Şimdi Ara

Monster Notebook ve Rezaletler silsilesi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, öncelikle olay çok yakın bir arkadaşımın başından geçti daha önceki konularıma bakarsanız bu çöp markaya asla para vermeyeceğimi anlarsınız. Fakat yaşanan tüm olayları yakından takip ettim ben de. Gelelim rezaletlere.


    Laptopun klavyesinde 3 adet bozuk tuş var ve 8 olan rami 16 yapmak istiyor arkadaşım ve servise gönderiyor onlar da klavye değişip 8 de ram ekleyip geri gönderiyorlar ve 2100 TL ücret alıyorlar. Neyse bilgisayar geldiğinde arkadaşım çok yoğun çalışan bir diş hekimi olduğu için 1 hafta sonra falan ilk kez açıyor bir de ne görsün ekranda görüntü yok, fakat tv veya monitöre bağlayınca sorun olmuyor ekran kartımız sağlam yani tv ye bağlı şekilde 1 hafta kadar kullanıyor ve bilgisayar sürekli mavi ekran hataları veriyor üstelik satın aldığımız lisanslı windowsun yerine de bilgisayarın Trojan olarak algıladığı bir program ile lisanslama yapmış yollarmışlar ki bu suç için ayrı şikayette de bulunacağız.

    Arkadaşım tüm bu yaşananların üstüne laptopu tekrar servise gönderip problemleri de iletiyor, servisin kendisine dönüşü şu şekilde: Ekranınızın değişmesi gerekiyor, mavi ekranlar bizimle alakalı değil sizin eski ram bozuk olabilir (servise gitmeden önce cihazda klavye dışında en ufak sorun olmadığına yemin edebilirim) windows konusu ise inkar. Ve ekran değişimi için 4 bin lira istiyorlar arkadaşım da bu parayı ödemeyeceğini gönderdiğinde ekranın sağlam olduğunu söylüyor konu uzlaşmaya varılmayınca hakem heyetine başvuracağını söylüyor ve bilgisayarı benim adresime göndertti.

    Bitti sanıyorsanız yeni başlıyor. Gelen bilgisayarın ekranda kırık çatlak birşey yok bilgisayardan da içinde bişeyler kalmış gibi sesler geliyor ben de hem ses kaynağı hem de lcd kablosundan şüphelendiğim ve bilgisayarı açmaya karar verdim. Kasadaki vidalardan bazıları diş sıyırmış üzerine servis bandı çekip kapatmışlar. Bilgisayarın içi açılınca ise tam bir komedi RAM'lerden birisi soketinde takılı değil kasanın içinde serbest duruyor 1 adet de vida kasanın içinde takılıyor kendi kendine. Ramlere bakınca ise eski ram ile yeni ramin aynı hızda olmadığını görüyoruz (Muhtemelen mavi ekran sebebi veya ramlerden birinin bozulma sebebi budur) Kabloyu da sipariş veriyorum müsait bir zamanda değiştireceğim ve basit bir lcd kablosu ile görüntü düzelirse Monsterın ekran bozuk demesi net dolandırıcılıktır. Konu ile ilgili çeşitli fotoğrafları ekliyorum.

    Monster Notebook ve Rezaletler silsilesi!


    Monster Notebook ve Rezaletler silsilesi!


    Monster Notebook ve Rezaletler silsilesi!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuhammedOner -- 22 Kasım 2022; 18:28:10 >







  • ''Linkedin'de firma sahibine ulaşırsanız yardımcı olur.'' Bu söylediğiniz çözüm önerisi en son çare olmalı ve hoş bir yöntem de değil ayrıca çünkü kullanıcının bir Linkedln hesabı oluşturma zorunluluğu yok en basidinden Linkedln üye olma şartlarını bile kabul etmek istemeyebilir ve ayriyetten doğrudan Linkedln üzerinden mesaj atabilmesi için ya premium üyeliği olması gerekiyor veyahut bağlantı kurulması gerekiyor. Kullanıcının markanın çalışanlarının yaptığı hatayı markanın dışına itilmesi kullanıcıyı yorar buda durumdan duruma değişmekle birlikte insanların vereceği tepkiler her zaman olumlu olmayabilir bu da markaya zarar verir misal buradaki olan durum budur diye vermiyorum örneği fakat teknik servisteki bir çalışanın yaptığı hatayı tüketici belirtmiş ve bu hatayı raporlayan diğer çalışanlarda bununla ilgili ekstradan kayıt oluşturmadılar ise ve onlarda hata yapıyorsa bu markaya dolaylı yoldan da olsa etkiler. Tabi ki bunlar benim şahsi düşüncülerim hukuki dayanağı yok.

