Şimdi Ara

Modern savaşların yeni nesil süvarileri: Elektrikli motosikletler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Modern savaşların yeni nesil süvarileri: Elektrikli motosikletler
    Bir yandan Rusya-Ukrayna savaşı, diğer yandan Çin'in Kuzey Pasifik'te artan tatbikatları derken, global güçlerin ellerindeki askeri teknolojileri sergilediği bir döneme girmiş bulunuyoruz. Bu yüzden son dönemde robot köpeklerden, senkronize hareket eden drone sürülerine kadar pek çok modern teknolojinin sahada kullanıldığına şahit olduk. Bu süreçte dikkat çeken projelerden biri de Rusya'nın Ukrayna cephesinde test etmeye başladığı elektrikli motosikletleri oldu.



    Rusya, Kalashnikov Group tarafından üretilen elektrikli motosikletleri Ukrayna cephesinde test etmeye başladı. Modern süvariler olarak nitelendirilen bu elektrikli motosikletler, geleneksel motorlu taşıtlara kıyasla iki önemli avantaja sahip: İlk olarak, çok düşük bir sesle, hatta neredeyse sessiz çalışıyorlar; İkincisi ve belki de daha önemlisi ise, ısı yaymadıkları için termal kameralara yakalanmıyorlar.



    Ayrıca Bkz.Çinli marka eski elektrikli araçların bilgisayar sistemini yenisiyle değiştirme imkanı sunacak



    Kalashnikov, Rus Ordusu İçin Elektrikli Motosikletler Üretiyor



    Rusların meşhur silah üreticisi Kalashnikov Group tarafından Rusya'da üretilen bu motosikletlerin paylaşılan görselleri, bunun tek kişilik bir taşıt olduğunu gösteriyor. Araçta, zincir tahrikli elektrikli motor ile bir metal kafes içinde korunan lityum-iyon bataryanın yer aldığı görülüyor.



    Rusya gibi Ukrayna da bir süredir elektrikli motosikletleri cephede kullanıyor. Ukrayna ve Almanya yapımı elektrikli motosikletler, Ukrayna ordusu tarafından özellikle keşif görevlerinde sıkça kullanılıyorlar. Diğer yandan Ukrayna merkezli Delfas tarafından üretilen motosikletler de NLAW tanksavar roketlerini cepheye taşımak için sahaya sürülüyor.




    Kaynak:https://electrek.co/2024/10/19/see-the-electric-motorcycles-russian-soldiers-are-now-using/







  • 4 tekerlekli dengesini kendi sağlayan motosikletler üretilmeli. 2 teker motosikletin arazide kullanılması için çok fazla eğitim gerekir.

  • CleanCoders C kullanıcısına yanıt
    Çok araziye girmiyorlar hızla arazi yollarından gir çık veya baskın için kullanılabilir.

    4 tekerlekli olursa büyür fark edilir hızı azalır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CleanCoders C kullanıcısına yanıt
    Tek kolu olup tek tekere kalkan motorcular bile gördüm hâliyle çok eğitim gerektirdiği hikaye

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tobepeople kullanıcısına yanıt

    Bu gördüğün kişi bu sürece gelmesi için ne kadar zaman motor kullandı. ben 35 yıldır motosiklet kullanıyorum. ama arazide kullanamam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 28 Kasım 2024; 19:57:12 >
  • CleanCoders C kullanıcısına yanıt
    sandığın gibi değil aslında. arazide 2 teker daha kolay kontrol edilir. kuma girmediği sürece her yerden gider. her yer girer. zaten kuma giren 4 tekerde olsa ilerleyemez. 4 teker tutulmadı dünyada çünkü işlevsel değil

  • O değil de, şarj konusunu nasıl yapıyorlar ki savaşın ortasında? Ben yıllar evvel ilk çıktığı zaman almıştım elektirikli motorlardan. Sürekli şarjı biterdi, yolda kalırdım. 6 ayda bir akü biterdi, akü yenilemek zorundaydın, o da pahalı vs. İllallah ettim sonunda, koydum depoya duruyor öyle yıllardır. Şarj etmesi ayrı bir dert zaten, taa 3. kattan kablo uzatırdım falan, konu komşu bakardı "Bu ne yapıyor böyle" diye. Çok sıkıntı yaa. Şahsen üzrerine para verseler bulaşmam bir daha elektirikliye. Motor dediğin, araba dediğin benzinli olur arkadaş. Gerisi hikaye. Elektirik oldu dünya para. Anneme desem "Anne elektirikli motor aldım, şarj edicem" diye, beni evden kovar. Zaten kira veremediğim için ailemle yaşıyorum. Aman aman, boşver.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Korkacak birşey yok arkadaşlar bu motorlar çok hafif en ağırı 70 ila 110 kg aralığında kullanılan bataryanın amperine göre ağırlık değişken. Yani 100km menzili olan bir motor ortalama 72v 50amper batarya olur buda bataryanın ağırlığı 30 40kg arası olur motor 4 kg diğer aksamlar hafif zaten kontrolcü vs iskelet 20 kg tekerlekler 10 15kg tekerlekler 10kg da ön maşa. Yani ağırlık ne kadar az ise okadar hakimiyet sağlarsınız.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.