Şimdi Ara

MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
3
Favori
12.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu süreçten sonra güncellemeleri konu başında ileteceğim arkadaşlar.


    Son güncelleme

    Cayma bedeli tarafıma ödendi ama Web sitelerinde yazmış oldukları kurulum ücretini tarafıma odemediler. Size telefonda bu şekilde bir söz verilmemiş dediler. Fakat Web sitelerinde bu ücretinde alınmayacağı yazıyordu.


    13/01/2021 güncellemesi

    109.90 tl değerinde cayma bedelinin tarafıma ödeneceği bilgisi verildi.

    Ek olarak kurulum ücreti iadesinide istedim. Kurulum ücreti 35 tl / 4ay şeklinde alınıyor. Web sitelerinde başka iss'den gelen abonelerden kurulum ücreti almıyoruz ibaresi var. Son durum güncellemesini paylaşmaya devam edecegim


    11/01/2021 güncellemesi

    Millenicom iptal departmanı ile görüştüm. Görüşme sonucunda 109.90 tl değerinde cayma bedeli karşılanacağını ilettiler. 48 saat içerisinde tarafıma bilgi verileceği söylendi. Sonucu sizinle paylaşmaya devam edeceğim

    09/01/2021 guncellemesi

    Millenicom ilk olarak konu sahibine mesaj atmak yerine, konu içerisinde MİLLENİCOM PİŞMANLIKTIR yazan bir arkadaşa mesaj atıyor. Şaka gibi resmen. Ciddiyetsiz bir iss'sin YALANCImillenicom


    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR

    06/01/2021 güncellemesi

    Millenicom Taahhüt cayma bedelinin olduğunu mesajla sonunda kabul etti. fakat şöyle bir durum var normalde eski iss den kalma cayma bedeli 180 tl, ama millenicom bunun sadece 10 tl tutarını karşılıyor. Birde şaka gibi gelen mesajda fatura tutarıniz 10 tl'nin altına düşmesi durumunda ilgili ayda tarafınıza fatura yansitilmiyacaktir diye mesaj atmışlar. Mesajı aşağıya bırakıyorum, takdir sizin.


    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR



    Şimdi ben bu şirketi thh versem, beni birde thh ile uğraştıracaklar. En iyisi iptal edip superonline yada turktelekom bünyesine geçiş yapmak.

    En azindan sizlerin sayesinde bu konuya 8k+ tıklama geldi. Bu kadar kişi bu iss hakkında bilgi sahibi oldu. Bu süreçte beni yalniz bırakmayıp yanımda oldunuz, yapmış olduğunuz yorum ve tavsiyeler için teşekkür ederim.


    Millenicom müşteri hizmetleriyle 04/01/2021 tarihinde yaptığım görüşme sonrasında ısrarla cayma bedeli olmadığını söylemeye devam ediyor. WhatsApp üzerinden yaptığım son görüşmenin kaydını dosya olarak ekliyorum. Bana neden ücret iadesi yapılmadığına dair net bir bilgi hala verilmiyor. Yoruldum bu şirketle uğraşmakla



    -----------------------------
    kimseyi sıkmamak adına çok kısa bir şekilde yaşadığım durumu özetliyorum :
    11 kasım 2020 tarihinde taşındığım için kablonet aboneliğimi iptal ederek millenicom internet servis sağlayıcısına geçiş yaptım. geçiş yapmadan önce millenicom müşteri hizmetleriyle görüştüğümde, müşteri hizmetleri 200 tl kadar olan geçiş ücretini karşıladıklarını ve geçiş yapan müşterilerden kurulum ücreti almadıklarını söyledi. bende müşteri hizmetlerinin vermiş olduğu bilgiye istinaden geçiş işlemini yaptım.
    yaklaşık 5 gündür kablonet üyeliğimden yansıyan cayma bedeline ait faturayı millenicom whatsapp hattına ve info@milleni.com.tr adresine faturamı iletmeme rağmen müşteri hizmetleri tarafıma ilettiğiniz faturada cayma bedeli bulunmamaktadir şeklinde 4 yada 5 defa geri dönüş yaptı. şimdi ben cayma bedelinin açık acik yazdığı faturalarımi ek dosya olarak sizlerin görmesi içinde buraya yazıyorum.

    lütfen faturayı incelerken aşağıda bahsettiğim detayları dikkate alarak yorum yapın arkadaşlar;
    1.sayfada sarı kalem ile isaretledigim yerlerin yanında parantez içinde yazan (tcb) 'nin ne demek olduğu 2.sayfada açık bir şekilde yazmaktadır. ikinci sayfada yazan tcb' nin açılımı "taahhüt cayma bedeli" olarak belirtilmektedir.


