Şimdi Ara

Mitsubishi Eclipse Cross (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
7
Favori
45.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baz donanım 10 bin lira daha düşük olmalıydı.
  • suv isteyene en mantıklısı suzuki vitara 4x2 otomatik 108.000 tl , bugün sordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yılda 300 adet ya satar ya satmaz. İlk yıl 800 adetlik hedefi varmış, bu fiyatla bence imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine fiyat olarak olmamis. Ne yazik ki yine satilamayacak denilebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul için yakıt tüketimi ve konforuyla ilgili yorum yapabilecek var mıdır merak ediyorum.
  • Araci avm de inceledim. Dikkatimi cekti. Bir saat boyunca her noktasina baktim kurcaladim. Test surusu randevu aldim. Simdilik kisisel bakisim tespitlerim...
    - gorunus cok guzel hele yandan ve onden. Tanitimda qasqai ile yanyanaydi. Garibim qq onun yaninda duster gibi sönuk duruyordu.
    - bana sinifina gore heybetli ve genis geldi bagaj haric
    - stepne yok en donanimlida 4x4 de bile kit vardi
    - tucson a benzettim. Millet ayni chr diyor.
    - arkasi volvo xc 60 andiriyor. Bagaj kapaginda siyah cam tabla harika duruyor. Ama uzerindeki boydan boya uc parcali kirmizi stop bandi biraz uyduruk. Gevsek.
    - aracta genel olarak kaplama doseme ve detaylar cok iyi.
    - ic malzeme torpido ustu yumusak. Digerleri sert mika. Olmamis....
    - baz modeli manuel. Digerleri 4x2 ve 4x4 otomatik.
    - baz modeli 128k ve manuel. Bir ustu ise 149k 4x2 otomatik. Fiyat farki cok...
    - amaaaaa baz modeli çok donanimsiz. Yani aradaki farkin cogu donanimsal.
    - fabrika yakit verileri sinif rakiplerinden fazla. Az yakacak bir araca benzemiyor. Tucson veya ix35 gibi sivi lpg ister. O da on bin olmustur zaten...
    - bagaj megan hb den bile kucuk. Karis karis olctum. Fakat arka koltuklar 20 cm kaydirilip genisliyor. Stepne kismina kit ve kucuk gozler koymuslar. Ic kapak da yuksek. Gereksiz hacim kaybi olmus.
    - 18lik cantlarla arac heybetli yuksek duruyor. Chr gibi basik tosbaga tipli degil. Dik bir arac.
    - direksiyonunu kucuk buldum. Bilenler de yorumlasin.
    - aracin multimedyasi touchpad i guzel duruyor.
    - bence yine asx kadar anca tutar.
    - japon olmasi kore olmasindan iyidir... sanirim...
    - f/p aracimidir. Bence degil. Bu fiyatlar da secimden sonra hayal olur. Zaten boyle diye diye degerinin iki katina arac aliyoruz.
    - bu fiyatlara civic jetta golf corolla megane da var. Ordan bakinca bu arac ruya.
    - begenenin alacagi bir arac. qq tiguan kadjar gibi tutucu araci degil.
    - ben ikinci elini dusunebilirim. Piyasaya 0 ayarinda 10 kadar arac dusmus. 20-30 k asagisina bile alinabilir.


    Yanlislarim varsa bilenler kullanicilar duzeltsin lutfen. Ben gercekten begendim. Ozellikle beyazini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bu mesajı gormem ıyı oldu

    20 nısan 2018 de 132bın tl olan arac su an 125bın tl. Yalnız vıtes topuzuna plastıgı basıp gecmısler, sahınden kotu :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Bu mesajı gormem ıyı oldu

    20 nısan 2018 de 132bın tl olan arac su an 125bın tl. Yalnız vıtes topuzuna plastıgı basıp gecmısler, sahınden kotu :D
    Satışlar yerlerde olunca böyle bi strateji yapmış olabilirler

    Yıllık 3 bin miydi neydi öyle bi hedefleri vardı, çok çok altında kaldılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Yalnız araç kaliteli cidden altyapı açısından.

