bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.
yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.
Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak
kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca
ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.
japon malı olşu arabanın zaten ben kaliteliyim demesine neden oluyor. bu L300 yeni kasasını çıkarmış japonlar galiba delıca diye türkiyeye gelirse almayı planlıyorum araç transporter dan daha iyi
evet görünüş bakımından falan inşallah içide dışı gibidir
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.
yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.
Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak
kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca
ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.
japon malı olşu arabanın zaten ben kaliteliyim demesine neden oluyor. bu L300 yeni kasasını çıkarmış japonlar galiba delıca diye türkiyeye gelirse almayı planlıyorum araç transporter dan daha iyi
evet görünüş bakımından falan inşallah içide dışı gibidir
inşallah
bende ki aracın bir fotosunu ekliyim nasıl görünüşü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naked leader -- 13 Haziran 2012; 19:36:36 >
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.
yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.
Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak
kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca
ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.
japon malı olşu arabanın zaten ben kaliteliyim demesine neden oluyor. bu L300 yeni kasasını çıkarmış japonlar galiba delıca diye türkiyeye gelirse almayı planlıyorum araç transporter dan daha iyi
evet görünüş bakımından falan inşallah içide dışı gibidir
inşallah
bende ki aracın bir fotosunu ekliyim nasıl görünüşü
bizimki bunun bir yenisi işte 2006
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.
yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.
Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak
kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca
ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.
japon malı olşu arabanın zaten ben kaliteliyim demesine neden oluyor. bu L300 yeni kasasını çıkarmış japonlar galiba delıca diye türkiyeye gelirse almayı planlıyorum araç transporter dan daha iyi
evet görünüş bakımından falan inşallah içide dışı gibidir
inşallah
bende ki aracın bir fotosunu ekliyim nasıl görünüşü
bende koyarım bu akşam belkide yarın koyarm
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
zaten. biz arkaya 2 tane çelik kapı koyuyoruz. bu seferde araba cokuyo ama savurmaz . 150yle giderken anca oda çok az. araçın boş ağırlığı 1300 kg ama hiç hissettirmiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
zaten. biz arkaya 2 tane çelik kapı koyuyoruz. bu seferde araba cokuyo ama savurmaz . 150yle giderken anca oda çok az. araçın boş ağırlığı 1300 kg ama hiç hissettirmiyor.
çelik kapı ağır gelir hemde 2 tane birden yani benim dediğim kum torbaları 2 si toplasan 100 Kg. ya gelir ya gelmez
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
zaten. biz arkaya 2 tane çelik kapı koyuyoruz. bu seferde araba cokuyo ama savurmaz . 150yle giderken anca oda çok az. araçın boş ağırlığı 1300 kg ama hiç hissettirmiyor.
çelik kapı ağır gelir hemde 2 tane birden yani benim dediğim kum torbaları 2 si toplasan 100 Kg. ya gelir ya gelmez
öyle diyosun ama otobanda bayırı 40-50yle cıkıyoruz o kapılar an az 150-200kg. yolda baska l300 gorduqumuz zaman oda bize kafa tutsa tamamdır. en az 140 yolda
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
zaten. biz arkaya 2 tane çelik kapı koyuyoruz. bu seferde araba cokuyo ama savurmaz . 150yle giderken anca oda çok az. araçın boş ağırlığı 1300 kg ama hiç hissettirmiyor.
çelik kapı ağır gelir hemde 2 tane birden yani benim dediğim kum torbaları 2 si toplasan 100 Kg. ya gelir ya gelmez
öyle diyosun ama otobanda bayırı 40-50yle cıkıyoruz o kapılar an az 150-200kg. yolda baska l300 gorduqumuz zaman oda bize kafa tutsa tamamdır. en az 140 yolda
vay be iş için mi taşıyorsunuz yoksa sadece hız yapmak için mi o kağıları taşıyorsunuz
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38
E-5 de 158 km/h basmıstık . aracın arka kısmı sallanıyordu bu araç savuruyor 100 de savurmuyor 120 den sonra..
arkaya ağırlık korsanız o savurmayı keser biz de iki tane arkolokların kullandığı büyük torbadan vardı (çimento torbası büyüklüğünde) ona kum doldurup aracın arka tekerlek lerin olduğu yere güzelce yerleştirin araç o savurmayı azaltıyor hem oturgunlaşıyor araç ani hareketlerde arka tekerin sekmesini kesiyor.
zaten. biz arkaya 2 tane çelik kapı koyuyoruz. bu seferde araba cokuyo ama savurmaz . 150yle giderken anca oda çok az. araçın boş ağırlığı 1300 kg ama hiç hissettirmiyor.
