Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Carismalarımız hakkında her tür bilgiyi burada paylaşalım...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Carisma Sahipleri Buraya...

    Mitsubishi Carisma, kullanıcıları arasında oldukça ilgi gören bir modeldir. Aracınızla ilgili en çok aranan sorulara ve bilgilere gelin bir göz atalım:

    • Mitsubishi Carisma En Çok Tutulan Modeli Nedir?

    Carisma'nın en çok tutulan modeli, 1.6 litre benzinli motora sahip olan modelidir. Bu model, hem performansı hem de yakıt ekonomisiyle sürücüler tarafından beğenilmektedir.

    • Mitsubishi Carisma Kalorifer ızgarası Nasıl Değiştirilir?

    Kalorifer ızgarasının değişimi karmaşık bir işlem değildir. Izgarayı yerinden çıkarmak için bir tornavida yeterli olacaktır. Yeni ızgarayı takmadan önce, eski ızgaranın bağlantı noktalarını temizlemeniz önerilir.

    • Mitsubishi Carisma 1.6 Hangi Motor Yağı Kullanılmalı?

    Mitsubishi Carisma 1.6 motor için 5W-30 viskoziteli, sentetik motor yağı kullanılması önerilir. Aracınızın kullanım kılavuzunda önerilen motor yağını kullanmanız önemlidir.

    • Mitsubishi Carisma Hangi Modeli Tutuluyor?

    Carisma'nın tüm modelleri arasında en çok tutulan model, yukarıda bahsedilen 1.6 litre benzinli motora sahip olan modeldir. Ancak 1.9 litre dizel motorlu model de özellikle yakıt ekonomisi arayanlar tarafından tercih edilmektedir.

    • Mitsubishi Carisma Kalorifer Menfezi Tıkanıklığı Nasıl Giderilir?

    Kalorifer menfezlerindeki tıkanıklıklar, arabanın içine hava akışını engelleyebilir. Menfezleri temizlemek için bir elektrikli süpürge veya basınçlı hava kullanabilirsiniz.

    • Mitsubishi Carisma Havalandırma Menfezi Ayarları Nasıl Yapılır?

    Havalandırma menfezlerinin ayarlarını, orta konsoldaki kontrol düğmelerini kullanarak yapabilirsiniz. Hava akışını yönlendirmek için düğmeleri çevirin veya basın.

    • Mitsubishi Carisma Klima Menfezi Temizliği Nasıl Yapılır?

    Klima menfezlerini temizlemek için bir temizleme solüsyonu ve yumuşak bir bez kullanabilirsiniz. Bezle menfezleri silmeden önce solüsyonu iyice durulayın.

    Bu bilgiler ışığında Mitsubishi Carisma aracınızla ilgili sorularınıza cevap bulduğunuzu umuyoruz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Öncelikle benim birkaç sorunumla başlayalım,

    Geçtiğimiz haftasonu muhterem bir ustamın yanındaydım. Kronikleşmiş bir rölanti sorunu var. Belli bir ayarda durmuyor. Aracımı çok iyi tanımamaktan da olsa gerek, kime gittiysem kafasına göre bir ayar yaptı ama, ayar sürekli değişiyor.

    Nihayetinde benim emektar usta gaz kelebeği kirlenmiş olabilir, şunu söküp güzelce bir temizleyelim dedi. Gerçekten de içi resmen kurum bağlamış. Epeyce bir uğraştıktan sonra parça temizlendi ve yerine takıldı. Ardından bir ayar yaptı. O gün durum gayet güzeldi ama ertesi gün ayar yine bozuldu. Çareyi caramurat dostumu aramakta buldum. Beni meşhur Carisma uzmanı ustamıza yönlendirdi yine. Usta durumu görür görmez, aracın kendi orjinal teybinde bir tuş kombinasyonu yaptıktan sonra kısa farları, dörtlüleri, ön-arka sisleri açtı ve "Sen araca dokunma, 10 dk sonra kendini programlayacak" dedi. Yani şaşkınlıktan dilimi yutacaktım. Dediği gibi 8-10 dk sonra araç kendiliğinden 900 devire sabitlendi. Durumu kime anlattımsa da bana inanmadı.

