Şimdi Ara

MİLLENİCOM TAAHHÜT CAYMA BEDELİNİ ÖDEMİYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
3
Favori
12.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kablonet birakilir mi?
  • Hocam malesef bırakmak zorunda kaldım, evi taşıdığım bölgede kablonet altyapısi yok.
    Yoksa kablonet kraldır
  • Alpheratz kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, şanssızlık olmuş. Superonline, Türk Telekom dışında firma tercih etmenizi tavsiye etmem. Memnun kalmama ihtimaliniz yüksek.
  • Şöyle marka rezaletleri görünce heyecanla konuya girip öne çıkıyorum.
    Bir de müşteriyi salak yerine koymaları yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef öyle olduğunu öğrendim hocam. Zaten konuyu acmamdaki amaç millenicom abonesi olacakların firma hakkında bir nebze olsun bilgi sahibi olmasıni sağlamak. Konuyu ne kadar öne çıkarırsak o kadar çok kişiye ulaşmış oluruz.
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, zaten beni sinirlendiren durumda bu. Yakında buraya WhatsApp müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmelerin görüntülerini de ekleyeceğim. Ukala ukala konuşmalar, saygısız tavırlar. Biz öyle diyorsak öyledir edalari falan komedi resmen
  • Sijayet vara da yazarsanız gecme niyeti olanlara enazindan faydaniz dokunur.
  • Up
  • tolgahan22 kullanıcısına yanıt
    Hocam orayada yazdım, Twitter da yazdım. Eksi de Çaylak olduğum için bir faydası olmadı
  • Sorunsuz bir millenicom aboneligi sonrasında iptal ettirdim ve modemi geldigi gibi sorunsuz anlasmali kod ve kargo ile yolladim. 1 ay sonra sms geldi, modem ucreti tarafiniza yansitilacsktir diye hay.. dedim.

    Kurtulamiycaz bu isten, gitti hem modem hem para.

    İki uc kez mail attim kargo takip numarasini, duzeltildi. Elinizde boyle bir belge varken mağduriyet yasamazsiniz. Tekrar tekrar deneyin. Musteri hizmetlerine de baglabin konu acacaginiza.
  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt
    Konu açacağınıza müşteri hizmetlerine bağlanin demişsiniz hocam ama 4 yada 5 kez müşteri hizmetleri ile en az 10 kez WhatsApp müşteri hizmetleri ile görüştüm. Durumumu anlatmak için millenicom da daha kiminle kaç kere görüşmem gerekiyor.
    Normal olan ilgili birimde çalışan personelin tek seferde durumu anlamasi ama anlamıyor. Hadi ilkine gözünden kaçırdı anlamadı ama ikinci ve üçüncü maillerimde faturanın ilgili yerlerini sarı kalem ile çizip ek olarak kırmızı kutu içerisine aldım. Kör göze parmak sokar gibi gözlerine soktum faturadaki cayma bedelini sonuç ne oldu herseferinde faturanızda cayma bedeli gorunmemektedir dediler. Bende ne yapayım, Twitter, eksisozluk ve dh forumdan hakkımı aramaya çalışıyorum. Aynı zamanda üyelerin bu olanları okuyup firma hakkında bilgi sahibi olmasıni sağlıyorum. Şirketler müşterisini bu şekilde uğraştırmamayi ve salak yerine koymamayi öğrenmesi gerekiyor. Bunun da yolu burda sizlerin bana vermiş olduğu destekten geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 3 Ocak 2021; 13:42:7 >




  • sportal kullanıcısına yanıt
    Nasıl örgütlemişlerse artık çalışanları.

    Hainlik resmen.
  • Hoca hangi yasa yüzde 99'luk kısmın uğraşmayacağınj biliyorlar. Yaptırımlar ağır olsa ve en önemlisi uygulansa bak bakalım kıpırdayabiliyorlar mı?

    Sözde bu forumlara yazılanlar şikayet olarak değerlendirilip gerekli işlemleri devletin ilgili birimi yapacaktı. Öyle bir çalışma vardı? Ne oldu?
  • Hocam geçmiş olsun. Bakıyorum herkes bi mağduriyet yaşıyor ISS’ler ile. Tüketici hangi firmayı seçecek o zaman hepsinde bi mağduriyet söz konusu. Eğer çözüm alamazsınız BTK’ya iletin ama yine aynı şeyi söyleyecekler.
  • Alpheratz kullanıcısına yanıt

    hocam yeni taşındığınız yerde türksat altyapısı yoksa türksat size cayma bedeli çıkaramaz. prosedürde yanlışlık yapmışsınız.


    Geçen yaz yeni eve taşınırken altyapı olmadığını biliyordum. Türksatı aradım onlarda iyiki önden aradınız dedi.


    Yeni adres için altyapı sağlanabilir mi bölgeye bildirimde bulunacaklarını sonra olumsuz cevap gelirse cayma bedelsiz iptal edebilirsiniz dediler. Bölge altyapı sağlayamayız dedi ve cayma bedelsiz iptal ettim.


    2 kere şanssızlık yaşamışsınız..

  • Fıkra gibi resmen.

    O nasıl müşteri hizmetleri öyle,

    Fotoğraftaki işaretli kısımları da mı okumuyorlar acaba.

    THH ye başvurun bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baddboy -- 3 Ocak 2021; 16:14:9 >
  • millenicom pişmanıktır biraz araştırma yapsaydın keşke artık türkiyede tek güzel internet veren kurum türksat kabonettir

    benim latyapım olsa direk kablonete geçerim şu an ise türknet kullanıyorum ne bir kopma olmadı ne bir sıkıntı

  • quu kullanıcısına yanıt

    Evet cayma bedeli çıkarmıyorlar taşındığınız bölgede alt yapı yoksa. Bu işlem nasıl oluyordu onu unuttum ama 5 sene oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim millenicoma açık icra davam var hala ödeme bekliyorum hakkımı vermediler sonra tüketici hakları mahkemesi oldu sonra yine hakkımı vermediler icraya verdim sen düşün nasıl bir şirket bunlar

  • sportal kullanıcısına yanıt

    Tüketici haklarına başvur sende benim gibi kazanırsın sonra icra ile paranı alırsın herkes başvursa firmalar yapamaz böyle şeyler çünkü daha çok para kaybediyorlar ama 100 kişide benim gibi çok kişi olmadığından yanlarına kar kalıyor

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.