Şimdi Ara

modem kurulumunda yanlışlık mı yapıyorum?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albinoluzenci -- 8 Kasım 2018; 21:8:55 >



  • 0850 288 80 80'i arayarak telesektreter aracılığıyla modem kurulumu için kullanıcı adı ve şifreni sms olarak al ve doğruluğunu kontrol et.

    Ayrıca kullanıcı adı ve şifreyi yazıp "uygula" dedikten sonra modem arayüzünden değil de kendin kontrol et internet var mı yok mu diye.
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    hocam dediklerini önceden yapmıştım fakat yine yaptım yine olmadı sağ alt taraftaki ağ'a tılayarak sorunları gider'e bastım "olası çözüm: Ağ ayarlarını sıfırlama" diye bi çözüm verdi onu da yönetici olarak yaptım fakat olmadı
  • Bir de hızlı kurulum sayfasından değil de gelişmiş WAN ayarlarından kurmayı deneyin.

    WAN Bağlantı Türü : PPPoE
    VLAN ID : 35
    MTU : 1492

    Kullancı adınız ve şifreniz de doğruysa internet bağlantınızın gelmesi lazım. Bir de bu sayfanın ekran görüntüsünün atarsanız iyi olur.

    Bu arada yeni abone misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 8 Kasım 2018; 15:54:28 >
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    2 aylık aboneyim adsl'den vdsl'e geçtim mtu zaten 1492'deymiş

    modem kurulumunda yanlışlık mı yapıyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albinoluzenci -- 8 Kasım 2018; 16:5:44 >
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    modem kurulumu için yeniden bilgilerimi alıyım dedim şimdi de mesaj gelmiyor
  • arkadaşlar sorun çözüldü
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.