Şimdi Ara

Mitsubishi L300 ' cüler buraya !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
146
Cevap
3
Favori
158.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar biz de bir L300 platformu oluşturalım. Aracı yeni almış bulunmaktayım. Yarın üstüme geçireceğim ilk izlenimlerimi yazarım. Kullananlar da öneri bekliyorum. Araca sigorta yaptırıcam nasıl yaptırayım, 4 lastik değiştircem bu konularda yardımcı olalım birbirimize. Bu arada 2007 model aldım panelvan 160 binde 16.000 Tl nasıl sizce ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: capoverde

    Eylül 2003

    180000 km de bir mitsubishi L300 değiştirilir mi? Bana şu an sorarsan ASLA! derim ama 2003 eylülünde 2004 L300 ler çıkmaya başlayınca kendimi tutamadım...

    2004 L300 ümü 2003 de aldım...

    2003 yılında 98 L300 ümü 13000 TL ye saydılar...Yeni 2004 e bir de klima taktırınca (ki yaz aylarında aracın sacı davul fırınları aratmıyordu o yüzden klima şart) üzerine 11000 TL aldılar ve 24000 TL ye yeni bir L300 sahibi oldum... Bunda yeni L300 lere yapılan makyajında etkisi vardı tabii...

    Halâ o L300 ü kullanıyorum. Şu anda 181000 km ye geldi... 11 senede fazla yol yapmamamın sebebi bir de binek arabamın olmasıydı...O arabayı iki ay önce sattım...Şimdi herşeye L300 kullanıyorum.

    Bu aralar ona koltuk ve cam takmayı düşünüyorum ama yönetmelikler değişmiş sanırım...Gerçi sonra tekrar değişmiş ve yapılamayan o değişikler şimdi yapılıyor sanırım...

    Alıntıları Göster
    Ben aldığım L300 leri hemen makasçıya götürüp bir kat daha ilave makas attırırım...Çünkü bazen 2 tona yakın yük atıyorum

    Üç sene önce kış lastiklerini takarken çapı ufak olanlarını tercih ettim. Bunun sebebi bir denemeydi...Debriyajı yormuyor ve torku arttırıyor.

    Motor halâ japonyada konulan motor suyu ile çalışıyor...Bu motorlara hararet yaptırmak imkânsız...

    Elektrikli camlarda açılırken değil ama kapanırken zorlama oluyor...Bunun sebebi kirlilik...Bu sorunu yaşayan varsa camlarım aracın ön tarafındaki fitillerine sabunlu su ya da motor yağı enjekte etmelerini öneririm.

    En soğuk havada (-4de denedim) marş basıyor da motor çalışmıyorsa kızdırma bujilerinde mutlaka sorun vardır...

    Soğuk havada motoru çalıştırırken kızdırma ışığını dikkate almayın...Işık söndükten sonra motor kısmından bir ''TIK'' sesi geliyor...marşa o zaman basın...

    Olmaz ama eğer ısıtma beyni yanarsa ya da bozulursa pejo minibüslerin daha ucuz olan ısıtma beyni aynen işe yarıyormuş...

    Benim gördüğüm başka bir uygulama motor bile yaptırsan pompayı asla yerinden sökmeyeceksin....

    Bu L300 lerin motorlarında en zayıf tarafı hava filtresi....Her zaman temiz olmak zorunda....Tozlu havayı sevmez, bu H100 ler içinde gerekli

    Ağır yağışlı sürüşlerden sonra alt salıncaklara gresörlüklerden yağ bastırın...Siz hidrolik direksiyonda ağırlığı hissetmiyor olabilirsiniz ama orada gres yağı eksikliğinden rotiller zorlanıyor...

    Üst salıncak rotillerinde gresörlük yok! ama alt rotillere yağ basmanıza rağmen direksiyonun ağırlaştığını hissederseniz,üst rotillerin yağ hazne körüğünü aşağı sıyırıp içine yağ basabilir ve o körüğü sonra tekrar yukarı takabilirsiniz...

    Aracınızla giderken kargo bölümündeki zırıltılar için arka tekerlerkler üzerinde bulunan karoser kapaklarının vidalarını sıkın....Zırıltılar kaybolur.

