Merhabalar yaklaşık 5-6 aydır araba alacağız bir türlü olmuyor. En son cruze almaya gitmeden 1 gün önce korona oldum evde 15 gün bekle cart curt derken yakıt tüketimi falan vazgeçtik. Şimdi tekrar bakarken mitsubishi markasını zaten severim attrage modelini gördüm. Bütçemiz 90-95 bin lira 100 ü görmek istemiyoruz pek. Araçta aranılan özelliklerden kesinlikle olması gereken otomatik vites ve klima. Attrageye bakınca avantajları (araştırıp öğrendiklerim yanlışa söyleyin lütfen) +Düşük MTV +Lpg ile düşük yakıt tüketimi ve lpgye uyumu. +Klimalı olması +Sorunsuz CVT şanzıman olması Baktığım ilana göre avantajları +2015 model yılı oldugu icin genç olması +Kmsi 122 binde olması Fiyatta 90 bin lira yazmışlar. B sınıfı bir araba tipini de sevdim açıkcası ama bilmediğim kötü tarafı var mı pek emin olamadım. Sizce ? |
MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz
-
-
Attrage göreceli olarak bazı insanlara tipsiz gelebiliyor ben de pek görünüşüne tav olmadım açıkçası.Ama bir zamanların f/p arabasıydı,kesinlikle sorunsuz bir motor şanzımanı var,lpg ile de baya ekonomik olur.Sunduğu sıradışı donanımlar var keyless,tam otomatik klima,otomatik far,cc gibi hem sınıfına hep parasına göre eşsiz özellikler bunlar.Kalite konfor bu sınıfta zaten aranan özellikler olmadığı için şahsen oldukça mantıklı bir otomobil olarak görüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 30 Aralık 2020; 16:27:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burada detaylı konusu var istediğine bakabilirsin.
-
Attrage tüm özellikleriyle fp olarak iyi. büyük şehirdeyseniz sorun olmaz belki ama küçük şehirde ne parçası bulunur ne ustası. Satarken ya fiyatı ölür ya sahibi. Görsel olarak da baya kötü. Koca kasada minnacık lastikler. Aynı fiyattaki rakiplerinden fazlasıyla üstün olsa da Şahsen asla tercih etmezdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scherzz -- 30 Aralık 2020; 18:16:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten cogunlugunu okudum hocam da belki bunu alma şunu al diye öneri gelir diye konu açmıştım. Tipini açıkcası ben sevdim yani fena değil de bütçe belli zaten de işte son sahibi olmayayım..
-
Klimacıya araba yaptırırsan şekil olmuyor, keşke bi İtalyana design işini verselermiş, diyesi geliyor insanın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
aveo 1.4 . Mtv 300 tl fazla olur ama hem tipi attragedan guzel hem de parcasi cok hizli bulunuyo hemde daha güvenli.( bu arada attrage a canli hic denk gelmedim siz nasil parca bulcaniz hocam) -
Colt 1.3 amt alsaniz daha mantikli olur -
0 km alıp 94 000 km kulanıp sattım. Bir iki kelam edeyim araç hakkında;
Öncelikle sınıfının en geniş araçlarından biridir. Arkada oturanlar çok rahat eder. Bagajı da oldukça kullanışlı. Bir ailenin tüm ihtiyacını görür.
Ön koltuklardan itibaren çok güzel donanımlar sizi karşılar. Benim en sevdiklerim anahtarsız giriş ve çalıştırma ile yağmur ve far sensörleri idi. Tam otomatik kliması da oldukça başarılı idi. Hem de motor klimadan çok etkilenmiyordu. 1.2 motor olmasına rağmen hiç klimam kapatmadım çekişten dolayı.
Cvt şanzımana gelelim. Çokları sevmese de konfor anlamında en iyi şanzımandır. Hiç bir sarsıntı hiseetmezsiniz çünkü vites yok. Attrage da iki kademe koymuşlar. 60 km/h den sonra ufak bir geçiş hissediyorsunuz o kadar. Daha çarpıcı şöyle anlatayım. Sürekli dik yokuşlu ve virajlı yollarda kullandım. Bu yolda bir arkadaşın jettası 2 v3 . viteslerde kararsızlık yaşarken ben gayet pürüzsüz bir sürüş elde ediyordum.
gelelim motor ve yakıt tüketimine. Önce çekişinden başlayım. 100 km hıza kadar oldukça yeterli geliyordu. Özellikle şehir içinde atik bir sürüşü vardı. Ama uzun yolda 1.2 motor sıkıcı olabiliyor. Sürekli gaza basmak zorunda kalıyorsunuz. Basınca gidiyor ama yakıt tüketimi çok yukarılara çıkıyor. 7 litreyi geçtiği oluyordu. Ama üstüruplu kullanıp 5 litre alında gezmişliğim de çoktur. Ben 2000 kmde lpg attım. 50 binde subaplar eridi. Yani lpg tavsiye etmem. LPG li attrage hiç tavsiye etmem. Zaten çok az yakıyor. lpg olmasa 80 binde şanzıman yağı 100 binde bujileri değişiyor harici ağır bakımı yok.