    Bağaj derdi olmayan için düşünülebilir bu fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Orası öyle, iç mekan olsun, alt yapısı, sürüşü olsun gayet özenilmiş kaliteli bi araç. Kule gergsi var araçta ya, bu sınıfta olacak iş değil

    Ama ülkemizde kimse mitsubishi modeline o kadar para vermez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benden Tucson u alsalar "başka bir sıfır km Suv seç" deseler önceliği Mitsu'ya verirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Orası öyle, iç mekan olsun, alt yapısı, sürüşü olsun gayet özenilmiş kaliteli bi araç. Kule gergsi var araçta ya, bu sınıfta olacak iş değil

    Ama ülkemizde kimse mitsubishi modeline o kadar para vermez
    Üstelik süs değil o gergi.

    Cvt bile düzgündü. Gaza basınca gidiyordu araç. Nasıl becerdiler ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalıtım dışında güzel araba. Sürüşü de keyifli, motor sesi güzel.

    İç mekan hoş. Lexus nx modeline özenmişler gibi geldi bana.

    Şu anki fiyatları alınabilir düzeyde.

    4*4 ful donanım 192bin makul gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eclipse cross'u türkiye'de ilk test eden kişilerden birisiyim. basın lansmanında bu fırsatı yakalamıştım. henüz araç satışa sunulmamıştı, tuzla'da pistte test etmiştik.

    bende asx var. eclipse cross tabii ki asx'ten üstün bir araç. çekiş sistemi yeter sadece. adam gitmiş evo'daki s-awc'yi koymuş bu arabaya. ayrıca, kule gergisi, 18 inç jant, 4 teker bağımsız süspansiyon (bu asx'te de var) gibi sistemler de mevcut. cvt şanzıman öyle bağıran tipte değil, sanallaştırılmış geçişler var bayağı zevkli. en full paketi hakikaten full, hud'a kadar her şey var. ama ben sanırım en full yerine bir alt paketi intense plus alırdım. en full diye 15 bin lira fazla harcamaya gerek yok.

    şimdi bir asx sahibi olarak ben eclipse cross'a geçer miyim? sanırım hayır. zira benim performans veya aşırı derecede iyi bir yol tutuşa ihtiyacım yok. zaten hız yapmıyorum ki. bu sebeple asx bana yetiyor. ayrıca eclipse cross, asx'ten 1.5 - 2 litre kadar fazla yakıyor ki hakkıdır. hem daha ağır, hem 4 çeker. 1.5 turbo 163 beygir motor 1500 küsür kiloyu taşıyor. asx'in 117 beygirlik 1.6 motoru sadece 1285 kiloyu taşıyor ve 4 çeker sistemi yok. bana yetiyor. tabii herkesin gönlünde bir aslan yatar bedava verseler kabul ederim hayır demem belki asx'i bi 5-6 sene kullanıp eclipse'e geçerim bilemem. geçersem de makyajlı kasasına geçerim. makyajsız kasa araba almam, binmemeye çalışırım. şu an ki asx'im bile makyajlı kasa. makyaj demek eksiklerin kapatılması demek sonuçta. bu ilk kasadaki eksikleri makyajla yok edeceklerdir.

    alıcısına, binicisine hayırlı olsun. bu aralar çok istanbul'da görmeye başladım. özellikle esenyurt - beylikdüzü civarlarında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerestekeser

    Araci avm de inceledim. Dikkatimi cekti. Bir saat boyunca her noktasina baktim kurcaladim. Test surusu randevu aldim. Simdilik kisisel bakisim tespitlerim...
    - gorunus cok guzel hele yandan ve onden. Tanitimda qasqai ile yanyanaydi. Garibim qq onun yaninda duster gibi sönuk duruyordu.
    - bana sinifina gore heybetli ve genis geldi bagaj haric
    - stepne yok en donanimlida 4x4 de bile kit vardi
    - tucson a benzettim. Millet ayni chr diyor.
    - arkasi volvo xc 60 andiriyor. Bagaj kapaginda siyah cam tabla harika duruyor. Ama uzerindeki boydan boya uc parcali kirmizi stop bandi biraz uyduruk. Gevsek.
    - aracta genel olarak kaplama doseme ve detaylar cok iyi.
    - ic malzeme torpido ustu yumusak. Digerleri sert mika. Olmamis....
    - baz modeli manuel. Digerleri 4x2 ve 4x4 otomatik.
    - baz modeli 128k ve manuel. Bir ustu ise 149k 4x2 otomatik. Fiyat farki cok...
    - amaaaaa baz modeli çok donanimsiz. Yani aradaki farkin cogu donanimsal.
    - fabrika yakit verileri sinif rakiplerinden fazla. Az yakacak bir araca benzemiyor. Tucson veya ix35 gibi sivi lpg ister. O da on bin olmustur zaten...
    - bagaj megan hb den bile kucuk. Karis karis olctum. Fakat arka koltuklar 20 cm kaydirilip genisliyor. Stepne kismina kit ve kucuk gozler koymuslar. Ic kapak da yuksek. Gereksiz hacim kaybi olmus.
    - 18lik cantlarla arac heybetli yuksek duruyor. Chr gibi basik tosbaga tipli degil. Dik bir arac.
    - direksiyonunu kucuk buldum. Bilenler de yorumlasin.
    - aracin multimedyasi touchpad i guzel duruyor.
    - bence yine asx kadar anca tutar.
    - japon olmasi kore olmasindan iyidir... sanirim...
    - f/p aracimidir. Bence degil. Bu fiyatlar da secimden sonra hayal olur. Zaten boyle diye diye degerinin iki katina arac aliyoruz.
    - bu fiyatlara civic jetta golf corolla megane da var. Ordan bakinca bu arac ruya.
    - begenenin alacagi bir arac. qq tiguan kadjar gibi tutucu araci degil.
    - ben ikinci elini dusunebilirim. Piyasaya 0 ayarinda 10 kadar arac dusmus. 20-30 k asagisina bile alinabilir.


    Yanlislarim varsa bilenler kullanicilar duzeltsin lutfen. Ben gercekten begendim. Ozellikle beyazini.
    ilginç ben de honda crv'ye benzetiyorum arka tasarım olarak

    baz modelini ben hiç görmedim. ama bayağı boş bir araç. el freni mesela mekanik, kafam kadar bir uzunluğu var. kaba görüntüsü. aynı şekilde vites topuzu da asx'ten alınmaydı sanırım, çok uzun. o araca yakışmamış. 16 inç jant var dışında.

    bence eclipse'in en büyük numarası çekiş sistemi. iki çeker eclipse alınmaz diyorum. iki çekerini alacaksan o kadar para verme git asx al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Üstelik süs değil o gergi.

    Cvt bile düzgündü. Gaza basınca gidiyordu araç. Nasıl becerdiler ise.

    Alıntıları Göster
    Beraber bakmış, test etmiştik. Gayet güzel araçtı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • siradan sedanlar 170 180 liraken bu onlarin yaninda bedava

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada ilk başta pahalı geliyordu ancak diğer otomobillerin fiyatlarına baktığımda aslında onların yanında gayet makul,
    Hem donanım olarak tam dolu hemde çok gelişmiş bir çekiş sistemine sahip,
    En büyük artısı ise Mitsubishi'nin verdiği sorunsuzluk hissi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerestekeser

    Araci avm de inceledim. Dikkatimi cekti. Bir saat boyunca her noktasina baktim kurcaladim. Test surusu randevu aldim. Simdilik kisisel bakisim tespitlerim...
    - gorunus cok guzel hele yandan ve onden. Tanitimda qasqai ile yanyanaydi. Garibim qq onun yaninda duster gibi sönuk duruyordu.
    - bana sinifina gore heybetli ve genis geldi bagaj haric
    - stepne yok en donanimlida 4x4 de bile kit vardi
    - tucson a benzettim. Millet ayni chr diyor.
    - arkasi volvo xc 60 andiriyor. Bagaj kapaginda siyah cam tabla harika duruyor. Ama uzerindeki boydan boya uc parcali kirmizi stop bandi biraz uyduruk. Gevsek.
    - aracta genel olarak kaplama doseme ve detaylar cok iyi.
    - ic malzeme torpido ustu yumusak. Digerleri sert mika. Olmamis....
    - baz modeli manuel. Digerleri 4x2 ve 4x4 otomatik.
    - baz modeli 128k ve manuel. Bir ustu ise 149k 4x2 otomatik. Fiyat farki cok...
    - amaaaaa baz modeli çok donanimsiz. Yani aradaki farkin cogu donanimsal.
    - fabrika yakit verileri sinif rakiplerinden fazla. Az yakacak bir araca benzemiyor. Tucson veya ix35 gibi sivi lpg ister. O da on bin olmustur zaten...
    - bagaj megan hb den bile kucuk. Karis karis olctum. Fakat arka koltuklar 20 cm kaydirilip genisliyor. Stepne kismina kit ve kucuk gozler koymuslar. Ic kapak da yuksek. Gereksiz hacim kaybi olmus.
    - 18lik cantlarla arac heybetli yuksek duruyor. Chr gibi basik tosbaga tipli degil. Dik bir arac.
    - direksiyonunu kucuk buldum. Bilenler de yorumlasin.
    - aracin multimedyasi touchpad i guzel duruyor.
    - bence yine asx kadar anca tutar.
    - japon olmasi kore olmasindan iyidir... sanirim...
    - f/p aracimidir. Bence degil. Bu fiyatlar da secimden sonra hayal olur. Zaten boyle diye diye degerinin iki katina arac aliyoruz.
    - bu fiyatlara civic jetta golf corolla megane da var. Ordan bakinca bu arac ruya.
    - begenenin alacagi bir arac. qq tiguan kadjar gibi tutucu araci degil.
    - ben ikinci elini dusunebilirim. Piyasaya 0 ayarinda 10 kadar arac dusmus. 20-30 k asagisina bile alinabilir.