    Aracınızla giderken kasislerde arka taraftan gelen tıkırtılar için sürgülü kapıların sabitlenmesine yarayan kapıların ön tarafındaki siyah renkli çıkıntıların girdiği yuvalara gres yağı sürün...Tıkırtılar kaybolur...

    Aracınızda her zaman 1,5 luk bir içme suyu bulundurun...Koltukların arkasına atın ve unutun... Motor hararet yapmaz ama yağmur sonrası silecek suyunuz biter....Oraya kullanırsınız...

    Mazot göstergesi direk yanmaya başladıktan sonra (biliyorsunuz arada söner) şehir içinde 30km şehir dışında 50km gidebilirsiniz...

    Her zaman değil ama 3-4 bakımda bir, aracınız liftte veya kanalda iken mazot deposunun altındaki tapayı söktürün...Oradan biraz mazot akmasını sağlayın...Sadece 1-2 litre kadar... Deponun dibindeki suları deponuzdan uzaklaştırın... Sular deponuza depo havalandırması yolu ile girer...Depoda ne kadar boşluk varsa orada hava vardır ve o hava gece ya da soğukla yoğuşmaya uğrar...Hava içindeki su buharı depo içindeki hava boşluğunda damlacıklara dönüşür ve deponun dibine iner...Depo içinde su olmasının sebebi budur...

    Bu durum akaryakıt istasyonlarındaki depolarda da olur... Size durduk yerde kimse su basmaz...Sıcaklık ile alakalı bir durum yani...

    Lastik patlaması durumunda eğer hafif kilolu biri iseniz L330 ün bijon anahtarı size sıkıntı yaratabilir...Bu yüzden bijon anahtarına torkunu arttıracak bir boru tavsiye ederim.

    Bu arada bir lastik patlaması tavsiyesi daha; eğer yüklü bir L300 ün arka lastiği patladı ise hidrolik kriko lastiği bir seferde değişecek konuma getirmeyebilir. Yani patlak lastiği söküp çıkarabilirsiniz ama yerine sağlam lastiği takmaya çalıştığınızda aracın yeterli yükseklikte olmadığını göreceksiniz....Bu yüzden bir takoza ihtiyacınız olabilir. Bu açıdan ben patlak tarafın altına takoz bulamazsam patlak lastiği getirip krikoyu indiriyor ve krikoyu vidasından yükseltip aracı tekrar yükseltiyorum

    Aracı boşken kullanmanın başka parametreleri var...Sıkıntılı! Fakat arkasında her zaman biraz yük bırakmak hem indirip bindirmemi azaltıyor,hem de arka lastiklerin yere basıncını arttırıyor...

    Son olarak (gerçi bu işin sonu olmaz ya neyse) araç sağlam bassın diye arkada yükle giderken özellikle bizim modellerde far ayarı var! Karşıdakinin gözünü almamak için bu far ayarını kullanmanızı öneririm vesselâm.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mitsubishi L300: Kapsamlı Bir Rehber

    Mitsubishi L300, ticari araç sektöründe beğenilen bir modeldir. İster iş için ister kişisel amaçlar için kullanıyor olun, L300'ün sunabileceği bir şeyler var.

    Mitsubishi L300 Hakkında

    Mitsubishi L300, 1980'lerden beri üretilen hafif ticari bir araçtır. Dayanıklılığı ve çok yönlülüğü ile bilinir. L300, kamyonet, minibüs ve panel van gibi çeşitli gövde seçenekleriyle mevcuttur.

    Kullanıcı Yorumları

    Mitsubishi L300 kullanıcılarından gelen yorumlar genellikle olumludur. Kullanıcılar, aracın dayanıklılığını, geniş iç mekanını ve yakıt verimliliğini överler. Ancak bazı kullanıcılar, aracın kronik sorunlar yaşayabileceğine dair endişelerini dile getirmişlerdir.

    Kronik Sorunlar

    Tüm araçlar gibi, Mitsubishi L300'ün de bilinen birkaç kronik sorunu vardır. Bu sorunlar arasında enjeksiyon pompası arızaları, turbo sorunları ve aks problemleri yer alır. Ancak bu sorunların tüm L300'lerde görülmediğini unutmamak gerekir.

    L300 Nasıl Bir Araçtır?

