Şimdi Ara

Monster Abra A5 v6.1.3 aldım,almaz olaydım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar pazar günü Monster Abra A5 v6.1.3 modelini üstüne birde 240gblık ssd alarak satın aldım. Başlık sizi yanıltmasın pişmanlığımda firmanın bir suçu yok. En azından şimdilik... Bugün yani çarşamba günü Mersin'de yaşadığımı düşünürsek gayet hızlı bir şekilde kargom geldi. Kargonun üstündeki beyaz poşeti çıkarınca bir ürktüm şöyle. Çünkü kutunun üstünde kocaman bir yarık vardı. Sanki birisi bıçak saplamış gibi. Daha sonra inşallah bilgisayara birşey olmamıştır diyerek bilgisayarı çıkardım kutudan. Kasanın arka tarafında hafif bir ezilme vardı. Ciddi söyüyorum eğer sorun sadece o ezilme olsaydı bilgisayarı teknik servise bile yollamazdım büyük ihtimalle. Tabi bunda şu an kullandığım bilgisayarın kasasının durumunun etkisi de büyük . Ama malesef ki ekranda da bir çatlak var . Bilgisayarı açınca ekran attığım fotoğraftaki gibi görünüyor.

    https://store.donanimhaber.com/a8/4f/47/a84f47433d9549ef6d1154d2c0a957dd.jpg

    https://store.donanimhaber.com/ef/64/25/ef6425ccf4f46654a03272f254a0d45c.jpg

    https://store.donanimhaber.com/51/e1/15/51e1154fdbfe2f6dbc3deb6414cc5a0a.jpg

    Zaten monsterı alırken forumlardaki konuları okuyup korkmuştum ancak şimdi bilgisayarı iade edip yeni bir bilgisayar alma düşüncesindeyim. Ama dediğim gibi kararsızım çünkü hem kasanın şekli vs. benim çok hoşuma gitti hem de özellikleri gayet iyi bir bilgisayar. Arkadaşlar bana fikir verin sizce ne yapmalıyım?
     Monster Abra A5 v6.1.3 aldım,almaz olaydım Monster Abra A5 v6.1.3 aldım,almaz olaydım Monster Abra A5 v6.1.3 aldım,almaz olaydım







  • Ooooooy ne olmuş öyle ona. Makina pert olmuş dostum. Ne yapmalıyım? var mı hemen direk geri yolla monster müşteri hizmetlerini arayıp. Yalnız bu kargoda olduysa tutanak tuturman lazımdı, tutanak tutturdun mu kargocuya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BugraGNDN kullanıcısına yanıt
    Sn. BugraGNDN;

    Bu gibi olası durumlara karşı yapılması gereken ilk iş, kargo teslim alınmadan önce paketin kargo görevlisinin yanında açılarak ürünün sorunsuz olarak size ulaştırıldığının kontrolüdür.

    Şayet üründe taşıma esnasında bir hasar oluşmuşsa, bunu belgelemenin tek yolu kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmak ve imzalanan ıslak imzalı tutanağın bir nüshasını, hasarlı ürün ile birlikte teslim almadan geri göndermek olacaktır.

    Şayet kargoyu kontrol etmeden eksiksiz teslim aldığınıza dair formu imzalayarak teslim almışsanız, kargoyu açtığınız ve hasarı tespit ettiğiniz an vakit kaybetmeden bağlı bulunduğunuz kargo şubesini telefonla arayıp konu ile ilgili şubeyi bilgilendirmeniz gerekir.

    Telefonla konuştuğunuz görevliden dağıtımı yapan ekibin size geri yönlendirilmesini talep edebilirsiniz.

    Geri yönlendirme yapılamıyorsa ürünü elden kargo şubesine götürerek görevliye hasar tespit tutanağı tutturmalı ve ıslak imzalı tutanağın bir nüshası ile ürünü bize geri göndermeniz gerekmektedir.

    Konu ile ilgili gelişmelerden bizi de haberdar etmenizi rica ediyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • @MonsterMusteriHizmetleri Kargoyu getiren eleman bırakın yanımda kalmayı siparişi alırken kimliğimi bile görmek istemedi. Bilgisayarın halini gördükten sonra müşteri hizmetleri ile görüştüm onlarda aynı şeyi söylediler. Daha sonra kargo şubesine gittik ama yanlış kargo şubesine gitmişiz. Ordan gitmemiz gereken şubeye gittik onlarda sistemin kapalı olduğunu sonraki gün gelmemizi söylediler. Aynı zamanda ben kargo tutanağı tutamam vs. dediler. Bugün babam ilk önce sizinle sonra bir daha kargo şubesiyle görüşecek. Gelişmeleri buraya yazacağım. Alakadar olduğunuz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BugraGNDN -- 14 Nisan 2016; 20:23:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kargocularda en uyuz olduğum şey "Benim tutanak tutmaya yetkim yok" eee kargoyu sen getirdin evime gözünün önünde açtım kutu hasarlı, sen tutmayacaksında genel şube müdürü mü tutacak? Saçmalığın daniskası. İlla aşağılıyıp köpürmekmi gerekiyor. Sonrandanda zorla tutanak tuttu. Diretmen lazım böyle konularda hocam. Yoksa malınla dımdızlak kalırsın ortada. Aman dikkat et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hayatımda , bu konuda sorun çıkarmayan kargo elemanı görmedim. İstisnasız. Bir kontrol edeyim derim hemen öflemeler falan. Açarsanız geri alamayız, tutanak tutamayız demeler falan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce çalıştığım yerde gelen anakart, ekran kartı ve ramler hep bozuk geliyor sorumlu biz oluyorduk. Sonradan öğrendik. Gelen kutulara bomba var mı diye dedektorle kontrol edilirken bi şekilde bozuluyordu. Direk kargo şirketine gidip ordan almaya başladık. İş hanındaki güvenliği ikaz ettik.
    Yakın zamanda alışveriş merkezine girerken 2 gb ram vardı yanımda. Alarm verince dedektor tuttular. İstemiyorum filan derken olan oldu. Şimdi etiketi 2 gb kendisi 2 mb.
    Kargocuların nasıl taşıdığını herkes biliyor. 40" lcd yi karpuz atar gibi atanlar senin pc ne ne yapar bilemiyorum. Belki fokus özel bir kutu tasarlatır bu tarz riskler için. Veya kargo şirketleri. Kargocu düşürebilir , araç devrilir vb. Zaten formlarda kırılacak eşya alınmaz yazıyor.
    Geçmiş olsun bu arada
    Kargocularda ayrı bir alem. Evime kadar gelip zile basmaya üşenip evde bulamadık şubeden teslim alın etiketi bırakıp gidiyorlar. Sinir oluyorum. Yurtiçi kargoya duyrulur.