Yalıtımı kabul edilebilir seviyede. Eşim de çok rahat kullanırdı oldukça pratik. Parça konusunda da sıkıntı yaşamadım. Diğer araçlarla ortak parçaları da var. Yalnız 5 yıldır satışı yok. Servisler bir bir kapanıyor. Bunları göz önünde bulundurarak karar verin. Sorunuz varsa cevaplayabilirim.
-
Aveo dizel otomatik varsa o daha mantıklı yada dediğiniz gibi atrage dacia parasına daha kaliteli araba alıyorsunuz doğru secim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: selamivural
Klimacıya araba yaptırırsan şekil olmuyor, keşke bi İtalyana design işini verselermiş, diyesi geliyor insanın.Mitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım:
Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz.
-
aveoda malesef disel otomatik yok hocam -
-
Doug DeMouro'nun Mitsubishi Mirage (Attrage'ın hatchback versiyonu) testini izlemenizi öneririm.
Onun deyimi ile, elçiye zeval olmaz, "Alabileceğiniz en kötü yeni araba"
-
Mitsubishi klimacı değil,çok büyük bir grup.
Kalem,yürüyen merdiven,asansör,araba,pil,meyve suyu bile var.
Fiyat performans olarak çok iyi ancak servislerin kapanması büyük handikap. -
Şehiriçi mükemmel bir araç bence açıkçası şekli vs ziyade verdiği donanım ve vites rahatlığı ön planda aslında space star biraz daha uygun olsa o daha hoş tâbi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir tanıdıkça 2015 attrage otomotik var ki bende bazen kullanırım. Tam anlamıyla şehir içi arabası. Yakıt gazda çok az yakıyor. Hafif bir araç. Şehirlerarası suruş biraz tedirgin eder. Donuş açısı cok çok iyi geniştir. Bana gore Şehiriçi sürüşü baya zevklidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tipi tuhaf gerisi başarıli bir srac
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anahtarsız girişten tutun bir çok özellikle B sınıfı araçlarda yok.Donanımı tabiri caizse yagdırmışlar.
Ama bu kadar donanım eklemişken yanlış bilmiyorsam arka koltuklar yatmıyor Hiç bir şekilde bagaj hacmini büyütemezsiniz. Ayrıca arka koltukların orda tavanda aydınlatma yok.
Yapısı itibariyle dar,uzun ve yerden yüksek bir araç.
Bu kadar donanımı koymuşlar fakat zaten araç az sattı ilerleyen zamanlarda kendine özgü parçalarda sorun çıktıgında ya bulamazsınız yada buldugunuzda kendi segmenti araçlara göre parçası daha pahalı olur.Özellikle araç eskidikçe.
Bu kadar donanım yerine daha az donanım ekleyip mantıklı paketler oluştursalardı fiyatı daha ucuza kapatıp beki satardı.
Bu paraya satın aldıgınız araçta zaten klima olur.Otomatik olarakta ben olsam alternatiflere bakardım.
-
İtalyan olsa o tasarımı yapmazdı, Amerikalı designer, şu İtalyanları rezil edeyim deyip yunus balığını arabaya monte etmiş olabilir:)quote:
Orijinalden alıntı: goodorevilMitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım:
Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz.
Alıntıları Göster
Multiplia tasarımında, şu sıralar bmw'nin tasarım şefliğini yapan chris bangle'ın payı büyüktür
Christopher Edward Bangle is an American automobile designer. Bangle is known best for his work as Chief of Design for BMW Group, where he was responsible for the BMW, MINI and Rolls-Royce motor cars. Wikipedia
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişletselamivural demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Mitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım: Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz. |
Benzer içerikler
- mazda 3 1.5 skyactiv-g kronik sorunları
- motul 8100 x-clean efe 5w30 yorumları
- açık hava filtresi yasak mı
- motor yağı fazla olursa ne olur
- toyota yaris lastik basıncı
- yeni q5
- byd u9
- rezvani tank fiyat
- toyota corolla cross nerede üretiliyor
- elektrikli araç lastiği farkı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X