çelik kapı ağır gelir hemde 2 tane birden yani benim dediğim kum torbaları 2 si toplasan 100 Kg. ya gelir ya gelmez
öyle diyosun ama otobanda bayırı 40-50yle cıkıyoruz o kapılar an az 150-200kg. yolda baska l300 gorduqumuz zaman oda bize kafa tutsa tamamdır. en az 140 yolda
vay be iş için mi taşıyorsunuz yoksa sadece hız yapmak için mi o kağıları taşıyorsunuz
iş için tabikide 3 tanede yüklücezde yukleyemıyoz araba tartmaz falan yolda kalırız diye
yaw 100-120 km hızlardan bahsediyosunuz bizde iki tane var 2001 model 2007 model 2007 model düzde1- 140 150 rahat rampa assa 160 devirecek nerdeyse inanmayanlar sakaryada test yaptırılır :) (sakarya karasu yolunda) istanbul avrupa yakasında l300 den iyi anlayan mekanık ustası bilen varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum hayırlı aksamlar :)
quote:
Orijinalden alıntı: xx61xx
yaw 100-120 km hızlardan bahsediyosunuz bizde iki tane var 2001 model 2007 model 2007 model düzde1- 140 150 rahat rampa assa 160 devirecek nerdeyse inanmayanlar sakaryada test yaptırılır :) (sakarya karasu yolunda) istanbul avrupa yakasında l300 den iyi anlayan mekanık ustası bilen varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum hayırlı aksamlar :)
sizde ki araç yeni kasa galiba biz de ki araç 1998 model farları mercekli olan kasa dan bir de bizim araç ın beygiri biraz düşük
bizde 99 model aracı 2002 yılında aldık ve tam 10 senelik maceranın ardında 2012 başında sattık şimdi T5 var T5 in konforu tabikide l300 den rahat fakat l300 ün ist gibi yerde şehir içindeki pratikliğini T5 den bulamuyom o koca aracı halen park etmekte zorlanırken l300 ü neredeyse gözüm kapalı park edebiliyom araçta normal bakımlar hariç hiçbiiiir masrafı yoktu gerçi bizim motor açılmıştı düz yolda 145 falan yaptı rampa aşağı dibe dayandı tabi arkada kocaman mermer var şunu derim şehir içinde l300 şehirler arasınra t5 derim
Arkadaşlar araçda bulunan klimanın gazı na nasıl bakılır acaba bir de bu klimanın kendine ait bir hava filtresi varmı varsa nerede ve nasıl temiz leriz? Yani klima hakkında biraz bilgi verirseniz sevinirim
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: xx61xx
yaw 100-120 km hızlardan bahsediyosunuz bizde iki tane var 2001 model 2007 model 2007 model düzde1- 140 150 rahat rampa assa 160 devirecek nerdeyse inanmayanlar sakaryada test yaptırılır :) (sakarya karasu yolunda) istanbul avrupa yakasında l300 den iyi anlayan mekanık ustası bilen varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum hayırlı aksamlar :)
sizde ki araç yeni kasa galiba biz de ki araç 1998 model farları mercekli olan kasa dan bir de bizim araç ın beygiri biraz düşük
modeller arası beygir farkı ne kadar bilmiyorum ama ne olursa olsun güvenli arac değiller klıma gazı içinde bizimkinde ön tampon altından klımacılar bi cihaz takarak bakıyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: xx61xx
quote:
Orijinalden alıntı: naked leader
quote:
Orijinalden alıntı: xx61xx
yaw 100-120 km hızlardan bahsediyosunuz bizde iki tane var 2001 model 2007 model 2007 model düzde1- 140 150 rahat rampa assa 160 devirecek nerdeyse inanmayanlar sakaryada test yaptırılır :) (sakarya karasu yolunda) istanbul avrupa yakasında l300 den iyi anlayan mekanık ustası bilen varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum hayırlı aksamlar :)
sizde ki araç yeni kasa galiba biz de ki araç 1998 model farları mercekli olan kasa dan bir de bizim araç ın beygiri biraz düşük
modeller arası beygir farkı ne kadar bilmiyorum ama ne olursa olsun güvenli arac değiller klıma gazı içinde bizimkinde ön tampon altından klımacılar bi cihaz takarak bakıyorlar.
hemen ön tamponun orada klimaya ait galiba ufak bir radyatör var galiba benim de gözüme çarpmıştı ama bunu nerede baktıra biliriz normal bir tamir hane de aöğrenile bilinir mi acaba mitsubish bayi burada 190 km uzaklıkda onda da bayi ücretleri ne kadar bir bilgim yok
bende yeni aldım 98 model 190 binde 10bin tl şehir içi yakıt tüketimi 100 km 10 litre yaktı pompa enjektör bakımını da yeni yaptırdım sizce normal mi bana biraz çok gibi geldi
quote:
Orijinalden alıntı: nyznyz
bende yeni aldım 98 model 190 binde 10bin tl şehir içi yakıt tüketimi 100 km 10 litre yaktı pompa enjektör bakımını da yeni yaptırdım sizce normal mi bana biraz çok gibi geldi
Bu araçlar şehir içinde fazla yakmaları normaldir dur kalk larda fazla yakar bu araçların en ideal yakıt ı uzun yollarda 70-80 KM hızlarda en ideal yakıt tüketimi dir.
benide yaz, kendim kullanmadim ama kullanan bir cok arkadas oldu. sorunsuz ve pratik bir arac. Japon oldugu belli