2019 7. Ayda hattımı iptal ettirmek için başvuruda bulundum. Daha sonra müşteri hizmetleri tarafından arandım ve hiçbir fatura ve ücret ile karşılaşmaksızın hattınızı başka yere ücretsiz taşıyabilirsiniz dondurma işleminizi sağlayalım dediler. Bende bu işlemden dolayı hiçbir zaman bilgim haricinde ücretlendirmeye tabi tutulmayacağımı garanti ediyor musunuz tarzında bir şey söyledim. Evet dediler ve dondurdular. Geçtiğimiz ay telefonuma yeni fatura geldi. İnternet hattı benim 7 aydır bulunmadığım bir ilde tekrar aktif edilmiş. Hiçbir onay ve bilgi dahi verilmeden aktif edilen hattın iptalini sağladım ve faturalandırmaların haksız ve gereksiz olduğunu hizmeti almadığımı beyan ettim. Ancak müşteri hizmetleri bunun mümkün olmayacağını faturaları ödemek zorunda olduğumu söyledi. Ben bu kadar firma odaklı, müşteri karşıtı, saygısız müşteri hizmetleri görmedim. Abone no.: 98453** ( kayıtlı telefon numaram ile hizmet telefon numaram aynıdır )
Arkadaşlar durum bu şekilde.Firmalarımızın bukadar kuralcı keskin ve müşteri kaçırtıcı tutumlarına ve kelime oyunlarına karşılık ne düşünüyorsunuz ? Yarım saat telefonda konuştum ve dondurma işlemine onay vermişsiniz sizin hatanız diyorlar :) . Ses kaydında hiçbirşekilde ücretlendirilmeyeceğimi taahhüt etmelerine rağmen.
Ben mi yanlış düşünüyorum ? Sizin düşünceleriniz neler ? Gerçekten müşteri odaklı bir firma bunu yapar mı ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme