telefonumu aynı nedenden dolayı (mobil ağa erişilemiyor) 3.kez garantiye verecem ama değiştirmek yada para iadesi istiyorum.3.kez aynı hatayı verdiğinde video ya çektim hatayı.garanti koşullarında aynı hatayı 2den fazla vermesi halinde diye ibare var 3. oldu şimdi değişim veya para iade istiyebilir miyim?istesemde bana 1000 tane bahane sunup reddedeceklermiş gibi geliyor ne yapmalıyım bilemiyorum
Bu durumda sizin seçeceğiniz 3 adet hakkınız doğuyor:
* Ürünün birebir değişimi, * Para iadesi, * Kusuru oranında para iadesi.
merhaba model nedir galaxy ace 5830i var ayni sorunu yaşiyorum
peki bu haklarımdan nasıl faydalanabilirim
benim telefonum da s5830i ace
quote:
Orijinalden alıntı: esquen
peki bu haklarımdan nasıl faydalanabilirim
Yetkili servise gidip haklarınızdan bahsedin, yol göstereceklerdir. İtiraz edip, yokuşa sürerlerse en yakın tüketici hakları hakem heyetine giderek dilekçe yazın. Bu yolla belki işlem birkaç ay sürebilir ama sonunda çözülmüş olur.
teşekkür ederim manivela inş. tüketici haklarına gerek kalmaz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme