Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
3.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar yaklaşık 5-6 aydır araba alacağız bir türlü olmuyor. En son cruze almaya gitmeden 1 gün önce korona oldum evde 15 gün bekle cart curt derken yakıt tüketimi falan vazgeçtik.



    Şimdi tekrar bakarken mitsubishi markasını zaten severim attrage modelini gördüm. Bütçemiz 90-95 bin lira 100 ü görmek istemiyoruz pek.


    Araçta aranılan özelliklerden kesinlikle olması gereken otomatik vites ve klima.


    Attrageye bakınca avantajları (araştırıp öğrendiklerim yanlışa söyleyin lütfen)


    +Düşük MTV

    +Lpg ile düşük yakıt tüketimi ve lpgye uyumu.

    +Klimalı olması

    +Sorunsuz CVT şanzıman olması


    Baktığım ilana göre avantajları

    +2015 model yılı oldugu icin genç olması

    +Kmsi 122 binde olması

    Fiyatta 90 bin lira yazmışlar.


    B sınıfı bir araba tipini de sevdim açıkcası ama bilmediğim kötü tarafı var mı pek emin olamadım.


    Sizce ?








  • selamivural kullanıcısına yanıt
    selamivural demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Klimacıya araba yaptırırsan şekil olmuyor, keşke bi İtalyana design işini verselermiş, diyesi geliyor insanın.

    Mitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım:


    Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz. MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz 

    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz
  • Attrage göreceli olarak bazı insanlara tipsiz gelebiliyor ben de pek görünüşüne tav olmadım açıkçası.Ama bir zamanların f/p arabasıydı,kesinlikle sorunsuz bir motor şanzımanı var,lpg ile de baya ekonomik olur.Sunduğu sıradışı donanımlar var keyless,tam otomatik klima,otomatik far,cc gibi hem sınıfına hep parasına göre eşsiz özellikler bunlar.Kalite konfor bu sınıfta zaten aranan özellikler olmadığı için şahsen oldukça mantıklı bir otomobil olarak görüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 30 Aralık 2020; 16:27:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Attrage tüm özellikleriyle fp olarak iyi. büyük şehirdeyseniz sorun olmaz belki ama küçük şehirde ne parçası bulunur ne ustası. Satarken ya fiyatı ölür ya sahibi. Görsel olarak da baya kötü. Koca kasada minnacık lastikler. Aynı fiyattaki rakiplerinden fazlasıyla üstün olsa da Şahsen asla tercih etmezdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scherzz -- 30 Aralık 2020; 18:16:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senkei kullanıcısına yanıt

    Zaten cogunlugunu okudum hocam da belki bunu alma şunu al diye öneri gelir diye konu açmıştım. Tipini açıkcası ben sevdim yani fena değil de bütçe belli zaten de işte son sahibi olmayayım..

  • Klimacıya araba yaptırırsan şekil olmuyor, keşke bi İtalyana design işini verselermiş, diyesi geliyor insanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aveo 1.4 . Mtv 300 tl fazla olur ama hem tipi attragedan guzel hem de parcasi cok hizli bulunuyo hemde daha güvenli.( bu arada attrage a canli hic denk gelmedim siz nasil parca bulcaniz hocam)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Colt 1.3 amt alsaniz daha mantikli olur
  • 0 km alıp 94 000 km kulanıp sattım. Bir iki kelam edeyim araç hakkında;

    Öncelikle sınıfının en geniş araçlarından biridir. Arkada oturanlar çok rahat eder. Bagajı da oldukça kullanışlı. Bir ailenin tüm ihtiyacını görür.

    Ön koltuklardan itibaren çok güzel donanımlar sizi karşılar. Benim en sevdiklerim anahtarsız giriş ve çalıştırma ile yağmur ve far sensörleri idi. Tam otomatik kliması da oldukça başarılı idi. Hem de motor klimadan çok etkilenmiyordu. 1.2 motor olmasına rağmen hiç klimam kapatmadım çekişten dolayı.