    Hadi vidanın diş sıyırmasını ve 1 vidanın anakarta kısa devre yaptırabilecek şekilde free takılmasını geçtim, 1 Ramin boşta free takılmasını anca eşşekler yapar. Kaldı ki bu Monster elemanı kimse internette yüzlerce buna benzer tipte skandal şikayetleri de var.


    Konu sahibi kendisi gibi mağdurlarla beraber çalışıp bu dengesiz servis elemanını Monster'den kovdurmalıdır. Muhtemelen torpilli bir eleman/elemanlar ki o kadar soruna rağmen halen defolup gönderilemediler şirketten. Monster'in sahibine her şikayeti yazacaklar, bir gün yeter deyip tekmeyi atar bunlara.


    Belki eleman sadist, millete sorun çıkartmaktan zevk alıyor belki de ufak sorunları büyüterek şirkete para kazandırmaya niyeti var. Ahlaksızların toplamını görüp yorumunuzu kaldırın o elemanlar fazlasıyla hak ettiler edilen lafları.

    Biraz önce ekranı söktüm sorun kabloda gibi Clevo n850hj kablomuzu sipariş verdik bekliyoruz takınca sorun çözülürse ekşiye de yazcağım hakem heyeti dışında da dolandıcılıktan suç duyurusunda bulunacağım, şu türk markaları bir kez olsun güzel bir standart yakalayıp çakallığı bir kenara bıraksalar keşke.

    Not: Tüm yaşananalar Monster Notebook ankara servisinde gerçekleşmiştir.

  • Biraz önce ekranı söktüm sorun kabloda gibi Clevo n850hj kablomuzu sipariş verdik bekliyoruz takınca sorun çözülürse ekşiye de yazcağım hakem heyeti dışında da dolandıcılıktan suç duyurusunda bulunacağım, şu türk markaları bir kez olsun güzel bir standart yakalayıp çakallığı bir kenara bıraksalar keşke.

    Not: Tüm yaşananalar Monster Notebook ankara servisinde gerçekleşmiştir.

  • Her zaman böyle iyi düşünülmüş rezaletlere denk gelmiyoruz. 10/10 verdim rezalet puanına.

  • Klavyenin son durumu nedir geldikten sonra onarılmış bir şekilde mi geldi. Arkadaşınızın laptopu bir hafta sonra açması durumu alehinize oluyor maalesef birde sonradan sizin dizüstünü onarmanız halinde sonradan herhangi bir olumlu sonuçta markanın cihazı tekrar inceleme icin almak istemesi durumunda da aleyhinize sonradan tamir görmüş şeklinde sonuçlanabilir. Burada tüketiciyi koruyan haklar nelerdir bende merak ediyorum benim bilidğim kadarı ile kargoda tutanat tutulmadığı taktirde teknik servise gidiyor sonrasında teknik servisin cevabına kalıyor durum olumsuz olması halinde sonradan mahkeme yolu ile itiraz edilmesi durumunda tüketici aleyhine bir karar alınması bana zor gibi geliyor. Sıkıntılı bir durum umarım zararınız karşılanır konuyu merakla takip ediyorum.

  • Klavye test etmedik ekran olmadığı için tvye bağlı controller ile biraz oyun oynamış ama mavi ekranların ardı arkası kesilmeyince tekrar servise göndermiş. Hakem heyetinden bir şey çıkacağını düşünmüyorum açıkçası çünkü bilgisayar dolar fırlamadan alındı fatura bedeli şuanki hurda fiyatı kadar, hakem heyeti de uyuşmazlık bedeli olarak onu baz alıyor maalesef. Monster tamam itiraz etmiyorum ben fatura bedelini ödüyorum bilgisayarı yollayın dese zarar bile ederiz. LCD kablosunu bekliyorum kablo ile ekran düzelirse hem olayın üstüne gideceğiz hem de duyurabildiğim her yerden duyuracağım bu rezaleti.

  • Linkedin'de firma sahibine ulaşırsanız yardımcı olur.


    Servisteki şhsın hatasını komple markaya yormak nerden baksan yanlış yani.

