Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
3.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    İtalyan olsa o tasarımı yapmazdı, Amerikalı designer, şu İtalyanları rezil edeyim deyip yunus balığını arabaya monte etmiş olabilir:)

    Multiplia tasarımında, şu sıralar bmw'nin tasarım şefliğini yapan chris bangle'ın payı büyüktür

    Christopher Edward Bangle is an American automobile designer. Bangle is known best for his work as Chief of Design for BMW Group, where he was responsible for the BMW, MINI and Rolls-Royce motor cars. Wikipedia

    Alıntıları Göster

    Roberto Giolito (Ancona, 10 November 1962) is an Italian automobile designer. Acting as Chief Designer at Fiat,[1] Giolito is most widely known[2][3] for the Fiat Multipla (1998, exhibited at MoMA, New York), and the 2004 Fiat Trepiùno concept — precursor to the Fiat 500 of 2007, voted Car of the Year in 2008 and World Car Design of the Year 2009.





  • Merhaba, 1 yılı aşkın benim de Attrage kullandım. Benim ki manuel di. Donanımı ve malzeme kalitesi çok iyiydi. Tek sıkıntısı bence, yüksek hızlarda güven vermemesiydi. Çok pratik ve kullanışlıydı. Her hafta sonu memlekete git gel bagaj yetmeyince satmak zorunda kalmıştım.

  • Atrage güzel araba isinizi görecekse bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı ama çok sorun çıkarmayacak bir otomobil. 90 95 e 5 yaşında araba bulmak zor. Kesinlikle alınır.

  • Forumca çok tutulan ve sevilen bir arac. Gerçek hayatta tam tersi. Tutulmayan, sevilmeyen araçları sattırmak icin forumun icine bot yazılım atılmış sanirim. Yoksa bu kadar seveni olan bir arabanın boyle bir kaderi olur mu?

    Araca gelirsek 3. Dunya ülkeleri icin geliştirilmiş bir arac. Aveo önermişler. Bencede aveo daha mantıklı. Eski model auriste düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 Temmuz ayından beri sıfır aldığım manuel Attrage'ı kullanıyorum. Kim ne derse desin, kim ne kadar eleştirirse eleştirsin. Gerçekler belli... Açık ara sınıfının en iyisi. Türkiye piyasası için konuşuyorum. Linea, Symbol vs vs almaktansa bu çok daha iyi. Neden? Daha az yakar, çok çok daha fazla donanım, emsallerinin bir çoğundan hatta bazı C sınıf araçlardan bile geniş bagaj. Daha ne olsun? Güvenlik donanımı da gayet güzel 6 hava yastığı, RISE body çarpışma güvenlik sistemi (Merak edenler Mitsubishi'nin RISE body teknolojisini google'da aratabilir) ve standar ESP, ASTC vs vs daha ne olsun?

    ASEAN NCAP 5 yıldız, EuroNCAP 4 yıldız sahibi.

    Eksisi yok mu? Var, hafif araç. Yüksek hızlarda savrulma riski var ama standar ESP ile çok zorlamadıkça güvendesiniz. Tasarımı göreceli. Yine B sınıf olmasından ve de Japon karakteristiğinden mütevellit yalıtım çok çok iyi değil. Çok mu kötü? Kişiye göre değişir, sınıfına göre normal bence.


    Beklentiniz aşırı konfor ve aşırı güvenlik ve çok iyi araç içi malzeme kalitesi değilse temizini bulun ve binin derim ben. Kimisi tipi kötü demiş, kimisi güvensiz demiş, kimisi hafif demiş, kimisi bilmem ne...

    Arkadaşlar aynı sınıftaki diğer araçlar yola çok güzel mi oturuyor? Veya onlar çok çok ödüllü tasarımlara mı sahip? Veya ne bileyim işte onlar çok üst güvenlik mi sağlıyor? Aynı sınıftaki diğer araçlardan sadece Peugeot 301 çarpışma testine girdi 3 yıldız aldı. Linea, Symbol, Albea vs ise çarpışma testine girmediler, yollarda yaptıkları kazaları ve ikiye bölünmelerini test sayıyorsanız o başka tabi...


    Bu araç B sınıf sedan, bence emsalleriyle kıyaslamak gerek. 5,5 yıldır kullanıyorum, ASX'e geçme hayalim var ama onun dışında satmam sanırım.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.