    Cvt şanzımana gelelim. Çokları sevmese de konfor anlamında en iyi şanzımandır. Hiç bir sarsıntı hiseetmezsiniz çünkü vites yok. Attrage da iki kademe koymuşlar. 60 km/h den sonra ufak bir geçiş hissediyorsunuz o kadar. Daha çarpıcı şöyle anlatayım. Sürekli dik yokuşlu ve virajlı yollarda kullandım. Bu yolda bir arkadaşın jettası 2 v3 . viteslerde kararsızlık yaşarken ben gayet pürüzsüz bir sürüş elde ediyordum.

    gelelim motor ve yakıt tüketimine. Önce çekişinden başlayım. 100 km hıza kadar oldukça yeterli geliyordu. Özellikle şehir içinde atik bir sürüşü vardı. Ama uzun yolda 1.2 motor sıkıcı olabiliyor. Sürekli gaza basmak zorunda kalıyorsunuz. Basınca gidiyor ama yakıt tüketimi çok yukarılara çıkıyor. 7 litreyi geçtiği oluyordu. Ama üstüruplu kullanıp 5 litre alında gezmişliğim de çoktur. Ben 2000 kmde lpg attım. 50 binde subaplar eridi. Yani lpg tavsiye etmem. LPG li attrage hiç tavsiye etmem. Zaten çok az yakıyor. lpg olmasa 80 binde şanzıman yağı 100 binde bujileri değişiyor harici ağır bakımı yok.

    Yalıtımı kabul edilebilir seviyede. Eşim de çok rahat kullanırdı oldukça pratik. Parça konusunda da sıkıntı yaşamadım. Diğer araçlarla ortak parçaları da var. Yalnız 5 yıldır satışı yok. Servisler bir bir kapanıyor. Bunları göz önünde bulundurarak karar verin. Sorunuz varsa cevaplayabilirim.





  • Aveo dizel otomatik varsa o daha mantıklı yada dediğiniz gibi atrage dacia parasına daha kaliteli araba alıyorsunuz doğru secim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Klimacıya araba yaptırırsan şekil olmuyor, keşke bi İtalyana design işini verselermiş, diyesi geliyor insanın.

    Mitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım:


    Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz. MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz 

    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz




  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    aveoda malesef disel otomatik yok hocam
  • Üstte aveo dizel otomatik yazılmış dizelde yok otomatik benzinlilerde var önce onu yazayım bende takip ettim o araçları zamanında,

    Bir sorun varsa yaz hocam 1.2 İntense Plus Cvt 42 bin km yi geçtik 3. yıl (Lpg ile 9 bin km) aklıma gelenleri yazayım. Aile aracı olarak aldık.

    Artılar bu zamana kadar;
    -Sınıfına göre güzel donanımlar var. (anahtarsız giriş ve çalıştırma sensörler, plus ise cc gibi konforu çok arttıran elemanlar, 8 airbag benim saydığıma göre) oyuncak severim.
    -Birçok ağır bakım çok uzun km ler sonra triger zincir 100k kontrol, şanzıman yağı cvt 80k değişim, bujiler iridyum 80 bin km o zamana kadar değşenler basit şeyler filtreler fren hidrolik vs
    -Şanzıman çok rahat Jatco Cvt7 güvenilir olduğunu düşünüyorum. Jatco zaten otomatik şanzımanda iyi bir firma araştırabilirsin Abd forumunda revizyon km lerini araştırdığımda 200 bin km den aşşağı giren yok. Sürerken kafam rahat
    -Sürüş vs b sınıfı diğer araçlar gibi ben bu segmentte 20 bin km polo , 5 bin km corsa kullandım biride diğerinden hiç çok üstün değildi. Yalıtımı bir tık daha zayıf onu diyebilirim.

    Eksiler;
    - Çok fena parça sorunu var. Tampon far kaput vs değil. Araç için birebir küçük parçalar kolay kolay piyasada yok mesela ısıtmalı yan cam gibi yetkilide herşey var ama egeanın oem sanayide 200tl bulurum bu araçta 500tl parçanın fiyatı araçta kronik sorun yok arıza açma riski olan parçalar yok ama kaza vs olursa çok arattırır.
    -Temsa iyi bir servis değil. Bazı konuları eleştiriyorum Antalya servisinde motor ustası bana trip attı sebep motora 3.5lt yağ koymuşlar araç 3.0 litre alıyor 0.1 litrede filtre için eklenmeli fazlasını çektirdim. Usta bana sen bilmiyorsun diyor araç yıllardır bende kitapçığı gösteriyorum ebook olarak var bende adamın elindeki temsa bakım katalogda 3.5lt yazıyor. Yaptıkları iş değil çok şikayet etmişliğim vardır ha belki buradaki servis kötüdür. Takip etmek lazım. İstanbul ve Ankarada sorun olmaz çok iyi özel servisler var.
    -Spoiler lazım rüzgarlı havalarda rüzgardan çok etkileniyor araç çok yüksek 17cm bendeki lastik 60 yanak yanlar daha dolu gözükmeye 18cm yükseklik oldu.