  • runeterra kullanıcısına yanıt

    ''Linkedin'de firma sahibine ulaşırsanız yardımcı olur.'' Bu söylediğiniz çözüm önerisi en son çare olmalı ve hoş bir yöntem de değil ayrıca çünkü kullanıcının bir Linkedln hesabı oluşturma zorunluluğu yok en basidinden Linkedln üye olma şartlarını bile kabul etmek istemeyebilir ve ayriyetten doğrudan Linkedln üzerinden mesaj atabilmesi için ya premium üyeliği olması gerekiyor veyahut bağlantı kurulması gerekiyor. Kullanıcının markanın çalışanlarının yaptığı hatayı markanın dışına itilmesi kullanıcıyı yorar buda durumdan duruma değişmekle birlikte insanların vereceği tepkiler her zaman olumlu olmayabilir bu da markaya zarar verir misal buradaki olan durum budur diye vermiyorum örneği fakat teknik servisteki bir çalışanın yaptığı hatayı tüketici belirtmiş ve bu hatayı raporlayan diğer çalışanlarda bununla ilgili ekstradan kayıt oluşturmadılar ise ve onlarda hata yapıyorsa bu markaya dolaylı yoldan da olsa etkiler. Tabi ki bunlar benim şahsi düşüncülerim hukuki dayanağı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erenk53 -- 23 Kasım 2022; 22:42:23 >




  • Servisten sadece bir kişi ile muhatap olunmuş olsa belki haklısınız fakat çağrı merkezi ve servis elemanları olsun genel olarak farklı insanlar ve tutum aynı ise bu artık bir kişinin hatası değil marka politikası oluyor, ayrıca serviste çalışan eleman kablo yerine ekran itelemeye çalışıp ya da uyumsuz ram satıp kendi cebine değil şirketine para kazandırıyor, ha belki eleman hata yapıp ekranı veya kabloyu bir şekilde bozmuş ve üstüne almak istemiyor olabilir diyeceğim ama ortada bir gerçek var müşteri mağdur. Hadi ekrana kargo da bir şey oldu desek ki kırık çatlak falan yok, sattıkları şu ram nedir ? İkinci gidişinde hele kasanın içine gelişi güzel ramin birini fırlatıp göndermek normal bir durum mu Allah aşkına. Böyle saçmalıklar için ceo ya mı ulaşmak lazım tam Türk işi olmuş standardizasyon yok düzgün nir politika vizyon yok sesi çok çıkanın ağzına bal çal bilgisayardan anlamayan binlercesini dolandır.




  • MuhammedOner kullanıcısına yanıt

    Dostum sen ne yazdığının farkında değilsin sanırım.


    Bu agresif tavırla ben olsam bende yardımcı olmama konusunda sınırlarımı zorlardım açıkcası.


    Orada çalışan teknisyenlerde netice itibariyle İNSAN bu faktörü unutmamak lazım.


    Sizin soyadınızından herhangi birisi hata yapsa bütün ailenize kötü diyebilirmiyiz ? demek saçma olur sizinde tam olarak yaptığınız budur.


    Ben kimseyi savunmuyorum yanlış anlama ama yazdıkların bana çok acımasız geldi.

  • Hadi vidanın diş sıyırmasını ve 1 vidanın anakarta kısa devre yaptırabilecek şekilde free takılmasını geçtim, 1 Ramin boşta free takılmasını anca eşşekler yapar. Kaldı ki bu Monster elemanı kimse internette yüzlerce buna benzer tipte skandal şikayetleri de var.


    Konu sahibi kendisi gibi mağdurlarla beraber çalışıp bu dengesiz servis elemanını Monster'den kovdurmalıdır. Muhtemelen torpilli bir eleman/elemanlar ki o kadar soruna rağmen halen defolup gönderilemediler şirketten. Monster'in sahibine her şikayeti yazacaklar, bir gün yeter deyip tekmeyi atar bunlara.


    Belki eleman sadist, millete sorun çıkartmaktan zevk alıyor belki de ufak sorunları büyüterek şirkete para kazandırmaya niyeti var. Ahlaksızların toplamını görüp yorumunuzu kaldırın o elemanlar fazlasıyla hak ettiler edilen lafları.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sreylare -- 24 Kasım 2022; 13:26:26 >
  • runeterra kullanıcısına yanıt

    Yoo gayet farkındayım ne yazdığımın, ürün bana ait bile değil zarar eden de ben değilim ama ortada ciddi bir ahlaksızlık varken bunu kişi hatasına indirgememek lazım, ben patoloji uzmanıyım mesela ufak bir hatam yanlış tanıya ve kötü sonuçlara sebep olur hata yaptığımda da tıpkı bir servis elemanı gibi arka planda çalıştığım için kimsenin ruhu duymaz ve bu olayda yaşandığı gibi rezalet ortaya çıktığında kimse beni konuşmaz çalıştığım kurumu konuşurdu, ha sonra işimden olur muydum olmaz mıydım bilemiyorum. Ayrıca daha önce de belirttiğim gibi basit hatalar kişi özelinde denir geçiştirilir sorun değil ama ortada dolandırıcılık ihtimali ve ağır ihmaller var, ayrıca bir şahıstan bahsetmiyoruz iki kere servise giden belki farklı kişiler tarafından incelenilen en azından teşefonda farklı kişiler ile konuşulduğuna emin olduğumuz bir durumdan bahsediyoruz. Bence siz okuduğunuzun tam olarak farkında değilsiniz markayı savunmak için gereksiz savlar öne sürüyorsunuz.