    Şimdi, asıl sorun, kelebek temizlendikten bu yana otomatik jikle devreye girmiyor. Her sabah arabayı 3-5 defa stop ettirdikten sonra motor ısınıncaya kadar beni epey bi yoruyor. Dün akşam aracı tekrar servise götürüp ustamıza teslim ettim. Yarın sorunun ne olduğunu tam manasıyla bana söyleyecek. Kendisi, gaz kelebeği temizlenirken, temizlemenin yapıldığı bir kimyasal maddenin jikle motorunu bozmuş olabileceğinden şüpheleniyor ama açıkçası ben bu duruma pek ihtimal vermiyorum. Bana kalırsa sorun gaz kelebeğinin içindeki kapakçıkla ilgili. Yarın ola hayrola...

    Bir de, son 2 gündür, çalıştırıp da tam kalkış yapacakken ekzantrik kayışı gevşekmiş gibi cırt bir ses duyuyorum. Bu ses arka salıncak burçlarının eskidiğnden de kaynaklanabilir, motor düzeneğindeki bir kayıştan da. O da yarın netleşecek.

    Şimdilik paylaşabileceklerim bunlar.

    Bir de pıoneer TS 6973 marka hoparlörlerim 4x52 mosfet çıkışlı sony teybimle beslenirken güzel bir ses veremiyor. Acaba bu oval hoparlörleri bir amfiyle beslemek gerekir mi? Ya da bu hoparlörler amfiyle çalışabilecek nitelikte mi? Konu hakkında bilgisi olan dostlarımın yardımlarını rica ediyorum.

    Selametle...




  • - Sabahları soğuk motorda otomatik jiklenin devreye girmemesi

    - Gaza basıp bıraktıktan sonra, motor ısınıncaya kadar stop etmesi

    - 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif tekleme

    - Klima açıldığında rölantinin otomatik olarak yükselip tekrar alçalarak otomatik ayar yapmaması

    - Belirgin performans düşüklüğü

    - Normalden biraz fazla yakıt tüketimi

    Yukarıda saydığım belirtiler, gaz kelebeğinin altındaki siyah, bir kibrit kutusu büyüklüğünde, vida yerlerine bakıldığında üçgene benzeyen, rölanti beyni yada jikle motoru diye tasvir edilen parçanın arızalı olduğundan kaynaklanıyormuş. Parçanın yenisi yedek parçacılarda yok. Serviste liste fiyatı 1.190 TL. Çıkma parçacılar İstanbulda 500 TL diyorlar. Ankarada araştırdığımda tek bir yerde bulabildim. O da bendeki parçayı alıp elindekini vermek şartıyla 250 TL olabileceğini söyledi.

    Bir dostumun da yardımıyla parçayı 200 TL' ye temin edebildim.

    Yukarıdaki sorunların tamamı çözüldü.

    Benzer sorunlarla karşılaşan dostlarımıza ışık tutması açısından burada paylaşıyorum.

    Selametle...




  • geçmiş olsun
  • Sevgili Dostlar,

    Benim araç 1. vites geçişlerinde epey zorlanıyor. Bazense debriyaj tazelemeden geçmiyor. Aranızda bu tarz bir problem yaşayan varsa lütfen paylaşınız...

    Selametle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Sevgili Dostlar,

    Benim araç 1. vites geçişlerinde epey zorlanıyor. Bazense debriyaj tazelemeden geçmiyor. Aranızda bu tarz bir problem yaşayan varsa lütfen paylaşınız...

    Selametle...

    90 bindeki Carismamda , nadiren 1. vitese ancak genellikle 5 . vitese geçişte ,kemikli viteslerde dikkat çeken"Engele takılıp,vitese geçememe" ve "krrrrç" tarzı ses yapıyordu...

    Fakat baskı balatası iyiydi...Belki bende kalsa,20-30 daha giderdi balata..Sanırım kemikli yapısından ötürü doğaldır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Sevgili Dostlar,

    Benim araç 1. vites geçişlerinde epey zorlanıyor. Bazense debriyaj tazelemeden geçmiyor. Aranızda bu tarz bir problem yaşayan varsa lütfen paylaşınız...

    Selametle...

