14 Kasım Cumartesi, 08:57'de Çeliktepe şubesine ulaşan kargom 17 Kasım 19.00 itibariyle bana hala teslim edilmedi. Yani kargo Cumartesi gününden beri (3 iş günü) şubede duruyor hiçbir işlem yapılmadı. İşlerimi erteleyip 3 gündür evde kargonun gelmesini bekliyorum fakat hala kargo dağıtıma çıkarılmadı ve yarın ne yazık ki işim olduğundan dolayı dışarı çıkmam gerekiyor ve evde tek yaşadığımdan kargoyu alamayacağım, o yüzden müşteri temsilcisine bağlanıp kargonun yarın (çarşamba) günü değil de perşembe günü dağıtıma çıkartılmasını isteyecektim. Fakat 2 gündür Çeliktepe şubesine bağlanmaya çalışıyorum ama ne yazık ki telefonlarım açılmıyor, sürekli kapanıyor. Genel şubedeki müşteri hizmetlerini aradığımda devamlı olarak "Teknik bir arıza var o yüzden sisteme ulaşamıyoruz, daha sonra tekrar arayın" deniyor. Dün ve bugün bütün gün müşteri hizmetlerindeki "Teknik bir arıza"nın çözülmesini bekledim. Yarın evde olmayacağım için kargonun perşembe günü gelmesini istedim fakat bu sefer de genel şubedeki müşteri temsilcisi bana Çeliktepe şubesi ile görüşmem gerektiğini, onların bir şey yapamayacağını söyledi. Ben de Çeliktepe şubesine bağlanamadığımı söylediğim halde yine bir şey yapamayacağından bahsetti. Sonuç olarak benim bir suçum olmadığı halde 3 iş günü şubede bekletilen ürün yarın dağıtıma çıkartılacak ve Çeliktepe şubesine ulaşamadığımdan dolayı yarın gelecek olan kargoyu alamayacağım ve kargo geri gidecek. Şube olduğum yere uzak olduğundan ve kargo ağır olduğundan şubeden de alamayacağım. Çok fazla online alışveriş yapan birisiyim ve bundan sonraki alışverişlerimde asla MNG Kargo'yu kullanmayacağım size de kullanmamanızı öneririm. Müşteriyi bu denli mağdur eden bir firmayla ilk defa karşılaşıyorum, firmanın neresinden tutarsanız elinizde kalıyor. 3 gün şubede bekletilen kargonun dağıtıma çıkmaması mı dersin, iletişimde olan sıkıntılar mı dersin, şubelerin telefonları açmaması mı dersin, bu firmanın hepsinde sıkıntıları var. |
Bildirim