Şimdi Ara

Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
3
Favori
8.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
162 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu günceldir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cimere şikayet ettim bakalım ne olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millenicom geçmeyi düşünüyordum, artık düşünmüyorum iyi oldu bu konuyu gördüğüm.
  • Hocam Merhabalar

    Öne çıkarıp destek verebilir misiniz rica etsem?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millenicom kullanıyorum bende, müşteri temsilcilerine ulaşmakta ve çözüm elde etmede sorun yaşandığı doğru bunu defalarca kez yazdım ve DH tarafından bilinen bir şey zaten ama bana göre internet hizmet kalitesi olarak kablo net hariç hemen hepsini denemiş birisi olarak Superonline'dan sonra en iyi firma olduğunu deneyimlerim sayesinde gördüm.

    Tavsiye olarak verebileceğim eğer ki arıza İss'den kaynaklanmıyorsa mutlaka sizden kaynaklıdır. Yanlış anlaşılmasın firmayı savunmuyorum bir yazılım mühendisi olarak arka plandaki yapıda neler gerçekleştiğini az çok biliyorum ve tüm bunlara rağmen "evde duvardaki switchten modeme bağlanan DSL kablosunun kıvrılmış olduğu için" bile 3 gün internetsiz kaldığım oldu. Bunu aklı başında hiç kimse bir arıza olarak kabul etmez ve sorunun bu kivrimdan kaynaklandığını fark etmez ama ne yazık ki bu tarz durumlarla karşılaşmadan anlamak mümkün değil.

    Size önerim binanızdaki alt yapının durumunu öğrenin kaç mbit internet desteği varmış bir bakın ona göre reaksiyon alın ve eğer ki müşteri temsilcileriyle her an güzellikle konuşmak istiyorsanız Superonline a geçin başka alternatifiniz yok çünkü.

    Ek olarak olayı büyütmek yerine çözüm odaklı ve sakin düşünerek, "kendimden biliyorum bütün isim internet üzerinden olduğu için en ufak arıza da çıldırıyorum" Millenicom Forum destek üzerinden arızanın giderilmesi için destek alın. Ben ilgili kişiyi konuya çağırdım, umarım en kısa sürede yardımcı olurlarsa arıza giderilir.

    Whatsapp ve diğer kanallardan gördüğüm kadarıyla aşırı ilgisiz bir müşteri temsilcisi kitlesi var. Sadece forum üzerinden sorunsuz işlem yapabildim ve kısa sürede ilgilendiler bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KahveDüşkünü kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Öncelikle çok teşekkür ederim. Sizleri anlıyorum. Detaylı bilgi vereyim,

    Hattım 11 mps destekliyor 3 ay kadar önce tam 2 ay 10.8 mps gibi hızlar aldım bana yetiyordu. Şuanda şöyle bir sıkıntı var ben 11 değil 8 mps ye düşürsem bile maksimum 4 5 mps alıyorum. Onlara bunu aktardığımda bizde değerleriniz iyi deyip kapatıyorlar. 2 ay kadar önce kabloları ve modemi değiştirdim. Tekrar 8 mps e dönmeyi de düşünüyorum fakat destek talep ettiğimde kapatılması veya cevap verilmemesi çok sinir bozucu :) hayatta hiçbir şey de şansım yok zaten :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KahveDüşkünü kullanıcısına yanıt
    Bu arada öne çıkarıp destek olursanız çok sevinirim teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin Bilgin

    Hocam Merhabalar

    Öncelikle çok teşekkür ederim. Sizleri anlıyorum. Detaylı bilgi vereyim,

    Hattım 11 mps destekliyor 3 ay kadar önce tam 2 ay 10.8 mps gibi hızlar aldım bana yetiyordu. Şuanda şöyle bir sıkıntı var ben 11 değil 8 mps ye düşürsem bile maksimum 4 5 mps alıyorum. Onlara bunu aktardığımda bizde değerleriniz iyi deyip kapatıyorlar. 2 ay kadar önce kabloları ve modemi değiştirdim. Tekrar 8 mps e dönmeyi de düşünüyorum fakat destek talep ettiğimde kapatılması veya cevap verilmemesi çok sinir bozucu :) hayatta hiçbir şey de şansım yok zaten :(
    Anladım, benzer sorun benimde başıma gelmişti, ankastreden daire içine gelen kabloda oksitlenme olabilir ya da ince kablo kullanmışlardir hattı besleyemiyordur, eğer ki böyle bir durum varsa cat5-6 kabloyu aynı renkleri birbirine bağlayarak 2 kablo haline getirin dikkat edin karıştırmayın, modeme bağlanan hat kablosunu da 20 cm kadar kesip bu kablo ile birleştirin, eğer ki ankastreden daireye gelen kabloda sorun varsa mutlaka çözülecektir. Bu şekilde 2 mbitten 24 mbite çıkardığım oldu hat değerlerini ve pingi de 3 MS kadar düştüğünü gördüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KahveDüşkünü kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Maalesef yürüyemiyorum. Dış ekip çağırdık ankastre de bir şey yok dedi gitti maalesef. Hemen de adam çağırmak istemiyorum açıkçası