    90 bindeki Carismamda , nadiren 1. vitese ancak genellikle 5 . vitese geçişte ,kemikli viteslerde dikkat çeken"Engele takılıp,vitese geçememe" ve "krrrrç" tarzı ses yapıyordu...

    Fakat baskı balatası iyiydi...Belki bende kalsa,20-30 daha giderdi balata..Sanırım kemikli yapısından ötürü doğaldır...


    Ben de daha önceleri forumun tamamını okudum. Genelde 5. vitese geçmeme problemi yaşanıyor. Bense 1 kez dahi bunu yaşamadım. Benim aracım ısrarla 1. vitese geçmiyor.

    İnşallah dediğiniz gibi kronik bir Carisma problemidir. Titiz yapımdan dolayı aldım alalı 2 ayda 4.000 TL' den fazla masraf yaptım. Tabi birçoğu zevk için fakat biraz usanmaya başladım.

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Biraz rahatladım :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Sevgili Dostlar,

    Benim araç 1. vites geçişlerinde epey zorlanıyor. Bazense debriyaj tazelemeden geçmiyor. Aranızda bu tarz bir problem yaşayan varsa lütfen paylaşınız...

    Selametle...

    90 bindeki Carismamda , nadiren 1. vitese ancak genellikle 5 . vitese geçişte ,kemikli viteslerde dikkat çeken"Engele takılıp,vitese geçememe" ve "krrrrç" tarzı ses yapıyordu...

    Fakat baskı balatası iyiydi...Belki bende kalsa,20-30 daha giderdi balata..Sanırım kemikli yapısından ötürü doğaldır...


    Ben de daha önceleri forumun tamamını okudum. Genelde 5. vitese geçmeme problemi yaşanıyor. Bense 1 kez dahi bunu yaşamadım. Benim aracım ısrarla 1. vitese geçmiyor.

    İnşallah dediğiniz gibi kronik bir Carisma problemidir. Titiz yapımdan dolayı aldım alalı 2 ayda 4.000 TL' den fazla masraf yaptım. Tabi birçoğu zevk için fakat biraz usanmaya başladım.

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Biraz rahatladım :)

    Sizin gibi kullanıcıları forumda görmek ne güzel...Carisması olup da para harcayan pek olmaz da...Carismanın kronik sorunları o kadar da büyük değil... Zaten 2-3 tane..birinci sırayı ise , Cam açma-kapama düğmeleri çekiyor...Kaç takım değiştirdim bilmiyorum açıkçasıBurada bi dükkan,çin çakmalarını getiriyodu o zamazingoların,yolcu tuşları 5 lira idi..Bende bozuldukça asılıyordum değiştirme işine...

    Onun dışında debriyajını sevmeyen denk geliyor,yukarda kavraması yüzünden filan..Ama pek sorun olmadı bende.

    Genellikle araçlarımın bakımlarını,zamanından 5-6 bin km önce yaptırırım...Fakat carismayı satacağım için 90. bin bakımını 500-600 km geciktirdim..Böyle araçta şimşekler çakacak, çalışmayacak falan sanarken tık demedi ... Bu konudan da haykıralım; Carisma kesinlikle "Sorunlu,korkutucu bir araç" değil.Piyasası düşük,biniciye birebir...Alacaksın,yağ,su ,sabun...Bi de arada benzin ister...Onun dışında bineceksin,ister araba niyetine ,ister eşek niyetine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Sevgili Dostlar,

    Benim araç 1. vites geçişlerinde epey zorlanıyor. Bazense debriyaj tazelemeden geçmiyor. Aranızda bu tarz bir problem yaşayan varsa lütfen paylaşınız...

    Selametle...

    90 bindeki Carismamda , nadiren 1. vitese ancak genellikle 5 . vitese geçişte ,kemikli viteslerde dikkat çeken"Engele takılıp,vitese geçememe" ve "krrrrç" tarzı ses yapıyordu...

    Fakat baskı balatası iyiydi...Belki bende kalsa,20-30 daha giderdi balata..Sanırım kemikli yapısından ötürü doğaldır...


    Ben de daha önceleri forumun tamamını okudum. Genelde 5. vitese geçmeme problemi yaşanıyor. Bense 1 kez dahi bunu yaşamadım. Benim aracım ısrarla 1. vitese geçmiyor.