    Lütfen konuyu cikarabildiginiz kadar öne çıkarın, millenicom'dan hizmet almak isteyen arkadaşlar bu vesileyle nasıl bir şirketle muhatap olduğunu görmüş olur
    ----------------------------------------------


    Kablonet iptali için İkametgah neden tasimadin diye soran arkadaşlar için ;

    Arkadaşlar öncelikle ilginize, alakanıza ve destekleyici mesajlarınız için teşekkür ederim.

    Ben evimi hızlı bir şekilde (2 gün) İstanbul Fatih semtinden İstanbul eyüp semtine özel nedenlerden dolayı taşımak zorunda kaldım. Kablonet aboneliğimi Fatih semtinde kullanirken benim ikametgahım Bayrampaşa semtindeydi. Millenicom ile görüştüğümde 200 TL kadar cayma bedelini biz karşılıyoruz dediler, bende bu söze istinaden zaten vaktim olmadığı için ikametgah taşıma islemleriyle uğraşmak istemeyerek abonelik iptali yaptım.

    Edit: linkedin üzerinden şirket CEO'su Aybars Karaatmaca 'ya konu detayları ile ilgili mesaj attım. Herhangi bir gelişme olursa eklemeye devam edeceğim.

    Edit: gelen sorular üzerine ekleme

    Arkadaşlar öncelikle millenicom aboneliğimi başlattım sonrasında kablonet aboneliğimi iptal ettirdim.

    Edit:
    @kambochian arkadaşımdan gelen tavsiye üzerine yarın linkedin üzerinden millenicom ceo'su Aybars Karaatmaca 'ya mevcut durumu özetleyen bir mesaj atacağım. Gelişmeleri buradan sizinle paylaşırım.

    Edit: millenicom belki iyi bir iss sağlayıcı olabilir. Gelen mesajlar arasında kendisinden memnun kalan müşterileri var. Belkide ben yaşadığım sorunla ilgili kötü yada ilgisiz çalışanlara denk geldim. Amacım burada millenicom şirketini karalamak değil. Sadece verilen sözlerin tutulmasıni sağlamak ve müşterisini aptal yerine koymamasini sağlamak.



    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR

    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR
    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR
    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR
    MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 12 Kasım 2021; 9:3:5 >







  • 2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.

    400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.

    Aylarca oyalayıp durdular.

    Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.

    Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.

    Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.

    3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.

    Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.


    Edit...


    Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..

    Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sportal

    2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.

    400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.

    Aylarca oyalayıp durdular.

    Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.

    Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.

    Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.

    3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.

    Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.


    Edit...


    Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..

    Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.

    Hocam sorunlu bir iss olduğu belli tavırlarından. Her şeyi açık bir şekilde kendilerine iletmeme rağmen hala müşterisini salak yerine koyarak hareket etmelerine daha çok şaşıyorum. Hayır yani sonuçta son olarak ne olacak ben taahhüt yapmadığım için aboneliğimi iptal ederek başka bir iss geçeceğim ve çevreme hiç bir şekilde millenicom hakkında olumlu katkıda bulunmayacagim. Yasalar kullanıcının yanında olsa bu şirketler bu şekilde davranma cesareti bulamazlar kendilerinde.

    hocam yeni taşındığınız yerde türksat altyapısı yoksa türksat size cayma bedeli çıkaramaz. prosedürde yanlışlık yapmışsınız.


    Geçen yaz yeni eve taşınırken altyapı olmadığını biliyordum. Türksatı aradım onlarda iyiki önden aradınız dedi.


