukat ücretleri dahil yüklü mebla istedi. Haraç ister gibi.
Arkadaşım avukat, karşı tarafa ihtarname çektik falan zar zor iptal ettirebildik. Tabi bu süreçte 2-3 defa geri ödenecek vaadiyle kullanmadığım net parasını aylık 75tl falan olarak ödedim.
Hiçbirini geri alamadım.
Haram zıkkım olsun.
Alıntıları GösterTaşındığın yerde internet yoksa superonline ' ın suçu yok taahhütünde var neden ücretsiz fesih sunsunlar ki
neyse hiçbir firma babamın malı değil o yüzden şimdilik sıkıntı yok, 10 senedir ucuz , kampanya diye diye çalışmadığım internet firması kalmadı yine yüzdük superonline a geri döndük pahallı olsa da kafam rahat
-
Superonline değil ama Türksat Kablo' da başıma geldi taşındığım yerde Türksat Kablo altyapısı yoktu ve taahhütüm de devam ediyordu ikametgah ile altyapı olmasından dolayı kolayca TCB ödemeden iptal ettirdim altyapı sorunu İSS' lerin sorunudur eğer altyapı getirmiyorsa bunda suçumuz ne? (Şu anki oturduğum bina da sadece TT Fiber altyapısı var)quote:
Orijinalden alıntı: BucephalasTaşındığın yerde internet yoksa superonline ' ın suçu yok taahhütünde var neden ücretsiz fesih sunsunlar ki
neyse hiçbir firma babamın malı değil o yüzden şimdilik sıkıntı yok, 10 senedir ucuz , kampanya diye diye çalışmadığım internet firması kalmadı yine yüzdük superonline a geri döndük pahallı olsa da kafam rahat
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Can851
Superonline değil ama Türksat Kablo' da başıma geldi taşındığım yerde Türksat Kablo altyapısı yoktu ve taahhütüm de devam ediyordu ikametgah ile altyapı olmasından dolayı kolayca TCB ödemeden iptal ettirdim altyapı sorunu İSS' lerin sorunudur eğer altyapı getirmiyorsa bunda suçumuz ne? (Şu anki oturduğum bina da sadece TT Fiber altyapısı var)
Alıntıları Gösterişte bu durumda taahhüt epey problem ben de mümkün mertebe taahhüsüz kullanmaya çalışıyorum tarifedir pakettir vs en ufak sorunda başım ağrımasın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bucephalas -- 4 Ocak 2021; 20:41:38 >
-
Millenicom için konuşuyorum TTNET' te bile taahhüt verdiğine pişman olmamıştım bunda olduğu kadar şu indirim konusunu 3 aydır oyalıyorlar cayma bedeli olmasa Turknet' e geçeceğim taahhütsüz de kullandım 1 yılda 2. zam gelince taahhüte geçtim ama hata ettim bir kerequote:
Orijinalden alıntı: Bucephalasişte bu durumda taahhüt epey problem ben de mümkün mertebe taahhüsüz kullanmaya çalışıyorum tarifedir pakettir vs en ufak sorunda başım ağrımasın
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: rocketraccoon
Haklarınızı bilirseniz zulüm çekmenize gerek kalmaznasıl yani?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X