  • Ayrıca belirtmekte fayda var kendileri ile görüşen arkadaşım ne bilgisayardan gram anlar ne de agresiftir aksine dünyanın en kibar insanı olabilir, yaşananlara benim kadar tepki bile vermedi kendisi yani servis ile yaşanan sözlü veya fiziksel bir tartışma yok, üslup ile alakalı hiç bir problem yok kaldı ki arkadaşım bilgisayarı bana gönderene kadar bir çok şeyin farkında değildi sadece ekranı onların bozduğunu biliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuhammedOner -- 24 Kasım 2022; 20:6:41 >
  • ramleri değiştiren şahıs 80 yaşında emekli amca heralde ulan bir ram nasıl serbest bir şekilde takılır yada özürlünün birine şunu aç içine ram koy kapat dediler bu davarda harfiyen uyguladımı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Pulse_ -- 24 Kasım 2022; 20:47:4 >
  • Olayı hem hakem heyetine taşıyıp hem de tamirat yapmanız yanlış olabilir.
  • Maalesef hakem heyetine taşınamıyoruz fatura bedeli baz alındığı için şuanda faturada yazan fiyata sadece içindeki hard diski alabiliyoruz :)

  • Bu ülkeden çöp bile almamak lazım aslında ama mecbur kalıp alıyoruz. Satıcılar ahlaksızlık yarışına girdi artık. Üslup bilmezler, yapılan işi takip etmezler, her fırsatta kazıklarlar, sattıkları malın arkasında durmazlar...

    Eline tornavida alan usta olduğunu idda ediyor. Herhangi bir denetleme mekanizması olmadığından da usta geçinen millet neye elini atsa berbat ediyor. O yüzden şansımı sonuna kadar zorlar, yapabileceğim her türlü tamiratı ve tadilatı kendim yaparım. Diğer türlü başıma konudaki gibi rezaletlerin geleceğini biliyorum.

    Airfryer çılgınlığı başladı, malumunuz. Philipsin XXL modelleri 8-12 bin lira arasında değişiyor. Kardeşim Ocak ayinda Kore'den gelecek. XXL modellerinin fiyatları Kore'de 4000-5400 arasında diyor. Bunun adı kazıklamak da değil. Bu başka bir boyut. Gel de şimdi bu tüccar görünümlü yaratıklardan mal al. Ne bizim satıcılardan mal alırım ne de bizim usta geçinen işgüzarlara iş yaptırırım mümkün olduğunca. Zırlasın dursunlar para kazanamadıkça.




  • Bu ülke sayesinde ben de ortalama bir usta oldum, o kadar haklısınız ki. Mühendislik ya da bu tarz alanlar ile hiç alakam olmamasına rağmen panele kadar söktüm lcd kablosu değiştireceğim keza evde kombi beyninden çamaşır makinesi contasına kadar öğrenmek zorunda kaldım. Maalesef parasıyla bile ahlaklı birini bulup iş yaptıramıyoruz zaten bir mesleğim var zaten akşama kadar çalışıyorum neden bunları bilmek ve kendime kalan vaktimi bu işlere harcamak zorunda olayım ki. Bir ülke düşünün ki herkes birbirini dolandırma peşinde asla kalkanları indirip rahat bir nefes alamıyorsunuz. Allah herkesi Türk esnafı ve Türk ustasından korusun ne hale getirdiler itibarı. Sorsan itibardan tasarruf olmaz diye lüzumsuz Arap işi gösterişler yaparlar ama senin ülkenin en güzel itibarı gelen her turisti içinde yaşayan her vatandaşı sürekli olarak dolandırmaya çalışan şu kan emicileri bitirecek yasal düzenlemelerden geçer.




  • Lütfen konuyu öne çıkaralım gerekli firma ilgili cihazla ilgili kayıtları, kamera kayıtlarını, ilgilenen teknisyenin araştırıp olayı doğrular. Firma sahibi sektörün içinden biri boyle bir marka yarattıktan sonra kullanıcısina zarar vermek istemez. Olayın şahsi (iliği çalışan) olduğunu düşünüyorum
  • ramin kasanın içinde takılı olmadan öylece durması kısmına gümledim.

  • Monster hayatımızın en büyük pişmanlığıydı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.