Şimdi Ara

MNG KURYESİ KARGOMU KAYINBİRADERİNE VERMİŞ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,
    MNG kargo ile yaşadığım bir sorunu paylaşmak istiyorum. Ekşi sözlükte de yazmıştım. Yazı uzun olduğu için baştan yazmak istemedim. Aynen kopyalayıp yapıştırıyorum.

    bizzat başıma gelmiş olan rezalettir. olayı fazla detay vermeden, olabildiğince özet geçerek anlatmak istiyorum.
    almanya'da yaşayan arkadaşım ile mayıs ayında gelirken getirmesi için asus fa506ıv model laptopu 1000 euro'ya sipariş verdik. arkadaşım gelirken laptopu getirecekti ben de ona parasını verecektim fakat malum pandemi sebebiyle arkadaşımın gelmesi ağustosun sonunu buldu.
    laptopu hem freedos olarak geldiği için, hem de istediğim programları yüklemesi için mng kargo aracılığıyla izmir tınaztepe şubesinden istanbul'daki arkadaşımın ev adresine 72712860xxxx (arkadaşımın ev adresi çıktığı için gizledim.) gönderi takip kodu ile yolladım. 2 gün sonra laptop istanbul'da dağıtıma çıktı. saat 6.30 gibi arkadaşıma "kargonuz adresinize teslim edilmiştir." mesajı geldi fakat kargoyu teslim almadı. saat geçtiği için sorgulayabilmemiz de bir gün sonrasına kaldı.
    ertesi gün sabah istanbul'daki pendik yayalar şubesini aradık. bize kontrol edip geri dönüş yapacaklarını söylediler ama o gün içinde bir daha geri dönüş yapmadılar. aradığımızda da telefona bakmadılar. arkadaşım akşam şubeye gitti. o gün kargo dağıtımına 2 kişi çıktığını, kargonun olduğu kuryenin daha şubeye gelmediğini söylemişler ve arkadaşıma kuryenin telefon numarasını vermişler.
    arkadaşım kuryeyi aramış ve kurye kendisine o gün dağıtıma kayınbiraderi ile çıktığını (rezillik 1-kayınbiraderi mng çalışanı değil) , kargoyu da kayınbiraderinin teslim ettiğini, yanlış adrese teslim etmiş olabileceğini, eğer öyle birşey varsa yanlış teslim ettiği adresten geri alacağını söylemiş. ben ne olur ne olmaz diyerek mng'de çalışan arkadaşa da arattım bu adamı. adam aynı şeyleri söyledi. bu arada şöyle bir detay vereyim kurye kargoyu teslim ederken alıcı tcsine kendi tcsini yazmış. alıcıdan da herhangi bir imza falan almamış. (rezillik 2)
    adamın kayınbiraderli beyanını değiştireceğinden çok emindim o sebeple kendim de aradım. bana da aynı şeyi söyledi. o gün akşam kurye kayınbiraderi ile birlikte yanlış teslim ettiği adresi bulmak için arkadaşımın apartmanına gitmişler, arkadaşımla da yüzyüze görüşmüşler. bu apartmana verdiğimizi hatırlıyoruz ama hangi daire onu hatırlamıyoruz, apartmana tek tek soracağız deyip arkadaşımın yanından ayrılmış. yarım saat sonra bulamayıp yine mng'de çalışan arkadaşa kargoyu bulamadıklarını, yasal işlem başlatabileceğimizi söylemiş.
    aradan yarım saat geçtikten sonra da tekrar mng'deki arkadaşı arayıp beyan değiştirmiş. güya kayınbiraderi o gün kargoyu alıp zile basmış, kapıyı kimse açmayınca arabaya geri gelmiş, esas kuryemiz kargoyu kendisi alıp tekrar gelmiş ve arkadaşıma kargoyu teslim etmiş. (rezillik 3 - arkadaşıma iftira atmak, hırsızlıkla suçlamak)

    bu detayı da vermek istemiyorum ama merak eden olabilir. arkadaşımın yalan söyleme ihtimali yok. uzaktan bir arkadaşım değil, çok samimi dostum.

    bu adamla konuşmalarımızı ses kaydı alacaktım ama illegal olabileceğini düşünerek almadım. adamın bütün beyanları ile ilgili 2 şahidim var. bu olaydan sonra kurye ile bir daha muhatap olmadım.
    bu olaylar olurken mng'nin çağrı merkezi ile de sürekli irtibat halinde oldum. çözüm merkezi ile de iletişime geçtim. mng izmir merkez şubesine de gittim. telefonda da, şubede de bana kargoyu bulamazlarsa zararımı tazmin edeceklerini söylediler. bu sebeple mng kargoyu şu aşamada suçlamak istemiyorum. fakat bu tazmin süreciyle ilgili bir problem var. bu laptopu söylediğim gibi mayıs ayında 1000 euroya arkadaşım aldı. o gün ki güncel kur ile yaklaşık 7500 tl civarı tuttu. arkadaşım geçen hafta geldiği için ben ona 1000 euroyu bugünki kur ile yaklaşık 8700 tl vererek ödedim. ayrıca bu laptop türkiye'de hepsiburada.com sitesinde 11550 tl'ye satılmakta. https://www.hepsiburada.com/asus-fa506iv-al064-amd-ryzen-7-4800h-8gb-512gb-ssd-rtx2060-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV00000SIP90?magaza=Hepsiburada
    5 eylül cumartesi günü kargoyu gönderdiğim tınaztepe şubesine tazmin için dilekçe yazmaya gittim. hem bu şubede, hem merkez şubede bana tazmin için fatura bedelinin o gün ki kur ile çarpımı şeklinde yani yaklaşık 7500 tl ödeme yapılacağını söylediler. bu bedel ile ben tekrar laptop almak istediğimde bu sıfır laptobumun ikinci elini bile alamam. daha düşük özellikleri olan bir laptop almam gerekecek yani ben her türlü zarar edeceğim. o sebeple dilekçede tazmin talebi olarak ya ürünün aynısının satın alınıp tarafıma gönderilmesini, ya da türkiye'deki bedelinin ödenmesini talep ettim.

    dilekçeye bu şekilde yazmadım fakat aynı laptobu alamayacağım hiçbir tazmin şeklini kabul etmeyeceğim. mng'den bu konuda beni mağdur etmemesini istiyorum. gelişme olunca editleyeceğim.

    edit1: herkese çok çok teşekkür ederim. onlarca mesaj aldım. şu anda mesai saatinde olduğum için herkese geri dönüş yapamıyorum ama akşam herkese tek tek cevap vereceğim.

    edit2:https://imguh.com/image/img-20200907-191722.hDw5g
    uğursuz laptopun faturasını da eklemek istedim.
    3 ay önce aldık. pandemi sebebiyle yurtdışı giriş çıkışları yasakladılar. 3 ay sonra geldi yine bana yar olmadı. şimdi tazmin süreci de aylar sürecek ama bu işin peşini bırakmayacağım. gerekirse 1 kuruş almam ama 7500 tl de almam. çalındı derim, ama kendimi salak yerine koydurmam.

    herkese desteği için tekrar teşekkür ederim.
    bugün mng kargo, ekşi sözlük üzerinden bana mesaj atıp iletişim numarası istedi. sabahtan beri 50 kez arayıp ulaşamadığım firma başlıktan sonra 3 kez aradı! tazmin sürecini başlatabilmeleri için, kargoyu gönderdiğim tarihten itibaren 10 gün geçmesi gerekiyormuş. 10 gün dolunca sizinle iletişime geçeceğiz dediler.

    edit3: bugün debede daha çok kişiye hitap ederiz diye düşünmüştüm ama, ekşi yönetimi sağolsun entryi debeye sokmamış. umarım mantıklı bir sebepleri vardır.

    edit4:bugün tam 10 gün oldu ve mng'yi aradım. tazmin için bir form yolladılar. dilekçemi ve ürünün faturasını ekledim. dilekçede ürünün aynısını talep ettiğimi belirttim. talebiniz oluşturulmuştur dedi ama kendimi cam şişenin içine mektup yazmış ve denize fırlatmış gibi hissediyorum. haksızlığa uğrayan ben, peşlerinden koşan yine ben.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.