    İnşallah dediğiniz gibi kronik bir Carisma problemidir. Titiz yapımdan dolayı aldım alalı 2 ayda 4.000 TL' den fazla masraf yaptım. Tabi birçoğu zevk için fakat biraz usanmaya başladım.

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Biraz rahatladım :)

    Sizin gibi kullanıcıları forumda görmek ne güzel...Carisması olup da para harcayan pek olmaz da...Carismanın kronik sorunları o kadar da büyük değil... Zaten 2-3 tane..birinci sırayı ise , Cam açma-kapama düğmeleri çekiyor...Kaç takım değiştirdim bilmiyorum açıkçasıBurada bi dükkan,çin çakmalarını getiriyodu o zamazingoların,yolcu tuşları 5 lira idi..Bende bozuldukça asılıyordum değiştirme işine...

    Onun dışında debriyajını sevmeyen denk geliyor,yukarda kavraması yüzünden filan..Ama pek sorun olmadı bende.

    Genellikle araçlarımın bakımlarını,zamanından 5-6 bin km önce yaptırırım...Fakat carismayı satacağım için 90. bin bakımını 500-600 km geciktirdim..Böyle araçta şimşekler çakacak, çalışmayacak falan sanarken tık demedi ... Bu konudan da haykıralım; Carisma kesinlikle "Sorunlu,korkutucu bir araç" değil.Piyasası düşük,biniciye birebir...Alacaksın,yağ,su ,sabun...Bi de arada benzin ister...Onun dışında bineceksin,ister araba niyetine ,ister eşek niyetine.


    Vallahi alemsiniz :)

    Ben biraz titizim. Bir yerden ses geldi mi uyku tutmaz beni. Aracım orjinal 65.000 KM' de. Düşünün yani :)

    Kime sorsam sorun çıkarmaz, bin git diyor. Ben ufak tefek şeyler yüzünden dünyaları döktüm zaten, artık sorun çıkarmamalı...

    Bu vites işi beni oldukça korkuttu. Buradaki kullanıcılar da yorumlarını bir bir yazsınlar bakalım.

    Daha siz söyler söylemez unuttuğum başka bir hususta daha içim rahatladı. Benim debriyaj da oldukça tepeden kavrıyor. Sanırsınız ki balata diye birşey kalmadı. Demek ki bu araçların tepede kavrama durumu da varmış. Daha neler göreceğiz bakalım.

    Cam düğmelerinin de dediğiniz gibi çakması çıkmış, sürücü tarafını yan sanayi 100 TL' ye sattıklarını duydum. Artık bizim sanayideki parçacılar ellerindeki onarılmış düğmeleri millete 250 TL' ye satsınlar da görelim :)




  • vites olayı debriyaj ile alakalı değil hemen debriyaj diye düşünmüşsünüz ama daha 65 000 km desiniz hele bi helin 115 000 e benim gibi yine şu anki halinde olacak. içiniz rahat olsun. vites geçmemesi vites kolu ile de alakalı olabiliyor. siz debriyaj ayırmıyor niye geçmezki derken debriyaj ayırmış ancak şanzuman uygun konuma getirilememiştir. vitek kollarından kaynaklanan bir durum.

    benim aracımın eski kayıtlarınca caramurat bakıp bilgi vermişti değiştirildiğini. ismi nedir bilmiyorum vites kolu takımı mı vites kolu tamir takımı mı tam bilemiyorum.

    @kaf_kaftr 500 km geç yapılmasından ne olacak ben trigeri 112 000 de değiştirdim. hava filtresini aldıktan 15-20 000 km sonra tabi benden önce kaç kmde değişti bilmiyorum. filtrenin içinde kelebek börtü böcek bile vardı. ama şimdi kendim değiştiriyorum. hele askerlik bi bitsin amortisörden geldiğini düşündüğüm sesten kurtulacağım. tüm yağ hidrolik ve sıvıları değiştireceğim.

    aklıma gelmişken sorayım polen filtresi nerede? o kadar baktım göremedim. torpidonun orada açılacak gibi bi yer de göremedim.

    carisamaya para harcanır hele hele uzun süre binilecekse daha da keyifli hale getirmek için verilecek paranın boşa gitmeyeceğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare115

    vites olayı debriyaj ile alakalı değil hemen debriyaj diye düşünmüşsünüz ama daha 65 000 km desiniz hele bi helin 115 000 e benim gibi yine şu anki halinde olacak. içiniz rahat olsun. vites geçmemesi vites kolu ile de alakalı olabiliyor. siz debriyaj ayırmıyor niye geçmezki derken debriyaj ayırmış ancak şanzuman uygun konuma getirilememiştir. vitek kollarından kaynaklanan bir durum.

    benim aracımın eski kayıtlarınca caramurat bakıp bilgi vermişti değiştirildiğini. ismi nedir bilmiyorum vites kolu takımı mı vites kolu tamir takımı mı tam bilemiyorum.

    @kaf_kaftr 500 km geç yapılmasından ne olacak ben trigeri 112 000 de değiştirdim. hava filtresini aldıktan 15-20 000 km sonra tabi benden önce kaç kmde değişti bilmiyorum. filtrenin içinde kelebek börtü böcek bile vardı. ama şimdi kendim değiştiriyorum. hele askerlik bi bitsin amortisörden geldiğini düşündüğüm sesten kurtulacağım. tüm yağ hidrolik ve sıvıları değiştireceğim.

    aklıma gelmişken sorayım polen filtresi nerede? o kadar baktım göremedim. torpidonun orada açılacak gibi bi yer de göremedim.

    carisamaya para harcanır hele hele uzun süre binilecekse daha da keyifli hale getirmek için verilecek paranın boşa gitmeyeceğini düşünüyorum.


    Sevgili nightmare,

    Sizin bu yorumlarınızdan sonra, sanırım ben de vites takımı kolu mudur nedir, onu değiştireceğim. Zira 1. vites geçişinde ciddi sorun yaşıyorum. Bir süre daha bu şekilde gidelim bakalım. Belki de sorun aracın uzun süre yatmasından kaynaklanıyordur. Bir müddet sonra durum değişmezse yine dooğru caramurat' ın yanına :)




  • Caramurat'ın yanına uğramaz oldun nasıl olsa Alpay usta ile bağı kurdun;) Şaka Şaka her zaman beklerim, nede olsa aramızdaki mesafe 150-200 metre, sorun var gel diye bağırsan duyar geliriz , yeterki ulaşabileceğimiz uzaklıkta ol, gerisi kolay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Caramurat'ın yanına uğramaz oldun nasıl olsa Alpay usta ile bağı kurdun;) Şaka Şaka her zaman beklerim, nede olsa aramızdaki mesafe 150-200 metre, sorun var gel diye bağırsan duyar geliriz , yeterki ulaşabileceğimiz uzaklıkta ol, gerisi kolay


    Birader ne zaman gelsem bir kulağında sabit telefon, diğer kulağında cep telefonu... Mümkün mü seninle bir hasbihal edebilmek :)

    Dur bakalım, bugün yarın yine düşeceğim yanınıza...
  • Olabildiğince müşterilere sattıktan sonra da yardımcı olmaya çalışıyoruz, bakıma gelenler de sağolsun uğramadan geçmiyor, derken serviste yeni bişeyler öğrenmeye çalışıyoruz, araya telefonlarda girince biraz yoğun oluyoruz ama insanları yardımcı olmak ve mutlu etmek gibisi yok. Bu gün biraz daha rahat olacağımı düşünüyorum, zamanın olursa beklerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Olabildiğince müşterilere sattıktan sonra da yardımcı olmaya çalışıyoruz, bakıma gelenler de sağolsun uğramadan geçmiyor, derken serviste yeni bişeyler öğrenmeye çalışıyoruz, araya telefonlarda girince biraz yoğun oluyoruz ama insanları yardımcı olmak ve mutlu etmek gibisi yok. Bu gün biraz daha rahat olacağımı düşünüyorum, zamanın olursa beklerim


