Merhabalar. 3 gündür denemediğim şey kalmadı ama internet bağlantım yok. Modem üzerindeki tüm ışıklar yanıyor, defalarca modemi sıfırlayıp tekrar kullanıcı adı ve şifreyi doğru şekilde girdim ama yine değişen birşey olmadı. Modemi değiştirdim, evdeki telefon kablosunu değiştirdim ama yine çözüm yok. Arıza kaydı açtırdım, özellikle evimde bakılması için ücretiyle ekibin gelmesini de istedim ama ulaşan olmadı. Evden çalışma düzeni olan birisiyim ve çözümlenmesi çok önemli. Binadaki komşularımızda hiçbir sorun yok. Telekom ekibinin binaya gelen hattı da kontrol ettiği sorun görülmediği söylendi. Tecrübeleriniz ne der ? Zor durumda kaldım :( Servis sağlayıcı turknet. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kagirtmis -- 21 Haziran 2023; 21:28:45 > |
Modem üzerindeki ışıklar yanıyor ama internet yok!!
-
-
Dsl ve internet ışığı yanıyor mu? İnternete bilgisayardan mı giriyorsunuz? 3 gün öncece internet varmıydı? Kullanıcı adı veya şifre yanlış olabilir mi?
-
Tüm ışıklar yanıyor, üç gün önce internet tabili vardı , kullanoc bilgileri eksiksiz defalarca girildi.
-
Ethernetten kablolu bağlanınca sorun oluyor mu? Dns değiştirip deneyebilir misin?
-
Ethernet üzerinden de denedim bağlanmıyor. Modem arayüzünde
Tanılama yapıyorum Ağ bağlantı durumu başarısız diyor. Anlaşılmaz bir durumun içindeyim -
Modemden dns değiştirip dene.
-
Tplink w9970 model modem kullanıyorum. Manuel dns girme kısmını bulamadım bir yönlendirme şansınız var mı ?
-
Değişen birşey yok :(
-
Benim aklıma başka birşey gelmedi, İss ye tekrar destek talebi açmak faydalı olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 21 Haziran 2023; 23:35:23 > -
Merhaba, yaşadığınız sorun için oluşturulan bir destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
64793839
Günlerdir konuşuyoruz ama hiç yardımcı olunmuyor. Lütfen yardımcı olun
-
Sayın Türknet, destek kaydı numarası var ama destek yok. Arkadaş ücretli destek talebinde bulunduğunu da belirtmiş. Dikkatinize sunarım .
-
Diğer konu üzerinden de iletmiş olduğum gibi, ben ekiplere aciliyetinizi paylaşacağım. Gün içinde sizinle iletişime geçecekler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 22 Haziran 2023; 10:53:52 > -
Sayın Türknet, kagirtmis arkadaşımızın sorunu çözüldü mü?
-
Merhaba, ekiplerimiz müşterimiz ile iletişim halindedir.
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet altyapı haritası
- turknet statik ip
- vae fiber modem
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
- internetim çok yavaş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X