    İnsanı yoruyor demek istediğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin Bilgin -- 7 Mayıs 2020; 3:23:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin Bilgin

    Hocam Merhabalar

    Maalesef yürüyemiyorum. Dış ekip çağırdık ankastre de bir şey yok dedi gitti maalesef. Hemen de adam çağırmak istemiyorum açıkçası

    İnsanı yoruyor demek istediğim.
    Bu üstte yazdığım yorumu gelen ekipler yapmaz ya elektrikçi çağıracaksin ya da kendin yapacaksın, senin durumunda zor tabi ama gelen ekipler her boku bildiği için öyle bir şeyin mümkün olamayacağını söylüyorlar tıpkı benimde 100 mbit internet kullanamayacagimi bilmeleri gibi, onlara göre ben en fazla 24 mbiti zor kullanirmisim o da zar zor. Neyse durum bu dostum, güç seninle olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin evde olduğu dönemde internet hatlarında ağır yavaşlamalar bütün firmarlarda var.Bunu çevremde millenicomdan tut türknet veya superonline kullanan herkes hissediyor.100mb internet kullanan olarak ben bile hissediyorum.12mb internet ile senin hissetmen çok normal.Altyapısı türk telekoma ait olan dağıtıcı ISS şirketleri bu dönemde keyfi bir kısıtlama yapıyor mu bilmem ama durumun bütün firmalarda aynı olduğuna emin olabilirsin.
  • Millenicom bağlattım ve bu eziyete sadece 4 gün dayanabildim. Doğru düzgün İnternet kullanamadım sürekli kopuyordu çünkü. Ucuz diye girmeyin ben tavsiye etmiyorum. 20,30 fazla verin kafanız rahat olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim millenicom müşteri hizmetleriyle konuşarak kendi lehinde bir işlem yaptıramazsın. Tek yol bunlara bulaşmamak. Bulaştıysanda tüketici hakem heyeti. Hiç vakit kaybetme çünkü asla müşteri odaklı değiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyeti. Up.
  • Valla ttnete sövüyorlar falan ama yıllardır ttnet kullanıyorum 4 5 kez arıza oldu aradığımda 24 saat dolmadan şak diye çözüyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara bende az kalsın buraya taşıyacaktım neti. Sonra dan 10 TL fazla veririm başım ağrımaz dedim. İyi ki de vermişim. 10 20 TL için 40 takla atmanın ödülleri bunlar hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla helal olsun . Uzun zamandır sıkıntı yaşıyorsunuz ama 1 ay bedava kullanmak için milleti de içinizde bulunduğunuz duruma sokmaktan, çekmekten geri kalmıyorsunuz. 3 ay bedava verseler yine de başkalarının ben gibi mağdur olacağını bile bile böyle bir referans olmam da vermem de. Bütün bunları geçtik sikintilariniz dan Sonra da burda yardım edin diye konu açıyorsunuz.

    Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shankssan -- 7 Mayıs 2020; 11:15:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • senin görebilceğin en fazla hız bu 1.43 MB/sec
    genelde 800kb falan görürsün
    12mbps bu demektir.

    ben 100mbps kullanıyorum en fazla 12mbps indirme hızı görüyorum uploadda 5mbps.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 7 Mayıs 2020; 11:41:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam türknetinden tut millenicomuna ya da tt altyapısı kullanan tüm isslere hiçbiri ile iş yapılmaz. Ben de türkneti iptal ettim hergün kopuyordu. Şuan ttde o sıkıntılar kalmadı.
  • shankssan kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Paylaştığım doğrudur. Fakat özelden kesinlikle doğru yanlış tüm eksi ve artıları ile paylaşıyorum. Yine de haklısınız bu konuda özür dilerim dediğim gibi son yaptıkları ve cevap vermemeleri beni üzdü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.