    Mitsubishi L300, ticari amaçlar için ideal bir araçtır. Dayanıklıdır, geniş bir iç mekana sahiptir ve yakıt verimlidir. Ancak kronik sorun potansiyeli konusunda farkında olmak gerekir.

    Taşıma Kapasitesi

    Mitsubishi L300'ün taşıma kapasitesi modeline bağlı olarak değişir. Kamyonet versiyonu yaklaşık 1 ton yük taşıyabilirken, minibüs versiyonu yaklaşık 8 yolcu taşıyabilir.

    Mitsubishi L300, ticari araç arayışında olanlar için güçlü bir seçenektir. Dayanıklılığı, çok yönlülüğü ve yakıt verimliliğiyle bilinir. Ancak kronik sorun potansiyelinin farkında olmak ve periyodik bakımın önemini anlamak gerekir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Evet,böyle bir girişim iyi oldu.Pek rabet görmüyor belki ama kim bilir iyi bir ivme kaydederiz bizde.
    Ben de Şubat'ta aldım 2000 model L300.Şimdiye kadar yakıt hariç hiçbir şikayetim yok.Aracım fazla yakıyor sadece sorunum bu. Hayırlı olsun bu arada. Fiyat iyi gibi görünüyor. Lastik konusunda ben de epey araştırma yaptım, çıkan sonuç Michelin. Alpin serisi kış lastikleri araca uygun,birde Energy serisinde var uyan lastik.Çok seçenek yok tabi ama olsun ikisi de sınıfında üst düzey lastikler. Ben haftaya ön tarafa iki tane Michelin alacağım nasipse. Şuan epey yıpranmış Bridgestone B623 var önlerde. Arkalara ise Michelin taklidi yaparak güzel iş çıkaran GT Radial aldım kışın. Mecbur kaldım çünkü bulunduğum yerde başka lastik kalmamıştı ve araç tehlikedeydi.

    kafa şişirdim sanırım,bölümümüz tekrar hayırlı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebedİ_61

    Evet,böyle bir girişim iyi oldu.Pek rabet görmüyor belki ama kim bilir iyi bir ivme kaydederiz bizde.
    Ben de Şubat'ta aldım 2000 model L300.Şimdiye kadar yakıt hariç hiçbir şikayetim yok.Aracım fazla yakıyor sadece sorunum bu. Hayırlı olsun bu arada. Fiyat iyi gibi görünüyor. Lastik konusunda ben de epey araştırma yaptım, çıkan sonuç Michelin. Alpin serisi kış lastikleri araca uygun,birde Energy serisinde var uyan lastik.Çok seçenek yok tabi ama olsun ikisi de sınıfında üst düzey lastikler. Ben haftaya ön tarafa iki tane Michelin alacağım nasipse. Şuan epey yıpranmış Bridgestone B623 var önlerde. Arkalara ise Michelin taklidi yaparak güzel iş çıkaran GT Radial aldım kışın. Mecbur kaldım çünkü bulunduğum yerde başka lastik kalmamıştı ve araç tehlikedeydi.

    kafa şişirdim sanırım,bölümümüz tekrar hayırlı olsun...
    2007 model 16.000TL çok abi be en son çıkan yeni kasa dır araç bizde ocak ayında 1998 model klimalı, 4 lastik neredeyse sıfır sayılır, vur dusu kırığı döküğü yok, tok satıcısından 13,000TL ye aldık 85,000KM de daha tirigeri yeni değişmiş. yakıt konusunda şehir içinde çok yakıyor fakat uzun yollarda süper arka tekerleklerin üzerinede biraz ağırlık koyduğun zaman süper gidiyor.

    araç bu kasadan 1998 in ilk çıkan bu serisinden(bizim araba bu değil bu internetteki bir araca ait)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naked leader -- 8 Eylül 2011; 21:47:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    2007 model 16.000TL çok abi be en son çıkan yeni kasa dır araç bizde ocak ayında 1998 model klimalı, 4 lastik neredeyse sıfır sayılır, vur dusu kırığı döküğü yok, tok satıcısından 13,000TL ye aldık 85,000KM de daha tirigeri yeni değişmiş. yakıt konusunda şehir içinde çok yakıyor fakat uzun yollarda süper arka tekerleklerin üzerinede biraz ağırlık koyduğun zaman süper gidiyor.

    araç bu kasadan 1998 in ilk çıkan bu serisinden(bizim araba bu değil bu internetteki bir araca ait)

    Alıntıları Göster
    öncelikle bölümümüz hayırlı olsun.
    ben de 2009 eylülde almıştım 97 L300 ümü.
    bu forumdaki yorum ve tartışmalardan faydalanarak.
    8 sene bindiğim 89 kartaldan sonra bana mercedes gibi gelmişti
    hala öyle benim için.
    faydalı bir forum olur inşaallah......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozencan43

    öncelikle bölümümüz hayırlı olsun.
    ben de 2009 eylülde almıştım 97 L300 ümü.
    bu forumdaki yorum ve tartışmalardan faydalanarak.
    8 sene bindiğim 89 kartaldan sonra bana mercedes gibi gelmişti
    hala öyle benim için.
    faydalı bir forum olur inşaallah......

    Alıntıları Göster
    L300 Mayıs ayında aldım 94 model panelvan 156.000 kmde 7.350 fiyatı. Havalar iyiyken kolayca tek marşta çalışıyordu 1-2 haftadır öyle bir zor çalışıyor bazen 3- 4 dakika marş basıyorum.Dün 3-4 derece sıcaklıkta denedim gaz vermeden hemen çalıştı, bugün 0 derecede gaz vermeden denedim yine uğaştırdı.

    Gaz verip mi çalıştıracağız yoksa çözemedim bir türlü, ilk defa dizel araç kullanıyorum. Antifirizine baktırmadım diğer bakımları tamam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    L300 Mayıs ayında aldım 94 model panelvan 156.000 kmde 7.350 fiyatı. Havalar iyiyken kolayca tek marşta çalışıyordu 1-2 haftadır öyle bir zor çalışıyor bazen 3- 4 dakika marş basıyorum.Dün 3-4 derece sıcaklıkta denedim gaz vermeden hemen çalıştı, bugün 0 derecede gaz vermeden denedim yine uğaştırdı.

    Gaz verip mi çalıştıracağız yoksa çözemedim bir türlü, ilk defa dizel araç kullanıyorum. Antifirizine baktırmadım diğer bakımları tamam.

    Alıntıları Göster
    benim de başıma bi kaç kere geldi soğukta çalışmama sorunu. bizim araç 2000 L200dü ve 200.000 km civarında oldu bu olaylar. motorlar aynı olduğu için yazıyorum.

    sabah tek marşta çalıştırmayı denersem zor çalışıyordu. ama sonraları 1 2 kere gazı sonuna kadar bastım çektim, kısa bi marş yaptım. ardından 2. marşta hemen çalışıyordu. umarım yardımcı olabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    L300 Mayıs ayında aldım 94 model panelvan 156.000 kmde 7.350 fiyatı. Havalar iyiyken kolayca tek marşta çalışıyordu 1-2 haftadır öyle bir zor çalışıyor bazen 3- 4 dakika marş basıyorum.Dün 3-4 derece sıcaklıkta denedim gaz vermeden hemen çalıştı, bugün 0 derecede gaz vermeden denedim yine uğaştırdı.

    Gaz verip mi çalıştıracağız yoksa çözemedim bir türlü, ilk defa dizel araç kullanıyorum. Antifirizine baktırmadım diğer bakımları tamam.

    Alıntıları Göster
    Bence araç çalışmazken gaza basmayın iki veya üç defa ısıttıktan sonra marşa basın daha kolay çalışacaktır. Tabi ısıtma büjilerinide kontrol ettirirseniz yararınıza olur. Unutmadan L200 veye L300 çalıştırır çalıştırmaz gaza yüklenmeyin motor soğukken yatak sarıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmutemre42 -- 29 Aralık 2011; 14:04:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorky_13

    benim de başıma bi kaç kere geldi soğukta çalışmama sorunu. bizim araç 2000 L200dü ve 200.000 km civarında oldu bu olaylar. motorlar aynı olduğu için yazıyorum.

    sabah tek marşta çalıştırmayı denersem zor çalışıyordu. ama sonraları 1 2 kere gazı sonuna kadar bastım çektim, kısa bi marş yaptım. ardından 2. marşta hemen çalışıyordu. umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Alıntıları Göster
    Sağolasın, bugün soğutma suyu haznesini kontrol ettim alt sınırın az aşağısındaydı kırmızı antifirizle tamamladım daha önce yeşil koymuşlar sanırım sorun olmaz.
    Relantisini de pompanın yanındaki kontra somunu gevşetip civatasını sıkarak yükselttim,sanırım az yaksın diye iyice düşürmüş önceki sahibi zangır zangır sallanıyordu araba.

    İngilizce kılavuzu inceledim soğukta ilk çalıştırmada çalışmazsa 5 saniye sonra kontağı açıp tekrar ısıtmayı bekleyip çalıştırın diyor. 10 saniyeden fazla marşa basmak marş için zararlı biliyorsunuz.
    Soğuk çalıştırmada gaz verin diyor bu bana ters geldi ,yarım gaz verip deneyeceğim bakalım.

    Bir de ben hafif yük taşıyorum L300'de 500 kiloyu geçmez zıplayıp duruyor arkası yere sağlam basmıyor,arka makasların orinal ağırlık takma yeri varmış bilen var mı, yoksa makasları düşürmek mi lazım. Türkiye için genelde yüklü kullanılacak diye ağır hizmet makaslısını tercih etmişler diyor, bu forumda okudum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Sağolasın, bugün soğutma suyu haznesini kontrol ettim alt sınırın az aşağısındaydı kırmızı antifirizle tamamladım daha önce yeşil koymuşlar sanırım sorun olmaz.
    Relantisini de pompanın yanındaki kontra somunu gevşetip civatasını sıkarak yükselttim,sanırım az yaksın diye iyice düşürmüş önceki sahibi zangır zangır sallanıyordu araba.

    İngilizce kılavuzu inceledim soğukta ilk çalıştırmada çalışmazsa 5 saniye sonra kontağı açıp tekrar ısıtmayı bekleyip çalıştırın diyor. 10 saniyeden fazla marşa basmak marş için zararlı biliyorsunuz.
    Soğuk çalıştırmada gaz verin diyor bu bana ters geldi ,yarım gaz verip deneyeceğim bakalım.

    Bir de ben hafif yük taşıyorum L300'de 500 kiloyu geçmez zıplayıp duruyor arkası yere sağlam basmıyor,arka makasların orinal ağırlık takma yeri varmış bilen var mı, yoksa makasları düşürmek mi lazım. Türkiye için genelde yüklü kullanılacak diye ağır hizmet makaslısını tercih etmişler diyor, bu forumda okudum.

    Alıntıları Göster
    L300 pek bozulmadığına uğramıyorlar galiba, hadi iyi seneler buğramayın buraya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    L300 pek bozulmadığına uğramıyorlar galiba, hadi iyi seneler buğramayın buraya.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar l300 ile rampa çıkarken en fazla 100 KM hız yapıyor. düz yolda bu hızı artırmak için nasıl kullanmalıyız? yüksek devir de kullansak motor için bir sorun olur mu? mesela 4000-4500 devirlerde kullansak. yakıt tüketimi artıyor onu biliyorum fakat motora zarar verir miyiz onu merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    arkadaşlar l300 ile rampa çıkarken en fazla 100 KM hız yapıyor. düz yolda bu hızı artırmak için nasıl kullanmalıyız? yüksek devir de kullansak motor için bir sorun olur mu? mesela 4000-4500 devirlerde kullansak. yakıt tüketimi artıyor onu biliyorum fakat motora zarar verir miyiz onu merak ediyorum.

    L300 düz yolda en fazla 120 km/h yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 28 Nisan 2012; 8:38:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çift Çekirdekli

    quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    arkadaşlar l300 ile rampa çıkarken en fazla 100 KM hız yapıyor. düz yolda bu hızı artırmak için nasıl kullanmalıyız? yüksek devir de kullansak motor için bir sorun olur mu? mesela 4000-4500 devirlerde kullansak. yakıt tüketimi artıyor onu biliyorum fakat motora zarar verir miyiz onu merak ediyorum.