  • @idombayci hocam sorma, ama açıkçası burada en büyük hata aras kargodan sonra benim. Hangi akılla o elemanı durdurmadım anlamıyorum. Bu arada uzun zamandır hesabıma giremiyordum bugün bir konuda başım sıkışınca eski bilgisayarı açmak zorunda kaldım bu vesileyle bilgisayarı alacak arkadaşlar için bir iki birşey söyleyeyim:

    1- Kargo ile sipariş vermekten çekinmeyin. Monster ürününün arkasında duran bir şirket. Değişim sırasında bana oldukça yardımcı oldular.

    2- Bilgisayar oynadığım bütün oyunları yüksek ayarda çok rahat çalıştırıyor. Şimdiye kadar bir GTA 5 vs denemedim benim oynadığım oyunlar şimdilik Total War: Attila, RYSE: Son of Rome, Skyrim biraz da NBA 2K16'ya baktım. Ama GTA 5 deneyen bir arkadaş vardı forumda ve o da performanstan memmundu yanlış hatırlamıyorsam.

    3- Bilgisayarın performansından çok memmunum ve soğutması da çok iyi ancak bir o kadar da sesli. Gerçi bir laptop alıyorsanız bir soğutucuda almalısınız. Özellikle yaz aylarında soğutucu olmadan bilgisayar kullanmak biraz zor olabiliyor. Ben bilgisayarın soğutucusuz performansınıda çok beğendim. RYSE: Son of Rome'u öyle bitirdim. Hiç ısınmadı ancak çok ses çıkardı fanları. Ben de gidip bir tane thermaltake massive lx 23 aldım. Bu soğutucuyu laptopu alırken monster'ın sitesinden 80tl'ya satın alabilirsiniz. Ben gerek görmemiştim ve 90 tl'ye vatandan aldım. Soğutucu gayet sessiz ve fanın sesinide büyük bir oranda kesiyor.

    4-Hoparlörlerin ses kalitesi güzel ancak sesi biraz az çıkıyor gibi gelmişti en başta ama onu da Realtek HD Audio yöneticisine girip ses efekti bölümünden ekolayzırda "yumuşağı" seçerek hallettim. Şimdi gayet güzel ses veriyor. Tabi ilk hali de yeterli ama kaç yıldır yüksek sesle oyun oynamaya alışkın biri olarak şu anki halini tercih ederim.

    Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Genel olarak çok güzel bir bilgisayar. Bu fiyatlar dahilinde alabileceğiniz en iyi bilgisayar olduğunu düşünüyorum. Alırken yanında 240gb'lık ssd almanızı da öneririm.




  • Sonuç ne oldu? Değişim mi oldu yoksa kargo tazmin etti mi?
  • Açıkçası pek bir bilgim yok bize yeni bilgisayar yollandı ama kargo tazmin etmiştir büyük ihtimalle
  • Kargo gorevlileri paketi acmaya izin vermiyor. Bunu unutun. Monster yetkililerinede burdan sesleniyorum
    Hangi firmayla calisiyorsunuz bilmiyorum. Ama kargo firmasina tembihleyin paketi acmaya izin versinler aksi takdirde unutun acmayi tutanak tutmayi felan.
    Ben kargo yurt disi degilse ve yetkilinin pofledigini gordugum anda paketi laga luga etmeden eline tutusturuyorum. Hadi anam hadi deyip postaliyorum geldigi yere. Bu konuda is satici firmaya dusuyor. Hele o yurt ici kargo yokmu. Para verseler uste kullanmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle aynen katılıyorum. Kargo olayı tam bir eziyet. Görevli Açmam lazım deyince açınca ben sorumluluk kabul etmem diyor. Onlarda biliyorlar kargonun adam gibi tasinmadığını. Hiç dialoga girmeden al kardeşim ürünü ben kabul etmiyor ve bu durumu merkeze bildiriyorum deyip yollamak en mantıklısı gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.