< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 12 Kasım 2021; 9:3:5 > |
MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR
-
-
Up -
up -
Millenicom pişmanlıktır. -
Up -
Sen nasıl böyle bir hata yaptın, pişmanlık yaşıyorsun -
Senin dolapta su var mı?
@millenicom -
Gercekten akillara durgunluk verecek bir uygulama -
Gerçekten millenicom pişmanlıktır.
-
Umarım mağduriyet düzelir -
2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.
400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.
Aylarca oyalayıp durdular.
Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.
Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.
Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.
3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.
Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.
Edit...
Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..
Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 1 Ocak 2021; 23:33:14 >
-
Hocam sorunlu bir iss olduğu belli tavırlarından. Her şeyi açık bir şekilde kendilerine iletmeme rağmen hala müşterisini salak yerine koyarak hareket etmelerine daha çok şaşıyorum. Hayır yani sonuçta son olarak ne olacak ben taahhüt yapmadığım için aboneliğimi iptal ederek başka bir iss geçeceğim ve çevreme hiç bir şekilde millenicom hakkında olumlu katkıda bulunmayacagim. Yasalar kullanıcının yanında olsa bu şirketler bu şekilde davranma cesareti bulamazlar kendilerinde.quote:
Orijinalden alıntı: sportal2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.
400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.
Aylarca oyalayıp durdular.
Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.
Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.
Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.
3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.
Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.
Edit...
Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..
Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.
-
Twitter en iyi silah oradan döşeyin
-
Hocam ordan da ilettim durumu, bekleyip göreceğiz ama hiç umutlu değilim millenicom dan -
Thh başvurun -
En son çare pazartesi günü thh başvurusu yapacağımquote:
Orijinalden alıntı: Azstek
Thh başvurun -
quote:
Orijinalden alıntı: Alpheratz
Hocam ordan da ilettim durumu, bekleyip göreceğiz ama hiç umutlu değilim millenicom danEğer twitterdan da sonuç çıkmazsa ki ararlarsa bunu yapacağını kendilerine ilet, Socar Ceo'suna aynı bu konudaki belgeleri ekleyerek mail atabilirsin, bu taktiğin çözemediği mağduriyet yok.
Bir tane Socar personelinin mail adresin, öğrenmen yeterli kurum mail adreslerinde ad soyad kombinasyonları aynıdır yani aliveli@....com veya ali.veli@...com gibi gibi
-
Hocam güzel bir tavsiye, deneyeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 2 Ocak 2021; 15:54:46 > -
en azından bunu paylaşman bile milleti uyarıp milletin neyin ne olduğunu anlaması için çok iyi bir şey...ama senin durumuna da üzüldüm kardeşim umarım sonuç alırsın en kıs zamanda.
-
Kablonetten, milleni'ye geçilir mi canım ya Allahını seversen
Millenicom pişmanlıktır.
|
2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim. 400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana. Aylarca oyalayıp durdular. Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor. Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok. Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor. 3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu. Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim. Edit... Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar .. Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş. |
en azından bunu paylaşman bile milleti uyarıp milletin neyin ne olduğunu anlaması için çok iyi bir şey...ama senin durumuna da üzüldüm kardeşim umarım sonuç alırsın en kıs zamanda. |
Kablonetten, milleni'ye geçilir mi canım ya Allahını seversen |
Gercekten akillara durgunluk verecek bir uygulama
|
|
Tüketici haklarına başvur sende benim gibi kazanırsın sonra icra ile paranı alırsın herkes başvursa firmalar yapamaz böyle şeyler çünkü daha çok para kaybediyorlar ama 100 kişide benim gibi çok kişi olmadığından yanlarına kar kalıyor |
hocam yeni taşındığınız yerde türksat altyapısı yoksa türksat size cayma bedeli çıkaramaz. prosedürde yanlışlık yapmışsınız. Geçen yaz yeni eve taşınırken altyapı olmadığını biliyordum. Türksatı aradım onlarda iyiki önden aradınız dedi. Yeni adres için altyapı sağlanabilir mi bölgeye bildirimde bulunacaklarını sonra olumsuz cevap gelirse cayma bedelsiz iptal edebilirsiniz dediler. Bölge altyapı sağlayamayız dedi ve cayma bedelsiz iptal ettim. 2 kere şanssızlık yaşamışsınız.. |
Su çalışanı valla kulağından tutup sokağa atıcaksın sonra utanmaz bir de ağlar pandemide beni işten çıkardı diye.İşlerinin kıymetini bilmeyen böyle asalaklar belkide işsiz milyonlarca insanında vebalini alıyorlar. |
Benzer içerikler
- connect game güvenilir mi
- türk telekom hat devir ücreti
- olmeca tekila bilyesiz
- gaming gen tr güvenilir mi
- iyzico dolandırıcılığı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X