    L300 düz yolda en fazla 120 km/h yapar.

    ama ben duble yolda rampa çıkarken yaptım bu hızı düz yolda daha fazla yapması gerekmiyorumu en azından 130-135KM gibi Birde kuzenim gilde de WW gen Transporter var 2000 model ona sordum o da bizim arabalar gibi arabalarda sonradan basarsan gitmez dedi. Hız mı yapacaksın arabayı durdur dedi birinci vitese at biraz devirli kullan 4000 devire geldiğinde 2 ye at tekrar 4000-4500 devirde 3 e at bu şekilde devirli kullanırsan normalinden biraz daha fazla hız yaparsın dedi. daha deneme fırsatım olmadı ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çift Çekirdekli

    quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    arkadaşlar l300 ile rampa çıkarken en fazla 100 KM hız yapıyor. düz yolda bu hızı artırmak için nasıl kullanmalıyız? yüksek devir de kullansak motor için bir sorun olur mu? mesela 4000-4500 devirlerde kullansak. yakıt tüketimi artıyor onu biliyorum fakat motora zarar verir miyiz onu merak ediyorum.

    L300 düz yolda en fazla 120 km/h yapar.

    ama ben duble yolda rampa çıkarken yaptım bu hızı düz yolda daha fazla yapması gerekmiyorumu en azından 130-135KM gibi Birde kuzenim gilde de WW gen Transporter var 2000 model ona sordum o da bizim arabalar gibi arabalarda sonradan basarsan gitmez dedi. Hız mı yapacaksın arabayı durdur dedi birinci vitese at biraz devirli kullan 4000 devire geldiğinde 2 ye at tekrar 4000-4500 devirde 3 e at bu şekilde devirli kullanırsan normalinden biraz daha fazla hız yaparsın dedi. daha deneme fırsatım olmadı ama.

    Benim L300'de 55kw/75PS Motor var Düz Yolda Max 120 Km/h yaptım.Yokuş aşağı gidersen 140km/h filan yaparsın

    Birde İnternetde bunu buldum L300'un teknik özellikleri yazıyor
    www.mitsubishioto.com
    404 Not Found
    http://www.mitsubishioto.com/l300/L300.pdf

    Dikkatli incelersen ordada max 120 diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 28 Nisan 2012; 17:41:29 >




  • carcrashguyyoutube
    Mitsubishi Express (2006 model) crash test
    http://www.youtube.com/watch?v=BnY_h4soriY




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhantiryaki1

    carcrashguyyoutube
    Mitsubishi Express (2006 model) crash test
    http://www.youtube.com/watch?v=BnY_h4soriY
    beyler , balata sacı lazım, hiç bi yerde bulamadım, balata seti halinde satılıyor sadece




  • bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.

    yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.

    Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.

    yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.

    Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak

    kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.

    yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.

    Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak

    kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca

    ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    quote:

    Orijinalden alıntı: naked leader

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyJeRvu38

    bu aracın 2006 sı bizde var 140 dan yukarı cıkmıyor. Arabanın arkasına yük koy hafif bayıra cık arabanın devir gostergesi tınnn diye iniyor.

    yük koyduğunda iii gidiyor da virajlı rampa çıkarken hafif mucurlu bir yer denk gelsin lastiğe kaçıncı vites de olduğu önemli değil direk patinaj çekiyor sonrada asfalt a geldiğinde devir ister istemez düşüyor o araçdan değil zeminden kaynaklı bir şey.

    Geçenlerde bizim arkadaşın dükkanın önene geldim dükkanın önüne mucur dökmüşler bir asfalta çıkayım dedim resmen varya hiç gaza değmiyorum ayağımı debriyajdan hafif çekiyorum kendi kendine patinaj çekerek gidiyor bir de gaza değsem hiç çıkmayacak olduğu yere çakılacak

    kardeşim 75 bglik araçtan beklentin nedir benim hiç yok ama sürmesi zevkli oluyo arkaya yük koymayınca

    ana hyundai h100den daha motoru kaliteli bir araç olduğu söylenebilir.

    japon malı olşu arabanın zaten ben kaliteliyim demesine neden oluyor. bu L300 yeni kasasını çıkarmış japonlar galiba delıca diye türkiyeye gelirse almayı planlıyorum araç transporter dan daha iyi




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.