    Yeni adres için altyapı sağlanabilir mi bölgeye bildirimde bulunacaklarını sonra olumsuz cevap gelirse cayma bedelsiz iptal edebilirsiniz dediler. Bölge altyapı sağlayamayız dedi ve cayma bedelsiz iptal ettim.


    2 kere şanssızlık yaşamışsınız..

  • Up
  • up
  • Millenicom pişmanlıktır.
  • Up
  • Sen nasıl böyle bir hata yaptın, pişmanlık yaşıyorsun
  • Senin dolapta su var mı?


    @millenicom
  • Gercekten akillara durgunluk verecek bir uygulama
  • Gerçekten millenicom pişmanlıktır.

  • Umarım mağduriyet düzelir
  • 2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.

    400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.

    Aylarca oyalayıp durdular.

    Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.

    Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.

    Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.

    3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.

    Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.


    Edit...


    Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..

    Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 1 Ocak 2021; 23:33:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sportal

    2020 başında telefonla teyit alarak farklı bir firmadan millenicom'a geçtim.

    400 TL civarı cayma bedeli ödettiler bana.

    Aylarca oyalayıp durdular.

    Çağrı merkezi mail at diyor. Atıyorum mail gelmemiş diyor.

    Whatsapp dan yolla diyor yolluyorum cevap yok.

    Tekrar çağrı merkezini arıyorum telefon numaram engelleniyor (çağrı merkezi düşmüyor, farklı numaradan arayıp ulaşıyorum) Mesai saatleri içerisinde tekrar arayın yetkimiz yok deniyor.

    3-4 ay aralıklarla uğraştım en son verdikleri cevap cayma bedeli için iade süreniz dolmuş oldu.

    Bunun akabinde firmanın bu hainliğinden dolayı büyük bir nefret oluştu bende ve hat yada hız ile alakalı hiç bir sorunum olmamasına rağmen farklı sunucuya geçtim.


    Edit...


    Farklı firmaya geçerken de uğraştırdılar ..

    Yeni sağlayıcım hizmet numarası istiyor ve millenicom bunu vermemek için elinden geleni yapıyor. Bu numarayı öğrenmek için bile 6 kere aradım. Sonuncuda çok ağır küfür yiyeceksin hizmet numaramı söyle diyince paylaştı çalışan vatandaş.

    Hocam sorunlu bir iss olduğu belli tavırlarından. Her şeyi açık bir şekilde kendilerine iletmeme rağmen hala müşterisini salak yerine koyarak hareket etmelerine daha çok şaşıyorum. Hayır yani sonuçta son olarak ne olacak ben taahhüt yapmadığım için aboneliğimi iptal ederek başka bir iss geçeceğim ve çevreme hiç bir şekilde millenicom hakkında olumlu katkıda bulunmayacagim. Yasalar kullanıcının yanında olsa bu şirketler bu şekilde davranma cesareti bulamazlar kendilerinde.




  • Twitter en iyi silah oradan döşeyin

  • esenlik kullanıcısına yanıt
    Hocam ordan da ilettim durumu, bekleyip göreceğiz ama hiç umutlu değilim millenicom dan
  • Thh başvurun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azstek

    Thh başvurun
    En son çare pazartesi günü thh başvurusu yapacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpheratz

    Hocam ordan da ilettim durumu, bekleyip göreceğiz ama hiç umutlu değilim millenicom dan

    Eğer twitterdan da sonuç çıkmazsa ki ararlarsa bunu yapacağını kendilerine ilet, Socar Ceo'suna aynı bu konudaki belgeleri ekleyerek mail atabilirsin, bu taktiğin çözemediği mağduriyet yok.

    Bir tane Socar personelinin mail adresin, öğrenmen yeterli kurum mail adreslerinde ad soyad kombinasyonları aynıdır yani aliveli@....com veya ali.veli@...com gibi gibi

  • esenlik kullanıcısına yanıt
    Hocam güzel bir tavsiye, deneyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 2 Ocak 2021; 15:54:46 >
  • en azından bunu paylaşman bile milleti uyarıp milletin neyin ne olduğunu anlaması için çok iyi bir şey...ama senin durumuna da üzüldüm kardeşim umarım sonuç alırsın en kıs zamanda.

  • Kablonetten, milleni'ye geçilir mi canım ya Allahını seversen

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.