    Bugün de ben çok fenayım. Başımızdaki vergi belasını biliyorsunuz :( En kötü Ctesi geleceğim.
  • eski bir carisma kullanıcısı olarak bende bir kaç şey yazmak istedim izniniz olursa. cam düğmeleri bendede problemdi. iyi bir elektirikçiyle herhangi bir aracınki ile değiştirebilirsiniz. ben eski kasa hyundai düğmeleri ile degiştirmiştim. tanesi 20 ytl idi 3 tane alıp taktırmıştım. bendede vites problemleri vardı. bir ara vitesler hiç geçmemeye başlamıştı. debriyaj üst merkezi değişti ve yağ gibi olmuştu. rölanti problemi de başlamıştı. değiştirmesek demekki yukarıdaki arkadaşın değiştirdiği parçayı değiştirsek hallolacakmış. dostlar araç çok güzel, donanım şuanda bile bir çok araçta yok(şuan aldığımda mesela) ancak yedek parçaları yokmu adamı öldürüyor. hem bulamıyorsun bulsan bazen uymuyor yada acayip pahalı oluyor. benimki 99 model 231.000 km.de 1.8 GDİ idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    eski bir carisma kullanıcısı olarak bende bir kaç şey yazmak istedim izniniz olursa. cam düğmeleri bendede problemdi. iyi bir elektirikçiyle herhangi bir aracınki ile değiştirebilirsiniz. ben eski kasa hyundai düğmeleri ile degiştirmiştim. tanesi 20 ytl idi 3 tane alıp taktırmıştım. bendede vites problemleri vardı. bir ara vitesler hiç geçmemeye başlamıştı. debriyaj üst merkezi değişti ve yağ gibi olmuştu. rölanti problemi de başlamıştı. değiştirmesek demekki yukarıdaki arkadaşın değiştirdiği parçayı değiştirsek hallolacakmış. dostlar araç çok güzel, donanım şuanda bile bir çok araçta yok(şuan aldığımda mesela) ancak yedek parçaları yokmu adamı öldürüyor. hem bulamıyorsun bulsan bazen uymuyor yada acayip pahalı oluyor. benimki 99 model 231.000 km.de 1.8 GDİ idi.


    O rölanti ile ilgili parçayı tesadüfen 200 TL' ye bulamasaydım arabayı satıyordum.

    Parçanın büyüklüğü kibrit kutusunun yarısı kadar. Yani tamamı altın olsa 500 TL civarı para eder. Şaka yapmıyorum. Serviste fiyatı 1.190 TL, hurdacılarda ise 500 TL. Çok şükür Allah yüzümüze güldü de parçayı bulduk. Yoksa arabamı yemin ettim satacaktım.




  • dostum allahın sevgili kuluymuşsun ki bulmuşsun. bende arka teker bilyası bozulmuştu. bu bilyalaeda poyralıymış. 3 tane istanbulda geldi aracın ruhsatındaki numaraya bakarak. hiç biri olmadı. en sonunda değiştirememiştim.
  • Benim carisma ya çok acıyodum satmadan önce..Benim aldığım arkadaşda iken(araç 99 model idi,2001 yılında 20.binde iken almıştım.)araç,arkadan bir canter(artık tesadüf müdür) ,azıcık dokanıyor araca...Tamponu boyalı vermişti bana...Bir süre sonra artık nedendir bilmem,boya kağıt gibi parça parça soyulmaya başladı...Ben de bir kere daha boyattım...Yine aynısı olmaya başlamıştı..O haliyle sattım...

    @nightmare
    tabi haklısın,çok problem yaratmıyor 300-500 km..Fakat ben ilk arabam kartaldan beri,elimden geldiğince erkenden yaptırıyore bakımları her ihtimale karşı..+ Araçta polen filitresi yok diye biliyorum..Ama yamuluyor da olabilirim.
  • @nightmare

    Polen filtresini benim sanayideki usta da bulamamıştı.

    Ben Ctesi günü caramurat' ın yanına gideceğim. Orada yerini öğrenir sana da yazarım.

    Bu arada, benim pıoneer mid takımının tizleri yanmış. Canım çok sıkıldı. Daha yeni aldık, alır almaz tizleri yaktık. Sesi de daha orta seviyenin üzerine hiç çıkarmamıştım. Bu seri, yani TS-A172C serisinin kronik sorunuymuş bu tizlerin yanması. Pıoneer dedik hiç araştırmadan gidip aldık :S
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.