    60 yanak lastik ile değiştirdim yandan görünüşünden hoşnut değildim ve konforu arttırmak için yaptım.
    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz

    Lpg; Ben şu ana kadar memnun kaldım Prins Technomax var. Adaptasyon sürecinde (İlk 1000km) ışık yaktı tekrar ayar yapıldı o günden beri hissedilir performans kaybı olmadan sürüyorum.

    Uzun zamandır depo hesabı yapmıyorum. Şehirlerarası 6.5-7lt lpg , Şehiriçi benim yok Antalya basabileyeceğim yollarda gidiyorum ışık vs 8lt gibi yakıyor.

    Bu araba piyasa yapar ama tutulan araçlar kadar yapmaz. 2017 yılında 2015 sıfır cvt intense plus 51 bin TL ye alınıyordu. Şu ara 120-130 civarı ediyor. 2016 astra 1.6 sedan manuel 60 bin TL idi şu an 140-150 civarı fiyatlar veriliyor. Satışı eskiden uzun sürerdi de şimdi ucuza otomatik arayan insanlar çoğaldı büyük şehirde 2 haftada elden çıkartırsın. Piyasasında hatasız düşük km tam otomatik araç bulmakta çok zor...

    Ben olsam şu an bu aracı alır mıyım? Kendime almam ben ailem için almıştım kendime nasipse bmw 1 veya 2 serisi bakıyorum. Bence aileye iyi gider bir araç hız manevra kabiliyeti vs hep ikinci planda amaç güvenli şekilde ucuza a noktasından b noktasına gitmekse alınır. Otomatik vs şehiriçinde büyük avantaj ben İstanbul'a cvt ye şükrettim manuelle o trafiğe girmeyi göze alamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doug DeMouro'nun Mitsubishi Mirage (Attrage'ın hatchback versiyonu) testini izlemenizi öneririm.


    Onun deyimi ile, elçiye zeval olmaz, "Alabileceğiniz en kötü yeni araba"

  • Mitsubishi klimacı değil,çok büyük bir grup.
    Kalem,yürüyen merdiven,asansör,araba,pil,meyve suyu bile var.
    Fiyat performans olarak çok iyi ancak servislerin kapanması büyük handikap.
  • Şehiriçi mükemmel bir araç bence açıkçası şekli vs ziyade verdiği donanım ve vites rahatlığı ön planda aslında space star biraz daha uygun olsa o daha hoş tâbi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tanıdıkça 2015 attrage otomotik var ki bende bazen kullanırım. Tam anlamıyla şehir içi arabası. Yakıt gazda çok az yakıyor. Hafif bir araç. Şehirlerarası suruş biraz tedirgin eder. Donuş açısı cok çok iyi geniştir. Bana gore Şehiriçi sürüşü baya zevklidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipi tuhaf gerisi başarıli bir srac

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anahtarsız girişten tutun bir çok özellikle B sınıfı araçlarda yok.Donanımı tabiri caizse yagdırmışlar.


    Ama bu kadar donanım eklemişken yanlış bilmiyorsam arka koltuklar yatmıyorMİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz  Hiç bir şekilde bagaj hacmini büyütemezsiniz. Ayrıca arka koltukların orda tavanda aydınlatma yok.


    Yapısı itibariyle dar,uzun ve yerden yüksek bir araç.


    Bu kadar donanımı koymuşlar fakat zaten araç az sattı ilerleyen zamanlarda kendine özgü parçalarda sorun çıktıgında ya bulamazsınız yada buldugunuzda kendi segmenti araçlara göre parçası daha pahalı olur.Özellikle araç eskidikçe.


    Bu kadar donanım yerine daha az donanım ekleyip mantıklı paketler oluştursalardı fiyatı daha ucuza kapatıp beki satardı.


    Bu paraya satın aldıgınız araçta zaten klima olur.Otomatik olarakta ben olsam alternatiflere bakardım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Mitsubishi'ye klimacı deyip de araç tasarımını gömerseniz ben de size bir İtalyan tasarım abidesini sunarım:


    Tasarımcısı da İtalyan bir abimiz. MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz 

    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT 2015 hakkında düşünceleriniz


    Alıntıları Göster
    İtalyan olsa o tasarımı yapmazdı, Amerikalı designer, şu İtalyanları rezil edeyim deyip yunus balığını arabaya monte etmiş olabilir:)

    Multiplia tasarımında, şu sıralar bmw'nin tasarım şefliğini yapan chris bangle'ın payı büyüktür

    Christopher Edward Bangle is an American automobile designer. Bangle is known best for his work as Chief of Design for BMW Group, where he was responsible for the BMW, MINI and Rolls-Royce motor cars. Wikipedia

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.