    Yanlislarim varsa bilenler kullanicilar duzeltsin lutfen. Ben gercekten begendim. Ozellikle beyazini.
    Bagajın küçük olmasının sebebi arkadaki yürüyen aksamdan kaynaklanıyor. EVO X ile aynı platformu ve 4 çeker sistemini kullanıyor. 4 bağımsız süspansiyonu, GERÇEK 4 çekeri olan bir araba. km77'nin geyik testinde sözüm ona hothatch diye geçinen bazı lise bebesi arabalarının eline verdi 82 ile dönerek.

    Tucson, ix35'ten az yakar ama 1.5ton, 4çeker cvt bir araç sonuç itibariyle uzun dönemde 9lt civarında olacaktır ort.

    Sıvı sistem lpg takılamaz, çift enjeksiyon sistemi var. Belli yük/devirlerde direkt enjeksiyon(GDI) iken belli devirlerde port enjeksiyon(MPI) oluyor. Kaliteli bir firmanın bu araca özel 8 enjektörlü lpg kiti çıkarması ve yazılımı gerçekten güzel yapması lazım. Çünkü mpi&gdi geçişlerini imkanı yok hissetmiyorsunuz.

    Bunu almak istesem yılda 10bin km'den fazla yapmayıp benzinle binmek en keyiflisi olacaktır.

    Lancer EX, ASX ve Outlander'in temeli olan Mitsubishi GS platformu sürüş/güvenlik olarak en başarılı platform. Hiçbir rakibi Eclipse Cross kadar sürüş keyfi yüksek, güvenliği başarılı ve dayanıklı olamaz. ASX, lancer, outlander ve eclipse cross her zaman IIHS'ten top safety pick almış modeller. Güvenlik bu araçlarda doğuştan geliyor

    CVT şanzımanı mekanik kilidi olan yeni nesil jatco olması lazım. Jatco büyük bir oranda Nissan'a ait. Nissan'daki CVT'lerin benzeri var diyebiliriz.

    Ben 4WD Intense Plus CVT paketini kullandığımda iç mekan kalitesi, yalıtım ve stabilite olarak şaşırmıştım. Mazda CX-5 dışında rakibi yok bence.

    GS platformu üzerindeki 10yıllık tecrübe ve günümüz teknolojilerinin müşteri istekleri doğrultusunda birleştirildiği güzel bir araç ancak ülkemizde değeri bilinmeyecek bir araç...




  • Zamanında vitara 1.4 s almaktan direkten dönmüştüm meşhur 2016 kasım ötv güncellemesi nedeniyle. gidip yeni kasa jazz almıştım eskisinin yerine. Şimdi vitarayı tekrar düşünmeye başladım. Vitara donanım olarak çok iyiydi yakıt tüketimi de fena değil ama bazı kalite sorunları gözüme çarpmıştı. Mitsuyu henüz incelemedim ilk fırsatta bakacağım. İkisi de turbo ve 4 çeker olmak üzere sizce hangisi olurdu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.